Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rover623 Creative Commons License 2003.05.23 0 0 508
Rover 623, 1996-os, 120.000km,
Automata váltó, légkondi megy, 2-3 személlyel, hosszútávon (időnkénti vadulással) 8.6-8.9
Városban 10-11 lityi.

Régebben 1991-es Opel Omega (2000-es, 8 szelepes mocival, automata de légkondi nélkül) ugyanezeken az útvonalakon teljesen hasonló módon fogyasztott.

út-törő Creative Commons License 2003.04.30 0 0 507
Opel Astra G 1.4 16 V:
3 év - 70e km
Kb. fele városi - fele országúti
Minden tankolás felirva, ezért ez pontos mérésnek mondható:
Átlagfogyi: 7.1379 liter
nohab Creative Commons License 2003.04.30 0 0 506
Corolla 1,4 ... 4 db 17 kgos hajó a tetőn,...120nál már semmi erő nem volt benne. Valahogy nem ezt vártam egy közel 100 lovas géptől, ezt a tempót még egy 60 lovas astra caravan is felülmúlta 8 liter körül, nem beszélve a 6,5 literes PUG 1,9Dről. Elég szánalmas..

Sajnos a lóerő nem minden. A 100 ló 1.4-es motorból kompromisszum. Pörgetve fickós, de nyomaték az (főleg lent) nincs. Ez emelkedőnél és tetőcsomagtartónál nagyon jelentkezik.

Előzmény: N___ (498)
Lente Creative Commons License 2003.04.27 0 0 505
Hello!

"a zöld színű, asszem a magyar EMV által gyártott kézmosó paszta felvitele az ablakra és vízes szivaccsal, több turnusban történő eltávolítása. A műanyagokat érdemes letakarni, kimarhatja."

Úgy hívják, Ultraderm.

Előzmény: N___ (473)
cápa7 Creative Commons License 2003.04.27 0 0 504
Audi 100 szivar 2.0D 83-as vegyes használat 5,4l/100 km.
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.15 0 0 503
Jó eséllyel, bár a lambda szondát is át kell verni valahogy...

SzaboZE

Előzmény: N___ (502)
N___ Creative Commons License 2002.04.15 0 0 502
Ezen szokott segíteni a katalizátor helyett berakott cső?:-))))
Előzmény: SzaboZE (501)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.15 0 0 501
Gondolom az Astra légellenállása alapban nagyobb, ezért kisebb a fogyasztási ingadozás. +A Toyota Euro III (IV?) szabványt teljesít, komolyabb fojtás kimenő oldalon.

SzaboZE

Előzmény: N___ (500)
N___ Creative Commons License 2002.04.15 0 0 500
Az elképzelhető, de mit mondunk akkor a 60 lovas benzines karavánra? Annak se nyomatéka, se nyútonban kifejezhető teljesítménye nincs, mégis ugyanakkora terhelésnél 8 liter alatt abszolválta a 120as utazót. Szóval keresem az okot. Érdekes módon a corolla normálisnak tekinthető fogyasztással bír más esetekben, simán 6 alatt megyek vele városon kívül, 130 körül 7,4 körül iszogat, de ez a csomagtartós dolog döbbenetest lökött a teljessítményt.
Előzmény: SzaboZE (499)
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.15 0 0 499
Az a tetőre szerelt cucc bizony nagyon komoly légellenállást bír okozni. Ha csak egy tetőcsomagtartó van fenn, már az okoz változást a fogyasztásban. Vagy ha letekert autóval autózol. Egyébként meg érthető a 10L, mert leírásod szerint igy szinte végig full gázzal nyomtad neki. 98 LE ide vagy oda, a nyomaték is kell. A PUG 1.9D nyomatéka gyanitom kb kétszer ekkora...

