Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

twk004 Creative Commons License 2017.12.28 0 0 11172

Szia!

 

Plusz gondolom, hogy egy ilyen kell hozzá a kipufogó csőre ...

 

http://www.ostmobile-shop.de/epages/61489198.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61489198/Products/3110215041

 

Na jó, ez egy szép feladat lesz ... :(

 

twk004

Előzmény: DE LUXE 64 (11171)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 11171

Hali! 

 

 Az újabbakon ilyen van . 

 

De Luxe 64

Előzmény: twk004 (11170)
twk004 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 11170

Szia!

 

Bocsánat, én az Atti vagyok, a 4-es. MG a 001-es. De ezt én is kérdeztem tőle, és azt mondta, annyira csekély lenne a kereslet, hogy nem éri meg felszerszámozni a gépsort hozzá. Bár ezt nem értem: a gyártás jelentős része most is a németekhez megy, nem hinném hogy ott ne lenne nagykerekű kipufogóra kereslet. Persze, nem annyi, mint a Trabantéra, de lenne. 

 

Ha már kipufogó: rutinosabb nagykerekűs társaknak tenném fel a kérdést. Mi fogja a középső dob mögött  a csövet az alvázhoz? A kenési táblázaton rajzol a bal hátsó küszöb bakhoz valami csavaros rögzitő cuccot, de képet nem találtam róla. Nekem valami hebrákolt lemezes cucc volt ott fent, ami eltört, és azóta (bár röstellem, de) egy U alakban áthurkolt drót tartja a csövet a bakhoz. Különben lóg a középső dob, és leér néhány helyen. Nem látszik, nem zavar senkit sem, csak engem, mert nem szeretem a drótot a kocsiban, mint alkatrészt. 

 

Szóval, ha valakinek van fogalma vagy képe róla, hogy mi ez a középső felfüggesztés, ossza már meg velem, mert pótolnám. 

 

twk004

Előzmény: Energie Quality (11169)
Energie Quality Creative Commons License 2017.12.24 0 0 11169

Gábor, gyártotok kipufogót 63 előtti 311-eshez is?

Előzmény: twk004 (11165)
Energie Quality Creative Commons License 2017.12.06 0 0 11168

oké, én most veszítettem fonalat. Megcsináltatod, de akkor nyilván nem adod el... ezt persze megértem. Vagy mégsem és eladó lesz? Szombaton BP-n járok, nem tudom te hol laksz vagy hol tudnánk személyesen találkozni?! Ha tényleg eladnád előtte dobj róla kérlek egy képet, hogy biztosan olyan fajta-e mint amit én keresek.

Aki az én üléseimet csinálja már Pi...-be kíván h nem tudom neki vinni az elsőket :(

Előzmény: W_Trans (11167)
W_Trans Creative Commons License 2017.12.06 0 0 11167

Pumpa ügyben annyit haladtam, hogy lett egy új. De köszönöm, hogy megnézted, mert ez is Barkasé, illetve elég szoros, lehet rögtön újíthatom is fel.

Amúgy a Barkas önmagában nem gond, mert a Wartburg talpra rá lehet tenni az elejét és akkor nincs gond a kanyarcsonkkal.

 

Ülés fronton: Beszéltem kárpitossal, aki túl azon, hogy jövő októberre bírt bevállalni azt mondta, hogy szakadásmentes kárpitot lenyúzni barbárság. A másik nehézség, hogy a szövet alatti szivacsok állapotát lehetetlen lebontás nélkül megmondani. Magyarul hiába viszem el neki, hogy megnézze. Az ülések áthúzásának költségét nagyon meg tudja dobni, ha az alapszivacsozás kuka. A nagyságrend kedvéért 250.000 Ft körüli munkadíjat mondott(tehát minden anyag nélkül), ez a teteje, azzal számolva, ha a szivacsozást is cserélni kell. (Tető,ajtó,ülések)

 

Azt ígérte, hogy ha van kieső munkája akkor szól és az üléseket bevállalja helykitöltő munkának. Szóval akkor tudok majd többet mondani, hogy mi legyen velük. Tök őszintén fogalmam sincs, hogy mennyit ér egy ülésszett vagy mennyiért érdemes elcserélni.

Előzmény: Energie Quality (11160)
Energie Quality Creative Commons License 2017.12.02 0 0 11166

Váltó kérdés:

arról kinek van infója, hogy a szabadonfutó kapcsolót változtatták de milyen évjárattól? 63.7056 után lett "leszerelhető kar nélküli"?

másik kérdés a bowden(ek). Ebből lehet újat venni? (Bagor?)

 

twk004 Creative Commons License 2017.12.01 0 0 11165

Szia!

 

1963 év eleje óta benne vannak a furatok a kasztniban. Öv nem volt szériában beszerelve, csak a kockában. 

 

twk004

Előzmény: rocker5 (11156)
pizo Creative Commons License 2017.12.01 0 0 11164

A 900-asban volt még központi olajozás.

