...és mi van ha mégis az EWS sz.pat? Abban tud valaki segíteni hogy EWS-t milyen programmal lehet kiolvasni /kódolni ? Találtam egy olyan videót ,ahol az EWS-ből a DME felé menő 2 vezetéket összezáják és elindult az autó.... bár E36 ,de abban is EWS 2 van .Akkor ez működhet nálunk is? Esetleges válaszotokat előre is köszi ! :)
Sajnos nem bejövős...direkt áramot adva az önindítónak sem röffen be.. valószínűleg a mágnesszelep (és még ki tudja mi más) sem kap áramot....Vojnó mester biztos tudná a megoldást.... :)
Sziasztok!Rég jártam erre ,mert mindenkinek jó volt idáig a tds-e ... :) :) Viszont most a következő probléma van : barátom autója (E34 25 TDS 95/9 ,gyárilag nem riasztós ,"sima" kulcsos) az egyik bezáráskor kinyitás +becsukással jelezte hogy valami baj van . No innentől viszont nem hajlandó elindulni sem az autó. A nagyobb baj hogy kb.450km-re van Ausztriában és ott senki nem foglalkozik már ilyen autókkal. Amit idáig találtam a neten hogy az autó gyári immóján kívül az ún. "komfortmodul" is beleszól az autó indításába és ha gebasz van ,letiltja . Az én 94/3 havimmal mondjuk évekig így jártam hogy záráskor a kinyit becsuk progit nyomta és ettől függetlenül mindig indult. Kérdésem az lenne hogy : milyen szoftverrel lenne érdemes ránézni ami belelát a komfort modulokba is (pl. inpa ? ) ,mert az autocom ehhez buta (bár beírt egy 45-ös hibakódot riasztó hibával) ,illetve merre keressük a hibát ? Ha már 1* valahogy be lehetne indítani az autót (akár valamilyen "paraszt" módszerrel) már az is nagy segítség lenne mert akkor haza tudna jönni vele... illetve érdemes neki az én régebbi 94-es autómból a vezérlőket (ami pl. a hátsó ülés alatt van ) elvinni ,vagy kódolás nélkül felesleges ezzel próbálkozni ? Illetve a 95-ös faceliftnél változtak ezek a modulok is? Az autó elvileg ki van nyitva ,indítózik ,de nem is teker az önindító... Kérlek segítsetek! ... :(
S egyáltalán nem vagy kicsit azért igen ? Szívesen megmutatnám autóm hogy szakértsd meg. Lassan újra hidegek a reggelek és be fog jönni a nem egyenletes gyorsulás tünet.
Hali! E34-hez volt un. potis és hdk-s adagoló. E39-ben csak hdk-s volt. És ott van még a kis és nagy nyakas ház. De a potis is átszerelhető hdk-ra, még az eredeti kábelkorbáccsal is. A motorvezérlő a lényeg. Ott már lehetnek buktatók.
Sok az anyag, azért hebeg. Visszább kell venni belőle. Ha nem tévedek, akkor a motor eleje felé kell koccintani a fedélen. El kell találni a megfelelő mennyiséget, hogy ne hebegjen, de ne is legyen lomha és jól is menjen.
egy E39 25tds-mnek Hdk - csere után 2 literrel megnőtt a fogyasztása.. ( rátankolással kiszámolva.) az mitől lehet ?
Amúgy egész jó ezzel az "új" fedéllel az autó..
Azt vettem észre hogy mikor meleg van és hebeg bekapcsolom a klímát akkor befejezi .. mivel megy a klíma dúsítja az üzemanyagot a hdk , szóval még állítanom kéne rajta ? , és akkor kevesebbet is fogyasztana 10 Liternél? Régi fedéllel 8 L volt a fogyasztásom városban.. nem a fogamhoz verem a garast de 2 liter+ az elég sok ..
Válaszokat köszönöm remélem maradt még egykét ember aki dédelget egy jó öreg TDS-t :)
Sziasztok! Egy kis segítség, tanács kellene. Van egy 525tds-ünk amit szeretnénk rendbe tenni. A legnagyobb gondunk az a melegen indulás, olvasgattam itt róla már be is szereztem egy elvileg autómata adagolót, de sztem ez már évek óta porosodott, ezzel nem szeretnék foglalkozni. Közben lett egy donor autónk amiben nagyon jónak mondható a motor és harmada kilóméter van benne mint a miénkben, egy a baj vele hogy manuális váltóval szerelt a donor, a miénk autómata. Azt már tudom hogy nem passzol az adagoló, mi lenne a legjobb megoldás szerintetek? Kaposvár környékén van e valaki akire rá lehetne bízni a beállítását?
