Nekem a Marc cipő reklámok tetszenek. (Ami a lábat illeti.) Frappáns, semmi mellébeszélés, meg szerintem tényleg jó kis cipők azok (jó drágák is.)
Nem vagyok egy feminista, de attól viszont lassan bedilizek, hogy a síkhülye háziasszonyt mindig egy nagyon okos férfinak kell felvilágosítania arról, hogy mivel mosson (Tixbió vagy Calgon). Semmi bajom Búza Sanyival, de mi a pék faszának kellett ezt elvállania pont neki? (Annyi ZS-t kapott volna?) Merthogy érteni nem ért hozzá, legalábbis nem jobban, mint egy háziasszony, az 100. (Én az automata mosógéphez sem értek... Az a barátnőm asztala és nem akarom neki megmagyarázni, hogy hogyan kell csinálni.)
Valami könyvben olvastam egyszer, hogy a reklámokban vagy buta háziasszonyok vannak (ld. fent) vagy szexbombák, akik szintén nem túl okosak, de egyvalamire legalább jók. (Ezek az amcsi reklámokra vonatkoztak, mert a könyv vagy 15 éve készült, de mára teljesen áll a magyar villanymédiában látható-hallható szarokra is.)
Halihó!
csn: rosszul tudod, azok nem fogyasztásra ösztönöznek, csak a választás segítik! Hogy rohadna le, aki ezt szemrebbenés nélkül a képembe mondja a túloldalról. Broááááf........
Kétféle cigarettareklám van. A pofátlanul jó, lásd. Marlboro, ami tényleg az Általad leírt módon müxik. A másik a Kent-féle agyrém, ami még idegesítő is.
Nálam az elmúl idők sztárreklámja a marslakós HP Deskjet, és a Sony Stamina. Merhogy ezekben van 5let.
Amiket kifejezetten rühellek: mosóporok többsége, betétek, Fundamenta róka, WC-papír, biztosítás, valamint az abszolút kedvencem, a csoda tudja már, milyen tablettát reklámozó Szingingindöréjn.
UI: Valaki el tudná nekem magyarázni a "Pop star still missing" című viszkireklám eszmeiségét?
Ötletes a Mars csoki reklámja - a fiú a kolostor kapujába tüzi a csokipapírt -, csak ezeket ha túl gyakran játsszák, egy idö után elunja az emberfia,-lánya.
Az engem is érdekelne, mi a fenének reklámoznak olyan dolgokat, amiket úgy is kénytelen megvenni a nép / tampon, betét,pelenka,stb. /,a reklám létjogosultságát én a "nem feltétlenül szükséges dolgokra" szükíteném, tehát amihez kedvet kell csinálni, illetve amiknek esetében sok a konkurrens termék.
Kíváncsi lennék arra is, adott reklám mennyivel növelte a termékeladási mutatókat?
/pl. TIX mosóport elvböl nem veszek, visszataszító a reklámjuk!/
Cigarettareklámok a Multiplakátokon:
Minél tovább nézi az ember, annál inkább az az érzése, hogy a szép színes dobozba csomagolt bagó kimondottan fiatallá, egészségessé, sportossá, vidámmá, gondtalanná teszi a fogyasztót. hahaha
Minden reklám csúsztat, túloz vagy hazudik, de amit a cigireklámok csinálnak, az egyenesen arcátlan égbekiáltó mocskos hazugság. Ha valamilyen reklámot tiltani kellene, hát ezt tényleg.
És dicső parlamenti képviselőink lepaktálva a cigi-multikkal (vajon hány miller játszott be?) egészen egyszerűen megszavazták azt a törvényt, ami néhány nevetséges esetet leszámítva (és még azokat sem tartják be a gyártók) bárhol, bármikor lehet reklámozni az emberiség egyik legnagyobb szégyentermékét - a CIGIt.
Bocs bagósok, ez tény... önként mérgezni magatokat és MÁSOKAT valami büdös szarral és ezért még fizetni is nem is keveset, nos ez igencsak.... na nem akarok megbántani senkit, inkább rátok bízom, az önítéletetekre.
