cicavirag, ez nagyon jó, ügyvéd mindig jó, ha van a háznál, egyesület-alapításkor meg különösen :-))
Pénteken is késoig vagy? Többen is jelezték, hogy nekik a hétvége nem nagyon jó (igaz, cheshirecat-nek meg az lenne a jó inkább :-( )
Szerintem tegyük akkor 6-ra a találkozót, és ott leszünk még, amire odaérsz. Hányra tudnál jönni?
Mindenesetre küldöm a meghívót a levlistára.
Megkaptam a meghívót.
Biztos, hogy én vagyok a hülye, de most mit csináljak vele? Nyomkodtam én minden linket, gombot, de okosabb nem lettem tőle. Most mit kell tennem? Kérlek segííííts!:-(((
Sziasztok!
Engem is érdekelne ez az egyesület, bár én még full kezdő vagyok és csak a dekupázst meg az üvegfestést próbáltam eddig. Ha igazi egyesületet akartok, ebben (a formaságokban) tudok segíteni, merthogy ügyvéd lennék egyébként. Találka szempontjából nekem csak a késő este vagy a 7vége a jó mert sokáig dolgozom.
Üdv
valahol a VI. kerületben (közelebbit én sem tudok, kcsil ismeri a helyet)
a pontos címet inkább majd a levlistára kellene küldeni
(tudom, paranoiás vagyok :-))) de tényleg nem kellene ide beírni szerintem)
Bocs, de nem tudtam, nem az adataidat néztem, csak odavittem a kurzort az email feliratra, ott megjelent egy cím, nem gondoltam rá, hogy az adatokat nézzem.
Elküldtem a meghívót a freemail-esre és igazán szívesen :-)
Maczynak is sikerült a bejelentkezés.
Helyzet- és létszámjelentés:
a levlistán tizenhatan vagyunk rajta, Pihe és Sera kell visszaküldje a meghívót, Michelke címét nem tudom és Dömdödöm meghívója nem ment ki a megtelt postaládája miatt. Ha ok is fel tudnak iratkozni, huszan leszünk.
kcsil, (és Pihe és sera) a yahoogroups-nak kellene visszaküldeni a meghívólevelet.
huhh, a kedd az OK, addig csak kialakul, ki jön el, esetleg mondanál egy közelíto árat? (szendvics - üdíto, sör)
Utána jobban tudna a társaság nyilatkozni, hogy jó-e a pub.