Keresés

Részletes keresés

MrTG Creative Commons License 2005.01.15 0 0 11302
Regi a kartya: Radeon 7500, 128Mb video RAM. De annak idejen a demoval semmi gond nem volt. Amikor a menu hattereben kozel kerul a hadihajo(?), akkor egyre jobban szaggat. 640*480-ban is! Szerintem is valami driver gond lesz. A szaggatas extrem modon kb 3-4 frame/sec, tulzas nelkul jatszhatatlan. Elvegzem az altalad javasolt beallitasokat az ATI settingsben...
Előzmény: pedro870 (11301)
pedro870 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 11301
Milyen ati radeon pontosan?

Nem tudom mennyire szaggat nálad, mindenesetre próbáld a video options-ben az fps csúszkát elvinni jobbra, a képminőséget meg balra, kapcsold ki az árnyékokat, ezektől gyorsul. Az ati driverben kapcsold ki az antialiasingot és az aniso-t, ez is sokat segíthet. De ha elindítod a játékot és már a menünél nagyon akad, akkor valami más lehet.
Előzmény: MrTG (11299)
pedro870 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 11300
ideiglenesen van téli kép fent, remélem nemsokára vége a télnek és visszajön a flash :)
Előzmény: polar0101 (11294)
MrTG Creative Commons License 2005.01.15 0 0 11299
Sziasztok!


1.8+ Athlon + ATI Radeon + 1024 MB RAM. Megis szaggat. Miert??? DirectX 9 van fent, a progi erdeti. HWSW forumban korulneztem, ott csak a multiplayer modnal tapasztaltak hasonlokat...
polar0101 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 11298
Folymatosan tesztelem a szórásokat és módosítom a fájlt sztem a mostani szórások csökkentésével elég ideális lett!
polar0101 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 11297

Átírtam a lehasalást a távcső elővételt a fegyverváltást, rpg töltést is.

Végre nincs az a lajhárkodás benne :)

polar0101 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 11296
Nemtom lehet e, a "tárcsrét" biztosra láttam.
LizardX-MAG Creative Commons License 2005.01.11 0 0 11295
Hűha! Hogyan lehet config-ból módosítani az animációk paramétereit? Márminthogy gyorsabban álljon fel/vágódjon el a pasas?
Előzmény: polar0101 (11293)
polar0101 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 11294

Dogman ill Pedro

kiszedtétek azt a kis flash-t a fejlécből?

há miért?Nemjött be a népeknek?hum?

Ha elhagytátok,oder véletlen letöröltétek,nekem megvan még ha kell :)

 

/foxygene/

polar0101 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 11293

csákó

 

Módosítottam az 1.96-os configját.

 

-Megnöveltem a fegyverek szórását

-Növeltem a látó és hallótávot(ill ezt a paramétert átvettem mástól én nem teszteltem)

-Növeltem a találatelviselő képességet a végtagokon 2xeresére./a fej maradt/

 

Mindezt leteszteltem 1-2 küldetésen és még most is virul a szám annyira

nagyot dob a játékon.

 

Így a progi mostmár minden tekintetben lenyomja a többi katonai FPS-t.

Baromi nagy lövölde lett a csatatéren,olyan hangzavar mint a CoD-ban pl.

Lehet mászni kúszni futni a golyók elöl,megszüntek az 1km-res Clint Eastwood-ok.

A PK-nak végre komolyan rá kell csimpaszkodni a ravaszára hogy egy távoli ellent leterítsünk,és mindezt az 1 lövéses rettegés nélkül,nagyon feelinges lett sztem :)

 

Még tervezem hogy a hasalás felállás ütemét a fegyverváltást meggyorsítom ha megtalálom hol van.

 

Normális(hem hibázik) CPP>>BIN konvertert nem találtam.És BIN>>CPP-t is nehezen.

1 napom ment rá,és a tűréshatárom utolsó perceiben belebotlottam egy hiba nélkül konvertáló progiba,és az ötletbe hogy nem is kell a BIN típusra váltani.

Simán CPP formátumban is elfogadja,lényeg hogy a régi config.bin ne legyen mellette(!!!),azt tegyétek el vhova mert ha vmi nemsikerál il nemteccik akkor meglegyen a régi.

