Keresés

Részletes keresés

exmv Creative Commons License 2007.08.28 0 0 196
Milyen sorbanállás?
Akárhányszor jártam a Nyugatiban, mindig lazán átvonult az utasnépesség a kapukon. Anélkül, hogy bárki bármit kért volna tőlük.
Előzmény: Krtek (195)
Krtek Creative Commons License 2007.08.28 0 0 195

A legjobban az tetszik, hogy az azóta eltelt idő alatt 130 millió Ft többletbevétel keletkezett.

 

Ezelőtt fél évvel is ez a szöveg ment.

Tekintve, hogy nem hazudnak, miért is tennék, az elmúlt fél évben nem lett többletbevétel?

 

Szánalmas az egész bagázs.

 

És nemcsak az kiabál, akinek a háza ég. Igaz a többség csendben köp egyet, főleg amikor az alapkésést (hála szuper menetrend) még tetézi a sorbanállás kifelé.

Előzmény: exmv (181)
monor-21 Creative Commons License 2007.08.28 0 0 194
 

A gyengébben eleresztettek kedvéért.

(de most már jegyezzék meg)

 

A hazai vasutak 160-170 éves történelméből úgy 120-130 évig a vasútállomások peronjaira csak érvényes menetjeggyel vagy peronjeggyel lehetett bemenni.

 

Tehát aki azt hiszi, hogy valami szokatlan, az europai gondolkodástól méltatlan történt az vagy lusta tanulni vagy buta.

 

Tudom még javasolni az olyan rokonok kikérdezését ez ügyben akik elmúltak 50 évesek.

Ők ugyanis fiatal korukban csak így mehettek be a vasútállomások területére.

Előzmény: Törölt nick (190)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.28 0 0 193
már ne haragudj, de hallottál már arról a szóról hogy "adó"?

MI fizetjük a TELJES költséget kollektíve!! Mi, adófizetők! Nem Gyurcsány bácsi vagy Orbán bácsi!!! Hanem MI, csak nem közvetlenül a jegyárban hanem az adónkon keresztül.

És most ne gyere azzal, hogy akik autóznak azok mindent maguk fizetnek, mert az utakat is a közös kalapból fizetjük, a jelzőlámpákat is közös kalapból fizetjük szóval ugyanaz a helyzet!


ha a privatizálásra gondolsz, akkor sem lesz teljesen igaz a dolog, ugyanis a vasúthálózat a közúthálózathoz hasonlóan természetes monopólium

természetes monopóliumot privatizálni pedig enyhén szólva necces....
Előzmény: 1047 005-2 (191)
Windows NT Creative Commons License 2007.08.28 0 0 192
A korrupció, az kerül annyiba.

Egyébként erre én is kiváncsi lennék.

Ez a "majomketrec" szó nagyon tetszik.



Ja tényleg Windows-t használ a MÁV.

Van futtatás menü is? tudjátok start>futtatás>.... és mikor várható a rendszer összeomlása, vagy már megvolt?
Előzmény: Törölt nick (187)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.08.28 0 0 191
"MIKOR ÉN VAGYOK A VÁSÁRLÓ, AZ ÉN SEGGEMET KELL KINYALNI"

Ez akkor lesz 100%-ig igaz ha legalább az elszállításod költségét kifizeted.
Előzmény: Törölt nick (190)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.28 0 0 190
magyarán szerinted az utas, aki szeretne normális, emberi körülmények között utazni, végre európai színvonalat látni a nem kevés pénzéért, szóval ennek az utasnak "kuss pofádat befogod"?

lehet hogy te igénytelen vagy, az biztos hogy a máv döntéshozói igen, ezt láthatjuk minden nap
viszont az emberek tömegei szerencsére nem azok; ez a majomketrec ahogy te hívtad csak egy újabb lapáttal tesz arra hogy mindenki aki teheti menekül a vasútról

és nem csak autóba, Tatabányáról óránként kettő (!) busz van Budapestre, az egyik nonstop a vasútállomástól (na ezt vesd össze az IC-vel ami 4 óránként jár..) illetve egy másik ami fél óra eltéréssel indul és az 1-es úton megy a Déli pályaudvarig.
tőlem percre pontosan ugyanannyi a menetidő

én sokáig busszal jártam, amikor viszont jöttek a Talentek, akkor átültem a vonatra mert környezetbarátabb és jobb közlekedési eszkönek tartom

tettem ezt annak az undorító, piszkos, mocskos, rohadt környezetnek az ellenére ami Tatabánya alsógalla megállóhelyen, Kelenföldön ill. kevésbé ugyan de a Déliben is fogadott


ez a kerítés viszont egyszerűen visszalökött a buszra. a f@szomnak van kedve börtöntölteléket játszani MIKOR ÉN VAGYOK A VÁSÁRLÓ, AZ ÉN SEGGEMET KELL KINYALNI


kár hogy ezt a máv vezetői nem értik,
kiváncsi vagyok a máv top100 közül hányan autókáznak? százan?
Előzmény: Törölt nick (188)
papifan Creative Commons License 2007.08.28 0 0 189
Akkor szokott a legjobban kiabálni az ember, ha a saját háza ég.
Előzmény: Törölt nick (188)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.28 0 0 187
Na és mégvalami: miért nem teszi fel senki a kérdést:

MI A FRÁSZ KERÜL 35 MILKÁBA 100 méternyi alukerítésen????????????????


Törölt nick Creative Commons License 2007.08.28 0 0 186
ja és az igazi rázós kérdés: akkor tessék mondani, miért is vannak kalauzok a vonaton????