SzaboZE

Előzmény: N___ (498)
N___ Creative Commons License 2002.04.15 0 0 498
Corolla 1,4 új fogyasztási rekord, 5 személy, full csomag + 4 db 17 kgos hajó a tetőn, 10.1 l/100 km autópályán.
Érdekes, hogy a légellenállás hogy megnyomta a fogyasztását és 120nál már semmi erő nem volt benne. Valahogy nem ezt vártam egy közel 100 lovas géptől, ezt a tempót még egy 60 lovas astra caravan is felülmúlta 8 liter körül, nem beszélve a 6,5 literes PUG 1,9Dről. Elég szánalmas..
SzaboZE Creative Commons License 2002.04.15 0 0 497
Nekem speciel felmegy középig és mintha odaszegezték volna télen-nyáron.

SzaboZE

Előzmény: Szkátó (488)
Lozsa Creative Commons License 2002.04.15 0 0 496
OPEL KADETT "D" SÜRGŐSEN ELADÓ! ! !

Típus: Opel Kadett "D"
Motor: 1200 ccm, benzines
Évjárat: 1982
Km: 190. 000

Tel: 06- 20- 375- 3142
4 db új gumival,
nagyon jó fogyasztás (7. 5 l város, 6 l országút)
jó műszaki állapot.
Műszaki vizsga, zöldkártya van.

IRÁNYÁRA: 125000 Ft
Érd: 06- 20- 375- 3142

Előzmény: 798081 (495)
798081 Creative Commons License 2002.04.14 0 0 495
igazi hős Creative Commons License 2002.03.12 0 0 494
Miért ne szabadna visszahűlnie? Mindegy milyen szabályozás van: hiszen ha nem nyomod a pedált, akkor kis teljesítmény-kevés meleg, viszont menetszél van bőven, tehát lehűl a motor legalábbis a termosztát nyitó (ill. záró) hőméséletére. Az pedig 10-15 fokkal is kevesebb lehet, mint a nyári "üzemi" hőmérséklet. (Egyébként a saját példámat "kimondottan hosszú" 900 km-es utakon mértem.)
Előzmény: Veszpremi (486)
Tschangow Creative Commons License 2002.03.09 0 0 493
'94 végi 1.9 szívódízel 405 Pug 90-100 km/h 5 liter, téli Budapest hajtva 7,5 , padlón 170 és picit felette 12 körül :)

Egyébként meglepően jól megy(városban lehet versengni vele), hiába, tudtak dízelt csinálni.

vba Creative Commons License 2002.03.09 0 0 492
Pontosan, 5200-t fordul 180-nál szvsz jól jönne benne egy 6. sebesség is. Mondjuk a Beetlet elsősorban városi használatra tervezték, nem autópályára ezért rakhattak bele ilyen váltót. De sebaj most kiegészül a "flotta" egy Rover 75 V6-al, ennek nem lesz probléma a 200-as utazótempó sem.
Előzmény: Szkátó (487)
Varshi Creative Commons License 2002.03.08 0 0 491
Nullkilométeres Fiat Stilo, 1.8 16V, első fél tank benzinnel ~400 km -> 7 l/100 km-es átlagfogyi. Fele vidék, fele város.
baleethemad Creative Commons License 2002.03.08 0 0 490
"Ez a forgalomtól és a lábadtól is függ, mennyit gyorsítasz és lassítasz (esetleg feleslegesen is!). Én soknak tartom, 1.6 Carinával 7 lityóval el lehet autózni tempósan, kevés várossal. 1.8 Mondeo is beefér simán 7.5 literbe, nyáron országúton még kevesebb."

A mostani Primera (106LE) magasabb fordulaton jár, mint az előző (egyébként csak 100 lovas változat). 100km/h-nál 3000-t pörög ötödikben! Mivel a nyomatékát 3000-en adja le, nagyon jól húz. Nem kell szétpörgetni, 4000-4200-at pörög 140-nél, e fölött nem nagyon hajtom. Nem padlógázzal szoktam indulni, és nem állatkodok vele. Normálisan hajtom. Hallottam olyat is, hogy ennek a motornak csak 10000 km-nél áll be a fogyasztása. És ha akkor sem? Nincs itt egy Primérás, akinek jobb tapasztalatai vannak ezzel az egyébként erős és csendes motorral?