 

http://polarnight.tuti.hu/CONFIG.rar

 

1.96 hoz! A RES/BIN mappába!

 

Néhány "tömeges" küldetésen teszteltem csak a szórásokat és a megváltozott viszonyokat,ha vki agyonteszteli és váltig állítja hogy jobban optimalizálta az "élményt" akkor töltse fel vhova,biztos jobb mint az enyém,kipróbálom.

 

Ez persze singleplayeres mókánál számít igazán,gépiesen profik voltak eddig

az AI katonák,ennek most vége :)

 

Bár a "szórásjáték" sztem a multira is ráférne,a megnövelt armor pedig pláne.

 

 

scottish Creative Commons License 2005.01.07 0 0 11292
Köszi a választ.

Alapvetően így tettem, de azóta rájöttem a bibire:

Az Ofp nem szereti a Windows Service pack 2 -t. Ha SP nélküli W-re telepítem simán fölmegy. Aztán, ha akarja az ember, akkor rá föl lehet telepíteni.

Nem tudom, hogy másnál előfordult-e az eset. Nálam így működik.
Előzmény: pedro870 (11291)
pedro870 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 11291
alapvetően

1. ofp alap
2. resistance
3. 1.96-os patch!

és indítsd új a játékot, hogy a parancsikonba a cél mezőbe kell még egy -nomap paraméter. Talán ez segít.
scottish Creative Commons License 2005.01.05 0 0 11290
Jóemberek!

Nyűgöm van az Ofp-vel.

Föltelepítem az alapot, a Red Hammer kieg simán kifagy kék képernyővel a telepítés indításakor. A Resistance ugyan föl települ, de indításkor szintén kék halál.

A programok eredetiek és eddig működött is. De a minap újratelepítettem az XP-t..
Amim van:
Athlon XP 3200+ Abit alaplap (driverek fönt) Hang az alaplapi NVidia.
Radeon X800XT (driver Omega 4.11)

Amit mostanába föltelepítettem, az a Norton Systemworks 2004. Zone Alarm van még fönn.
Az XP pedig SP1-es telepítővel ellátott, de fölraktam rá az SP2-t is.

Valaki tud segíteni?
HUNTERKILLER Creative Commons License 2004.12.22 0 0 11289
Passz!
Előzmény: Bagira04 (11288)
Bagira04 Creative Commons License 2004.10.29 0 0 11288

Hello mindenki!

 

Tudja valaki, mi lehet a baj, ha a játékom (OF:GOTY) "mély" hangokat kezd kiadni , aztán jön a kékhalál... :(

 

előre is köszi

 

Bagira

Vöröshadsereg Creative Commons License 2004.10.25 0 0 11287
Kösszi Pedro!
Szabadharcos Creative Commons License 2004.10.24 0 0 11286

Sziasztok!

 

Jol eltuntem am megint...

Elosszor a particiom dobta le magat...150 GB cucc...Fel sem vettem...:(((

 

Aztan meg az alaplapom...Most terek vissza az "elok" soraba...

 

Pedro!

 

Mi volt a loginom az ofp.hu-n meg tudod nezni? El tudnad kuldeni?

Es a Nefizeteses levelet sem kaptam meg!

 

Udv ujra sracok!

 

Skot

pedro870 Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11285
this addmagazine "HK"; this addweapon "HK";

asszem inkább így helyes
Előzmény: Vöröshadsereg (11281)
pedro870 Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11284
mármint fel kell tenned az 1.96 full patch-et (ami több mint az exe) és ha kell neki a cd, akkor inkább 1.96 béta exe-vel indítod.
Előzmény: pedro870 (11283)
pedro870 Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11283
igen, tudsz
Előzmény: Vöröshadsereg (11280)
Vöröshadsereg Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11282
Még eszembe jutott valami. Látott valaki valahol russzifikációt (oroszosítást) a játékhoz, mert én szeretném "eredeti nyelven" játszani. :-))
Vöröshadsereg Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11281
Lenne még egy kérdésem: egy soldier initialization-jébe beírom ezt: this addMagazine "HK" and addWeapon "HK". Szerintem tuti, hogy én vagyok a hülye, de azért légyszi világosítson már fel valaki, hogy mit rontottam el. Előre is köszi!
Vöröshadsereg Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11280
Köszi a választ! Igen, a rendes 1.96-oshoz kellene. Az 1.96 bétához nem kell CD? Mondjuk, ha letöltöm az 1.96 Bétát az ofp.gamezone.cz-ről, akkor tudok vele játszani?
pedro870 Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11279
hello

