Én csak felragasztom a Pillém prizmájára, az bármikor eltávolítható :) Érdekes, hogy az a kis háromszögdísz is el van látva márkajelzéssel diszkréten. Ezekből az apróságokból látszik amúgy, hogy mennyire egy kitalált és lelkiismeretesen megtervezett szerkezet a Kuli.
Ezen a fajtán nem volt. Ez az egydarabból készült prizmák közepe.
Ha valaki utánfutóprizmából szeretne esetleg egy jól látszódó prizmát készíteni, ami azért hasonlítson a gyárira, azoknak lett kitalálva ez a háromszögdísz. Vagy kipótolni a hiányt.
Neked szép eredeti, komplett van, ha jól láttam :)
Legjobb lenne kölcsönkérned valakitől a környéken egy eredeti vonószerkezetet. Gumit még lehet rá kapni gyári újat a vaterán nem is drágán. Használatra azt érdemes beszerezni, ha még maradt az eladónak. Repedezettet inkább érdemes eltenni emléknek :)
ez oldószerben feloldott gumi, annak elpárolgása után egy vékony gumihártya marad vissza, a gumihoz odatapadva
bízom benne, hogy kitölti valamennyire a repedéseket és segít kicsit visszafordítani az időt, mindenesetre a felület nagyon szép lett, persze a tartósságát nemtudom
Az a valaki én volnék. Sokukról hiányoznak. Ha valamilyen hasonló prizmával kipótolják az eredetit, de a középdísz mindig hiányzik. Olyan apró, finom gyári részletek ezek, érdemesnek gondoltam a fennmaradásukat segíteni.
No,alakul az!Még ha figyelembe vesszük,hogy a T1-en az ülés jóval vastagabb volt mint amilyet én a motorodon látok akkor már megint találtunk valami újat.Hát nem tudom,hogy a gyàri vonórèsszel találkozhatunk e külön a börzéken,de minden lehetséges.Itt azt írták régebben,hogy Motorkuliból 200-300db. van,akkor szerintem,de csakis szerintem a gyári vonórèszbôl 150db.De minden lehetséges,sok sikert!
megcseréltem közben a lengővillát, de nagyon szometrikusnak néz ki, a gumibetéteken kicsit variáltam, így kb. 1-2cmel magasabbra került a hátulja, de ez a képeitek alapján is így jó
a húzón gondolkodom, börzén vajon gyárihoz hozzá lehet jutni ?