Tapasztalatokról inkább a másik topicban és a ktmklub.hu fórumában olvashatsz. A kuplungcsapágyat szokták javasolni cserére ezeknél az évjáratoknál, de nem tudom pontosan melyik évtől van az újabb fajta. Ha tudsz, mindenképpen csak olyat vegyél, amelyiket le tudod valamennyire informálni. Otthon szervizelt, ismeretlentől származó gépektől óvakodnék.
Sziasztok! Segitséget szereték kérni... Ktm Lc4 640nel szemezek mostanában 2000-2002évjárat ami érdekel..tipushibák,adatok végülis minden:)Képeket ha tudtok küldeni megköszönöm...(robbantott pl)ja és még h menyire szerviz igényes a moci...köszi!
Eladó KTM 640 LC4 Supermoto, 2005-ös, 19ekm-rel. Kiváló gyári megkímélt állapotban, új gumikkal, fékbetétekkel, láncszettel. GALFER hullámos szegecselt féktárcsával. Az árban nincs benne a forgalomba helyezés költsége, ami kb. 200eFt! Hitel nem gond! Ár: 1,120mFt. Tel: 20/3508433
Kérdeztem ezt régebben gépjárművesektől, mivel amióta divat lett az off-road, elég sok ilyen terepjárós hirdetés is van. De még autós vonalon sincs hasonlóra kapacitás, pedig ott jobban nyomulnak. :-(
Csak azt nem értem rendőrségünk miért nem foglalkozik azzal, hogy kimegy civil ruhás nyomozó és elbeszélget a neten fellelhető hobbicélra árusított LC4-ek eladóihoz? Hm? Vagy foglalkoznak ezzel, csak én nem tudom... Pedig úgy hallottam van 1-2 rendőr, aki szereti a KTMeket :) TOM
Akkor ezek szerint ne nagyon izmozzak azon, hogy összehozom!? Még az jutott eszembe, hogy ha esetleg lenne egy törött, papíros darab, talán összehozhatok a kettőböl egyet, de erre nem sok esélyem van :( A számokat mégegyszer megvizsgálom, de szerintem szépen el vannak tűntetve. Annyit mondott a srác akitől vettem, hogy bárki kérdezi, hogy hol vannak a papírok annyit mondjak, hogy épített motor versenycélra. Bár az árát még így is megérte azért jó lenne ha tudnám utcán is használni. Kicsit kezd elegem lenni a sok szivatásból az erdőben......
Még nem néztem át alaposan, de nem találtam semmilyen számot. Sem motor, sem alvázszámot. Vagy nagyon el van dugva, vagy nincs is benne. Még csiszolás helyét sem találtam.
Kis segítségre lenne szükségem! Tavaly vettem egy Lc4 640-et papírok nélkül. Állítólag kintről hozták, nekem alkalmi vételnek tűnt. Az elmúlt évet végigmotoroztam vele a környékbeli erdőben és nagyon megszerettem. Bár ehhez a sporthoz nehéz motor, nekem nem volt vele bajom. Az egyetlen baj amiről már itt is volt szó az a túristák, zöldek, rendőrök és erdészek. Elég korlátozott sport lett ez és évről évre csak rosszabb. Most át szeretném alakítani supermotová és valahogy le akarom papíroztatni. Van valakinek valami tippje??? Előre is köszi!