Keresés

Részletes keresés

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.10.23 0 0 90029

Mindkettő navi elkelt...

Előzmény: HorváTH 69 István (90017)
Horpa1 Creative Commons License 2024.10.22 0 0 90028

Ő lenne az🥰

 

Előzmény: Horpa1 (90027)
Horpa1 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 90027

Sziasztok!

 

Ha valaki egy patika, költségmentes 1200 GSA DOHC-t keresne, nyugodtan keressen:

https://www.kepesmotor.hu/bmw-tura_enduro/p2678076

 

Köszönöm!

Üdv. Horpa

R100 Creative Commons License 2024.10.16 0 0 90026

Nem innen, de ez az. Többen gyártják, árulják, Lengyelországban egész iparág állt rá a veterán alkatrészekre. 

Bár több éves vásárlás az eladó küld másikat, állítólag már másik beszállítója van, hátha jobban megy a hőkezelés.

Előzmény: rfc (90025)
rfc Creative Commons License 2024.10.16 0 0 90025
Előzmény: R100 (90021)
R100 Creative Commons License 2024.10.16 0 0 90024

Igen, az a gyári 80 éves acél.

Előzmény: HorváTH 69 István (90022)
bacus Creative Commons License 2024.10.16 0 0 90023

Tud valaki információt Hamvasat-ról? Rég olvastam tőle itt hsz-t, írtam neki pár hete emailt, de nem válaszolt.

 

fgyozoo szintén zenész...

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.10.16 0 0 90022

Az ellendarabja , épp maradt ? 

Előzmény: R100 (90021)
R100 Creative Commons License 2024.10.15 0 0 90021

Kardán gondok a merev váznál is vannak:

 

Az eredetivel megjárta a Don kanyart, visszajött, majd 40 évig oldalkocsival húzta az igát, ez egy után gyártott lengyel darab nem egész 3 ezer km-t bírt.

Lbx Creative Commons License 2024.10.13 0 1 90020

Heelo István!

 

Lehet, hogy élrdekelne, írok privit.

Előzmény: HorváTH 69 István (90017)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.10.13 0 0 90019

Az egyik el lett adva , még egy van eladó...

Előzmény: HorváTH 69 István (90017)
ronson Creative Commons License 2024.10.11 0 1 90018

Egy érdekes történet egy motoros nőről és az ő BMW motorjáról.

 

Én most hallottam róla először, aki ismerte a sztorit annak nem lesz újdonság.

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.10.08 0 1 90017

Van 2db BMW Navigátor 4-es készülékem , mindkettő rendesen működik , egyenként fix 40E Ft-ért . Ha valakit érdekel , keressen a 6903as ( kukac ) gmail.com címen . 

zöld_I Creative Commons License 2024.10.06 -1 0 90016

2 új NG féktárcsa nálam pont annyi pénz, mint egy gömbfej a Wallisban :)

Előzmény: tcaoe (90006)
THessler Creative Commons License 2024.10.06 0 0 90015

Köszönöm a segítséget mindenkinek! Igen ezt a benzin elszíneződést láttam pár hirdetett motoron. Ezen nincsen szerencsére.

tcaoe Creative Commons License 2024.10.06 0 0 90014

Elég egyszer végiglocsolni, hogy elszíneződjön, ahhoz meg elég egyszer erőltetve összedugni, mert az O-gyűrű meglehetősen sérülékeny. Ha meg eltörik, az a darab kb. 12 ezer forint gyári újban (bár gyakrabban törik le a nyakánál, ha csövet cserélnek és túlhúzzák a bilincset).

Előzmény: SNCR1150R (90013)
SNCR1150R Creative Commons License 2024.10.06 0 0 90013

Igazad van, nekem 2016 óta kitart az elszíneződés.

Nálam sajnos nem O gyűrű volt, a kis fehér pöcök tört el.

 

Előzmény: tcaoe (90012)
tcaoe Creative Commons License 2024.10.05 0 1 90012

És ha az öt éve volt rossz? :) Amúgy szinte mindig a 100 forintos O-gyűrűk rosszak, arra ambiciózus egy ötvenes alku.

