Leírtam,de akkor újra írom , diag nem mutat semmit,se hibakód,se rendelenesseget, kért - kapott érték jó minden téren, üzemanyag, turbó nyomás stb .. több szaki is nézte, Németországban is...
Sziasztok, hátha... Jelenség 2200- 3200 között tilt, olyankor ráz is és megtorpan Kis gázra ( normál gyorsítás) De ha nagyobb gázzal nagy többségben 3000 körül csinálja vagyis átmegy az alsó tartományon 99% ban 3200 fordulatszámnal többet képtelen gyorsulni ( ráz kb 5 másodpercig ha nem veszem el a gázt olyankor teljesen letilt ( veszuzem rakja magát, elmegy a turbó nyomás is) újraindítás segít csak De ha pl ráz 2200( normál gázra) elengedem várok egy kicsit és nagyobb gáz akkor tovább megy ennél a tartománynal Egész üzemanyag rendszer cserélve Előadat semmi rendelenesseget nem mutat ,kert kapott érték jó , hibakód semmi,se gyári program se írott EGR dpf off Tipp?
Ugyanúgy 2011 CRTDi B7 Passat, kb. másfél éve P0403 hibakód + időnként villogó izzítás lámpa limp móddal. EGR szelep csere, hiba- és tünetmentes működés mostanáig. Tegnap menet közben villogó izzítás lámpa limp móddal, leállítás majd újraindítás után hibamentes, de ma kidobta a P0403 hibakódot megint. Kitöröltem a hibakódot, meglátom mi lesz. Megkérdezhetem, hogy Neked mi volt ezután?
Sziasztok, adott egy 2012-es B7 Passat, 2.0 CR TDI, 125kw.
Hidegen, reggeli első indítás után gyorsításnál rángat, de egyébként az alapjárat is teljesen jó, csak gyorsításnál van probléma. EGR szelep hibát dob ki a gép. Ennek a cseréje megoldja a problémát? Hűtővíz is fogyogat, de sehol nem látszik a víz nyoma, se az olajban, se a motortérben, és nem is füstöl.
Nemrégiben vásároltam egy 2015-ös B8-as Passatot sedan, 2.0 BiTdi, nem üzemel az elektromos csomagtyrjató, a hibakód a következő: VX16 B113E07, kinyitni kitudom kulcsról és az ajtóból is illetve a hátsó emblémával is, de viszont becsukni nem csuk be semmilyen gombbal, csak ha kézzel lecsukom, illetve, ha nyitva hagyom 5-10 percig, akkor utána becsuk kulcsról. Az előző tulaj elmondása alapján, volt. hogy működött 3 hónapig, volt hogy nem működött, ő cserélt elektromos ajtó csukó gombbot.
Ott kell annak lennie, a tempomat kijelzése szokott fölötte lenni, de a gyújtást ráadva egy rövid ideig látszódnia kell, vagy ha teljesen kikapcsolod a tempomatot akkor is előjön.
Van egy 2008-as Volkswagen Passat B6-os autóm. Kicseréltettem a tetőkárpitot, utána két nappal a jobb oldali napellenző világítása folyamatosan világítani kezdett. Hiába állítottam le az autót vagy kapcsolgattam a napellenző tükör takaró lapját a világítás nem kapcsolt ki. Kivettem az izzót, mert más módon nem tudtam lekapcsolni a világítást. Pár nappal később elment a teljes belső világítás, beleértve a kesztyű tartó és csomagtartó világítást is. Biztosítékokat végig néztem, nem ment ki egyik se. Hol keressem a hibát?
Szeretnék ajánlást kérni normális, ügyes, hozzáértő és megfizethető szerelőre BP vagy Pest megye és környékén.
Pár napja előjött a P0403 EGR szelep hibakód egy check engine kíséretében.
Eleve jó lenne tudni, hogy ez 100% biztos, hogy EGR csere-e, vagy máshogy is megoldható.
Kértem egy árajánlatot márkaszervíztől, inkább nem mondom a számokat. Főleg, hogy összkerekes Passat B7-em van, így a kardánt is le kell kötni. Nem a 7 óra munkát sokallom, hanem a gyári alkatrész árát és az óradíjat.
B7-es kombi Passatom elektromos napfénytetőjének elektromosan elhúzható sötétítő rolója az egyik oldalon hosszában végig elengedett és kijött a helyéről. Így nem tudom visszahúzni se, mert gyűrődik.
Ismertek olyat, aki ennek a javításával foglalkozik?
Olyan problémám akadt, hogy fogy a vizem. 2015 B8 passzát 2TDI 190LE SCR.
Hosszú úton nem igazán, hanem inkább rövidebb távokon, max 100 km-en fogy belőle 0,6 dl, amit ki is jelez. Töltés után, van amikor 10-20 kilométer múlva ismét. A kiegyenlítő túlfolyóján nyomja ki. Már cseréltem kiegyenlítő sapkát, utána tartályt, de nem javult meg. Ezen felül az olaj betöltő nyilás pereménél is van egy kis olaj, de csak mintha könnyezve, olyan mennyiseg. Itt is cseréltem már sapkát. Nem változott ez sem. 250e van benne, 5 éve van nálam. Nem gondolnám h hengerfejes, inkább az egr hutore gyanakodtam, hátha ott kap kipugazt, ami kinyomná a vizet. Viszont külföldi fórumokon hallottam, hogy ennek van egy olyan típus hibája, hogy a fűtő radiátorcsövei kicsit alul vannak méretezve, És regeneráláskor mikor megemeli a hőmérsékletet, a radiátor ha kicsit le rakódott, akkor hajlamos ott forrósodni illetve forralni a vizet, és emiatt nyomja ki a vizet. Viszont hőmérséklet emelkedést nem észleltem, a víz 90-en áll fiXen.
Az utángyártott radiátorcsövek már vastagabbak, fölé vannak méretezve és csere után megszűnik a probléma. Tapasztalat van valakinek ezzel a jelenséggel kapcsolatban?
Valaki itt a fórumban foglalkozik térkép frissitéssel? Vagy tud esetleg linkelllllni egy magyar leirást hozá? RNS510 a fejegység aminek a szoftverjét is akarnam a legfrissebbre frissiiiteni és magyar nyelvet rakni.