A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az eredetivel megjárta a Don kanyart, visszajött, majd 40 évig oldalkocsival húzta az igát, ez egy után gyártott lengyel darab nem egész 3 ezer km-t bírt.
Van 2db BMW Navigátor 4-es készülékem , mindkettő rendesen működik , egyenként fix 40E Ft-ért . Ha valakit érdekel , keressen a 6903as ( kukac ) gmail.com címen .
Elég egyszer végiglocsolni, hogy elszíneződjön, ahhoz meg elég egyszer erőltetve összedugni, mert az O-gyűrű meglehetősen sérülékeny. Ha meg eltörik, az a darab kb. 12 ezer forint gyári újban (bár gyakrabban törik le a nyakánál, ha csövet cserélnek és túlhúzzák a bilincset).
Egy apróság. Ha a blokk jobb oldalán, a légszűrőház alatti részen látható sárgás elszíneződés a lakkozáson, akkor aktuális lehet az üzemanyag gyorscsatlakozók cseréje, erre egy ötvenest lehet alkudni.
Van azért bőven. A 2001-esek ABS-e nem problémás, de jó, ha van. Ha nincs, hát azzal is együtt lehet élni. A gömbfejnél sokkal drágább dolgok a féktárcsák, 4 mm a kopáshatáruk elöl. A hátsó nem annyira vészes árban, de nem baj, ha az is vastagabb 4,5 mm-nél.
A hátulja ne kotyogjon, az alap. Nagyjából 1 mm normális oldalirányban.
Nem baj, ha a lengéscsillapítók jók, mert különösen a hátsót nehéz jó állapotban beszerezni.
Ezeknél a BMW-knél nincs tragédia, ha töröttek voltak, mert ha elmegy a vázuk, akkor eltöri a blokkot is, szóval jellemzően nem megy el rajtuk semmi fontos, hibátlanra újra lehet építeni őket. De ha le vannak törve a vázról a kormányütközők, azt jobb otthagyni.
Azt nem tudom, hogy a kerék forgatásával mit lehet kitalálni. Mert abszolút semmit. Ezt a hülyeséhet Taschner szokta terjeszteni. Itt most hat különböző BMW van a garázsban, hat különböző mértékben lehet elfordítani a hátsó kereküket. Ebből egynek amúgy van baja, kevésbé fordul el a kerék mint abban, aminek garantáltan nincs baja, és kevésbé is zajos.
Ha jár a motor, és van valami zörgő hang, ami elmúlik a kuplung behúzásával, akkor az a kuplung és a nyelestengely hibája lesz, ott érdemes egy 300 ezret lealkudni.
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem.A napokban készülök megnézni(majd esetleg megvásárolni) egy R1150R 2001-es modellt. 86ezer km van benne az szerintem teljesen reális. ABS nincs benne gyárilag, direkt ilyent kerestem, mert sok helyen hallani, hogy az csak szívás és a végén vagy betegdrága a javítás vagy ki kell iktatni. Az olvastam(láttam videóban) első felfüggesztés egyetlen gömbfejét és annak gumiharangját érdemes megnézni. Meg a hátsó kereket kell ellenőrizni teljes sztenderen, hogy lóg-e a csapágya a kerék alját és tetejét fogva és a szöghajtás holtjátékát meg egyesbe téve a váltót meg kell kell mozgatni a kereket. Van még amire érdemes odafigyelnem? Előre is köszönöm a válaszokat.
A mapsource-t nem tudom már, utoljára a térkép nélküli garmin gps-el használtam, konkrétan a 76s típussal.
A navi 5,6, illetve a garmin 395,396,590,595 a basecamp nevü programmal megy. Egyébként működik. Hogy mi a baj vele?
1. a navi 6 kezd ghostingolni, gondolkozom mi legyen a sorsa, megcsináltatom, megtartom/eladom, nem csináltatom meg
2. a tervezéshez (és újratervezéshez) is szgép kell. Ez az út szélén megállva nem működik, mindig előre kell tervezni, gondolkodni, hogy másnap az úton már ne kelljen.
3. vannak dolgok, amik már a megjelenéskor is zavaróak voltak, hogy nem v. nem jól működtek. Pl zenelejátszás, v. a képernyő nyomkodás.. biztos nem lesz javítva sosem, együtt lehet vele élni, de ha nem muszáj, akkor miért akarna bárki is együtt élni ezekkel?
4. tervezéshez ne kelljen már állandóan 5 dolog között váltogatni, pl google maps elengedhetetlen, de ott meg limitált köztes pontok vannak, viszont a térképen látszik - tulajdonképpen napra készen minden, benzinkút, étterem, ott a streetview, stb.
5. tetszik a modern, online tervezési lehetőség, illetve a tervezett cucc könnyű megoszthatósága, szerkeszthetősége, a navin pedig azonnal megjelenjen minden változás.
Amit szeretek a navi 6-ban
1. a motor információ, egy balra húzás a gyűrűn és ott van 16 adat, guminyomástól a napi km-ig, amire csak szükségem lehet, erről nem akarok lemondani, elvileg chigee tud hasonlót
2. testre tudom szabni, hogy mit akarok látni, pl táv a köztes megállóig, idő a köztes megállóig, érkezés a célhoz, stb.
3. a megállókhoz lehet rendelni pihenőket, amit belekalkulál az érkezési időbe.
4. nincsenek rejtett költségek (ha mondjuk a rendszeres képernyő cserét a navi 6-al nem soroljuk ide :) ), megvettem az eszközt, rajta a térképpel, amit frissítenek.
Ha lenne a garmin xt2-ben ilyen motor info, nem nézne hülyén ki a gyári navitartóban, vagy nem kéne a gyári tartót leszerelni, hogy ne nézzen ki hülyén, akkor az lenne a logikus választás részemre.
online tervezés, telefonon is, szinkron azonnal a felhőben minden. Persze a zene lejátszás vezérlése még mindig nem lenne megoldva, de talán ezt tudom a legjobban elfogadni.
A folyamat elindult rég, mert mindenki rájött, hogy az egyszeri pénzből nem lehet hosszú távon fenntartani az üzletet, kell a kiszámítható és folyamatos árbevétel...
A jelek szerint a többség elbúcsúzott attól a gondolattól, hogy hasznos funkciókat tesz egy új verzióba, így sarkallva ismét vásárlásra a felhasználókat. Minek dolgozni, amikor hátra lehet dőlni és automatikusan szedni a pénzt?