A Dolcella párja (hatásban) az Audi TT reklámja. Az elején a fene se gondolná, hogy autót fognak reklámozni. Egyébként jó ötlet, úgyis végignézed a reklámot, mert "ezzel meg mit akarnak reklámozni?".
A humoros reklámok is jók tudnak lenni. Pl. a Chocito reklámok (nekem a "izmospasi bemelegít, aztán előslattyog úszókarokkal" volt a kedvencem), de a Fanta reklámok is jók.
A tanmese szerű és intimbetét-reklámoktól viszont hisztis leszek.
Szerintem a liftes reklám kifejezetten gusztustalan volt. Féltem, hogy a végén mégiscsak pecsétes lesz a gatya, pfujj!
Nekem a Sport szeletes reklám a kedvencem. Kiváncsian várom, hogy a Kisállatvédők Egyesülete mikor lezd tiltakozni a kiskutya földbedöngölése miatt :-)
Fijjucskák, ha megengeditek, hogy mint nőnemű is nyilatkozzak a betétreklámokról...
Bennem mélységes ellenszenvet keltenek, de ez valószínűleg arra vezethető vissza, hogy amúgy is utálom a be-vagyok-pelenkázva érzést.
Ugyanakkor volt az a liftes reklám, ahol a kiscssaj ugrált, hogy lássa, nincs-e valami gáz... Az kifejezetten aranyos volt. Olyan nagyon női. De tényleg el tudnék tekinteni a vacsora mellé feltálalt intimbetétektől...:-)
Egyik kedvenc reklámom (sajnos nálunk még nem láttam, van egy HOTPOTS, vagy valami hasonló cimű müsor az RTL-n)
Szituáció:
Két öreg ül egy sotét szobában, tévét néznek.
Szúnyog zümőgés, az öreg feláll, kinyit egy ajtót , elővesz egy spray-t és szemmagasságban körbefujja vele a szobát. Villany felkapcsolódik és szép zöld festékcsík körbe a szoba falán. "Ez án a festék !!"
Petya:Mobilreklam RLZ.
FreeC:igen, KELL a reklam.
Gond:Primitiv reklamokrol ugyis elkapcsolok, tehat nem eri el a celjat. Viszont mit szoltok a 'hipnotikus' reklamokhoz?(azokhoz, amit _elvezet_ nezni, es csak a legvegen jossz ra, mit is reklamozott, kozben pedig lebeges, utazas a termeszetben, kozben korulvesz a zene...(magyar probalkozas:Dolcella))
Azért én vitatkoznék veled egy kicsit. Az egy dolog , hogy a gusztustalan reklámok is lehetnek hatásossak, a hatás elérése más kérdes, tényleg több módszer van rá. Ez téma is megér pár szót. Szerintem viszont a reklámnak érzelmeket kell kelteni, jót vagy rosszat. Ennek ellenére bennem mindig az motoszkál, hogy miért tartják ilyen hülyének az embereket. Mondok egy példát: mosószerreklám , ott a folt, mindenki azt hiszi, hogy nem jön ki, aztán mégis, ez a mosópor és akkor jönnek a jelzők, már 40 fokon, csak evvel, egy most stb. és ha megkérdezek egy háziasszanyz, mit mond: "Á,nálam nem jött ki, még az sem vele...",a terméket ilyenformán reklámozók nem félnek a hitelességük elvesztésétől ?
A reklámok engem is rettenetesen tudnak idegesíteni. Egy ideje már átkapcsolok egy másik csatornára. Bár ha jól emlékszem, volt olyan időszak Magyarországon, amikor szinte mindenki önálló műsorként nézte a TV-reklámokat. Arra az időszakra gondolok, amikor kezdetek bejönni a műholdas csatornák és "először" láttunk nagy tömegben nyugati reklámokat.
Nálam - tavaly - a Soproni Ászok vitte el a Pálmát.
És láttam egy igazán jó reklámot a CNN-en is:
Mobiltelefont reklámoztak benne.
Röviden.
