Keresés

Részletes keresés

Nohabf Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1919
Húú végig csupa személyvonat?:-)
Előzmény: MBen (1918)
MBen Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1918
Én a 8225-8011-4021 vonatokkal jöttem volna haza, mert az 500+os jegyem csak úgy lett volna jó. :-)
Előzmény: Nohabf (1917)
Nohabf Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1917
Gmarc kolléga remélem hogy leírja nekünk a vonatszámokat mert valahogy nem akarnak passzolni az időpontok hazafelé.

Nagyatádról Somogyszob felé még okés a dolog de utána elvesztettem a fonalat:-)
Előzmény: MBen (1915)
Nohabf Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1916
Nah azt meg én nem néztem amit írtál áhh:-))))))
Előzmény: MBen (1915)
MBen Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1915
Ja én azt az irányt nem is néztem, én Dombóvár felé terveztem az utat hazafelé, úgy legalább még IC-re sem kell venni pótjegyet.
Előzmény: Nohabf (1914)
Nohabf Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1914
Gyékényesről hazafelé várhatóan a Kvarner lesz a befutó de az 21.53-ra és be a Keletibe.

A nagyatádi kanyarokat most néztem meg,mégsem lesz annyira rizikós:-)
Előzmény: MBen (1913)
MBen Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1913

Én is terveztem az őszi szünetben egy hasonló kanyart, de végülis másfelé mentem.

Úgy lehet menni Nagyatádra, hogy a Bz beér Tapolcáról 15 óra előtt pár perccel Somogyszobra, akkor van közvetlen csatlakozás Nagyatádra, ahonnan pár perc múlva indul a Bz vissza Somogyszobra.

És így legalább nem kell az embernek unatkoznia Somogyszobon 50 percet, hanem tehet egy kis nagyatádi kitérőt is, és így 21:30 körül lehet Pestre érni.

Előzmény: Nohabf (1912)
Nohabf Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1912
Köszönöm,közben már én is megnéztem!:-)

Nem tudom hogy ez a nagyatádi kitérő hogy fér bele a túrába,majd kialakul.
Előzmény: nidsz (1910)
nidsz Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1911
mármint Edericsi kérdésére a válasz...
Előzmény: nidsz (1910)
nidsz Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1910

igen üzentem is ezügyben Gmarc-nak, hogy ha azt akarja, hogy beleférjen a nagyatádi kitérő, akkor nem lehet elérni a 851-et Kanizsától hazafelé(ha jól néztem a menetrendkönyvet)

 

amúgy kérdésedre a válasz szerintem: 38915

Előzmény: Nohabf (1907)
Nohabf Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1909
Majd meg kell néznem az Elvira nénin.
Előzmény: Edericsi (1908)
Edericsi Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1908
Tapolcától melyikkel jöttök Balatonszentgyörgyre?:-)))
Előzmény: Nohabf (1907)
Nohabf Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1907
Gmarc kolléga január 26-ára egy kis vonatozást tervezett,az útvonal a köv. lenne:

Bp-Déli-Tapolca-Balatonszentgyörgy-Somogyszob-Nagyatád-Somogyszob-Gyékényes-Nagykanizsa-Bp-Déli

Indulás reggel 7.00 órakor a Déliből a 9702-vel,a Délibe érkezés este 8 és 9 között lenne.

Akit érdekelne ez a kis túra az jelentkezzen nyugodtan!
M62 127 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 1906
Aszódi fszt mesélte nekem, hogy egyszer arra járt ez a csoda egy jó nagy szénvonattal. A vonat tömege akkora volt, hogy egy gigantos vonathoz ilyenkor toló mozdonyt alkalmaznak. Így történt ebben az esetben is, a V46-os ráállt a másik végére. Majd miután a voant elhagyta Aszódot Gödöllő felé nemsokkal a román csoda úgy ott hagyta a V46-ost mint a huzat. Lazán felvitte a vonatot a hegyre:)))
Előzmény: Nydqist (1900)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.16 0 0 1905
Jó kis utastájékoztatás lenne a vonatról:

Zónázó teher/személyvonat indul...
Előzmény: Nohabf (1901)
M61-001 Creative Commons License 2007.08.16 0 0 1904
+ a menetrendet is át kellene szerkeszteni egy kicsit.....::-))
Előzmény: Nohabf (1903)
Nohabf Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1903

Roppantul örülnének neki:-))

 

Elől lenne  a gép+a 3 posta-Bhv+35 szenes kocsi hááááát,eleinte bizarr látvány lenne:-)

Előzmény: M61-001 (1902)
M61-001 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1902
Ez jó ötlet....::-)) Egyből nyereséges lenne az út. Szerintem javasold az Indóház szerkesztőségének....::-))
Előzmény: Nohabf (1901)
Nohabf Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1901
Meg lehetne csinálni hogy a Nyugatiból elmennénk Rákosig,ott felvennénk egy 35 szenes kocsit és azzal mennénk Debrecenig:-)
Előzmény: Nydqist (1900)
Nydqist Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1900
Asea liszensz alapján készült a mozdony. És egy kegyetlen jó gép, még ha nem is hiper új technika van benne. Mondjuk 3 kocsival elég nevetségesen fog kinézni. Jó hosszú szénvonat dukál neki. -:)
Előzmény: M61-001 (1897)
M61-001 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1899
Hát sokat kellene rajta kalapálni, hogy olyan szép legyen....::-))
Előzmény: Nohabf (1898)
Nohabf Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1898
Talán mire megyünk vele ledobálják róla a sok elektromos kütyüt,kicsit meghúzzák az orrát nomeg belelapátolnak egy GM-EMD motrot:-))
Előzmény: M61-001 (1897)
M61-001 Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1897
Hát ez idáig sem volt kérdéses! Bár valami olyat írtak az Indóházban, hogy ez is valami svédacél....::-))
Előzmény: m61019andras (1896)
m61019andras Creative Commons License 2007.08.15 0 0 1896

Akkora vonzereje nincs is ennek a mozdonynak mint a Nohabnak. :-)

Én sem a gép miatt megyek, hanem mert jó lesz a társaság.

Előzmény: M61-001 (1888)
Nohabf Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1895
Vagy inkább a háromnegyed topik:-)
Előzmény: m61019andras (1885)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1894
Ja igen az csaurusz.
Előzmény: Hornyi88 (1893)
Hornyi88 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1893

Sulzer helyett "Csaurusz"! ;)

Szépen nézne ki, ha egy dízel géppel menne végig a különvonat a drót alatti pályán. :-)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (1892)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1892
Az MMV Sulzerével, de az INDÓHÁZ topicban bővebb infók vannak erről a különmenetről.
Előzmény: 2M62U-0386 (1890)
2M62U-0386 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1891
Na...
Előzmény: M61-001 (1888)
2M62U-0386 Creative Commons License 2007.08.14 0 0 1890
Mivel lesz a különvonat?
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (1887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!