Üdv.! Az, hogy egy napi állás után ki kell égetni a gyertyát, hogy induljon az nem jó omen. Nekem is volt ilyen, hogy állás után nem akart indulni és ki kellett cserélni a gyertyát, utána indult. Nem tudtam kideríteni egy ideig, hogy mitől van. Nálam kezdődő hengerfej probléma volt. (tömítés csere lett) Álláskor pici víz szivárgott a hengerbe és amikor indítóztam a gyertyát benedvesítette és zárlatot okozott benne. A másik száraz gyertyát beletéve azonnal indult. Idővel egyértelmű lett a hengerfej probléma. Tömítés kicserélve és azóta ilyen baj nincs.
Az enyém megy, ha minden nap be van indítva pöcre indul (125 rotax legegyszerűbb karbival). Ha áll egy napot és nem indul akkor gyertya ki, csere a másikra vagy kiégetem aztán megy vissza és indul is :)
Heló. Biztos jó a motor, ilyenkor a fene aki ráül. Nem vagyok én sem 20 éves. Érdekes ez a nyomaték kulcs nincs és akkor most mi lesz dolog. Nem tudom, de nekem soha nem volt nyomatékkulcsom külön, mert valahogy az nekem itt a kezemben. hm...
Sziasztok: A 150 st leonak mennyilehet a hengerfelycsavaroknak a meghúzási nyomatéka a könyben nem találtam meg.Más motoroké bennevan és azokat 5- 10nm között irja ,akkor lehetséges, hogy ezt is ennyivelkell ? Üdv
Szikra van, üzemanyag is (legalábbis indítózás után a kivett gyertya nedves) az üzemanyag pumpa a kettő cső közül az egyik csövön (a felsőn) nyomja a benzint indítózásnál.
Korábban írtam, hogy magas volt az alapjárata és néha visszaesett a normál fordulatra, de indult és ment is nem volt vele gond.
Ahogy jött a hidegebb idő nehezebben indult.
Ezeket vettem észre és most meg csak pörgeti gáz nélkül és gázadásra is változatlan - vagyis gáz nélkül még pöffent egyet egyet, de nem kapta el sőt gázt húzva csak rosszabb...
Merre keresgéljem a hibát? Automata szívató? Tűszelep?
Bp-en tudtok ajánlani valakit aki ránézne, aki ért hozzá?
Sziasztok: Hát igen, mint nemrégiben beszámoltam, hogy sikerült leműszakisztatnom a 150-st leomat. Boldogvoltam ez idáig, valószinü, hogy ebben az évbe be is fejeztem a nagy motorozást. A hűtöviz eltünt a tágulási tartályból, viszont a motorolajszint megnöt egykicsikét. Nos én arra gondoltam, ha már igy alakult, akkor kiveszem a motrot és leveszem a hengert , hengerfejjel együt elviszem, hogy nézzék akkor át az egésszet ,hogy mégis milyen állapotban lehetnek ,azt majd meglátom, hogy , hogyan tovább.üdv
Nézheted, de sokat most nem érsz el vele. Hogy képzelted megnézni? Egy motorozás után? Mert egy karburátornál más a kevérékképzés minősége teljes terheléskor, részterheléskor, és alapjárati üzemben.