keeway matrix 50 van es elkezdet vilogini az egesz muszerfalamtelefon jelzo egyfojtaba vilog akor is ha nincs kozelbe telo. a ora ot a szamok vilognak mindha egy normalis oran gyenge volna a batri. a fordulat a motron jo mikor megyek de a muszerfal ,,nem mindig,, de kb minden 1-2 percbe leesik nulara vagy lecsoken 5-6ezerol 1-2 zere de kozbe a moci nemveszt fordulatot szepen huz.
atnesztem a muszerfal alat a kabeleket mindet szetszetem es oszeraktam hatha kontakt hibas. de nem ot a gond.
kb 2 napja rosz es a mocimnal elkezdet katgni valami. ulest leszetem es a gyertya kabel kicsit megrugdosot. szetszetem levagtam belole kb 1cm mindket felerol oszeraktam es mar azsem raz de a muszerfal okoskodik tovab.
mit nezek meg meg ? esetleg valami otletek ?? kezdo vagyok de it a google sem segitet :D
es bocsi a hibakert de sajnos a magyar iras nemegy ,meg csak tanulom a nyelvet par eve...
Van egy keeway hurricane 50 2t típusú robogóm! Ezen szeretném kicserélni a kormány nyakat (T szár)otthon! Cserélt már valaki ilyet közületek? Ha igen tudna tanácsot adni?
Sziasztok, Logikomnál olyan gondom van, hogy az alapjáratnál eléggé hullámzik a fordulat. Ami nagyobb gond, az hogy menet közben 5-7 ezer fordulatnál kigyullad a motor lámpa és lefullad. Eddig mindig újra tudtam indítani. Mi lehet a hiba? köszi, Miki
Próbáltam, de nem reagál rá. Sajnos használtan vettem és nem tudom menyire van a karbo összebarmolva. A tűnek a biztosítéka sem volt eredeti. A dűznik sem biztos hogy azok.. mikor pörög alapgázon mint az eszetlen akkor volt hogy levettem a szivatót és ha befogtam a lyukakat akko jobb lett.... Szivatót is cseréltem. De reggel iszonyat sokat kap és már azért nincs alapgáz.
Vettem egy Keeway sprint exactly 50cc -t. 3000 el ezelőtt volt generálozva, most azzal szenvedek ,hogy nem tudom az alapgázt belőni. Hidegen pöccre gyullad de nem akar alapgázt tartani. Melegen meg ha jobban meghuzatom akkor nem akar az alapgáz visszaesni pörög nagyon.. valami tipp?
T. Fórumosok, olyan problémám van, hogy a keeway x-fact 50 robogónál megszűnt a világitás és a kürt sem működik. Index az van. Valaki találkozott már ilyen problémával, s ha igen mi volt a teendő a hiba elhárítására? Üdvözlettel mihalekj
A fötengelyen levő variótárcsák között alátét szokott lenni, Karburátorban fuvóka nagyobbra cserél, kipufogó leömlőn a kornyezetvédelmi nyulvány levág, luk behegeszt.
Sziasztok! Keeway focus 50 2t robogoban hol talalom a folytast? Kiputoroknal nincs sajnos otletem nincs mivel tudnam novelni a vegsebesseget jelenleg gyari 45 a vegsebessege valaszokat koszonom!
Helló! keway F-ACT 50 2T oldaldekni levételéhez a berúgókart is le kell szerelni? Nem akarom erőltetni, nehogy a dekni elrepedjen vagy eltörjön. Köszönöm a válaszokat.
A mosható betéttel rendelkező levegőszűrőt a tisztítás, szárítás után mindenképpen át kell itatni speciális légszűrő-olajjal, mert önmagában semmilyen szűrőképessége nincs. A papírbetétes szűrő az anyagában szűri a szennyeződéseket, míg a mosható betét esetén a rajta levő olajfilmen tapad meg a szennyeződés.
Nekem is egy Cityblade 125 robogóm van. Az óra szerinti 80 km/h sebességet szereti, ez 7500 1/min fordulatszám, ekkor szinte kisimul a motor, minimális vibráció érezhető. A 60 feletti (és az emelkedőkön, valamint kisebb tempónál jelentkező) vánszorgás a gyárilag túl nehézre méretezett görgő miatt van, nem értem, miért kellett a 14 grammos görgő. A váltó így 6000 1/min fordulaton dolgozik, miközben a maximális nyomaték 6500, a maximális teljesítmény 7500 1/min fordulaton ébred. Én már rendeltem könnyebb görgőket, (Dr. Pulley) ha megérkezik, megírom a tapasztalatokat.
