Aki a politikai nézeteit szeretné megosztani az a pol-topik Dunakeszi (is) politizál alatt tegye!!!
Itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9150277
van itt esetleg olyan, aki a Tóvárosban a Széchenyi utca 74. valamelyik épületében lakik?
a kérdésem az volna, hogy mivel múltkorjában belefutottunk egy ingatlanosba, aki - jól érezhetően nem akart nekünk egy ottani lakást eladni - azt magyarázta, hogy legalábbis a hátsó épület biztosan süllyed, de az elsőnél is állandó probléma a vízelvezetés esőzések esetén.
mivel megint láttam ott egy lakást, ami érdekes lehet, jó volna tudnom az igazságot.
ez konkrétan az előző választás elött is téma volt. mindenki tudta, és erősen felhivta rá a figyelmet pár értelmes ember, hogy sajnos ilyen növekedést nem bír el az infrastruktúra. Azonban, azokkal az igéretekkel amelyek kecsegtető alternatívának gondoltak az emberek ismét megtörtént ami várható volt.
Ne is ringassatok már lila reményeket. ismét meg fog történni.
Akkor lesz ennek vége, amikor a fizikai korlátok bezárulnak. azaz amikor a kék busz már Vácig jár és Vác lesz Budapest 43. kerülete.
Sajnos ez még a mi életünkben be is következik.
Az itteni körforgalmak helyzete a legcsodálatosabb az egész világon. Még Irakban is jobb a helyzet pedig ott a szabályok sem léteznek.
Az meg külön álom, hogy a körforgalom mellé jobbra kanyarodásnál menekülősávot építsenek. vagy a főúttal kikerültessék a körforgalmat ezzel felgyorsítva az áthaladást.
Én inkább a további bevándorlást akadályoznám meg. Gyakorlatilag az újonnan épült lakótelepek már olyan létszámot generáltak az utóbbi 10-15 évben, hogy mozdulni sem lehet az utakon, ha esik egy kis eső, vagy akár a Megyeri hídon történik egy baleset. De láthatólag továbbra is az a vezetés célja, hogy minden talpalatnyi helyet (beleértve a még meglevő kerteket is) beépítsen.
Szegény Repülőtéri úti körforgalom is alig bírta egy napig, már szét is túrta egy kamion, de az iskola felé továbbra sincs kanyarodó sáv, pedig ha már hozzányúltak, legalább annak valami haszna lett volna.
Az elég szomorú, mert az jó kis sétálóhely, ha úgy akarsz csinálni, mintha kiszakadnál egy kicsit a városból. Valamint a környéknek nem hiányzik már a bővülés, az infrastruktúra és az intézmények így is túlterheltek.
Van esetleg valakinek információja arról, hogy Dunakeszi határában az M2 és a Pipa u. közötti mezőn készülnek-e a terület beépítésére? Az utóbbi időben felszámolták az ott sokáig üzemelő kutyaiskolát, illetve elkerítettek két nagyobb területet is, melyekből az egyiken télen elkezdtek építeni egy házat, ami azóta is félbemaradt. Göd és Dunakeszi között a Duna felőli oldalon is nagyon kezdik beépíteni a területet, viszont én úgy tudom, ott van természetvédelmi terület is.
Lehet, hogy kommentem félig OFF, mert nem Dunakeszi közélet. De ennek őszintén örülök. Mert ha bekövetkezett volna az a baleset, ami most hajszál híján mégsem, az úgyis megjelent volna.
Ha a kvázi baleset másik résztvevőjét valóban annyira felzaklatták a történtek, ahogyan azt hadonászása és egyéb közlésmódja súgja, talán sokakkal megosztja és így visszajuthat hozzá az információ, miszerint a majdnem elgázolt motoros halványan, de mégis másként látja a forgalmi helyzetet.
Kérem hát azt a hatvanas hölgyet, aki ma 9:05 perckor autójával Budapest felől érkezve balra bekanyarodott a Barátság útra, ne engedjen tévképzeteinek! Ott bizony Ő elsőbbséget köteles adni a szemből érkező járműnek. Mivel ott a hölgy nem lámpára közlekedik, az se érdekelje, hogy amúgy a gyalogos átkelőnél milyen színeket lát! Egyrészt mert az ő elsőbbségadási kötelezettségét ez legkevésbé sem befolyásolja. Másrészt pedig a jelzőlámpa a két irányba nem egyszerre vált zöldre. Először a Göd felől érkezők kapnak szabad jelzést, majd közel 10 másodperccel később következik a másik irány (amit ő lát).
Avagy hiába minden pantomim és mellé 120 deciBellen üvöltés, hogy piroson jössz át (és itt mellőzöm a megszólítást). A közlekedés rendszabályain nem változtat a hangerő.