Előzmény: SNCR1150R (90010)
tcaoe Creative Commons License 2024.10.05 0 0 90011

Jogos, az R-nél így van, a GS-nél viszont nem, ott az 1150 eleje is készült régi ABS-szel.

Előzmény: SNCR1150R (90008)
SNCR1150R Creative Commons License 2024.10.05 0 0 90010

Egy apróság.
Ha a blokk jobb oldalán, a légszűrőház alatti részen látható sárgás elszíneződés a lakkozáson, akkor aktuális lehet az üzemanyag gyorscsatlakozók cseréje, erre egy ötvenest lehet alkudni.

Előzmény: THessler (90005)
SNCR1150R Creative Commons License 2024.10.05 0 0 90009

Előzmény: SNCR1150R (90008)
SNCR1150R Creative Commons License 2024.10.05 0 0 90008

Az nem úgy van, hogy az 1100R ABS nem problémás és az 1150R már iABS, ami a motor piaci értékének jelentős részéért javítható?
Itt 2000-es évjárattól a drágakockát hozza.
https://bmwalkatresz24.hu/index.php?route=bmw/search&search=34517728059


Előzmény: tcaoe (90006)
rfc Creative Commons License 2024.10.05 0 0 90007

Akkor nem értem a problémát, össze lehet legózni otthon a gépen a túrát.

(A lebutított csilivili Basecamp-pel sosem tudtam megbarátkozni, mai napig az utolsó 6.16.3-as Mapsource van fent.)

Előzmény: Mortoff (90004)
tcaoe Creative Commons License 2024.10.05 0 1 90006

Van azért bőven. A 2001-esek ABS-e nem problémás, de jó, ha van. Ha nincs, hát azzal is együtt lehet élni. A gömbfejnél sokkal drágább dolgok a féktárcsák, 4 mm a kopáshatáruk elöl. A hátsó nem annyira vészes árban, de nem baj, ha az is vastagabb 4,5 mm-nél.

A hátulja ne kotyogjon, az alap. Nagyjából 1 mm normális oldalirányban.

Nem baj, ha a lengéscsillapítók jók, mert különösen a hátsót nehéz jó állapotban beszerezni.

Ezeknél a BMW-knél nincs tragédia, ha töröttek voltak, mert ha elmegy a vázuk, akkor eltöri a blokkot is, szóval jellemzően nem megy el rajtuk semmi fontos, hibátlanra újra lehet építeni őket. De ha le vannak törve a vázról a kormányütközők, azt jobb otthagyni.

 

Azt nem tudom, hogy a kerék forgatásával mit lehet kitalálni. Mert abszolút semmit. Ezt a hülyeséhet Taschner szokta terjeszteni. Itt most hat különböző BMW van a garázsban, hat különböző mértékben lehet elfordítani a hátsó kereküket. Ebből egynek amúgy van baja, kevésbé fordul el a kerék mint abban, aminek garantáltan nincs baja, és kevésbé is zajos.

 

Ha jár a motor, és van valami zörgő hang, ami elmúlik a kuplung behúzásával, akkor az a kuplung és a nyelestengely hibája lesz, ott érdemes egy 300 ezret lealkudni.

Előzmény: THessler (90005)
THessler Creative Commons License 2024.10.04 0 0 90005

Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem.A napokban készülök megnézni(majd esetleg megvásárolni) egy R1150R 2001-es modellt.  86ezer km van benne az szerintem teljesen reális. ABS nincs benne gyárilag, direkt ilyent kerestem, mert sok helyen hallani, hogy az csak szívás és a végén vagy betegdrága a javítás vagy ki kell iktatni. Az olvastam(láttam videóban) első felfüggesztés egyetlen gömbfejét  és annak gumiharangját érdemes megnézni. Meg a hátsó kereket kell ellenőrizni teljes sztenderen, hogy lóg-e a csapágya a kerék alját és tetejét fogva és a szöghajtás holtjátékát meg egyesbe téve a váltót meg kell kell mozgatni a kereket. Van még amire érdemes odafigyelnem?  Előre is köszönöm a válaszokat.