Két helyszín:
(1) USA, Csendes Óceán partja, napnyugta
(2) Kína, Nagy Fal, hajnal
Egy kínai és egy amerikai öregember beszélgetnek mobil telefonon. Egyszer csak az amcsi megkérdezi: "Ott van?" Eközben eltünt a napkorong az Óceán mögött.
Majd hirtelen felragyognak a napsugarak a Nagy Fal fölött s a kínai öregember elmosolyosdik, majd válaszol: "Megérkezett".
Kedves magnetic,
azok a reklámok, melyek nem tetszenek, valószínűleg NEM NEKED szólnak, nem te vagy a célcsoport!
Ne törôdj velük, sokszor pont a legundorítóbb reklámok a leghatásosabbak!
Te nem, de Kovács X-né elhiszi, hogy tényleg azzal a mosóporral, betéttel stb. lesz teljes az élete.
Errôl szól a reklám, egy kicsit átverés, egy kicsit színezés, fényezés. El kell adni a terméket, és méghozzá annak, akit érdekel!
Gondolom téged nem köt le, hogy milyen mosópor milyen szuper, de a gépkocsi reklámokat talán szívesebben megnézed.
Reklámok nélkül pedig a TV-ben csak a szünetjelet bámulhatnád (a semmibôl nem készül műsor).
magnetic
persze, igazad van, én is mindig átkapcsolok, vagy kihasználom az alkalmat és elintézek közben egy pár dolgot.
Hál' Istennek (?), én nagyon régóta nem nézek magyar TV-t, a külföldieken meg már leszoktak a betétreklámokról, na azért van még igy is elég sok rossz...
Oké, pénz, az biztos, hogy domináns. Csak énbennem mindig viszolygás indul meg és átkapcsalok. Különben sem birom ezt a "happy" stilust, amikor egy bohóc a csodálkozó, már már az ajulás szélén álló tömegnek bemutatja a világmegváltó super-hyper terméket, amely nélkül soha többet nem is létezhetnek, közben vadul artikulál és hadonászik. Öee..
És ki emlékszik a régi Traubisoda reklámra? Az "amikor az ember még csak kisgyerek
Akkor is kell tudományos ismeret
A természet ajándéka énnekem
Traubi, traubi traubi, traubi, traubiszóda..." dallal, miközben a kis buborékok ugráltak. Na, annak a reklámnak a hangjára úgy rohantam be a szobába, mint a mesefilmekre.
Az biztos, hogy vannak jó és rossz reklámok, utóbbiból sajna több, de gondoljatok csak bele, mégis miből élnek meg a TV-adók, merthogy nem a sugárzott filmekből az biztos.
de, tényleg, gyerekek ez a k* betétet mér kell igy reklámozni. Én nem hiszem el , hogy a Nők nem tudják nekik mi kell és hogy mire kell használni. Hol vannak a Nők, mondják meg Ők mit golndolnak ezekről a nekik szánt ....ról.
Igazad van, de azért lehetne jó relklámokat késziteni, rövideket, hatásossakat, feldobóakat,"dögösseket". Ennek ellenére mi van, sok hülye, idióta túlpörgetett. Nekem néha fáj !
Nem tudom ki hogy van vele, de főleg a TV-ben látható reklámok igen idegesitenek néha. Tele vagyok vele, hogy ostoba, rácsodálkozó naiv "állatkáknak" jelenitik meg a fogyasztókat. Persze vannak jó reklámok, amolyan "dögös"-re sikerült alkotások is. Az Öcsémmel mindig kifigurázzuk, átszinkronizáljuk öket. Kiváncsi lennék más is a falra tud-e mászni, pl egy egy betét reklámtól ? Tényleg kell ez nekünk, vagy csak tehetetlenűl kell hogy nézzük ahogy a képünkbe nyomatják a moslékot.
Kiváncsi lennék, ha a reklámszövegekbe betiltanák a "legjobb", "mégjobb","legfrisssebb" "csak ez" és hasonló kifelyezéseket mit tennének a reklám készitők a helyükbe, mert lehetne talán, nem ?