CX4230 magyar menünek utánakérdezek, de ha minden igaz a Digitáltechnika nevű cégnél feltöltik a magyar menüt némi munkadíj ellenében. Budapesten és Győrben van üzlet, a weboldalukon megtalálod a tlefonszámokat: www.dit.hu
Örömmel bukkantam erre a fórumra, ugyanis nemrégen vásároltam egy Kodak cx4230-as digikamerát Németországban. A gondom vele az, hogy nincs a menüjében magyar nyelv. Gondolom belelehetne tenni valahogy. A kérdés, hogyan?
Továbbá nincs magyar nyelvü leírásom sem róla, ha valaki tudna ezzel kapcsolatban segíteni, megköszönném (szkennelve, vagy fénymásolva).
Jómagam kezdő vagyok ebben a digitálsi fotozásban, gondolom nem sok lány van közöttünk, aki szintén kezdő ezért ha tud valaki kérem segítsen, előre is köszi.
A Kodak Easyshare renszerhez lenne egy kis kiegészítésem. Aki ismeri, az tudja, hogy a kamera SHARE menüjében a képekhez tudunk rendelni e-mail címeket illetve neveket, melyeket egy ún. ADDRESS BOOK-ban tárol a gép, miután megszerkesztettük és beletöltöttük a kamerába a hozzáadott software segítségével. Igen ám, de a nevekben nem enged ékezetet használni, így ha mondjuk Ödönnek, Tündének vagy Kázmérnak akarunk képeket küldeni a kamerából, ők bizony csak Odon, Tunde, Kazmer néven fognak szerepelni az ADDRESS BOOK-ban. Ezen segít az alábbi megoldás:
A SAJÁTGÉPben nyissuk meg a kamerát, mint helyi lemezt. Menjünk bele az INTERNAL MEMORY vagy az EXTERNAL MEMORY könyvtárba, attól függően, hogy melyikbe tettük előzőleg az ADDRESS BOOKot. Itt keressünk egy DCEMAIL nevű file-t, majd nyissuk meg egy tetszés szerinti szövegszerkesztővel (pl. WordPad). Írjuk át a neveket, tetszés szerint használva a magyar ékezetes karaktereket, majd mentsük el. Ezután a kamera E-MAIL menüjében már a új, ékezetes nevek fognak szerepelni.