Segítséget szeretnék kérni a következő problémám megoldásához: Van egy 2002-es Mazda Premacym 2.0 DiTD RF4F motorkóddal. A motor egyik napról a másikra sem hidegen sem melegen nem indul el , de ha betoljuk vagy egy kis féktisztítót befecskendezek, azonnal indul és minden probléma nélkül közlekedek vele addig amíg le nem állítom. Ha valaki tud, kérem segítsen!Köszönettel !
Mivel már megvettem a szettet, azt hiszem egyelőre az lesz a megoldás, hogy szerzek valami csipogót, lehetőleg olyat amin már van kondi és az oválokról meg lekötöm a magasat. Talán nem lesz nagyon gagyi hatása.
Segítséget szeretnék kérni a következő problémám megoldásához: Van egy 1994-es 1.8 V6 Mazda motorom, ami kicsit átalakítva egy hajóban teljesít szolgálatot. A motor hidegen rendesen indul, kipörög, nem dadog, szóval rendesen teszi a dolgát. 15-20 perc járatás és leállítás után viszont egyszerűen nem akar elindulni. Ha nagynehezen mégis elindul akkor alapjáraton megy, de gázadásra lefullad, nem pörög fel rendesen, rángat. Először arra gondoltam, hogy a nem túl intenzív szellőzés miatt túlmelegszik a blokk, ezért a hűtőközeg hőmérséklet jeladót átmenetileg egy potméterre cseréltem, beállítottam a normál üzemi hőfokot, de ugyanaz a hiba. Cseréltem már légtömeg mérőt, lambda szondákat, pillangószelep állás érzékelőt. EGR szelep le van dugózva. Ha valaki tud, kérem segítsen!
Ránéztem a hangszóró árára, amit belinkeltél. Tényleg "kicsit" drágább. Az én hangszóróim a négy volt huszonezer forint. Az E-bayon találtam olyat amit linkeltél, csak az a páros 41 ezer forint. Hát igen.
Az az igazság hogy az azonnal hozzáférhető helyeken kerestem, ott ilyen nem volt. Azt vettem meg, amit azonnal meg tudtam.
Bár nagy hifi szakértő nem vagyok, tehát valószinüleg elsiklottam volna keresés közben a lehetőségek felett.. :-D
Mindegy, nekem azért megfelel ahogy szól, majd egyszer lecserélem, illetve ha rá tudok jönni az alap hifis ismeretemmel, hogy esetleg hogy lehet a második utat kiváltani külön csipogóval, hogy ne az oválé szóljon, hanem a felülre rakott, akkor megcsinálom.
Körülbelül másfél óra volt a beszerelés, gyakorlatilag előre minden módositás nélkül bementek, a gyári hangszóróról levettem a gumi hangterelő peremet és átraktam, a hátsóknál picit kellett barkácsolni, de oda is simán bementek. A gyári csatlakozókat szétszedtem és simán feltoltam a hangszórókra.
Szerintetek van arra lehetőség, hogy Mazda3 (2008-as gyártású) autónál az első lökhárítón keletkezett benyomásokat a lökhárító cseréje nélkül lehessen javítani?
Arra gondolok, hogy leveszik a lökhárítót és a benyomásokata hátoldaláról egyszerűen visszanyomják vagy kiszívják és az visszaugrik az eredetit formázába? Vagy ez túl meseszerű lenne? :-)
Ha mégis van erre lehetőség és bevett gyakorlat, tudtok ajánlatni Budapesten valakit, aki ezt megoldaná nekem?
Sziasztok. Érdeklődnék, 2004-es 2,0 diesel premacyba hol van a pollen szűrő.
Illetve tud-e valaki gyári cd lejátszót. (2 Din-es).
Elore is köszönöm a válaszokat.
A kijlező javítható, általában a vezérlő IC-t kell újraforrasztani. (nem egyszerű) Cserével is orvosolható és valóban előjöhet az újon is a hiba. Ettől függetlenül talán az is jó megoldás, esetleg ha kicserélted, a régit javíttasd meg és rakd el tartalékba. Csomagtér roló ügyben szokott olcsóbb megoldás lenni, de nekem nem kombim van, így nem tudok bővebbet, kérdezz rá a mazda6 fórumon. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079007
üdv mazda premacy 2000 ditd motorfék után benyomom a kuplungot 200 -ra leesik a fordulat utána van hogy visszaáll de van hogyy ott marad . a üzemanyag mennyiség szelepet cseréltük de nem oldotta meg van valakinek ötlete ? köszi