Sziasztok! 325 tds hez milyen diagnosztikát tudnék használni ami a motor adatokat és a szenzorok jeladókat is ki mutatja? Mert vettem egy microsoft márkáu diagot BMW- Minihez jó csak! De ez csak 2004 től ajánlott! A biztonsági felszereléseket mutatja abs légzsák stbi! De a motor adataihoz nem tudok hozzá férni!
Hidegen nyom a tankban lévő tápszivattyú, melegen nem. Állandóan megy a világítás, a fűtés, stb. Próbáld meg feltölteni az aksit, hátha. Persze ez csak tipp.
Nos igen, az akksim már a 6. évét futja, önindító hát nemtudom, lehet melegen jobban kéne tekernie és csak ez a baj?(télen indult, nem volt gond) Megszoktam néha küldeni, de lehet többször kéne ezekszerint. :D
Érdemes lenne megnézni az akksi és az önindító állapotát,+nincs e valahol levegősödés mivel melegen nem nyom szivattyú a tankban. Szerintem a 4-5 másodperc melegen nem sok.
Megszoktad néha kicsit hajtani, mert igényli :) ,lehet egy kicsit lerakódott a korom a rendszerbe.
Arra lettem figyelmes, hogy mostanában ahogy jött a meleg idő, nehezebben indul az autó melegen. Olyan jó 4-5 mp-et kell indítózni akkor indul, és dob egy füstpamacsot is mikor beindult. Hidegen pöcc. Szépen megy, minden oké vele. Tudom, hogy kitárgyalt téma már eléggé, nagy valószínűséggel adagoló gond lesz. Lett rajta pár éve tömítés szett cserélve mert folyt, amikor megcsinálták mintha már picit nehezebben indult volna melegen, de nem volt vészes. Mik a lehetőségek, illetve kihez érdemes vinni aki tényleg ért hozzá, és nem b#sz át a palánkon? :) Illetve baja lesz-e, ha így van nyektetve, természetesen meg szeretném csináltatni. Üdv mindenkinek ! :)
Oké köszi meg meg nézem! most megint nem igen csinálja aszt figyeltem meg ha be melegszik akkor már nem
igazán csinálja! csak bizonyos fordulat számon csinálja 1200-1500 között meg 2200-2500 ezek be a tartományokba éreztem inkább a be szaggatást de inkább alacsony fordulaton csinálja! Lehet tényleg a fordulat szám jeladó lesz a hibás!
Szeretnek erdeklodni h mitol lehet az egy 1997 e39 525Tds-nel amin az egr le van falazva hogy azt irja ki az inpa h “legtomegmero hiba keves levego “ mivel az egr hibat nem irja es tudtommal a legtomegmeronek pont az ellenkezo hibat kene bedonia h ” toblet levego van 😂” volt benne a gyari legtomegmero azzal rangatott ezert vettem bele egy meat &doria legtomegmerot meg tesztre egy kinait 😅 de egyikkel se jo .. a legtomegmero csatlakozojat kimertuk multimeterrel eljut a “jel“ a vezerlohoz, de ez miatt a turbom csak 3000 ezres fordulaton adja le normalisan a toltonyomast a 2200 helyett. vagy csak a gyari legtomegmerovel lesz jo ? Pierburgal ? (Mapszenzort is kimertuk jel van ,2 probaltam de nem reagal rá ha lehuzom a map stekkeret akkor sincs valtozas😞) Valaszokat elore is koszonom :)
Heló! Tud valaki segiteni vagy találkozott már valaki olyan problémával hogy a 325 tds-em mért rángatózik? Alacsony fordulaton be szaggat utána hogy gyorsitok megint jó 2000-2500 fordulaton megyek gondol egyet és ránt egy nagyot mint ha egy pillanatra nem kapna üzemanyagot! Az adagóló teljes mértékbe fel újítva szakszerűen! Hallottam már sok verziót! Ketős tömegü? Fötengej jeladó? Hajtás láncba van a hiba? Bár alap járaton is csinált olyant mint ha valaki gázt nyomot volna köpöt egy füst felhőt és utána ketyeget tovább! Vagy motor vezérlő hiba? Hiba kód olvasóval a motor vezérlőjébe nem tudok bele nézni csak a légzsák abs stbi Lehet hogy nem is az eredeti motor vezérlője van ben?