Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 240
az akocsi szűk erdei utakra való, de arra nagyon!
Lengyel Creative Commons License 2001.11.02 0 0 239
Miért pont városban?
Előzmény: istvanu (237)
Lengyel Creative Commons License 2001.11.02 0 0 238
Kösz, régebben tudtam, csak már elfelejtettem.
Előzmény: Skyline (236)
istvanu Creative Commons License 2001.11.02 0 0 237
Padon?! Az komoly. Allat lenne a varosban gurulni vele.

istvanu

Előzmény: Skyline (236)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 236
az a negyven ló padon pontosan 50,1!
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 235
Hát igen, szivesen látnám egy erősebb autóban is, igaz akkor nem lenne akkora poén, de kiváncsi lennék rá. Amúgy szerintem a 130 lovas Focussal sem lenne semmi esélyem a Trabcsija ellen.

Bezony, van egy-két alkalom amikor sofőröd van.:)))))) Ja igen, és ha keresztben akarsz autózni akkor nem is fogod az enyémet vezetni.:))))

Előzmény: Lengyel (234)
Lengyel Creative Commons License 2001.11.02 0 0 234
Tudod: kilincsel(csomival) előre! :-)
Én is szeretek ám keresztbe menni, csak "sokszor" nem én vezetek...:) Ugye C16SE?
Előzmény: Skyline (232)
istvanu Creative Commons License 2001.11.02 0 0 233
szia,

"A Bilstein nagyon korrekt gátlókat gyárt, talán a legjobbakat, de azokon nincs állítási lehetőség. A Koni talán nem olyan jó minőségű, de legalább választhatsz hosszabb utazás elött a sima derékfájás és a reuma között. :) "

Van belole allthatos, csak draga. Egy komolyabb kivitel alithato kemenyseg + szint, sportrugoval kb felmillio forint. Nagyon jo minosegu, es birja a "stersszt".

istvanu

Előzmény: AstraF16v (218)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 232
személyesen ismerem a Barnát ültem is már mellette igaz csak az utcaiban télen!! frankón az oldaélablakon nézel ki! :))))
Előzmény: Lengyel (231)
Lengyel Creative Commons License 2001.11.02 0 0 231
www.extra.hu/kovary601

Innen tölthetsz le belső, és külső videókat! Lehetőleg az összes belsőt, mindet érdemes megnézni!

Előzmény: Törölt nick (229)
Lengyel Creative Commons License 2001.11.02 0 0 230
Te csak ne csúfold a Kőváryt! Több, mint 40 ló van benne! Mármint a Traguár maxiban...:) De amit művel vele......... király!!!!!

Hallottátok a szappanosvíz technikát?

Előzmény: Törölt nick (227)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 229
Azért jól megy vele. A múltkor is mutatták belülről, hát nem semmi azt a "kocsit" úton tartani.:))))
Előzmény: Skyline (228)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 228
dehogynem, legfeljebb eltörik a féltengely! :)))
Előzmény: Törölt nick (227)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 227
Na arra a gépre nem is érdemes jobbat tenni.:)))
Előzmény: Skyline (226)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 226
a Kőváry is stomillal nyomja!!!
meg hakkapelitával... :)))
Előzmény: Törölt nick (224)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 225
TOKOHAMA->YOKOHAMA
Előzmény: Törölt nick (224)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 224
Astra, Capri!

TOKOHAMA-ból melyik típust szemeltétek ki? Csak azért kérdezem, mert nekem is ez a márka az egyik gyeném, sőt a drága kis Feleségem is ragazkodik ehhez. Amit én kinéztem és, ha minden jól megy tél végén meg is veszem az a 205/50R16 AVS Sport a ti választásotokra kiváncsi lennék.

A többiektől meg elnézést az OFF-ért, bár sportosan csak jó cuccot érdemes vezetni a széria gumik meg mindenre alkalmasak csak sportos vezetésre nem.

Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 223
Capri! Az ominózus mondatot rosszul értelmezted! hidd el nyelvtanból jó voltam, tudom, hogy mit írok, de ha félreérthető akkor értsd úgy, hogy nem tettem kijelentést a hozzáértésedről.