Mortoff Creative Commons License 2024.10.03 0 0 90004

Basecamp az a Mapsource, de megy vele a Nav6.

Előzmény: rfc (89999)
rfc Creative Commons License 2024.09.30 0 1 90003
Előzmény: bacus (90001)
bacus Creative Commons License 2024.09.30 -1 0 90002

"Tulajdonképpen jól szórakozom azon, hogy mekkora karakterhalmazt tudsz előállítani"

 

Ennek örülök. Ritkán írok, miért ne írnék akkor terjedelmesebben? Meg szeretek is szórakoztatni.

Előzmény: Mortoff (89997)
bacus Creative Commons License 2024.09.30 -1 0 90001

A mapsource-t nem tudom már, utoljára a térkép nélküli garmin gps-el használtam, konkrétan a 76s típussal.

 

A navi 5,6, illetve a garmin 395,396,590,595 a basecamp nevü programmal megy. Egyébként működik. Hogy mi a baj vele?

 

1. a navi 6 kezd ghostingolni, gondolkozom mi legyen a sorsa, megcsináltatom, megtartom/eladom, nem csináltatom meg

2. a tervezéshez (és újratervezéshez) is szgép kell. Ez az út szélén megállva nem működik, mindig előre kell tervezni, gondolkodni, hogy másnap az úton már ne kelljen.

3. vannak dolgok, amik már a megjelenéskor is zavaróak voltak, hogy nem v. nem jól működtek. Pl zenelejátszás, v. a képernyő nyomkodás.. biztos nem lesz javítva sosem, együtt lehet vele élni, de ha nem muszáj, akkor miért akarna bárki is együtt élni ezekkel?

4. tervezéshez ne kelljen már állandóan 5 dolog között váltogatni, pl google maps elengedhetetlen, de ott meg limitált köztes pontok vannak, viszont a térképen látszik - tulajdonképpen napra készen minden, benzinkút, étterem, ott a streetview, stb.

5. tetszik a modern, online tervezési lehetőség, illetve a tervezett cucc könnyű megoszthatósága, szerkeszthetősége, a navin pedig azonnal megjelenjen minden változás.

 

 

Amit szeretek a navi 6-ban

1. a motor információ, egy balra húzás a gyűrűn és ott van 16 adat, guminyomástól a napi km-ig, amire csak szükségem lehet, erről nem akarok lemondani, elvileg chigee tud hasonlót

2. testre tudom szabni, hogy mit akarok látni, pl táv a köztes megállóig, idő a köztes megállóig, érkezés a célhoz, stb.

3. a megállókhoz lehet rendelni pihenőket, amit belekalkulál az érkezési időbe.

4. nincsenek rejtett költségek (ha mondjuk a rendszeres képernyő cserét a navi 6-al nem soroljuk ide :) ), megvettem az eszközt, rajta a térképpel, amit frissítenek.

 

Ha lenne a garmin xt2-ben ilyen motor info, nem nézne hülyén ki a gyári navitartóban, vagy nem kéne a gyári tartót leszerelni, hogy ne nézzen ki hülyén, akkor az lenne a logikus választás részemre.

online tervezés, telefonon is, szinkron azonnal a felhőben minden. Persze a zene lejátszás vezérlése még mindig nem lenne megoldva, de talán ezt tudom a legjobban elfogadni.

Előzmény: rfc (89999)
rfc Creative Commons License 2024.09.30 0 0 90000

A folyamat elindult rég, mert mindenki rájött, hogy az egyszeri pénzből nem lehet hosszú távon fenntartani az üzletet, kell a kiszámítható és folyamatos árbevétel...

 

A jelek szerint a többség elbúcsúzott attól a gondolattól, hogy hasznos funkciókat tesz egy új verzióba, így sarkallva ismét vásárlásra a felhasználókat. Minek dolgozni, amikor hátra lehet dőlni és automatikusan szedni a pénzt?

Előzmény: Mortoff (89997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!