Valakinek nincs ötlete, hogy mitől lehet, hogy a Vectrámnál (2.0 16v)a kipufogóból fehér füst jön, ha hideg, párás idő van? Valahol túl sok levegő jut a rendszerbe? Csak télen van ez a probléma, vagy ha esős az idő.
Hello! Nekem van egy 98 as B-s vectrám és valamelyik rele vagy relék ki mentek benne. Ami nem mükődik az a müszerfal, index, vészvillogó, rádió. Melyik reléket kellene kicserélnem hogy jó legyen a választ előre is köszönöm
Újabban nem tudok normálisan tankolni, 1,5-2 literenként lekattan a pisztoly. Eleinte még találtam a töltőpisztollyal egy olyan pozíciót, hogy nem kattant, csak a végén, de most már akárhogy forgatom, állítgatom, folyton kattan. Eléggé fárasztó így tankolni. Mi lehet a probléma? Köszi.
Előrukkolt mégegy problémával az autóm.(x16xel). A hűtő bal oldalán van kétb(talán érzékelő) bigyó. A felsőből folyik a hűtővíz,de csak ha eléri az üzemi hőfokot. Mi az a kütyü ott és mik a lehetőségek javítás terén?
Valaki találkozott olyan hibával hogy 2.0dti hidegen nincs turbó nyomás. Ha a vakum csövet lehuzom a szabályzó szeleprol és rá dugom a turbó vakumdobjara akkor felszivja rendesen és van turbó nyomás. Kb 5 km után amikor elkezd bemelegedni a motor akkor már a szabályzó szelepen keresztül is teszi a dolgát. De ha kihul a motor ismét nincs turbó nyomás. Vakum csövek rendben vannak és mivel van egy donorom próbáltam át rakni a szelepet abból de ugyanazt csinálja. Hibakód nincs. Ha valakinek van ötlete kérem ossza meg velem mi lehet a baj. Köszönöm szépen előre is a segítségeket.!!!
Ez 2000 évjáratu az opel g astra is az és pédalall kitudtam olvasni a hibakodót de mivel ennek mindíg olyankór jön elő amikor nem vagyok közelbe így egyikkel sem tudom le olvasni mivel amikor ott vagyok se service lámpa se chack nem lehet eligazodni rajta de el lessz adva így olcsóbban és majd más megtalálja nagyon szépen köszönöm a segitséget 🙂
Én eddig csak laptoppal tudtam csatlakozni hozzá (98-as 2.0Dti-m volt) Ezzel a progival SenMester2.1+elm327 interfész, meg az Op-com ami jóval többet tud.
Telóval sose sikerült. Kéne valakit keresni aki rendesen megtudja nézni mert így csak cserélgetéssel lesz meg a hiba. Meg egyre rosszabb lesz valószínűleg.
Elvileg ez kritikus hiba mert tilt, kéne hibakódnak lenni.
Can obd 2 vel de én próbáltam pedállal is kiolvasni check lámpa pillogással is de azsem írta ki sem a müszer mivel nem mindíg világit a chack lámpa csak mikor akar és azzal jön is a probléma
Köszönöm a jó tanácsot igen dizel de az egr kilett cserélve egy újra de az auto rendesen müködik ideig óráig aztán csak teljesitmény annyira lecsökkent,hogy csak 35km/h lehet csak menni újj vákum csövek is vannak mindenhól cserélve de a probléma nem szünt meg.
Egr vagy map szenzor, élőadatot néz ha lehet. Ha alapjárat közelében csinálja vagy motorfék után, inkább egr. Először azért megpróbálnám a map szenzort kitakarítani fékfal tisztítóval.
Persze ha dízel az autó :) Az egr-t általában mindig tárolja mert környezetvédelmi basz.
Jónapot segitséget szeretnék kérni van egy b vectra jól megy és egyszer csak chack engien lámpa világitt max 35km/h lehet menni vele,egy idő után vissza áll de mikor hiba kódot szerettem volna olvasni akkor nem kapott semmi hibakódot.Köszönöm előre a segitséget
A féltengelyen belül is van egy csukló, valószínűleg azzal lesz gond. Mivel ennek az igénybevétele sokkal kisebb, mint a keréknél lévőnek, ezért ritkán hibásodik meg, nem is könnyű elfogadható áron beszerezni. Legtöbb helyen komplett féltengelyt kínálnak. A fiam skoda fábiáján 120 e km-nél a múlt héten cseréltünk, a csuklóból kitört egy kicsi darab...
Üdv. mindenkinek. A problémam a következő, 2000 évjáratú 2.0 dti autóm van álló helyzetben mikor sebességbe teszem koppano hang hallatszik...egyesbol kettesbe valtaskor is ugyanez a helyzet. Fel emeltem az autót és a balos féltengelyem belső fele ami a váltóba megy lötyög, kotyog, nem a csukló hanem a belső rész az a pohár amibe beleul a csukló. Azt szeretném tudni hogy mi lehet a baj? A csuklonak a tengelye vagy a váltóban kopik meg vmi?
másikat én se találtam, merre laksz mert van a padláson veci b venti , de hogy jó e az előtét ellen állás azt nem tudom. az akkumulátor elött lévő reléket nézted mert azokkal is lehet gond azok kapcsolgatják a ventiket