A fejegységgel annyi gond van, hogy nem néztem jól utána, hogy létetik RDS-es is, de mivel ez már 4V-os és telilapos a 8350 meg csak a video funkcióban különbözik, feleslegesnek tartottam.
A kis titok arra vonatkozik, hogy egyébként vámköteles áru lenne! Itthon azért van horror ára az AHS-es cuccoknak, mert kizárólagos forgalmazó na meg a rockford körül kialakult sztárolás is persze.

Én is szívesen harcolnék, szlalomversenyeken, de egyenlőre sajnos nem tehetem meg, az egyik kocsimat készülök lecserélni, jövőre vagy max 2003tavaszán építkezünk, úgyhogy nem kockáztathatok egy esetleges váratlan kiadást (bármit kinyírok, esetleg összetöröm...) néhány év (kb5) múlva majd szeretnék venni egy ladát vagy akármit és azzal állatkodni, mert azt nem sajnálnám, nem 50egy sárvédő igaz 5kiló egy difi és rendesen összerakva annyit ér mint az egyik kocsim...

Astra!

azt még lehagytam a múltkor, hogy a vizes úttól én is félek, tudom, hogy a "prosztó" utcai gumik kivéve Aquatred és a spécik, nagyon szarok esőben (ezért is cibálom akkor előszeretettel) sokkal nagyobb követési távokat kell tartani, mert egy hirtelen reflexxerű fékezésnél könnyebben blokkol a kerék és ha relatív közel megyek az előttem levőhöz (amit száraz úton még simán megoldok) akkor nagy a hibalehetősé, jártam már így rágurultam az előttem levőre, mert tudtam, hogy váltani fog a lámpa erre a paraszt ahogy sárgára vált satu, gondolhatjátok örültem:))) de mákom volt épp hogy csak összeért a két kocsi, sérülés (látható): 0, na abból sokat tanultam, ha nem tudok hová menekülni jóval óvatosabb vagyok, mondja a paraszt nem ez az első eset, hogy utólérnek mondtam neki, nem is az utolsó, ha a sárgánál beleáll a fékbe! De a kollégáim tudják, hogyha leesik az eső akkor kiszámíthatatlan vagyok.. :-))

capri-3 Creative Commons License 2001.11.02 0 0 222
skyline

ne faradozz, te a hozzaszolasaimbol azt tudtad leszurni, hogy kokany szerelo vagyok, ezt tenykent allitottad.
a HA arra vonatkozott, hogy ezt milyen modon hoznad a tudomasomra.
ez viszont csak azt igazolja, hogy te nem ertesz hozza, hiszen sajat szemeddel lathatod, mindenki mas szerint en igen:)))

a te kis titkod pedig jol hangzik, csakhogy amerikaban a fe'lar a normalis ar.
eloszor is, ha eddig nem vetted volna eszre, en NY-ban elek.
masodszor meg en is atszamitva 80-ezerert vettem a JVC fejegysegemet, ami otthon 160 felett van.
de az RF es rainbow cuccok jo izlesre vallanak, egyedul a fejegyseggel nem vagyok csak 99%-kal megelegedve:)

viszont hozza kell tennem, hogy ez a stilus, ahogyan most beszelsz, minden eddiginel normalisabb!
kellemes csalodas.

a tovabbiakban is fenntartom, hogy talalkozzunk, akar az utcan, akar szlalom stilusban.
es ha benne vagy (bekesen) megmerkozhetunk, hogy ki a jobb:)

udv: capri-3

Előzmény: Skyline (221)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 221
próbálom sorrendben!

Astra!