Előzmény: Törölt nick (185)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.28 0 0 185
nos, valóban van különbség aközött amikor a Náncsi néni a rozsdás lapáttal egy adag kelkáposztát elédb@sz és amikor a Champs-Élysées-n az étteremben a pincér a seggedet is kinyalja

kb. ennyi

egyébként kiváncsi volnék hogy máshol hol működik ilyen peronkapu, én nem vennék rá mérget hogy ez egy bevett szokás volna. Bécsben pl. nem találkoztam ilyennel


arról nem is beszélve, hogy az igazi problémát nem oldja meg; egyrészt tudomásul kéne venni hogy vannak olyanok akiknek egy Tatabánya-Budapest útra az 1050 Ft egész egyszerűen nem megfizethetetlen; 
másrészt viszont a magyar találékonyság ezt is hamar ki fogja kezdeni....


és különben is, milyen üzenetet hordoz a kerítés? echte poszt-szocialista magyar realitásét, nem egy Européer vasútét
Előzmény: exmv (184)
exmv Creative Commons License 2007.08.28 0 0 184
Esztétikailag tán igazad van, bár az mfor fotósa manipulálólag használta a fotóapparátot. Te is tudod, hogy a kerítés úgy mellmagasságig ér...
Egyébként, a civilizást országokban körülnézve, majd' minden vasútállomáson azt láttam, hogy az utasok bejutását a peronra korlátok közé szorítják. A megvalósítás módja az, ami különbözik:

Előzmény: Törölt nick (183)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.27 0 0 183
igen, ezt csinálják már egy ideje, itt vannak a gondolataim róla

http://epiteszforum.hu/hu/node/6806


a börtönhangulat bizonyára hozzá fog járulni az utasszám radikális növekedéséhez

és eddig azért jöttem be a déliig, majd onnan a 18-as villamossal vissza a gellért térig majd onnan át a hídon, hogy ne kelljen kelenföldön a húgyszagban kóricálni majd a helyi önkormányzat [kocsma] előtt fellszállni a 49-esre
Előzmény: exmv (181)
Siemens113 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 182
Ajjajj azt hiszem ez a legalja.hu képrovatába is bőven felférne. :) Vagy inkább :(((
Előzmény: exmv (180)
exmv Creative Commons License 2007.08.27 0 0 181
Holnaptól működik:
exmv Creative Commons License 2007.08.27 0 0 180
Amikor leszálltam, továbbindulás előtt ő adta a jelzést...
Előzmény: rg7 (179)
rg7 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 179
Biztos önköltséges volt:)
De legalább a lába nem volt az ülésen.
Előzmény: exmv (178)
exmv Creative Commons License 2007.08.25 0 0 178
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.22 0 0 177
heh, most már elérhetetlen az ékezetes domainen.....

azért f@szagyerekek lehetnek ezek a máv informatikusok, mert a domaint bejegyeztették, a szerver létezik (válaszol ha beírod); de miért használnánk ki ezt a lehetőséget is. elvégre csak utasokat veszíthetünk.......

öbb.at pl. szintén megy

elképesztő, tegnap még a máv.hu-n a régi gagyi volt fent, ma meg ahelyett hogy pl. egy rohadt átirányítós html-t tennének a helyére ami átvinne a mav.hu-ra (habár logikailag fordítva kéne, de ezt most hagyjuk..); nem, f@szagyerekek vagyunk, töröljük a francba a régi oldalt a helyéről, aki meg a VÁSÁRLÓNK és veszi a fáradságot hogy a korrekt nevén keresse a céget a neten arra nagyívben sz@runk...

http://www.máv.hu/
Előzmény: Törölt nick (176)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.22 0 0 176
az addig oké, én a mávra jellemző INkonzisztenciát emeltem ki, lásd máv.hu vs mav.hu
Előzmény: Rbatka (175)
Rbatka Creative Commons License 2007.08.22 0 0 175
Jobb az új elvira. És ha Pestről akarok Szeged felé menni, akkor elég néhány entert nyomni :D
Előzmény: Törölt nick (174)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.22 0 0 174
hmm, konzisztencia...

www.mav.hu-ra egy teljesen új dizájn jön be,
www.máv.hu (ékezetes domain): a régi vacak

www.elvira.hu - régi elvira, máshonnan keresve az új design


remek...
papifan Creative Commons License 2007.08.13 0 0 173
Igaz, hogy a kalauzok nem kapnak menetrendet. A gépükben van benne.
Előzmény: Törölt nick (172)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.13 0 0 172
az igaz hogy a kallerek már nem kapnak menetrendet?
és hogy a kis elektromos bizb@sz tudja a menetrendet? de hogy pontatlan?

kaller vs. utas beszélgetésben hallottam :)
007Gergő Creative Commons License 2007.08.13 0 0 171

Az 50-es években cserélték le a számokkal jelöltosztályokat a

A 'fapados'  és a 'párnás' osztályokra. Az elsőből let a parnás. 

Előzmény: Törölt nick (163)
kozma555 Creative Commons License 2007.08.11 0 0 170

:DDDDD

 

*****

Előzmény: _nyunyuka (161)
Rbatka Creative Commons License 2007.08.11 0 0 169
Sziasztok!
ON véleményem:
Kunsági dízel
siófok35 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 168
Énvelem volt olyan hogy kéregetett aztán tényleg felszállt, bár nem lett meg a pénze. Kaller hölgyet nem izgatta.
Előzmény: _nyunyuka (161)
V43 1305 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 167
Ez ám az alapos munka.:

 

exmv Creative Commons License 2007.07.23 0 0 166
"Úgy látszik már nemcsak a Forma 1-ben és a MotoGP-ben vannak pályacsúcsok.
Atis2 tegnap megdöntötte a Jászapáti-Budapest negatív pályacsúcsát. Tájékoztatás meg ohne. Úgy látszik sokdolgot örökölt a MÁV-Start...."

Folytatás a MÁV (Megint Állunk Vazze) oldalon...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!