A legjobban az tetszik, hogy az azóta eltelt idő alatt 130 millió Ft többletbevétel keletkezett.
Ezelőtt fél évvel is ez a szöveg ment.
Tekintve, hogy nem hazudnak, miért is tennék, az elmúlt fél évben nem lett többletbevétel?
Szánalmas az egész bagázs.
És nemcsak az kiabál, akinek a háza ég. Igaz a többség csendben köp egyet, főleg amikor az alapkésést (hála szuper menetrend) még tetézi a sorbanállás kifelé.
már ne haragudj, de hallottál már arról a szóról hogy "adó"?
MI fizetjük a TELJES költséget kollektíve!! Mi, adófizetők! Nem Gyurcsány bácsi vagy Orbán bácsi!!! Hanem MI, csak nem közvetlenül a jegyárban hanem az adónkon keresztül.
És most ne gyere azzal, hogy akik autóznak azok mindent maguk fizetnek, mert az utakat is a közös kalapból fizetjük, a jelzőlámpákat is közös kalapból fizetjük szóval ugyanaz a helyzet!
ha a privatizálásra gondolsz, akkor sem lesz teljesen igaz a dolog, ugyanis a vasúthálózat a közúthálózathoz hasonlóan természetes monopólium
természetes monopóliumot privatizálni pedig enyhén szólva necces....
magyarán szerinted az utas, aki szeretne normális, emberi körülmények között utazni, végre európai színvonalat látni a nem kevés pénzéért, szóval ennek az utasnak "kuss pofádat befogod"?
lehet hogy te igénytelen vagy, az biztos hogy a máv döntéshozói igen, ezt láthatjuk minden nap viszont az emberek tömegei szerencsére nem azok; ez a majomketrec ahogy te hívtad csak egy újabb lapáttal tesz arra hogy mindenki aki teheti menekül a vasútról
és nem csak autóba, Tatabányáról óránként kettő (!) busz van Budapestre, az egyik nonstop a vasútállomástól (na ezt vesd össze az IC-vel ami 4 óránként jár..) illetve egy másik ami fél óra eltéréssel indul és az 1-es úton megy a Déli pályaudvarig. tőlem percre pontosan ugyanannyi a menetidő
én sokáig busszal jártam, amikor viszont jöttek a Talentek, akkor átültem a vonatra mert környezetbarátabb és jobb közlekedési eszkönek tartom
tettem ezt annak az undorító, piszkos, mocskos, rohadt környezetnek az ellenére ami Tatabánya alsógalla megállóhelyen, Kelenföldön ill. kevésbé ugyan de a Déliben is fogadott
ez a kerítés viszont egyszerűen visszalökött a buszra. a f@szomnak van kedve börtöntölteléket játszani MIKOR ÉN VAGYOK A VÁSÁRLÓ, AZ ÉN SEGGEMET KELL KINYALNI
kár hogy ezt a máv vezetői nem értik, kiváncsi vagyok a máv top100 közül hányan autókáznak? százan?
nos, valóban van különbség aközött amikor a Náncsi néni a rozsdás lapáttal egy adag kelkáposztát elédb@sz és amikor a Champs-Élysées-n az étteremben a pincér a seggedet is kinyalja
kb. ennyi
egyébként kiváncsi volnék hogy máshol hol működik ilyen peronkapu, én nem vennék rá mérget hogy ez egy bevett szokás volna. Bécsben pl. nem találkoztam ilyennel
arról nem is beszélve, hogy az igazi problémát nem oldja meg; egyrészt tudomásul kéne venni hogy vannak olyanok akiknek egy Tatabánya-Budapest útra az 1050 Ft egész egyszerűen nem megfizethetetlen; másrészt viszont a magyar találékonyság ezt is hamar ki fogja kezdeni....
és különben is, milyen üzenetet hordoz a kerítés? echte poszt-szocialista magyar realitásét, nem egy Européer vasútét
Esztétikailag tán igazad van, bár az mfor fotósa manipulálólag használta a fotóapparátot. Te is tudod, hogy a kerítés úgy mellmagasságig ér... Egyébként, a civilizást országokban körülnézve, majd' minden vasútállomáson azt láttam, hogy az utasok bejutását a peronra korlátok közé szorítják. A megvalósítás módja az, ami különbözik:
a börtönhangulat bizonyára hozzá fog járulni az utasszám radikális növekedéséhez
és eddig azért jöttem be a déliig, majd onnan a 18-as villamossal vissza a gellért térig majd onnan át a hídon, hogy ne kelljen kelenföldön a húgyszagban kóricálni majd a helyi önkormányzat [kocsma] előtt fellszállni a 49-esre
heh, most már elérhetetlen az ékezetes domainen.....
azért f@szagyerekek lehetnek ezek a máv informatikusok, mert a domaint bejegyeztették, a szerver létezik (válaszol ha beírod); de miért használnánk ki ezt a lehetőséget is. elvégre csak utasokat veszíthetünk.......
öbb.at pl. szintén megy
elképesztő, tegnap még a máv.hu-n a régi gagyi volt fent, ma meg ahelyett hogy pl. egy rohadt átirányítós html-t tennének a helyére ami átvinne a mav.hu-ra (habár logikailag fordítva kéne, de ezt most hagyjuk..); nem, f@szagyerekek vagyunk, töröljük a francba a régi oldalt a helyéről, aki meg a VÁSÁRLÓNK és veszi a fáradságot hogy a korrekt nevén keresse a céget a neten arra nagyívben sz@runk...
"Úgy látszik már nemcsak a Forma 1-ben és a MotoGP-ben vannak pályacsúcsok. Atis2 tegnap megdöntötte a Jászapáti-Budapest negatív pályacsúcsát. Tájékoztatás meg ohne. Úgy látszik sokdolgot örökölt a MÁV-Start...."