Én megmondom frankón: a gátlókon felniken (olyan autóra amit mindennap használok csak lemezt!!!!)gumikon (13-ról 14-re) egy sportdobon (mert a gyári kezdett "levelesedni") és a zenén kívül csak a fékbetétekre költök, apróságok: ford. számmérős órasor komplett kárpit (nem sr sem gti csak szebb kivitel) az egyikbe szervó...
a toronymerevítőn már sokat gondolkodtam, de mindig másra ment el a lé!:)))

Abba azért még belekötnék, hogy 5kilóból nem lehet rendes zenét csinálni az enyém
fej: Rockford RFX8340 (bolti ~200e) 87e-ben van nem lopott!
szet: Rainbow SLC230 kick 55e két éve
erősítők Phoenix QX2100 QX2180 32e ill 40e
mély: Rockford RFZ1512 (38cm:-)) ) dobozzal 50e
kábelek:Rockford Phoenix Lighting kb 25e

sokmindent hallottam már, azért nem szól rosszul, csak a szet kicsit gyengus magasban, de hát semmi sem tökéletes!

Viszont 5k-ból komplett csúcs Rokit hozatok mindenből, igaz amerikából félár alatt, de ez legyen az én kis titkom:)))

Leon!

Nyilvánvaló, hogy gyakorlatilag semmilyen (üres utakon) tekintetben (legfeljebb fogyasztás:)) ) nem tudnék megfogni egy rs-t, de az utcai versenyzésben (tudom veszélyes de itt erről van szó) van harmadik negyedik is aki feltarthatja az egyiket ill a másikat hosszabb rövidebb ideig
nevezhetjük szerencsének jó sávválasztásnak megérzésnek vagy ahogy akarjuk, na itt viszont senki ne állítsa, hogy nincs esélyem, mert nem igaz.

na mégyegyszer:

""Ha most azt mondanám, hogy a hozzászólásaid szintjéből azt szűröm le, hogy kókány szerelő vagy akkor lessüllyednék a szintedre miszerint: bla bla bla...""

a "HA" feltételes módot jelent, ezért leszek esetleg kicsit vaddab, mert mintha nem magyarul írnék ide vagy olyanoknak írnám akik nem értenek magyarul!

Ez a leszakad téma nem jó példa, mindig figyelek az autóm műszaki állapotára, egy beteg fostalicskával én sem száguldoznék! De, ha csak ilyen kocsira lenne pénzem akkor pl azért sem gyilkolnám, mert az erősebb kopáshoz vezet, azt ugye meg nem nagyon tudám finanszírozni!

Leon_ Creative Commons License 2001.11.02 0 0 220
Skyline!

"Te vagy a gyengébb láncszem VISZLÁT!!"
"Kivi!
húzz is el innen, te egy igazi seggfej vagy"
Nincs neked vmi bajod??? Mindenki akit nem tudsz meggyőzni szóban az húzzon a picsába, mert egy hülye seggfej? Hmm, Skyline én ennél értelmesebbnek tartottalak - persze csak egy rövid ideig.
Én vezettem 1.4 Sunny-t és nem nagyon hiszem, hogy komolyabb átalakítások nélkül alkalmas lenne egy 4 kerekes 150 pacis autó leépítésére akár szlalom, akár nem. De ezt ha picit is ismered az autódat te is tudod.
capri-3 az eddigi hozzászólásai alapján igencsak ért az autókhoz, és nem abba az autószerelő kategóriába illik akihez nem lehet kocsit vinni nyugodt szívvel.
A régi kérdésemre meg még mindig nem válaszoltál, bár ezt már nem is várom el. Bár picit érdekel még mindig, hogy mi ÉRTELME, és hogy MIÉRT? Amúgy meg erre a sex igen rossz hasonlat. Azzal nem nagyon tudok megölni egyszerre több embert is. Ezzel igen. De igazából valószínüleg nem az a baj hogy nem tudsz vezetni, vagy hogy nagy a szád, hanem az hoyg nem látod be, hogy másnak is lehet igaza. Te azt hajtogatod, hogy ésszerűen, a saját korlátaidat betartva autózol, és hogy ez biztonságos. Csakhoyg ez alapból rossz. Csak hogy az általad oly gyakran kivi orraalá dörgölt KRESZ-ből idézzek, a 'gépjárművezetés veszélye üzem'. Ha beülsz a kocsiba akkor kis tulzással egyik lábad a sírban, másik a börtönben. Értsd lehet, hogy te úgy érzed, hogy húúú de jó vagy de BÁRMI közbejöhet.
Egy kérdésemre még pls őszinte választ: versenyzésed közben egy másik 'játékossal', miközben már vezetsz előtte, egy villamossinen áthajtva vmi leszakad az autódból, nem azért mert odavered, hanem mert már öreg volt lógott stb. Ezen a mögötted jövő 'játékos' megcsúszik és letarol egy buszmegállót, meghal 2 ember. Ezek után a rendőrségi vizsgálat kimutatja, hoyg ha 70-nel mentél volna át a sinen, és nem 100 körül, akkor nem szakadt volna le, nem csúszott volna meg, még most is élne a két ember. Most picit gondolkozz el ezen. Tényleg nyugiban belegondolva, félretéve hogy mennyire nem szimpatizálsz velem. Ha ez megtörtént volna, nem lenne lelkifurdalásod? Nem mondanád azt, hogy huu, ha kihagytam volna ezt a fordulót a 'játékban' akkor most az két csinos csaj élne ott a megállóban, és a másik 'játékos' se törte volna totálra magát??? Erre télleg kiváncsi vagyok!

