Keresés

Részletes keresés

SaGa Creative Commons License 2008.04.26 0 0 530
A nehéz és a könnyű fokozatok között, történetileg nincs eltérés. Csak annyit ad hozzá a nehezebb fokozat a játékhoz, hogy a Te sérüléseid erősebbek lesznek találat esetén, illetve az ellenfelek valamivel jobban (pontosabban) lőnek. Minden más ugyanaz.

A legnehezebb fokozaton eleinte nagyon nehéz, de bele lehet tanulni, hogy inkább óvatoskodik az ember, mint rambózik, akkor nem vészes.
Előzmény: Törölt nick (529)
scottish Creative Commons License 2008.04.26 0 0 528
Anno kipróbáltam a legnehezebben is. Persze nem vittem végig, mivel a későbbi pályákon olyan fejeseket osztottak, hogy meguntam a méterenkénti mentéseket. Ott is el lehet lavírozni, de jó, ha nem ugranak a nyakadba harmincan, amint beérsz egy pályára. És biza a freedom-duty ott van a fővonalban.
Gondolom én...
Előzmény: flugi (527)
flugi Creative Commons License 2008.04.26 0 0 527
ezt pontosabban hogyan gondolod? A főküldihez feltétel lesz valahol?
Előzmény: Törölt nick (518)
scottish Creative Commons License 2008.04.26 0 0 526
Na, ez az egészséges hozzáállás!!! :D :D :D
Előzmény: SaGa (525)
SaGa Creative Commons License 2008.04.25 0 0 525
A legkényelmesebb megoldás: elvállalod, hogy lelövöd a toronyból a snipert és meg is teszed. Vissza a cuccért, majd nem vállalod el a további melót (betörni a bázisra), hanem szépen, körbe bemész a freeedomhoz. ott elmodod az őrnek, hogy láttál pár duty-st a környéken, de a főnöküknek nem szólsz róla. csinálgatod a freedom küldetéseket sorban. A fiúk egy idő után önjáróan is lerohanják a bázist, de te nem keveredsz a dologba, így egyik fél sem fog utálni. Ha nem akarnak magktól bemenni, akkor csak lődd szét a falon a felrakott bombát, a fal berobbanása után szépen egymásnak ugranak. csak ne vegyen észre a freedom többi snipere a tornyokból...

Nem egészséges a freedommal rosszban lenni, mert az őrposzton állandóan ott ácsorognak és visszafele jövet levegőt venni sincs idő, már ki is lőttek valamelyik bokor mögül. Meg a városban is kódorog pár egységük...
Előzmény: scottish (523)
scottish Creative Commons License 2008.04.25 0 0 523

Próba jelleggel elkezdtem írtani a jónépet:

 

1. verzió. A dutys tábort a freedom kérésére, de valamiért akkor sem vette teljesítettnek, mikor varjak lakmároztak a holtestekből.

2. verzió. Elkezdtem a freedomos bandát regulázni. De a küldiben okos módon nem elégednek meg ha lelövöm a közeli snipert. Régebben nekem úgy rémlett berobbantották az egyik falat (a dinamitot meg is találtam a fal mallatt) de most le kellene szedni a freedom főnököt is (Lukas). Akkor meg már le kell lőni mindenkit. Viszont jófajta freedom ruhákat lehet fölszedni a bázisról.

 

Szóval így utólag a freedomnak áldozik be.

Előzmény: Konnektororrú (522)
Konnektororrú Creative Commons License 2008.04.25 0 0 522
Ha már valakit abálni kell, akkor célszerűbb a Freedomot, mert a Duty tábor közepén levő Bar elég hasznos találmány, ráadásul nehezen (sehogy se?) megkerülhető, és ha rosszban vagyunk a Dutyval, akkor minden odalátogatásunknál le kell abálni egy csomó ipsét, ami drága mulatság, tekintve, hogy eléggé jó páncéljaik vannak, és sokan is vannak. A Freedom-tábor viszont kiesik a fősodorból, ha velük rosszban vagyunk, akkor csak a Red Forest felé menő helyőrséget kell megmerkáztatni állandó jelleggel.
scottish Creative Commons License 2008.04.23 0 0 521
Hát nem is főküldi az szent. Anno mikor játszottam vele, tök sokáig eljárkáltam itt (red forest vagy mifene a neve) De annnyira tetszik, hogy a jónépek ölik egymást és végre nem arra várnak, hogy én a szuperhős tegyek rendet a világban. Ritkaság ez még a RPG-k világában is.