Veszpremi Creative Commons License 2002.03.08 0 0 489
Hőfok most és télen is ugyanannyi, de fogyasztás most már alacsonyabb. Nyáron mintha a hőfok tényleg feljebb lenne, úgy emléxem, majd kifigyelem...
Előzmény: Szkátó (488)
Szkátó Creative Commons License 2002.03.08 0 0 488
A vízhőfok mutatóját nézd meg. Biztosan nem megy fel addig, mint a nyári használatnál. Télre (hideg időben) takard el a hűtő egy részét (ha a kialakítás lehetővé teszi). Én speciel kartondobozt szoktam szétvagdosni, és azt teszem a hűtő elé. (felét/harmadát érdemes eltakarni)Fogyid, fűtésed javulni fog.
Előzmény: Veszpremi (486)
Szkátó Creative Commons License 2002.03.08 0 0 487
Biztos rövid az áttételezésed, és pörög mint a fene.
Aztán lehet, hogy 180-nál ez tök normális dolog...
Előzmény: vba (481)
Veszpremi Creative Commons License 2002.03.08 0 0 486
Kimondottan hosszú utakon tapasztalom. A motornak nem lenne szabad visszahűlnie, ez régen rossz lenne, van ott szabályozás, lambda szonda meg egyebek, sose veszem észre, hogy nem húzna rendesen miután bemelegedett (pár km). A különbség tuti hogy megvan. Egyébként farkasszemű 1.8 Mondeo.
Előzmény: igazi hős (485)
igazi hős Creative Commons License 2002.03.08 0 0 485
Hidegebb a motor, rosszabb a hatásfok. Hosszú úton is rendesen vissza tud hűlni a motor még nagy sebességnél is. Novemberben még plusz egypár fokban mentem a germánokhoz, minden alkalommal amint megtorpant a forgalom (140 alá lassultunk) a motor simán visszahűlt "zárásig" (nem tudom, hogy mondják szépen, hogy zárt a termosztát), és 1-2 percig csak komótosan reagált a gázpedálra. Egyébként nálam nem 5, hanem majd 20% a különbség, de ebben a téli gumi is benne van (kb a felével).
Előzmény: Veszpremi (475)
candle Creative Commons License 2002.03.08 0 0 484
3000-es TD merci, 1,5 tonna feletti kasznival, automata váltóval fogyaszt városban 9 litert, országúton meg 8 alatt:-))))
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.08 0 0 483
aha az en v6-osom is eszik 6 litert orszaguton! ha a dizellel viszem treleren! :-))))))
Előzmény: alpinaB6 (476)
BX_thomas Creative Commons License 2002.03.08 0 0 482
V6-os :)))
Előzmény: nohab (452)
vba Creative Commons License 2002.03.08 0 0 481
Ezeken én is csak mosolygok, ez a 2. kétezres autóm, de 5 litert még 70-nél 5. sebességben sem figyaszt. Egyszer hazajöttem vele Pécsről szabályosan (50-90) és 7 liter körül evett, de amúgy 10-11 között általában, érdekes nekem városban kevesebb mint autópályán.
Előzmény: R5TL (479)
vba Creative Commons License 2002.03.08 0 0 480
Ezt én is észrevettem, szvsz 10-20 fok között fogyaszt a legkevesebbet a kocsi. 2 éve nyáron Portugáliában voltunk, a kocsi hőmérője (valahol az alján van) 42-43 fokot mutatott és a fogyasztás is ekkor volt a legtöbb - 13 liter, mondjuk ez 180-al autópályán. Hétfőn jöttem haza Drezdából 6 óra alatt, szintén hasonló tempóban, szinte végig autópályán és valamivel több mint 11 litert fogyasztott.
Előzmény: Veszpremi (475)
R5TL Creative Commons License 2002.03.08 0 0 479
" BMW E21 320/6 hosszú @130-140 5l (!!!) "

Ja, hulye fokszvagen meg mit ossze szenvedett azzal a Lupoval, meg a turbodizzeljeivel, hogy 3 liter kornyekere vigye a fogyasztast...
Rakott volna bele egy nemtomhanyeves ketezres hathengeres benzinmotort, oszt meg termelte is volna a naftat! :-))

Előzmény: alpinaB6 (476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!