Ezt elfelejtettem irni. Füst csavar be, gáz kar ütķözőjét az adagolon kijjebb.
A szelepes részt passzolom. Ha hidrotőkés, nincs mit állitani. Ha meg csavarok vannak a himbákban, jo játékot :) értem én, a gyári hézagot egy 0km-es bloknál, de na, ezek nár 20évesek.
Az adagolo közepét is lehet finoman hangolni.
adagolo fpgaskerekén a 3db 13-mas fejü csavart meglazitod, s a tengelyt 19-sel eltekered. Isuzu révén lehet hogy 12-es kukcs kell..
A füst csavart beljebb csavartuk a változás abban nyilvánult meg hogy a motor hidegen melegen magasabb fordulattal járt, de menet tulajdonsága nem nagyon változott! Azaz nem lett dinamikusabb, sem nem füstölt jobban. amit írsz hogy vezérlés azaz előtöltés kéne pici neki én is gyanakszom mert vezérlés cserénél minden vissza passzolt a helyére nem kellett állítani semmit sem az adagolót sem mást a rögzített kerekekre simán vissza ment a bordás szíj és meg lett feszítve és kész utánna a járása ugyan olyan maradt!
Esetleg olyan nem lehet hogy a szelepeket kéne állítani?
Valahol mint ha olvastam volna hogy ezen a motoron (isuzu diesel 1.7 td) lehet sőtt kell 50 ezrenként állítani a szelepeket! lehet ebbe valami igazság??
A tul szèp duruzsolo hang nem gyanus. Isuzu is kopog egy kicsit. Vagy egy kis előtöltés kellene neki, vagy a hullámtárcsa deszitő (füst) csavaron kicsit beljebb tekerni.
Foggalmam sincs mi a szerepe. Bekötve ugyanugy ment, indult mint kikötve (nekem is letört a vezeték) majd ha megint be tudom üzemelni a szivet, letesztelem :)
Napot :-)) Az én kérdésem még mindig nem lett meg válaszolva :-))
De már mindegy is Le cseréltük azt joccakát.
De lenne itt még egy kérdésem:
isuzu diesel mondom még egyszer!!! 82 lóerős lenne ha érezném a pacikat!
De itt jön a kérdés: szépen indul a motorjának nagyon szép csendes hangja van! (talán túl csendes is egy dieselhez képest)
De erőtlennek érzem persze tudom nem 200 ló de azért egy 82 lovas astrának azér ha nyomok egy gázt annak menni kéne nem?
Ez meg vánszorog :-((
Ja és mostanában hallottam meg de gondolom eddig is ott volt csak nem hallottam olyan hang jön tán a kipufogóból hogy mintha vissza durrogna a motor úgy dohog vagy nem is tudom hogy írjam le :-((
De lényeg a kipuf ból hallom!
Szerintetek mi lehet a gond??
olajat nem eszi mióta megvan közel 5ezer bent van már és olaj ugyan ott van!
Sziasztok! Opel f Astra német motoros. Tudja valaki,hogy mi a funkciója a másik mágnesszelepnek. Az egyik a gázolajat adja-tiltja-leállitásnál és inditásnál van szerepe. A másik az adagolón lejjebb hejezkedik el. Rajzon néztem,-inditásgyorsitó mágnesszelep néven szerepel és a reléje a motorfordulatszámtól kap áramot. Nekem ez a mágnesszelep tuti nem működik,mert a vezetéke csak lóg a motortérben.
Va egy 1.3-as Cdti 2007es Asztram, hidegen nem akar fejebb menni 12-1300 fordulatszamnal es menet kozben meleg motorral is van hogy bukik orra. Valamilyen pompanal kell keresnem gondolom a gondot, mert ha adok neki rendes, marmint nyomom a gazt ilyen problema nincs, csak kicsi fordulatszamon, vagy alapjaratban.
Sziasztok! Túl magasan áll a kuplungpedálom. A fékpedál sikjától + 50 mm. Mi okozhatja? Kuplung kiemel igaz csak teljesen kinyomva tökéletes. Nem csúszik. Opel f astra német disel. Válaszokat előre is köszönöm!
Országúti közlekedésnél 80 km/h vagy 120km/h óránál a turbó kikapcsol, motorhibakód világit. Teljesítmény semmi, lassan gyorsul, 3000 fordulat fölé nem pörög a motor. Egyszer gondol egyet elalszik az ikon és megy az autó rendesen.
Tudtok abban segíteni, hogy mi lehet ennek az ok? Hosszú távú használat során a motorban okozhat e nagyobb kárt?
