Igy néz ki szétszedve a műszerfal. És abban a fekete dobozban van a fűtőradiátor.
Nem ajánlom ezt "otthon" vagy nem márka szervizben csinálni. Ha csak a zsalucsere kell az a Jaguar-nál 50-60 ezerben megáll. A fűtőradiátor csere náluk már sokkal rosszabb, de biztosabb. Ha mégis az "otthoni" szervizelést választod, akkor erősen ajánlom a műszerfal mellett leszedni a vasszerkezetet is.
Ami bejön levegő az utastérbe(vagy belső keringtetés), az keresztül megy a radiátoron minden esetben. A radiátor hőmérséklete "állítja be" az utastér hőmérsékletét. Magyarul a fűtéscsap nem zár el. Viszont ezen a fűtéscsap egy dupla mágnesszelep, ami a radiátorba menő víz áramlását vezérli. Ezzel gyakran van baj, illetve a klímavezérlő is tud szar lenni(ez vezérli a szelepet). Ki kell mérni, hogy egyáltalán vezérli-e, aztán a szelep egyáltalán működik-e. Szép móka, senkinek nem kívánom :)
2004 Jaguar s type jobb oldali ajto crom diszlec ( teli crom kivitel ) az üveg felettit keresek,de hiába hivok bàrkit nincs bontva,vagy normális új áron!!!
A hivatalos oldalon meg 45.000 Ft!!!
ha valaki tud segíteni Alkatresz ügyben azt meg köszönöm
Sziasztok! Eladtam szeretett autómat és szeretném eladni a hozzá tartozó 4 db EREDETI GYÁRI alufelnit is.
Nekem S-Type alatt volt.
Adatok: 7,5Jx17H2 5x108 CH60 kf 63,3
A felnik középkupakjai nincsenek meg, gumisok "elszórták" (Jó pénzért eladták másnak, de 6.000 Ft-ért a neten lehet rendelni/4 db-ot)
Gumi nincs rajt, de megegyezés szerint tudunk adni hozzá. Igény estén több képet küldök e-mailben.
A felnik hibátlan állapotban vannak, nem üt, nem rá, nem kell görgőzni, nincs padkázva. Várom azon érdeklődőket, akik hasonló képen fognak rá vigyázni.
S-type 2.7D sport autóm van. Szerelem volt első látásra. Most meg úgy élünk együtt mint a húsz éves házasok. Amolyan se veled-se nélküled.Még mindíg szeretem,de idegesít hogy minden héten produkál valami hibát. Méltatlan egy ilyen kategóriához,egy ilyen névhez.Pár napja elszállt a fűtésem.Pontosabban nem tudja a beállított hőmérsékletet tartani.
A meleg levegőt nem zárja el,és ezért addig emelkedik a hőmérséklet,míg ki nem kapcsolom.Akkor viszont kezdődik a párásodás.Kiolvastattam a hibát,és valami légkeverő elektronikai hibát ír ki.A szerelő szerint a fűtő radiátor előtt lévő zsalu mozgató motorja lehet meghalva,(vagy csak haldoklik mert néha megjavul egy kis időre)ezért nem csukja le a zsalut,így hiába megy a légkondi is, nem képes a beáramló forró levegőt lehűteni.
A kérdésem az lenne,volt-e már valakinek ilyen problémája,vagy látott-e már valaki szétszedve fűtő radiátort.Csak hogy tudjam hol,és hogyan helyezkedik el az a rész ami a beáramló meleglevegőt szabályozza.
Nálad sima kézifék van vagy elektronikus? Ha sima, lehet csak egy beállítás/tisztitás kell, ami nem bonyolult, de lehet kiugrott a bowden. Minden esetre megkérdezem az egyik ismerősömet, hogy tudja-e orvosolni, ha nem, akkor van másik hely is. Ezt kicsit később megírom, ok?
A kopogo hang lehet egy elöregedett szilent, stabrúd vagy kézifékkötél elszabadult és hozzáverődik valamihez.
Érdekes, hogy a CD tár a csomiban van :/ az mondjuk elektronikai hiba, ahoz én nem nagyon értek.
továbbá ki kell deríteni, hogyan néz ki a motor zár ami zárja a tankajtót ez nem igaz értem.
megadod az e-mail címed, ott egyszerübb lesz kommunikálni :)
Sajnos van baja,a kézifék vissza jelző lámpa villagit es nincs kézi fék!
Továbbá a bal oldalon hátul a kerék felől kopogó hang jön!
Ja és a cd tár sem megy a csomagtartóban! És a legszebb,h a tank nyilas nem zárható, mert az ajtóról letörték a fület,továbbá ki kell deríteni, hogyan néz ki a motor zár ami zárja a tankajtót....mivel nincs viszonyítási alapom!!!Mert lehet új záró szerkezet is kell a tankajtóhoz!!!Na kb ennyi baj van:))) .... De a nagy gáz az a kézifék!!!Ámbár automata így nem annyira gáz!!!Kérlek ebben segíts látom te otthon vagy ebben! előre is kössz
Köszönöm, akkor ma próba. Sokat állt, közel 1 évet, de kezd rendbe jönni. Mondom, a többi gyertyával nem volt gond. Illetve, az egyiknek letört a kerámia része, de az nem volt nagy probléma.
Nekem viszont egy olyan kérdésem lenne, hogy egy erősen korrodált gyártyát hogyan tudom kivenni a gyertyaüregből? A gyertyakulcs se megy rá, annyi ott a rozsda... 7 a 8-ból már ki van cserélve, csak ez maradt...
S-Type 2.7d autómon vezérműszíj csere volt.A bal oldali(szemből nézet)vezérműtengely fogasszíjtárcsa alatt,illetve benne van egy a tengellyel együtt forgó lendkerék szerű fém tárcsa ami gumi ágyon vvan a tengelyen,és ezt körbeveszi maga a fogasszíjtárcsa.Enyémen ez a lendkerék levált a gumiágyról.
Valaki tudná esetleg mi ennek a szerepe? A rajta levő szám alapján rákerestem,de semmit sem találtam.
Valami rezgéscsillapító lehet szerintem. Ha kihagyjuk esetleg?