Keresés

Részletes keresés

Munchausen Creative Commons License 2001.03.09 0 0 147
Eszembe jutott mégvalami...
Mi a francért idegeli a magyarországi USA követség az embereket ezzel a rémálom vízumkérő telefonos marhaságával, ez csak nálunk van így, vagy külhonban is 06-90-es biznisz előzi meg az USA vízumot?
Munchausen Creative Commons License 2001.03.09 0 0 146
Látom sok itt a szekértő, én egy kicsit az ellenkező oldalról közelítenék a témához, mert munkalehetőséget keresek az USA-ból, mivelhogy programozó vagyok. A referenciákat most hagyjuk, ez elméleti kérdés. ;-)) Az ilyen melókhoz, távmunka, kell valamilyen engedély, akármi, ki tudja?
Előzmény: Törölt nick (144)
Törölt nick Creative Commons License 2001.03.09 0 0 141
A HIX Tippben is szoktak jó, és gyakorlatias dolgok lenni a témával kapcsolatban.
trollcsi Creative Commons License 2001.03.09 0 0 140
Előzmény: Törölt nick (139)
frankgedeon Creative Commons License 2001.03.09 0 0 137
Ez az un. Work & Travel program, amivel az ember 4 honapot dolgozhat, es 1 honapot utazgathat az Usaban.
A jelentkezo J-1 es vizumot kap, ugyanolyat, mint a babysitterek, a nyelvtanfolyamon resztvevok,azonban ez csak az elore meghatarozott 5 honapra szol.
Kell hozza egy jelentkezesi lap (IAP 66), amit csak ilyen szervezessel foglalkozo irodaktol lehet megkapni.Termeszetesen van ilyen ceg Budapesten.Ezek a szallas, a munka megszervezesevel egyutt (+biztositassal) garantaljak a nyomtatvanyt.
Ezzel a jelentkezesi lappal illetve a hallgatoi jogviszonyrol szolo igazolassal kapja meg az ember a kovetsegen a vizumot egy het alatt.
frankgedeon Creative Commons License 2001.03.08 0 0 135
hi
frankgedeon Creative Commons License 2001.03.04 0 0 134
Gondolom nyaron(nyar elejen) fogsz diplomazni,
a vizumkerelmet pedig ugy kb majus kozepe fele kell beadni, tehat akkor szerintem meg kiadnak az iskolak hallgatoi jogviszonyrol igazolast.
Egyebkent a hallgatoi jogviszonyrol kell igazolast szerezni(nem tanuloi jogviszonyrol).