Szóval a kérdésem annyi lett volna, hogy ha lelövik Skull-t akkor késöbb nem is támadják meg a bázist?
Előzmény: Törölt nick (516)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2008.04.23 0 0 519
Vagy követed a rég bevállt jelszót: "Kill 'em all" :)
Előzmény: scottish (515)
flugi Creative Commons License 2008.04.23 0 0 517
pont elég senkit sem bántani, oszt legfeljebb lemaradsz némi pénzről meg cuccról, van pont elég küldetésük, amivel nem haragítasz magadra senkit.
Előzmény: scottish (515)
scottish Creative Commons License 2008.04.22 0 0 515
Imádom ezt a cuccot.
Ezidáig sikerült ellavíroznom a duty és freedom között. De most nehéz helyzetbe kerültem. A freedomot rászabadítottam a duty bázisra, de jól ki is nyírták az összes Free-t. Közben javában grasszálok mindkét táborban.
Két gondom van:

1. A dutysoknak le kellene lőnöm a snipert toronyból. Ha megteszem megorrol rám a freedom bagázs. Le lehet szurni, vagy valami, hogy ne vegyék észre? :)

2. Ja és a fő baj, hogy Skull, aki a küldit adja ott áll a fészerben és jól benézi, hogy lövöldözik rá a sniper. Odébb nem mene, míg le nem lövik. Akkor mindenki elkezd fel s alá rohangálni. Skull kell a további küldetésekhez? Mármint, hogy most meg a duty rohanja le a freedomos tábort.
SaGa Creative Commons License 2008.04.14 0 0 514
BTR-ek. 2 mozog és lő. Rád. 1 stabil, nem mozog, de lő, szintén csak rád. Ez utóbbi bent van, a szarkofág bejáratával szemben, egy mélyedésben a kerítésnél, némi ellátmánnyal körülrakva. Az RPG-t nem bírja...
Előzmény: Törölt nick (508)
Konnektororrú Creative Commons License 2008.04.13 0 0 513
Igen, mégpedig SOK pia. Vagy 4-5 üveg vodka, mert a szakácsot többször meg kell itatni, hogy köpjön. A bárban össze lehet szedni az asztalokról, és akkor nem kell érte külön fizetni.

Egyébként ha azon az úton, ahol a Bar-ból a Freedom-táborba kell menni, kábé a buszmegállónál letérsz a balra vezető útra, akkor egy idő után eljutsz magadtól is abba a faluba, ahol a bulldog van. Ott aztán annak a háznak a pincéjében kell nézni, amelyiknél a Bloodsuckerek rádtámadnak.
Előzmény: flugi (512)
flugi Creative Commons License 2008.04.13 0 0 512
pia, ha jól emlékszem
Előzmény: scottish (511)
scottish Creative Commons License 2008.04.13 0 0 511
Mellékküldetés. A Dutys fickók megkértek, hogy lopjak el egy Bulldog 6-os, ha jól rémlik rakétavetőt. Eljutottam a freedomosok táborába, ott van a szakács, akivel beszélnem kellene. De hiába nyaggatom mindenfélével, értelmes választ nem ad, ráadásul a küldetésjelző sem jelzi, hogy sikeres lettem volna.

Mi a titok?
scottish Creative Commons License 2008.04.12 0 0 510
Ok ez megoldódott. Csak lükén jelöli a térkép.
Előzmény: scottish (509)
scottish Creative Commons License 2008.04.12 0 0 509
Kérdés. Az X16 laborban meg kell találnom egy unique ruhát. Az udvaron fekszik is egy ipse, akinek a tarsolyában van egy ruha. Elég egyedinek tűnik. A térkép azonban egy picit máshova mutat, és ha fel is veszem, nem aktiválja a küldit.

Hol a rákban van a keresett cucc?
scottish Creative Commons License 2008.04.11 0 0 507
Imádni való ez a játék. Az új driverrel egyébként hasít fullos grafikával. A bárban az egyik múkus adott egy küüldit, hogy valami Family puskát hozzak vissza. Ha jól tudom utána kezdtem bele a laboros küldibe. Egy nap mulva lejárt a küldetés, azóta nem adja újra. Nem főszál, de bosszantó.

Kérdés, a kezdő pályára nem lehet visszamenni csak a garázson keresztül? Mert akkor mindig meg kell menteni a nyüvesek életét. Régen még akkor is, mikor már egy sem élt. Az 1.005 patchel nem tudom.
SaGa Creative Commons License 2008.04.11 0 0 506
Nem a kihagyott pályák, ezt tényleg félreérthetően írtam. csak a SHOC-ban lévő összes pálya, oda-vissza. Az alapjátékban a pripjatyi stadionbejáró után már csak előre lehet menni, ezekkel a modokkal meg oda-vissza, bármikor. Plusz az utolsó pályán a talajon is mozoghatsz.