Az első 6-800 km alatt nekem is kicsit gyengébb volt a motor, de az 1000 km környékére szépen bejáródott, most jobban megy, kevesebb vibrációval. Kapott Xado adalékot a motorolajba és a hátsó hajtásba is, ezek is segítenek a tartósságban, valamint könnyebben, kisebb rezonanciával üzemel a motor. A tartósságról még nincs tapasztalatom ezzel a motorral kapcsolatban.
Helló! Karburátort szét szeded, kitekered az összes csavart, fúvókákat és át öblited fecskendővel benzinnel, vagy Wd40 el. Gyertyát mindenképpen cserélni kell. Levegőszűrő szivacsot nem muszáj bekenni semmivel, meleg szappanos vízzel ki lehet öbliteni.
A fiam elővette a Keeway Fact 50 robogóját. Menet közben néha szaggat. Egyszer már volt ilyen, akkor a karburátorban a fúvóka volt eldugulva. Most is az lehet, de sajnos nálunk nehéz szerelőt találni, aki javítással foglalkozik. Ti ezt magatok szoktátok kitisztítani? Bonyolult ez a javítás? Nálam még nem volt gyertya cserélve, 12 ezer km van benne, 10 éves a robogó. Esetleg érdemes lenne először ezt kivenni, megtisztítani, vagy cserélni?
A gyertyát hogyan kell kivenni?
Ha kimosom a légszűrőt, akkor azt olajjal ismét be kell itatni? Ha igen, milyennel?
"Egy kicsit furcsa nekem ez a 70 km/h utazósebesség, mert az életveszély Budapesten egy egy gyorsforgalmin vagy főúton, városon belül."
Annyira azért szerintem nem vészes, meg ahol a forgalom nagyon megkívánja (pl. Árpád híd vagy a 11-es út Budakalász után a Keeway szervíz felé:)), legfeljebb megy az ember pár km-t 85-90-el óra szerint, amíg valaki szorosan mögöttem jön. De ahol nem annyira szűk az út, nincs gáz a 70 km/h-val sem szerintem, hamar leelőzik az embert egy 70 cm széles robogón. Amúgy vettem egy villanyrobogót is, azzal max. óra szerint 52-vel lehet menni, de néha csak 48-cal. Na azzal pl. valóban nem olyan vicces 2x1 sávos gyors főúton menni, így tegnap pl. a Jászberényi úti felüljárót nem élveztem felfelé, hiányoltam a Keewayem "erejét".
"Gondolom mehetnék vele 80-al is, de tényleg nem akarom széthajtani, ha majd pár év múlva eladom, jó szívvel adnám el, és nem széttaposva."
Szerintem ha bemelegszik a motor, meg normálisan cserél az ember olajat, nem amortizálja annyira a robogót a gyorsabb menet. Sokkal jobban gyilkolja a robogót szerintem a rossz út, nekem 10 ezer alatt cserés lett a lengéscsillapító elöl-hátul. Anno így volt a Benelli Pepémben is, így ahogy elnézem, a teleszkóp beszállítója elég szar a Keeway csoportnak, én ezt érzem a robogóm leggyengébb pontjának.
Köszönöm szépen. Egy kicsit furcsa nekem ez a 70 km/h utazósebesség, mert az életveszély Budapesten egy egy gyorsforgalmin vagy főúton, városon belül. Sajnos a 70-es táblánál minden autós 100-al megy, persze ez nem ide tartozik most.
Gondolom mehetnék vele 80-al is, de tényleg nem akarom széthajtani, ha majd pár év múlva eladom, jó szívvel adnám el, és nem széttaposva.
Ott valami gond lesz. Ugyanilyen motoros Zaharám van, igaz, hogy az 20 kg-mal könnyebb (bár szerintem valamivel gyengébb is), de még terheléssel és típusspecifikus plexivel is eléri az óra szerinti 95 kmh-t, ami amúgy a típusbizonyítvány szerinti végsebessége. A tiédnek asszem 85 kmh, de szerintem ennyit illene is megfutnia óra szerint.
"Azaz mi az az utazósebesség, ami még nem árt neki ? "
Fülre szerintem a 70 körüli sebességet szereti. Én amúgy mentem már a Zaharával Budapesttől Keneséig, ez 115 km volt, ezt kibírta 50-85 körüli sebsség között menve, és ekkor evett 2,5 l körül.
Sziasztok. Nemrég vásároltam Keeway Cityblade 125 robogót. Egy picit csalódás nekem a motor.
Nagyon szép, dizájnos meg minden. Túltettem magam az ülés alatti nevetséges helyméreten.
De !
A motor 60 Km/h felett egyszerűen vánszorog. A kérdésem, hogy mennyire hajthatom még magasabb sebességre, hogy ne gyilkoljam le a motort ? Hosszú távra vettem, szép állapotban szeretném majd eladni. Azaz mi az az utazósebesség, ami még nem árt neki ?