Leon

U.i.: Akit érdekel van közelebb is elhagyott reptér, ottvan a Mátyásföldi, ott is lehet szórakozni, ahhoz szinte ki se kell menni a városból.

Előzmény: Skyline (197)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.02 0 0 219
en igy vettem:)
de ujat venni mar nem akarok ra, akkor inkabb teljes garnitura.
a borbet nekem is tetszik, de meg nincs dontes, nem egyedul vagyok:))
feleseg es gyerek is van:)
a komplett futomuvel en is gondban vagyok, mert a koni eleve nem gyart escorthoz, a tobbi cegnel is allandoan a "kiveve 4x4 es cossie" megjegyzessel talalkozom.
demajd megoldom, a gyariak jol teljesitenek, nem surgos.
a yokohama tapasztalat, a legjobb megfizetheto gumi a maga 40/darabos araval ebben a meretben.
ha tovabb akarsz epitkezni, bukocso esetleg kipufogo, szolj, mindent meg tudunk csinalni:)
kedvezmenyeim vannak sok helyre, gumi, felni, gatlok, egyebek.
megtisztelo, hogy inyencnek nevezel, ez a tapasztalattal jott, sok autot epitettem masoknak es magamnak is, bar foleg utcai celokra.
a hifi egyszeru lesz, bar a fejegyseg komoly, a tobbi csak szepen szoljon hozza.

szivesen megneznem majd az autodat, remelem lesz ra modom:)
capri-3, a csalados JATEKOS:)))

Előzmény: AstraF16v (218)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.02 0 0 218
"nalam 7 collon van a 205/50.
ez meg elmegy. "

Az se rossz, de ez 10000.- + guminként (az meg gyorsan fogy a kanyarok miatt).

"de tervezem a kerekek cserejet, 16-osokra, 7.5-8' szelessegure. 215/40x16 yokohamak vannak kiszemelve."

Hibátlan választás. A 16"-os Borbetek pl. szépek is és még jók is (ellentétben a Stilauto, BWA és egyéb dolgokkal). A Yokohama-nál nincs jobb gumi, de azokat már szinte sajnálja az ember...

"a gyari gatlok egyelore megteszik (bilstein), de a rugoban van meg vagy 50 lefele:)
a koni is meglesz idovel."

Látom Személyedben igazi ínyenccel van dolgom. A Bilstein nagyon korrekt gátlókat gyárt, talán a legjobbakat, de azokon nincs állítási lehetőség. A Koni talán nem olyan jó minőségű, de legalább választhatsz hosszabb utazás elött a sima derékfájás és a reuma között. :)
Rugóból én is kipróbáltam párat (az Eibach hatalmas csalódás volt -> lágy), az "ültetési érték" nagyon változó (az sem mindegy, hogy gázosak csillapítók, vagy olajosak).

Legjobb a "komplett futómű" (állítható magasság, kerékdőlés, duplarugós progresszív karakterisztika, stb.) Sajna az AstraF-hez nem gyártotta a Koni bácsi.

