Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kardos Ica Creative Commons License 2008.05.30 0 0 75
Hasonló eset, pár napja történt.
TSzElnoek Creative Commons License 2008.05.30 0 0 74
Előzmény: Törölt nick (71)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 73
> egy csomo nem naked :-) azokat vond le
miért, azok hamarabb megállnak? :))
Előzmény: Calver_ (67)
TSzElnoek Creative Commons License 2008.05.30 0 0 72
Ha a kategória szó (hogy állsz a szótárral?) nem ment, nem csoda, hogy nem veszed észre az olyan nüasznyi különbségeket, ami a 'naked' és a naked között van.
Előzmény: Calver_ (70)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 71
Nekem excelben csak 2005-ös adatok vannak meg, de az arányok nem változtak.
Előzmény: Calver_ (66)
Calver_ Creative Commons License 2008.05.30 0 0 70
> Mert az S változat nem naked, mi

igy van.

> És a váz, futómű, blokk is teljesen más, mi?

nem. de szerinted a futomutol lesz egy motor naked, v sem? :-) ahhoz gratulalok
Előzmény: TSzElnoek (68)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 69
segítek.. 2005-ös top50 adatokból:

1000-es sportgépek összesen: 119 db
vegyük hozzá a sporttúrákat is (min. 1000ccm): 852 db
600-as naked gépek összesen: 2546 db
125/250 ccm motorkerékpárok összesen: 1167 db
Előzmény: Törölt nick (63)
TSzElnoek Creative Commons License 2008.05.30 0 0 68
Mert az S változat nem naked, mi? És a váz, futómű, blokk is teljesen más, mi? Gratulálok...
Előzmény: Calver_ (67)
Calver_ Creative Commons License 2008.05.30 0 0 67
> Mi a gondod?
> A 228 több mint a 216.

ja, csak a 228-bol egy csomo nem naked :-) azokat vond le
Előzmény: TSzElnoek (65)
TSzElnoek Creative Commons License 2008.05.30 0 0 65
Mi a gondod?
A 228 több mint a 216. A minimális különbségen élcelődsz? Gyorsan keress egy értelmező kéziszótárt és nézd meg a 'KATEGÓRIA' jelentését. Segítsek?
Ide tartozik még: Honda CBF600, CB600, Kawasaki ER6 (a 600-asokkal egy csoportva veszik a Z750-et is, csak 10LE plussz), Suzuki GSR 600, GSF650.

Ha a kategória szó nem ment, vegyél elő egy számológépet és add szépen hozzá a fenti modellek számait a 228-hoz. :-DDD
Előzmény: Calver_ (62)
Calver_ Creative Commons License 2008.05.30 0 0 66
ezek feleves adatok (ez a legfrissebb a totalbike-on)

az mondjuk jellemzo h ezres gixxerbol tobbet adnak el mint cbf250-bol :-)
Előzmény: Törölt nick (63)
Kardos Ica Creative Commons License 2008.05.30 0 0 64
Valóban nincs 35 éve jogsim. Évem sem sokkal több. De azért elég jól vezetek, városban, országúton, extrém körülmények között.
Előzmény: Baresi Boriska (61)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 63
2005-ben CBF250 szintén 200 fölött volt - nagy cucc, de akkor most add össze szépen az 1000ccm-es sportgépeket, a 125/250-eseket, meg a 600-as naked gépeket külön-külön.. ;)
Előzmény: Calver_ (62)
Calver_ Creative Commons License 2008.05.30 0 0 62
> A motorértékesítési adatokat megtalálod a totalbike-on: a robogók (ami nem motor valójában, csak hasonlít) után a 600ccm-es 'naked' kategória a legnépszerűbb évek óta, akárcsak Európában.

ha tudod, hogy ott vannak, miert nem nezed meg? :-)

TOP10 eladott nagymotor
1. Yamaha FZ6: 228 darab
2. Suzuki GSX-R1000: 216 darab
Előzmény: TSzElnoek (60)
Baresi Boriska Creative Commons License 2008.05.30 0 0 61

http://www.1000ps.at/forum/forum_-Selbstmordkommando_2353086

 

akinek van türelme, es nyelvismerete itt csemegezhet kicsit...

kedves kardos ica, kishugom majd ha neked is 35 eve lesznek kerekek a segged

alatt, akko gyere hülyezni...

TSzElnoek Creative Commons License 2008.05.30 0 0 60
Menjen a halál a Suzukihoz... :-P Motort a Honda meg a Yamaha gyárt. :-DDD

A köbcenti - teljesítményhez összefüggésedhez pedig enged meg hogy gratuláljak. Ilyen alapon Wagonert sem szabadna értékesíteni, mert képes 130 km/h sebességre, az meg ugye városba sok.

A motorértékesítési adatokat megtalálod a totalbike-on: a robogók (ami nem motor valójában, csak hasonlít) után a 600ccm-es 'naked' kategória a legnépszerűbb évek óta, akárcsak Európában. A példád ott is sántít, hogy a Honda után a Yamaha is kiadta a 125-ösét, a Kawasaki kihozta a 250-esét, a Sutyoki jövőre hozza a 250-esét. Persze ez így még kevésnek tűnik, de az, hogy a japók eddig nem nagyon hoznak kis ccm-es motorokat erre a piacra, egyébként is összetettebb üzletpolitikai dolog. (Itt referálnék a 250-es, 400-as 4T GP kategóriákra...)

