Pontosan úgy van, ahogy írod. Én ezt ugyanígy tapasztaltam. A kontakthibát a csatlakozó pár ki-be húzásával meg lehet szüntetni. Én ezt megcsináltam, azóta jó.
Köszönöm a válaszod. Valójában hol is van ez a jeladó? Lehet hogy én nem azt a csatlakozót tisztítottam meg, amit kellett volna? Én a bal első kereket levéve, a váltó alján lévőt tisztítottam, lehet hogy nem azt kellett volna?
És azóta jó? Ha a műszer 10 indításból 8-szor jó, akkor az nem jeladó hiba, hanem kontakt hiba, ami csak a csatlakozóknál lehet. A kérdésemre tudsz válaszolni? Megköszönném.
Újabban nálam is ez a hiba. A jeladó csatlakozóját megtisztítottam, de a hiba továbbra is fennáll. Lehet hogy a műszerfal mögött is van csatlakozó és ott lehet a kontakthiba?
Renault Thalia 1.2-es (55kW) 16V motorral, 2006-os azt a jelenséget produkálja, hogy a km-óra hol megy, hol nem megy. Van, hogy menet közben egyszerűen lemegy a 0-ára, ilyenkor a km-számláló sem számol, úgy érzékeli, mintha állnánk. Aztán magától visszajön, majd megint elmegy. Teljesen kiszámíthatatlan. Jeladót cseréltünk, kábeleket a jeladónál átnéztük, de hiába, továbbra is fennáll a probléma. A benzinszint mérő és a hűtővíz hőmérsékletét jelzi, csak a km és a számláló megy el.
Kérdéseim:
- Mi lehet a hiba hátterében? Esetleg az egész óracsoport?
- Ha óracsoportot kell cserélni, csak 1.2-es órákat köthetek rá, vagy jó hozzá az 1.4-esé is (csak a színe tűnik másnak), esetleg más típusoké is?
Nem egyszerü dolog én csak gombmozgató motort cseréltem benne.
Át van furva 1 (?) helyen az üveg és egy muanyag "csöcsön" keresztül mozgatja az üveget a szerkezet. Na az is volt már nekem eltörve aranyáron adtak volna komplettmozgató rendszer inkáb megragasztottam.
Azt nem tudom milyen ablak kell vagy kellhet bele gondolom alkatrészkereskedők katalogusból ki tudják nézni vagy bontókat is erdemes lehet meglátogatni.
2001 és Thalia vezető oldali ablak cseréjében szeretném a segitségeteket kérni . A burkolat eltávolítása az ok de nem találok infót az üveg berakásának módjáról , illetve a rögzítéséről
kérdezném a márkatársakat egy 2003-as DCI thaliám motorikusan végképp meghibásodott ugyan olyan évjáratú 1.4 16V benzineshez, nyilván a motort váltót kivéve csereszabatosak-e a főbb alkatrészek? Futómű kormány stb...
Nekem a thalián a féklámpa biztosítékján volt az immo és amikor az kiment, nem ment a szivattyú sem, mert tiltotta az immo. Akkor a visszajelző gyorsan villogott. Azt sajna most meg nem tudom mondani melyik volt az...
Sziasztok tudtok nekem segiteni van 1 renault thaliam 1.2 16 v 1 eszakat all es reggel nem akar gyulni csak 3 szor 4 szerre kicsereltem a szivatyut gyertyat ciefkat gyeetyakabelt fotengely szamlalot viz jelzot szoval sokmindent es javulas nincs
Sziasztok! Menet közben leállt a (Thalia 1.4 16V) mi lehet a baj,a szivattyú nem zúg, 1 hónapja lett cserélve,én relére vagy biztosítékra gondolok. A fotón melyik az üzemanyag szivattyúrelé? Vagy valami más lehet? Köszönöm!
Nekem Osram LEDFOG 103 van a ködlámpák helyén,tökéletesen müködik évek óta,már kétszer vizsgázott velük (2 évente vizsgázik). A Philipsnek volt még hasonló lámpája,de lehet hogy az csak sima LED ködlámpa volt. (Az Osram tipus közben iszonyatosan drága lett,ha ki nem futott azóta.) Kisebb mint a gyári ködlámpa és kell is barkácsoni egy picit vele,de berakható. Viszont le kell kapni az első lökhárítót hozzá, Nekem legalábbis így volt egyszerűbb beépíteni.
Ha nem kell feltetlenül ragaszkodni a gyári ködlámpa helyéhez,akkor jó választás lehet még az Osram PX5,ez a két ködlámpa közötti részre pont beépíthető úgy,hogy a szabályoknak megfelelő mérettartományba essen. Mindkettő E-jeles,közúti forgalomban használható.
Már végig néztem, de nem. Illetve a próbaúton jó volt. Meleg volt, lehúztam az ablakot, mikor fel akartam húzni, akkor kezdett le villogni a műszerfal, a benzin visszajelző és beindult a hátsó ablaktörlő. Már végig néztem a kábeleket is, hogy nem-e vannak égés nyomok, vagy hol zárhattam össze. Ilyen amúgy hideg motornál: Kép
De ettől függetlenül a víz hőfokot viszont méri rendesen. Kép
Clio2 1.4 8V K7JA700Kicseréltem a fűtőradiátort, mert már nagyon eresztett.
Friss fagyállóval fel lett töltve a rendszer, légtelenítettem amennyire tudtam.
Mentem vele kb. 30km, fűtés is van, a termosztát is nyit rendesen, a csövek és a hűtő is melegek.
De bármennyire is vigyáztam, a műszerfal visszarakásakor csak sikerült valami kábelt megsérteni, vagy leszorítani, mert a vezetőoldali elektromos ablakemelő használatakor megbolondult a rendszer, a műszerfal visszajelzők villogtak, bekapcsolt a hátsó ablaktörlő.
Ekkor már tudtam hogy valami nem jól lett összerakva. Újra az szétszedtem az egészet, most megszűnt a hiba, az ablakemelő is működik. Viszont a vízhőfok figyelmeztető lámpa folyamatosan világit. Ha hideg a motor, ha üzem meleg. A mutatós hőfokmérő ettől függetlenül mér rendesen.
Már teljesen tanácstalan vagyok, hogy ez most valami elektromos hiba, vagy a hűtőfolyadékkal van összefüggésben.
valamint ami erdekes nekem a töltést mindig 100% ra irja fuggetlenül attol alapjarat vagy 5.ben 90 el megyek, a turbonak van szabályzoja lehet arra lesz a bibi? tehat a motor terhelés jel mindig 100% es nemertem miert illteve mibol szamitja /veszi az erteket adatot