Persze, megoldható. De ahhoz olyan kályha és kábelköteg is kell h csak 40 fok felet ébressze a digitklímát a kályha. Van a webastó részéről számunkra elérhető dokumentáció c vectrához.
Üdv. Adott egy vectra c, gyári távvezérlős állófűtés volt benne, aminek elpusztult a canbus vezérlő elektronikája a kályha tetején. Mivel ennek a cseréje nem lett volna gazdaságos, kapott egy ugyanolyan kályhát, egy egyszerű programórával. A gyári kályha a klíma menüből volt indítható, és működtette a belső ventillátort. Azután érdeklődnék, hogy lehetséges lenne a ventillátort valami módon elindítani a belső tér fűtéséhez? Digitális a klíma vezérlő, a fűtőmotornál pedig egy vezérlőelektronika van, nem előtét ellenállások. Köszönöm.
azért nagyon nem mindegy h oem beépítés vagy utólagos...ha oem milyen autó?
a comfort fokozatok leirását olvasd el a táv dokkujában, megérted mi a lényege....bár én személy szerint pont akkora hülyeségnek tartom mint a ttc kályhánál volt pár évig elérhető státuszban a belsőtér szellőztetése
Na most újra futottam egy 30 perces kört, csak átállítottam C3-ről C5-re a komfort fokozatot, ezek szerint ez csak a belső teret fűti, a rostélyokból 32-33°C-os levegő jött, ezek szerint max egy leolvasztásra lehet jó, a termosztátból kijövő vízcső épp csak kézmeleg volt, azaz valamit melegíthet ott is, de hogy ettől nem lesz 60°Cos a motorban a hűtővíz, az hétszentség!!
Van egy autóm, amiben gyárilag benne van egy webasto thermo top, tehát nem eg yutólagos beépítés, hanem a hozzá tartozó készlettel vagy a gyár, vagy a máskaszerviz szerelte be. Két három kört futottam eddig, a telestart távval indul szépen, visszajelez kinti hőmérsékletet, számol vissza időt, végig dolgozik, majd ahogy kell, kikapcsol.
Ezután kimegyek, beülök, beindítom, de nem érzek változást, se a beltér hőmérsékletében, pedig melegre és fűtésre van állítva, se a motorhőfokon nem látok érdemi változást.
Tehát minden frankó, de furcsa, egy ilyen 5KW-os kályhának nem kellene érdemben többet mutatnia a működés után? Oké, nem voltak még igazán hidegek, lehet télen leolvad a jég, vagy valami hasonló, másik autóban legevős van, abból 80°C-os levegő jön, és minden műanyag olvad a kifújó cső közelében, max 10 perc, és ki kell kapcsolni, mert nem lehet megmaradni a kocisbban.....
Üdv. Ne cseréljétek ki! Javítható a tiéd! A bontott kályha 99.9% h rossz lesz hardveresen és szoftveresen is tanítani kellene az autóhoz a bontott kályhát.
A venturi kályhát pl én 2 óra alatt javítom.....mindíg az a legjobb és leghatékonyabb megoldás ha az autó sajátja van megjavítva!
VW Touran-om van és a Webasto rásegítőből csöpög a hűtőfolyadék. A szerelő azt ajánlotta, hogy cseréljük ki egy bontottra. Az enyémnek 1K0 815 065AG a cikkszáma, amit nagy nehezen találtam, annak 1K0 815 071P. Az adatai: Volt, Watt, Kilówatt stb. megegyeznek. Azt szeretném kérdezni, hogy ez komatibilis e az én autómhoz. Hogyan tudom kideríteni. Vagy javaslatot, segítséget szeretnék kérni a problémám megoldásához. Előre is köszönöm!
w buson szoktak indulni a ttc can-es kályhák....de ott is van 3 féle kezelési mód. Ha tudsz egy webasto 1533-as órát szerezni azzal lepróbálhatod, vagy elviszed vkihez akinek van rendes webasto diagja és hozzá próbapadja.
Kicsit nagyon visszanyúlna a múltba :D, de asszem a 2018-ban volt neked egy Mazdás állófütésed, amit sikerült beindítanod. A kép alapján, amit beküldtél teljesen egyforma a NYÁK lapja, mint most az enyémnek. Kiderült, hogy CAN busos is. Szóval az lenne a kérdésem, hogy milyen módon, vagy milyen illesztővel sikerült ezt beindítanod, ha még emlékeznél rá?
Üdv! Termo Top C izzító áramkör hibát ír. Induláskor ad ki áramot hogy teszteljen,tehát úgy gondolom a vezérlőben azzal van gond, ami az áramerősségét figyeli. Másik elektronikával működik a kályha,ebből gondolom,hogy nem izzító gyertya a hibás. Javítható az elektronika?
Elromlott vmi a kályhában...mindne kályha induláskor csinál egy öndiagot....ezt hallod. Ha itt nem talál hibát akkor kezdi csak el a begyújtási protokolját és csak ekkor indul az ac, nem is fogsz ott releváns feszt mérni mivel pmw-el van az ac meghajtva! Ha az öndiag alatt bármi hibát talál a kályha, akkor elkezdi a leállási protokolját ami 180 mp. Vidd el olyanhoz akinek van webasto diagja és probapadja....
Van egy 12v vizes webastom ami eddíg jó volt ,most csak a keringető megy meg a kályha rész is bekapcsol,de az üzemanyag szivattyút nem kapcsolja,igy nem indul!
Kedves Csoporttagok! Webasto távirányítós állófűtés (típusát még nem tudom) távirányítója megadta magát, lehetséges egy külső kapcsolós (nyomógombos vezérléssel megodani a problémát?
Szia! Gyanús, hogy a vezérlés nem megfelelően működik. szokott a vezérlés elromlani. kisérlet képpen funkció tesztet végezni. Ha nem jó a viz keringés, megsül az elektronika.
Az alany egy 2008 Peugeot expert kiegészítő webastoval, ami nem indul el Autocommal nem ír hibát, diaggal a következőket adja. Mond ez valakinek valamit, hogy mivel lehet gond?
Szép estét! 2017-es VW Crafteremben gyárilag beépített állófűtés (állítólag Webasto) szépen működött, mígnem egyszer csak kiírta, hogy hiba. Összevissza nyomkodásra elárulta, hogy elérte a maximális üzemórát. Szeretném megjavíttatni, ezért keresek ezzel foglalkozó szakembert. Kérem segítsetek!