Triumph Tiger 1200 tapasztalatokra volna szükségem, épp vásárlás előtt állok. Egy 2012-es a kiszemelt áldozat. Mikre érdemes odafigyelni, mik a gyengéi?
Ha jol tudom vezermulanc kepes volt kicsit megnyulni ami nem gond, viszont a feszitoje nem rugos, de lehet hozza venni kezzel utannahuzhatot, ha jol emlekszem ez leginkabb pont 50ezer kilometer utan szokott elfordulni/szoktak cserelni, de nem tennem ra az eletem, nekem 38-39 ezer km volt benne, igy eddig nem volt vele gondom, youtube-on talalsz rola videot, hogy mit kellene hallani, inditas utan meg hideg motorral kisebb kattogasok hallhatoak. Visszahivas volt fesszabra meg leptetovillara, ezt alvazszam alapjan megmondjak neked, de szerintem ha mentek vele 50ezret akkor cserelve lett, ha kellett. Gyari uj alkatreszek ara nevetsegesen draga, de ebay-on hasznaltan van kinalat mindenre.
Amint meg erdemes lehet tudni, hogy sajnos szeretett a triumph gyenge kormanycsapagyakat hasznalni, erre erdemes lehet figyelni, de leginkabb csereltetni rendes csapagyakra.
Sziasztok! Biztos sokan fordulnak hozzátok hasonló kérdésekkel/kérésekkel, de szeretnék infót kérni tőletek street triple r modellel kapcsolatban. Nem igazán tudok kihez fordulni... Egy 2009es példányt néztem ki 50k km-es futással. Nekem egy yamaha xt 660x em van. (korábban persze volt sv-m stb...) A helyzet az, hogy az xt-re semmit nem kellett fordítanom anyagilag a kötelezőkön kívül. Rendkívül megbízható és olcsó fenntartású. A haveri körben azonban nincs senkinek triumph-al tapsztalata. Fontos lenne tényleges felhasználók objektív tapasztalata a döntéshez.
Vásárlásnál kell valamire különös figyelmet fordítani? Volt visszahívás? Alkatrész árak? Tudnék valahol szerviz intervallumról stb tájékozódni? Minden érdekelne...
Köszönöm előre is ha bárki szentel rám pár percet!!!
Átpucolom az egészet, gyertyacsere légszűrő tisztítás, szenzorok ellenőrzése stb.. Remélem elég lesz. Tankban nem volt sok retek, de elég kétes szagú benzint töltött bele a német kereskedősrác mikor elhoztam, felnyomom majd valami normálissal meg kap egy injektor tisztító adalékot.
A baj az, hogy ilyen filléres OBD eszközzel nem sikerült szóra bírni az ECU-t tuneECU progival. Nemtudod véletlen mivel működik biztosan ami nem horror áron van?
Ja megértem, énsem kaptam annyit az előzőért, mint nyáron lett volna :( :)
Jókor szólsz ;D Nem is hirdeted? nem találkoztam ilyennel ennyiért.
Amúgy jelenleg hidegindítási gondjaim vannak.. Hibakód van, de mezei olvasóval (ami elvileg tudja az ISO9141-2 szabványt) eddíg nem sikerült szóra bírni az ECU-t. Spray-vel indítás után szépen jár. Sokat állhatott a moci mielőtt hozzám került.
Az lenne a kérdésem, hogy ilyen lábpedálról valakinek sikerült már leszednie a gumit? Na csak azért mert ide hozták hegesztésre, de nem akarom ráégetni a gumit az alumíniumra.
mindenki segitsegre lenne szukségem van egy 1997 es T509 es triumph speed triple öm és hozzá kéne nekem szelepfedél tömités illetve vizpumpa tömitések hol lehet ilyen alkatrészt kapni hozzá?
Sziasztok. Eladó egy svájci okmányos (vám, áfa befizetve) kék 1050sprint st.
2005évj, minkét oldalára dőlt már szegény. Műanyagok rendben, kopóalkatrészek rendben. gumik új pilot road4ek. Olajat-fékfolyadékot kell cserélni(ezt meg tudom csinálni) , meg fényezni kell. direkt nem lett fényezve, hogy látszódjon a sérülés mértéke. irányár 800e ft, infók, képek: harminc-780-nyolcvanhat-08
Kb. 2 hete mentem vele egy nagyobb kört, és miután megálltam egyet pihenni, nem indult újra a motor.
Először arra gyanakodtam, hogy behalt az aksi, ezért gyorsan vettem is egy újat. Jónak is nézett ki a dolog kb az első hosszabb útig, ugyanis az új aksi is behalt.
Ebből már nyilván következett, hogy töltésproblémám van. Miután feltöltöttem az akkumulátort, indítás után rámértem a töltésre. 4000 f/min-nél 14.3V volt a töltésem egészen addig amíg meleg nem lett a blokk.
Ekkor visszaesett 12.3V környékére, néha 13-ra.
Szerintetek fesszbályzó, vagy generátor probléma lehet? Esetleg van egyéb ötlet?
Az egyszerűbb dolgokat magam szoktam cserélni, de a generátor szétszedéséhez nincs szerszámom, és nem is biztos, hogy szívesen állnék neki.
Tud valaki ajánlani egy jó szerelőt, vagy csak a Triumph Budapest-be érdemes vinni?
Sajnos egy esés miatt behorpadt a tankom. Keresek egy új tankot Triumph Street Triple 675-re 2007-2012 közöttit. Ha lehet szürkét. Tudnátok segíteni hogy hol nézzek használtat? Vagy hogy hol érdemes rendelni? Vagy hogy lehet e a horpadt tankkal kezdeni valamit? Minden segítséget szívesen veszek. Előre is köszi!
Na, csak vettem egy (alkalmi ára miatt 1999-es) Triple-t. Hát valóban, nem a kényelem magas iskolája, a para-csík is megnőtt kicsit a gumin, de majd megszokom, amúgy elég sokszor húzza széles mosolyra a számat a nyomaték. Köszi mindenkinek aki tanácsot adott! Viszont elszakadt a km-óra spirál! Tudja valaki honnan lehet beszerezni?
Idén már túl a 3000km-en kapott egy "szezonkezdő" szervizt. Megkapta a Garmin Zümót
Bent vannak az új gyertyák, légszűrő, olajszűrő, olaj, fékolaj, hűtőfolyadék, Healtech gyorsváltó. Megrendelve a másik db killer a Mivv gp-be, meg a Rizoma kormány is érkezik előbb-utóbb. Első telók kaptak új szimeringet, olajat, de azok még nincsenek bent :) Meg lassan kellenek új gumik. S21-et próbált már valaki?