Segítséget szeretnék kérni, opel G astrám van 1.7 dti Isuzu motor 2001 es a probléma a következő. Alapjárat nem egyenletes. simán jár és beráz és megint simán megint beráz.Már voltam szerelőknél kb 5 szervízben de fogalmuk sincs. Ezért ha valakinek van ötlete nagyon megköszönném.ja hidegen alig észrevehető de melegen már látványos.Előre is köszönöm!
Adott egy OPEL Corsa 1.3 cdti, ami automata váltóval szerelt. 2008-as gyártmány.
Induláskor időnként lefullad (mindegy hogy manuális váltás vagy automata üzemmódban van), de fékezéskor is produkálta már ezt egyszer (manuál váltáskor, 2-esből fullad le fékezéskor). Kb. 1 hete fordult elő először, azóta időnként előjön 1-2 alkalommal (nem minden nap), mindegy hogy rövid vagy hosszú út. Szerintetek mi lehet a gondja így látatlanban? Kuplung, alapjárat?
(Tegnap írtam írtam az OPEL Vectra C ... topicba, rövidítve ide is felteszem a kérdésemet.)
Nemrég vettem egy Vectra C-t, 2004. 1.9 CDTi automata. Tetszik a gép, csak van egy-két gond.
A műszerfalon van egy villáskulcsos autó. Gondoltam majd olajcserénél eltűnik.
Tegnap úgy elment autó ereje, hogy a motorfordulat nem akart 3100 fölé menni. 90-nel mentem egy kisteherautó mögött, majd egy km kellett, hogy megelőzzem. Visszaraktam 4.-be, majd 5.-be, majd 6.-ba, a sebesség nem változott, csak a motorfordulat, de 3000-et alig akarta túllépni. Ereje nem lett a gépnek. Valaki kiolvasta a kódokat, és arra jutott, hogy a hátsó... hőmérséklet érzékelője állandó értéket jelez, a részecskeszűrő 92 %-ig telített. Ő azt javasolta, hogy ne menjek az autóval. Más is hallottam már:
Szóval mi a teendő?
1. Vigyem szervizbe az autót, majd ott találnak valamit, azt megoldják.
2. Manuálisba használjam (időnként) az autót, pl. 5 percig 2500-as fordulaton, hogy kiégessem a rendszert.
3. "Bütyköltessem" meg a részecskeszűrőt, hogy többet ne legyen vele gond. Ehhez a szoftveren is kell módosíttatni.
Szia! Az emberi tudatlanság a külömbség. Tdi a vw levédet "màrka" jele.
Opel dth, dtl. Dlt. X17dtl az ohc(német) blokk, x17dlt az isuzu (ha emlékem nem csal)
A dth az ujjabb falyta nem előkamrás(
Üdv!Mindenkinek!Nézegetem itt az 1.7-es diesel G-s Atrákat!Mi a különbség az 1.7 td és 1.7 dti között? Egy 99es évjáratú td-t találtam jó áron.Válaszotokat előre is köszönöm.
Egy olyan problémám van hogy ha felmelegszik a motor nagyon nehezen tudom újra beindítani...rázködik csattog zörög... várok 2-3 percet és után nehezen de elindul.... tanácstalan vagyok nincs hibakód semmi. 1.7 CDTI 101 LE OPEL ASTRA H 2005-ös évjáratú Előre is köszönöm a válaszokat
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Opel Vectrába szeretnék izzítógyertyát cserélni.(1.7TD ISUZU 1995.02. A VECTRA ) A baj az,hogy az autó előző gazdája összevissza gyertyákat rakott bele tehát a benne levő gyertyák nem egyformák. Megtudná nekem mondani valaki,hogy pontosan milyen gyertya kell bele? Bárdi-nál azt mondták, hogy vigyem be a régi gyertyát(amit kiszedek belőle) mert többfajtát is hoz nekik a rendszer, de hogy vigyem be ha egyszerűen nem egyformák, egyik vékonyabb a másik vastagabb... Köszönöm!
1-es hengernél a két bütyök egyformàn àlljon felfele.
Le veszed a szelep fedelet, egy egyenes vonalzot keresztül raksz az egyes hengernèl, s tolomérővel ugy forgatod, hogy mindkét bütyöknél egyforma tàvolsàgot ( + - 0.1mm) mutasson. S fikszàlod a fogaskereket. Tengelyt 22-es kulcsal tudod forgatni, a fogaskereket 15-sel.