Ez egyáltalán nem volt fölösleges, se érdektelen, akik éppen arrafelé hajókáznak, és közbe az indexet is olvassák, azoknak ez nagy segítség. Így nem éri őket váratlanul, és már előre felkészülhetnek a kormánymozdulatra.
És a pí-t se jól tudjátok, mert az utolsó két számjegy: ,14.
Azt tudtatok, hogy a napokban (hetekben?) levalt egy oriasi meretu jegtomb az Antarktiszrol, es, ki hinne, eszakra tart!
:))
Na de a poen az egeszben az, hogy vmi ki*****tt nagy (asszem Jamaica meretu, de mar nem tudom pontosan) es veszelyezteti az egesz deli felteke hajozasat.
Nem csak azert, mert nagy, hanem mert hatassal van a viz homersekletere, es az aramlasokra is.
Néhány apróság:
A píről én a 24-et hallottam :)
A repülő nem a levegőtől, hanem a víztől zuhan le.
Ja, és vasbeton födémszerkezet a helyes (forrás a helyesírási kézikönyv 84-es kiadás, 47. oldal, 115. szabály...). (A vicces pedig a vas betonfödémszerkezet...)
Nem fogunk össze veszni, a 6 vagy 7 Tu-154 en, mert én elismerem, hogy a számolás sose volt az erősségem. Mindíg rendszerben általánosságban szemléltem a dolgokat a konkrét adatok, olyan fölöslegesek, és érdektelenek :-))
Na ezt a taxisat én is olvastam, a londoni taxisofőrök mutálódni kezdtek, és egy magasabb szintre léptek a törzsfejlődés útján. Mindenki vigyázzon ezekkel a kurva taxisofőrökkel!
Gondolom...mashogy nem nagyon lehetett volna
:)))
sot, volt vmi olyasmi kutatasi, miszerint ha csak par masodpercel koabban, vgay kesobb kezdenek el kanyarodni, kko nem let volna ekkora katasztrofa...ugyanis ha krabban, akkor nem huzza vagig a hjot, ha kesobb, akkor pedig az orranal utkozik...
lehet, hogz ez csak mese...
:))
de erdekes! es foleg haszntalan!
:)))
Es azt tudtatok, hogy a taxisoforoknek nagyobb az agyuk az atlagnal? ez egy a londni taxisoforok kozti felmeres erdmenye, miutan ct-vel megvizsgaltk az agyukat.
És azz tudtad, hogy a Titanic ugy sullyedt el, hogy 16 vizmentes rekesze volt, ebbol ha 2-ot elont a viz, akkor is a felszinen marad, de nagy banatunkra 5-ot szakitott fel az a franya jeghegy?
Na jól van, belátom, hogy az ember hajlamos néha arra, hogy ne gondolkozzon így péntek délután felé, például azon, hogy melyik marad fenn melyiken:)
igazad van, persze, hogy könnyebb. Csak a múltkor a második pohár után olyan nehéznek tűnt már:)
zsl
/a Tu154-esekről szóló jelentésed örömmel olvastam, szerintem nagyon szép kecses repülők, bár én még sosem utaztam semmiféle tupoljevvel (asszem 134-es már nem repül, az utolsó a tiranai járat volt, amit tavalyelőtt cseréltek le valami másra (lehet, hogy An-2ttesre???))
Zslötyi ugye nem szivatsz :-))
Persze, hogy könnyebb a keró a víznél. A diesel olaj is könyebb, meg a petróleum is. A legtöbb kőolaj származék könyebb.
Meg miért ne repülne el. Az összes Tu-154-es ami még repül az el tud repülni Moszkváig.
Sőt még Kenyáig is. Jelenleg 6 db Tu van a Malév tulajdonában.
Tudom, hogy ez az érdekességek, és nem a kötözködések topic-ja de szerintem a Pi-nek se tizes, se más számrendszerben nincs utolsó számjegye, mert hogy nincs vége, végtelen.
És azt tudtátok, hogy a 100 tonna össz felszálló súlyú Tu 154 ben, akár 40 tonna Kerozin is lehet amiből 30 at el is éget Moszkváig. Gondold el ennyi Diesel olajal mennyit lehetne autózni.
(gy.k. egy tonna =1000 Kg = 1200 l )
Nem, egyáltalán nem, ez szun-cu, a híres kínai hadvezér bestselleréből van, és ez egy ilyen izé, stratégiai alapelv, vagy mi, nem emlékszem pontosan, már régen olvastam.
Philobates Terribilis
lehet, hogy nem írtam helyesen, de azt hiszem, hogy ez az a nyílméregbéka, amir gondoltál.
Hogy mire meg nem tanítja a metalzene az embert...