 

Zoli

Előzmény: pizo (11163)
pizo Creative Commons License 2017.12.01 0 0 11163

A zsírzóberendezés sajtó- vagy fordítási hiba. Pontosan arról van szó, hogy a kiskerekűnél már csak a pedáltengelyt és a kézifékkötelet lehet/kell zsírzógombon át zsírozni, az autó többi része 'gondozásmentes'.

 

Zoli 

Előzmény: cm5499 (11158)
pizo Creative Commons License 2017.12.01 0 0 11162

Biztonsági öv gyárilag kialakított helye a javítási útmutató szerint 1963 óta van. 

 

Zoli 

Előzmény: rocker5 (11156)
pizo Creative Commons License 2017.12.01 0 0 11161

A helyzetjelzőnek együtt kell égnie a tompítottal.

 

Zoli

Előzmény: rocker5 (11154)
Energie Quality Creative Commons License 2017.11.30 0 0 11160

No, ma átforgattam a cuccokat. 2 db új pumpám van, de sajnos az egyik szerintem Barkaszé, mert csavarral lehet felerősíteni a csonkot.

Így csak bontottat tudok adni, (másik újat én szeretném beépíteni)

 

nekem a twk004 topictárs verziója is megfelelne, igaziból minden megoldás érdekel, csak ez miatt nem készítik el az üléseket :(

 

Előzmény: W_Trans (11147)
rocker5 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 11159

Akkor lehet, hogy vannak azért itt elírások... Eddig én úgy tudtam, hogy nem volt bennük öv gyárilag, csak max. a helye, ez az első (ezek szerint nem biztos, hogy teljesen hiteles) forrás, ami ezt cáfolja...

 

Más.Ha esetleg volna valakinek jó állapotú elfekvő fűtéscsapja vevő lennék rá.

 

Végezetül egy kép, érdekességnek:

 

Előzmény: cm5499 (11158)
cm5499 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 11158

A cikkhez: " 1965. szeptember 1-jén jelent meg a jelentősen átdolgozott, modernizált Wartburg, a 312-es. Ez amolyan átmeneti modell volt az igazi utód, a Wartburg 353 érkezéséig. Az alvázat teljesen áttervezték: elöl-hátul független felfüggesztést alkalmaztak, a laprugókat pedig csavarrugókra cserélték. Ennek köszönhetően a rugózási komfort jelentősen nőtt, az addig kiváló úttartás viszont romlott, a kocsik hajlamosak voltak rossz úton imbolyogni, pedig hátulra még keresztstabilizátort is szereltek. Új, három darabból álló kipufogót vezettek be, valamint megjelent a központi zsírzóberendezés, mely egy feltöltéssel 50 ezer km-t bírt ki."

No, az enyém ilyen, de ezt a központi zsírzóberendezést még nem láttam...

Előzmény: rocker5 (11156)
cm5499 Creative Commons License 2017.11.30 0 0 11157

Helló, még a kapcsolóról: az enyém 65 decemberi kiskerekű és gyárilag ilyen. Volt 64-es nagykerekűm is, azon is így volt megoldva. A későbbiekről nem tudok.

A mostaniba én raktam biztonsági övet, a B oszlopon a burkolat alatt ott volt a rögzítési pont. A padlólemezen a két ülés között ha jól emlékszem, van egy megerősítés és talán volt rajta egy furat is, rég szereltem...Üdv,

Előzmény: rocker5 (11156)
rocker5 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 11156

1965. májusi nagy kerekű. Akkor még az is lehet,hogy ennek így kéne működni gyárilag? Van valami szakirodalom, ahol ennek utána lehetne nézni?

S ha már az eredetiséget boncolgatjuk...Lehetett benne biztonsági öv gyárilag, vagy max. csak a helye volt meg a B oszlopban? (A padlólemezen meg még a helye sincs, ha minden igaz.) Én eddig úgy tudtam, hogy sosem volt bennük öv, aztán az alábbi cikkben a következőt olvastam:

 

"1965 januárjában szériafelszerelés lett a biztonsági öv az első üléseknél."

 

http://100auto.blog.hu/2014/12/27/autopedia_wartburg_311_es

 

Szerintetek ez lehet valós, vagy csak "sajtóhiba"??

Előzmény: DE LUXE 64 (11155)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2017.11.29 0 0 11155

Hali ! 

 

 Az újabb változatoké olyan mint a tied .

Előzmény: rocker5 (11154)
rocker5 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 11154

Köszi a választ. Ezek szerint az enyém valahol el van kötve, mert ha feloltom a harmadik kapcsolót, akkor a tompított mellett a helyzetjelzők is világítanak mindenhol...A bizti táblánál meg a kapcsolósornál nem találtam átkötést. Most vagy benéztem valamit, vagy még valahol máshol van benne a furfang...