www.ofp.hu

van ftp-nk ezen a címen, ofp/ofp, ott van béta 1.96-os exe (pub patch részen), ahhoz nem kell cd. A rendes 1.96-hoz kell?
Előzmény: Vöröshadsereg (11278)
Vöröshadsereg Creative Commons License 2004.10.22 0 0 11278
Üdv mindenkinek! 1.91-es, vagy 1.96-os Resistance CRACK-hez tud valaki PATCH-et? Köszi.
Strato Creative Commons License 2004.10.12 0 0 11277

Na!

Flashpoint_Gold és azalatt az AddOns.

Az Index újabban kiszedi a backslash-t a beírásból?

 

Strato

Strato Creative Commons License 2004.10.12 0 0 11276
A helyes elérési út: Flashpoint_GoldAddOns
Strato Creative Commons License 2004.10.12 0 0 11275

Segítség!

 

CRC hibás egyetlen fájl az OFP Gold-omon. Megtenné valaki, hogy a VoiceRH.pbo nevű fájlt felteszi valahova? A Flashpoint_GoldAddOns könyvtárban található, és 22 megás mindössze.

Ha valaki megkönyörül rajtam, legyen szíves írjon a dedius@freemail.hu címre!

 

Megathanx!

 

Strato

Captain Thomas Creative Commons License 2004.10.10 0 0 11274

Ha esetleg valaki nem olvasta volna, a flashpoint.ru interjút készített Marekkel. Semmi komoly, csak a szokásos mellébeszélés...

 

Incredible: It has been announced that OFP is due for release in year 2006. Why does it take such a long time to make the game and what parts of the development process are most time consuming?

Marek Spanel: It's very difficult and ambitious project and we want to bring our game to second level in every aspect possible. You shall be prepared for many surprises in next year or two in relation to the game. But despite anything that may happen I can ensure you we're working hard to deliver high quality game again once it's finished. But time is for us less important than complexity and quality.

Incredible: Is there already any agreements with Russian companies to market and sell the game in Russia?
Marek Spanel: No.

Incredible: Many games these days are released for consoles (XBox, PS, etc) first and then for PC. Will that be the case with OFP2?
Marek Spanel: No, it will be PC game at first place.

Incredible: Are we going to see some complex ballistics in the game such as ricocheting bullets, tracers setting objects on fire, wind affecting objects, blast waves?
Marek Spanel: At least some of this features will be present for sure.

Incredible: Can we expect weapons to fail and need to be fixed like they do in real life?
Marek Spanel: We consider it.

Incredible: Is jumping something we will be able to do?
Marek Spanel: We consider it.

Incredible: Are you planning to work on such body movements as lean left/right and roll while laying on the ground
Marek Spanel: Yes, we plan such movements.

Incredible: What Internet connection will be recommended for multiplayer?
Marek Spanel: It's too early to say.

Incredible: Will we be able to swim underwater? What about climbing the trees?
Marek Spanel: It is considered.

Incredible: Will wounded players bleed to death?
Marek Spanel: It is considered.

Incredible: Will there be animals?
Marek Spanel: Yes.

Incredible: Do you plan to implement flashbangs? What about military gases and gas masks?
Marek Spanel: Currently we don't need it for anything but we'll see later.

Incredible: How big will the islands be? Will there be only islands or land-only maps too?
Marek Spanel: Both type of maps will be possible.

Incredible: Will players be able to join games that are already underway?
Marek Spanel: Yes, of course optional for each mission type.

Incredible: Will there be a "PingLimit" parameter for a dedicated server? Such parameter is understood to kick players whos ping is too high.
Marek Spanel: It's too early to say. We don't test mp yet.

pedro870 Creative Commons License 2004.10.08 0 0 11273
az oldal ismét elérhető, most már a www.ofp.hu címen is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!