"stabilok gyarilag sport, toronymerevitot en fogom legyartani (csohajlitoval, nem kokany:))"

Nekem nem volt csőhajlítóm (még megbízható csőhajlító ismerősöm se), úgyhogy véreznem kellett, rendesen (20k egy darab csőért -> hülyének nézett mindenki)

"mondjuk mindezek elott a zenet szeretnem en is megepiteni, a tobbi csak ezek utan."

Na ez a legnagyobb rumli. :))))) Simán kirepül fél guriga az ablakon és még mindig nem az igazi. Javaslom a DVD-t is -dugókban jól jöhet még :)))

"hogy mikor lehet ezzel megallni???
soha:))
elvesztunk, Astra, elvesztunk:)))"

:))))))))))))))

Valamire költeni is kell! :))
Inkább autóra/zenére, mint feleségre/gyerekre és egyéb romlandó árura! :)

Csaó

Előzmény: capri-3 (217)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.02 0 0 217
nalam 7 collon van a 205/50.
ez meg elmegy.
de tervezem a kerekek cserejet, 16-osokra, 7.5-8' szelessegure. 215/40x16 yokohamak vannak kiszemelve.
a gyari gatlok egyelore megteszik (bilstein), de a rugoban van meg vagy 50 lefele:)
a koni is meglesz idovel.
stabilok gyarilag sport, toronymerevitot en fogom legyartani (csohajlitoval, nem kokany:))
mondjuk mindezek elott a zenet szeretnem en is megepiteni, a tobbi csak ezek utan.
hogy mikor lehet ezzel megallni???
soha:))
elvesztunk, Astra, elvesztunk:)))
Előzmény: AstraF16v (216)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.02 0 0 216
@Capri-3

Úgy értettem, hogy a gumi/felni kombináció is sokat számít. Az "értők" 6"-os felnikre húzzák a 205-ös gumikat és nagyokat csodálkoznak azon, hogy rosszabbul kanyarodik vele a gép, mint a 7"-ra húzott 195-össel.
A lengéscsillapító is meglepő változásokat hozott... 0 állásban egy elég keménynek mondható gázos gátlóhoz hasonlít, fél fordulat (az állítócsapon) a "sport style", 1 teljes fordulat a "hard driving" és akkor még lehet rajta tekerni 2 egész fordulatot (="berserk" ?! :))) . Persze a hosszú, gyors kanyarokban így is szépen összenyomódott (kicsúszás, kerítésdöntés és egyéb mókák), tehát rugó is kell hozzá. :)) Aztán jön a probléma a szűk kanyarokkal (jöhetnek a stabik) és amikor minden f@sza, akkor lehet imádkozni, hogy össze ne roggyanjanak a tornyok (toronymerevítő). Aztán leszállnak a sportrugók a szar utakon (csere).

Szóval ez egész egy rohadt körhivatkozás, nincs ESC lehetőség csak "Adja meg a hitelkártyája személyi azonosítóját!" üzenetek. :)))

Előzmény: capri-3 (215)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.02 0 0 215
en tudom:))
csak ok ertetlenkednek:)))
nem is beszelve egy szett koni, rugokkal:)))
Előzmény: AstraF16v (214)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.02 0 0 214
ja! :)))

A gyári 175/65 r14 (5,5" ET49) cseréje 195/50 r15 (7" ET38)-ra komoly különbség volt az Astra-n. Nem is értem, hogy miért nem ez a gyári méret.

Előzmény: capri-3 (213)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.01 0 0 213
""csúszási határon is""

csakhogy az nem mindegy, hogy hol van:))))
168/80 es pl.205/50 eseteben a kulonbseg akar 2xeres is lehet:)))
de sebaj, a pirosnal ugyis ottragadok:))))

Előzmény: oldskool (210)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.01 0 0 212
@Oldskool

Hát ez van. Mindig van egy gyorsabb autó...

:))))))))

Na mi legyen a Castrol kupa kérdéskörrel?

Előzmény: oldskool (210)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.01 0 0 211
itt eddig senki sem titkolta, mivel rojja az utakat, remelem te is bemutatkozol:)
Előzmény: oldskool (210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!