Előzmény: cm5499 (11153)
cm5499 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 11153

Helló, az első témához: igen, jól gondolod, a harmadik kapcsoló csak a tompítottat kapcsolja (vagy a fényszórót a lábkapcsoló állásától függően). A 13. számú alkatrész a fénykürt reléje lesz, a két fényszóró áramát nem illene az index kapcsolón átkergetni...Üdv,

Előzmény: rocker5 (11150)
Warnyú65 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 11152

Warnyú65 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 11151

rocker5 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 11150

 

Sziasztok,

 

két témában kérném a márkatársak segítségét:

 

jól gondolom-e, hogy a gyári kábelezés szerint a lámpa kapcsolók bekötése a következő (balról jobra haladva a kapcsolókon):1: parkoló fény; csak a bal oldalon világít a helyzetjelző elöl és hátul, 2. helyzetjelző; elöl és hátul világít jobb és bal oldalon egyaránt,3. kapcsoló: csak elöl a tompítottat kapcsolja

Az én gondom az,hogy nekem most a 3. kapcsoló kapcsolja a tompítotton kívül a hátsó helyzetjelzőket is, de ha jól sejtem a gyári bekötés szerint azt nem kéne neki. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy a kapcsolási rajzon pirossal bekarikázott 13. számú relének mi a funkciója???

 

Másik kérdésem/kérésem az volna,hogy akinek megvan a gyári éteres vízhőfok mérője, ha megoldható tegyen már fel 1-2képet a motortérről, hogy hogyan volt elvezetve a csővezeték a hengerfejtől az óráig, illetve érdekelne még a hossza is. Szeretném újragyártatni, elméletileg Haudek az Alig utcában meg tudja csinálni, csak pontos méretet kell adni Neki, hogy milyen hosszú csővezeték kell.

 

Köszönöm előre is, üdv.

Petró Dávid

 

 

 

twk004 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 11149

Szia!

 

Ez a kárpit dolog érdekelne. Hol lehet megnézni az ülést? Nekem szürke-fehér deLuxe-om van, amin bútorszövettel lett vagy 20 éve az ülés áthúzva. Nyáron megfogta az egyik pólómat a piros festék ... asszonykám nem örült ... Szóval, privátban kérnék egy helyet, ahol megnézhetem. Mélem publikus. Vas nem kell, csak a szövet, az EQ kolléga elviheti, ha kell Neki. 

 

Köszi: twk004

Előzmény: W_Trans (11145)
ov2103 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 11148

Sziasztok!

Megvételre keresek Wartburg 311es (900as) hengerfejet, eltolt égésterű vagy ha jobban tetszik gyárilag feltöltött égésterű hengerfejet. Vízpumpa tengely nem lényeg, csak h ne legyen törött vagy repedt... Remélem van valakinek elfekvőben eladó.

W_Trans Creative Commons License 2017.11.16 0 0 11147

Bocs, félreérthető voltam. Szóval a bal első, illetve a szett azt jelenti, hogy egy komplett szett ülésem van, amiből a b1 műbőrhibás.

A gondom, hogy eredileg szürke volt az autó, így a kárpitok pirosak.

 

Most viszont piros fényezésűre "restaurálom", magyarul szürke belső kell. Poros a kárpit, de nem nagyon látok rajta hibát, szakadást, nincs kiülve sehol. Annyira bűnnek érezném a gyárit szövetet és bőrt lenyúzni róla... Készítek képeket a hétvégén.

 

Azt elég sansztalannak látom, hogy valaki ugyanilyen állapotú szürkét szeretne elcserélni, amikor az összes verzióban szürke szövet volt, kivéve a szürke fényezésű autót.

 

Az új vízkeverő érdekelne. 

 

Köszi

Előzmény: Energie Quality (11146)
Energie Quality Creative Commons License 2017.11.15 0 0 11146

Helyileg merre vagy? Igaziból nekem az ülés vasra volna szűkségem, aim nincs agyon javítva. esetleg be tudod fotózni? 

Vízpumpából van új és használt darabom is, mai nap megyek haza és előtúrom őket, és megmutatom.

Előzmény: W_Trans (11145)
W_Trans Creative Commons License 2017.11.13 0 0 11145

Van egy egérrágta bal elsőm, illetve kompletten egy szett. Annyira zavar amúgy, mert hibátlan szövetkárpit, nincs kiülve-kiszakadva, piros színű, csak azt a rohadt műbőrt kizabálták.

A nem csere ár mennyi lenne? Új vagy bontott? Újat találtam németben jelképes 20.000 Ft környékén.

 

Köszi,

Peti

Előzmény: Energie Quality (11144)
Energie Quality Creative Commons License 2017.11.13 0 0 11144

ülésre cserélek :D ;)

Előzmény: W_Trans (11143)
W_Trans Creative Commons License 2017.11.13 0 0 11143

 

Na itt vajon mire gondolhatott a költő? A blokk felőli, talp rész stimmel, de az eleje valami más és ahogy látszik a furatai sem egyeztek. Korai Barkas lenne? Mintha azt hallottam volna, hogy azonokon még volt ilyen különálló, nem csak a 353-asok "csigája".

 

Mindenesetre keresek vízpumpát, akinél esetleg lenne elfekvő jelezze légyszi.

 

Köszi,

Peti

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!