Előzmény: Törölt nick (53)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 59
Az oldal alján a videó nagyon frankó :)))
Előzmény: kutya. (45)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 58
Ha ebből azt akartad kihozni, hogy gixerből többet adnak el, mint mondjuk CB250-ből, akkor rábasztál, mert az bizony nem úgy van :)
Előzmény: Törölt nick (53)
Kardos Ica Creative Commons License 2008.05.30 0 0 57
OFF
MTV híradó, most:
„Itt, ebben az útkereszteződésben 8 perc alatt 7× váltott a lámpa és 13 autó ment át a tilos jelzésen.”
ON
Kardos Ica Creative Commons License 2008.05.30 0 0 56
Ja, hogy nem az a hülye, gyilkos, öngyilkos etc. barom, aki lakott helyen 140-el megy, hanem az, aki nem számít rá? Gratulálok! :-(((
Előzmény: Baresi Boriska (55)
Baresi Boriska Creative Commons License 2008.05.30 0 0 55

 >>Ha én az autómmal kikanyarodok lakott területen a kis mellékutcámból a buszos főutcára, nem számítok rá, hogy oldalról valaki száznegyvennel érkezik.<<

 

  innen semmi gond, akkor te nemcsak motorosnak de autosnak is hülye vagy...

Előzmény: Törölt nick (48)
czy Creative Commons License 2008.05.30 0 0 54

Nem hiszem, hogy meg fognak érteni.

 

Éljen a búzasör!

Előzmény: Törölt nick (53)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 53

Menj be egy Suzuki motorboltba, nézz körül, hányféle motort kapsz 125 és 400 ccm közt, és hányfélét 600 felett. Mondj például egy utcai 250-est. És azt is mondd hozzá, mennyit adtak el belőle, mondjuk GSX-R-rel összehasonlításban.

 

Miből gondolod, hogy zavarnak a motorosok? A vadállat motorosok zavarnak, akik miatt a normális többség nem mer átszállni autóról motorra. Sokkal több embernek kellene motoroznia ahhoz, hogy jobb legyen a közlekedésünk. Sok ember kis területen együtt viszont csak akkor élhet, ha betartanak bizonyos szabályokat.

Előzmény: TSzElnoek (43)
czy Creative Commons License 2008.05.30 0 0 52

Egyébként a dolog valahol ott kezdődik, hogy ha itt benézel egy békés mellékutcába, nem tudod megállapítani, hogy jobb, vagy bal oldali közlekedés van, mert mindenki úgy parkol, ahogy éppen kényelmesnek tűnik neki.

 

Az irányjelző használata valószínűleg snassz. És még írdogálhatnék, de inkább szerzek egy hideg sört, és elhöpintgetem az egészségetekre :-)

TSzElnoek Creative Commons License 2008.05.30 0 0 51
Van egy hasonlóan fontos különbség is.
Akár tetszik, akár nem, a legtöbbünknek az 'A' a sokadik kategória. Mert a B-t, C-t D-t többet használjuk. Az élethez, a munkához.
De a díszes egysíkú 'B'-s társaság véleménye hangosabb. Na ja, többen vannak...
Előzmény: kutya. (47)
czy Creative Commons License 2008.05.30 0 0 50
Gondolom ez nem nekem szólt. Engem a veszélyes, szabályt és logikát semmibe vevő, fantáziátlan (nem bbírja elképzelni, hogy vele is megtörténhet) antiszociális vadbarmok irritálnak, függetlenül attól, hogy mit vezetnek.
Előzmény: kutya. (47)
czy Creative Commons License 2008.05.30 0 0 49
Ezek egy része tényleg hülyeség.
Előzmény: kutya. (45)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.30 0 0 48

Kedves Kutya, nem akarod észrevenni, hogy van egy jelenség, ami igenis elterjedt az országban. Mondanak hülyeségeket zéró toleranciáról (ami a legnagyobb állatság, amiről eddig hallottam), de közben ordító szabálytalanságok tapasztalhatók, méghozzá igen gyakran, megtorlás nélkül.  Normál utcai forgalomban egykerekező, csendes lakóövezetben hekkelt kipufogót bőgető hangos, erősen jelenlevő kisebbség terrorizálja a normál tempójú közlekedőket. Igen, az ilyenekre az én nyálam is fröcsög annak ellenére, hogy motorral születtem és benzinnel fürdettek.

 

Egyébként tényleg nem értem, mi motivál valakit, hogy egy olyan országban, ahol durva sebességkorlátozás és még durvábban rossz utak vannak, közútra versenygépet vegyen. A vágyat azt értem, a száguldás örömét értem, de mindennek semmi köze a realitáshoz. És rosszindulatúan azt képzelem, hogy Kenesén egy ilyen realitásoktól és a többséget alkotó környezetétől elrugaszkodott fiatal diffundálhatott keresztül egy hazai kisautón, amit nem egy utcai harcos, hanem egy normál átlagközlekedő vezetett, akit itt letatáznak

 

Ha én az autómmal kikanyarodok lakott területen a kis mellékutcámból a buszos főutcára, nem számítok rá, hogy oldalról valaki száznegyvennel érkezik. Ha netán mégis annyival érkezne és belém száll, úgy gondolom, ő volt a hibás és nem én, aki nem adtam meg neki az elsőbbséget.

Előzmény: kutya. (42)
kutya. Creative Commons License 2008.05.30 0 0 47
- Tudod mi az alapvető különbség Motoros és Nem Motoros között?
- A Motorost nem irritálja, hogy Te nem vagy az...
Előzmény: czy (44)
kutya. Creative Commons License 2008.05.30 0 0 46
Mutass EGYETLEN embert, aki még nem szegett szabályt és aktív vezető.
Ha találsz, akkor igazad van, egyébként meg nincs.
Előzmény: czy (44)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!