Summázva, ha esetleg a Hölgy olvassa e sorokat: A 0013 jelzőlámpától Göd irányából zöld jelzési képre indulva az egyenesen tovább haladó járműnek elsőbbsége van a Bp felől érkező és balra kanyarodó járművel szemben. És ne tévessze meg annak a lámpának a jelzése, ami nem rá vonatkozik. Emellett minél régebbi egy jogosítvány, annál inkább indokolt lenne a KRESZ könyv leporolása. Mielőtt valakit tényleg gipszbe teker…
(a közlekedésben dolgozom elméleti és gyakorlati oktatóként. jóhiszeműen javaslom az ismétlést. de még az időszakonkénti újravizsgázást sem tartom ördögtől való ötletnek.)
A Hétfa Kutatóintézet kutatást végez az agglomerációban élők életkörülményeiről, különös tekintettel a Budapestről agglomerációba költözőkre, illetve az ingázókra.
Ingatlanvasarlas elotti tajekozodasban vagyok, es egy kis segitseget kernek, mert nem talalok semmi informaciot a neten a temaban. A Telepulesszerkezeti Terv szerint északon, a Forrás dűlő es a Pihenő sétány kozotti, jelenlegi mezogazdasagi teruleten sportcelu terulet kialakitasat tervezik. Errol tud barki barmit, h mit akarnak oda, es higy lesz-e belole valami? Teniszpalya, focistadion, uszoda? Elore is koszonom!
És az a borzasztó, hogy van aki ezt benyalja. Ahogy a gyerekorvosunkat is elvitték a falu másik végébe, hogy a bevándorlóknak helyben legyen, mi meg így jártunk. Az újságban az is sikertörténetként volt előadva. Csak nem értem, hogy mire migrálnak még mindig ide, mikor már évek óta élhetetlen a város. Lassan tovább kell állni, ha még emberhez méltó életet akar magának meg a gyerekeinek az ember.
igen. ebben is teljesen igazad van. Azonban látható hogy a parkolók építése kapcsán új jelenség állt fel. mégpedig valahogy megtöbbszöröződött a gépkocsik száma. (látszatra) mert nem hoszem hogy mindenki autót vett fél éven belül. Egy biztos, hogy rengetegszer fordul elő hogy nincs arkolo a lakótelep Duna felöli oldalán napközben, pedig elméletileg sokan akkor dolgoznak és nincs jelen az autójuk.
A másik jelenség, hogy egyértelműen olyan jelenségek mutatkoznak, ami ellen talán lehetne egyszerüen tenni valamit. pl hogy 1 autó 2 helyet foglal mert nem tud gondolkodni, csak keresztbe vagy "bénán "áll be.
Azután az is gond, azt gondolom, ha a rendelő intézett elött a gyalogátkelőt használják lehajtónak, nagy sebességgel. Abból még baleset is lehet. Megoldása, hogy egyszerüen azt a részt pár oszloppal le lehetne zárni (sőt kell!)
így elejét vennék. De az oszlopok megoldást jelentenének a fűre parkolók ellen is.
Ezúton szeretném megköszönni nagyjainknak, hogy elérhetetlenné tették a Szent István általános iskolát. Gyakorlatilag az egyetlen lehetőség, amin délután el lehetett érni még a gyerekért időben, az az Alagi major felőli út volt. Most már ez is áll délutánonként, köszönhetően a jól időzített kerékpár út építésnek. Amit már akkor meg kellett volna csinálni, amikor az iskola épületét összetákolták (ami ráadásul már most is kicsi a diáklétszámhoz és még mindig duzzasztják Dunakeszi lakosságát), de ha már csúsztak két évet, nem értem miért nem lehetett volna megvárni az M2 átadását, vagy legalább a tanítás végét?
És hogy folytassam. Amit most megcsinálnak, korábban az se volt parkoló. Aztán elkezdték parkolónak használni, mert valahogy sose volt elég a hely. Holott 20 méterre odébb ott a piac oldala melletti senki földje, ahol bátran lehetett volna parkolni. De nem, inkább a maradék kis sovány füvet teszik tönkre. És az önkormányzat ehhez gyakorlatilag asszisztál: ahol elkezd parkolni egy kocsi, ott előbb-utóbb parkolót alakítanak ki. Egyrészt jó dolog ez a figyelem, de szerintem már kicsit túlzásba visszük.
Sőt, engem az is zavar, hogy mindenhol és bárhol lehet parkolni (füvön, járdán, tiltott területen). Holott pl. a Barátság útján a pizzéria és az óvoda közötti részen a nagy parkolóban még este is van szabad hely.
És tudod mi a tuti még? amikor éjjel 2 órakor rájönnek hogy itt a sarkon a boltnál van autómata ahova ezeket a dobbozokat be lehet dobálni összegyűrve. és ezért éjjel 2 kor kezdik el őket széttaposni a bolt elött.:-( visszhangzik az egész környék.
de azért azis nagyon minősíthetetlen otthagyják egyesek a parton:-(