Regi a kartya: Radeon 7500, 128Mb video RAM. De annak idejen a demoval semmi gond nem volt. Amikor a menu hattereben kozel kerul a hadihajo(?), akkor egyre jobban szaggat. 640*480-ban is! Szerintem is valami driver gond lesz. A szaggatas extrem modon kb 3-4 frame/sec, tulzas nelkul jatszhatatlan. Elvegzem az altalad javasolt beallitasokat az ATI settingsben...
Nem tudom mennyire szaggat nálad, mindenesetre próbáld a video options-ben az fps csúszkát elvinni jobbra, a képminőséget meg balra, kapcsold ki az árnyékokat, ezektől gyorsul. Az ati driverben kapcsold ki az antialiasingot és az aniso-t, ez is sokat segíthet. De ha elindítod a játékot és már a menünél nagyon akad, akkor valami más lehet.
1.8+ Athlon + ATI Radeon + 1024 MB RAM. Megis szaggat. Miert??? DirectX 9 van fent, a progi erdeti. HWSW forumban korulneztem, ott csak a multiplayer modnal tapasztaltak hasonlokat...
-Növeltem a látó és hallótávot(ill ezt a paramétert átvettem mástól én nem teszteltem)
-Növeltem a találatelviselő képességet a végtagokon 2xeresére./a fej maradt/
Mindezt leteszteltem 1-2 küldetésen és még most is virul a szám annyira
nagyot dob a játékon.
Így a progi mostmár minden tekintetben lenyomja a többi katonai FPS-t.
Baromi nagy lövölde lett a csatatéren,olyan hangzavar mint a CoD-ban pl.
Lehet mászni kúszni futni a golyók elöl,megszüntek az 1km-res Clint Eastwood-ok.
A PK-nak végre komolyan rá kell csimpaszkodni a ravaszára hogy egy távoli ellent leterítsünk,és mindezt az 1 lövéses rettegés nélkül,nagyon feelinges lett sztem :)
Még tervezem hogy a hasalás felállás ütemét a fegyverváltást meggyorsítom ha megtalálom hol van.
Normális(hem hibázik) CPP>>BIN konvertert nem találtam.És BIN>>CPP-t is nehezen.
1 napom ment rá,és a tűréshatárom utolsó perceiben belebotlottam egy hiba nélkül konvertáló progiba,és az ötletbe hogy nem is kell a BIN típusra váltani.
Simán CPP formátumban is elfogadja,lényeg hogy a régi config.bin ne legyen mellette(!!!),azt tegyétek el vhova mert ha vmi nemsikerál il nemteccik akkor meglegyen a régi.
Néhány "tömeges" küldetésen teszteltem csak a szórásokat és a megváltozott viszonyokat,ha vki agyonteszteli és váltig állítja hogy jobban optimalizálta az "élményt" akkor töltse fel vhova,biztos jobb mint az enyém,kipróbálom.
Ez persze singleplayeres mókánál számít igazán,gépiesen profik voltak eddig
az AI katonák,ennek most vége :)
Bár a "szórásjáték" sztem a multira is ráférne,a megnövelt armor pedig pláne.
Föltelepítem az alapot, a Red Hammer kieg simán kifagy kék képernyővel a telepítés indításakor. A Resistance ugyan föl települ, de indításkor szintén kék halál.
A programok eredetiek és eddig működött is. De a minap újratelepítettem az XP-t..
Amim van:
Athlon XP 3200+ Abit alaplap (driverek fönt) Hang az alaplapi NVidia.
Radeon X800XT (driver Omega 4.11)
Amit mostanába föltelepítettem, az a Norton Systemworks 2004. Zone Alarm van még fönn.
Az XP pedig SP1-es telepítővel ellátott, de fölraktam rá az SP2-t is.
Lenne még egy kérdésem: egy soldier initialization-jébe beírom ezt: this addMagazine "HK" and addWeapon "HK". Szerintem tuti, hogy én vagyok a hülye, de azért légyszi világosítson már fel valaki, hogy mit rontottam el. Előre is köszi!
Köszi a választ! Igen, a rendes 1.96-oshoz kellene. Az 1.96 bétához nem kell CD? Mondjuk, ha letöltöm az 1.96 Bétát az ofp.gamezone.cz-ről, akkor tudok vele játszani?
CRC hibás egyetlen fájl az OFP Gold-omon. Megtenné valaki, hogy a VoiceRH.pbo nevű fájlt felteszi valahova? A Flashpoint_GoldAddOns könyvtárban található, és 22 megás mindössze.
Ha valaki megkönyörül rajtam, legyen szíves írjon a dedius@freemail.hu címre!
Ha esetleg valaki nem olvasta volna, a flashpoint.ru interjút készített Marekkel. Semmi komoly, csak a szokásos mellébeszélés...
Incredible: It has been announced that OFP is due for release in year 2006. Why does it take such a long time to make the game and what parts of the development process are most time consuming?
Marek Spanel: It's very difficult and ambitious project and we want to bring our game to second level in every aspect possible. You shall be prepared for many surprises in next year or two in relation to the game. But despite anything that may happen I can ensure you we're working hard to deliver high quality game again once it's finished. But time is for us less important than complexity and quality.
Incredible: Is there already any agreements with Russian companies to market and sell the game in Russia? Marek Spanel: No.
Incredible: Many games these days are released for consoles (XBox, PS, etc) first and then for PC. Will that be the case with OFP2? Marek Spanel: No, it will be PC game at first place.
Incredible: Are we going to see some complex ballistics in the game such as ricocheting bullets, tracers setting objects on fire, wind affecting objects, blast waves? Marek Spanel: At least some of this features will be present for sure.
Incredible: Can we expect weapons to fail and need to be fixed like they do in real life? Marek Spanel: We consider it.
Incredible: Is jumping something we will be able to do? Marek Spanel: We consider it.
Incredible: Are you planning to work on such body movements as lean left/right and roll while laying on the ground Marek Spanel: Yes, we plan such movements.
Incredible: What Internet connection will be recommended for multiplayer? Marek Spanel: It's too early to say.
Incredible: Will we be able to swim underwater? What about climbing the trees? Marek Spanel: It is considered.
Incredible: Will wounded players bleed to death? Marek Spanel: It is considered.
Incredible: Will there be animals? Marek Spanel: Yes.
Incredible: Do you plan to implement flashbangs? What about military gases and gas masks? Marek Spanel: Currently we don't need it for anything but we'll see later.
Incredible: How big will the islands be? Will there be only islands or land-only maps too? Marek Spanel: Both type of maps will be possible.
Incredible: Will players be able to join games that are already underway? Marek Spanel: Yes, of course optional for each mission type.
Incredible: Will there be a "PingLimit" parameter for a dedicated server? Such parameter is understood to kick players whos ping is too high. Marek Spanel: It's too early to say. We don't test mp yet.