Ha tök üres területekre vágysz, van belőlük rengeteg, a "kerítésen kívül". minden pályán van legalább egy olyan pont, ahol át lehet jutni a "kerítés" túloldalára és mászkálhatsz még jó sokat, míg le nem esel a "világ szélén".

A Priboi Story bizonyítja, hogy ezzel a motorral nem lehetett volna egybefüggő terepet csinálni, mint pl az Oblivionban van (bár ott sem teljesen igaz, mert a városok, ahol nagyobb a népsűrűség, nincsenenk a terepen, külön területek egyenként, ott ezt a trükköt alkalmazták a gépterhelés csökkentésére. Ha ott használsz olyan modot, ami benépesíti a vadont és az utakat npc-kkel, ugyancsak meglepődsz...).

Amúgy: ahogy kinéz, a Clear Sky se túl sok kimaradt pályát fog visszarakni.
Amúgy 2: van egy projekt (ugyanazok, akik a már említett két modot jegyzik) pakolgatják vissza a kimaradt pályákat, meg Pripjatyot teljes méretben (a játékban kb az ötöde van benne).
Előzmény: Törölt nick (505)
SaGa Creative Commons License 2008.04.10 0 0 504
Az a Vintar (valóságban VSS Vintorez). A kedvencem...

Egyébként annak, aki végigtolta, javaslom az Oblivion Lost modot. Jelenleg az 1.3.3 verziónál tart. a készítő (Kanyhalos) szerint a 2.0 kb 2 hét múlva várható. Már az 1.3-ml is kegyetlen lett az eredetihez képest. Visszapakolta az összes, kihagyott mutánst, járható az összes pálya, vissza lehet jönni a legvégső területről is az előzőekbe, stb...

Jó lett..

A pár hónapja tárgyalt ajtófelfeszítés meg működik, próbáltam. Van egy Priboi Story nevű mod, ami 1 évvel az eredeti story után játszódik, egy katonával kell végigtúrni a területet mindenféle doksik és egyebek iránt. Mivel katona, megváltozik a szövetségi-ellenségességi viszony, meg ott is megjelennek az egyébként hiányzó dögök. Na abban nem találtam meg a spéci ajtó dekóderét, így kénytelen voltam a felfeszítős trükkel tovább menni és működött...
Ez is egy jó mod, csak kicsit sok új tereptárgy lett bepakolva, így kb 30%-kal nagyobb terhelést ad a gépnek, mint az alap...
Ebben is vissza lehet térni a korábbi pályákra bárhonnan...
Előzmény: Törölt nick (480)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2008.04.08 0 0 503

:)

Előzmény: Törölt nick (502)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2008.04.08 0 0 501
Nem kötekedni akarok, meg nem is értek hozzá (bár voltam katona), de a töltény az nem a hüvely, gyutacs, lőpor, lövedék, stb. összesége?
Előzmény: Törölt nick (500)
flugi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 499
jaja, annak csak az esése zavaró, a többi durrogónak nincs íve. Kicsit ráérez az ember, hogy mennyivel kell fölélőni, és nyílt terepen sima ügy mindenki. Pripjaty stadionban csak kihajolok és pöttypötty.

A térképeden jelölt álgauss-igazigauss anomáliáról tudsz valamit? :)
Előzmény: Törölt nick (491)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2008.04.07 0 0 497

Még pár hónap és itt a Clear Sky. (aug 29)

Akkorra majd rakok össze egy jobb gépet, hogy fusson is :)

flugi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 496
szerintem ez realitáselem az RPG-kben. Ha volt rajta ruha meg volt nála cucc, amit használt is, akkor azt lehessen mind elvenni. Ez a stalkerben is megvan, az összes fickónál ott a kispisztoly, már az első pályán sem győzöd kerülgetni az inventorykban, amikor a lőszer meg kevés (távolról puffogtatós harcmodorhoz)
Előzmény: Törölt nick (494)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2008.04.07 0 0 495
Na jó, de lehet, hogy ha nem könnyű fokozaton tolod, már lenne értelme a dolgoknak, nem? :)
Előzmény: Törölt nick (494)
flugi Creative Commons License 2008.04.06 0 0 490
bár endi térképén ott az igazi puska képe, egyébként. Van ezen a térképen néhány furcsaság :)
Előzmény: flugi (489)
flugi Creative Commons License 2008.04.06 0 0 489
ez csak azért van, hogy nagyon várjad a végén, hogy legyen már ilyened, halljál róla.
Előzmény: scottish (485)
Ivan Kozirev Creative Commons License 2008.04.06 0 0 488
Mee too :)
Előzmény: Sad (487)
Sad Creative Commons License 2008.04.06 0 0 487
Jaja, a fickó átb@sz :) Meg még röhög is rajtad és sérteget ... Kicsit bepipultam és rendet raktam a táborukban :)
Előzmény: scottish (485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!