Mielőtt elhoznám a mercit biztosra szeretnék menni, csak nem vágom fejből az alvázszám kódjait. Tudna benne segíteni valaki? 68-as, 4 ajtós, 200D, kormányváltós kézi.
Sehol nem láttam még 68-as évjáratú állólámpást hirdetve. Biztos volt már akkor ezzel a külsővel amivel a 70-es években? Gondolom nem öregítették abban az időben (70-es évek körül került az országba), csak nem szeretnék "bevásárolni".
Elég sok pénzemben lesz, meg akarom csinálni rajta a veterán vizsgát és nem akarok fölösleges kiadást, meg munkát.
Az eddigi sikeres veteránbiztosítások, és a 25 évnél fiatalabb járművek kedvzményes biztosítási lehetőségei a mostani évfordulóban jelentősen kibővültek klubunk és az Allianz rendszerében. Minden kategóriában, és minden évjáratú járműre létezik speciális kedvezményes kötelező gépjármű felelősségbiztosítási lehetőség!
Ugye-ugye? Ezzel együtt a W114 kupé szerintem soha nem lesz elérhetetlen: olcsóbb nyilván nem lesz, de azért 1-2 éven belül csak nem fog megduplázódni az ára.
Jövő hétvégén veszek egy '68-as 200D kormányváltós szépséget. Szükségem lenne majd néhány apróságra, fehér kormánykerék, balos külsőtükör. esetleg hibátlan fekete ajtókárpit.
Az autó elméletileg szalon állapotú lesz, kis festés hibái vannak. 10 éve volt restaurálva és van rajta 1-2 rozsda pötty. Megvannak a gyári papírjai, 84 óta egy gazdája volt.
Esetleg eladó lesz a gép ha valakit érdekelne. A javításról fényképeket fogok csinálni.
Kapok vele egy csomó apróságot, esetleg tudok belőlük eladni is, csak még nem tudom pontosan mit ad majd az öreg.
Apám 1975-ös állólámpás autójáról megmaradt 1 darab eredeti dísztárcsa, kiváló, hibamentes, új állapotban eladó! Ha valakit érdekel, kérem hívjon fel! Jónás Kálmán 30/325-7856
Te O ! Se sufni, se CO-mero....de egy jo kis autoszerelomuhely a kozelben, ahol
elore megbeszelt idopontban lehet egy kicsit buheralni..egy feloracskat...ha eppen senki nem jon zoldkartyat csinaltatni
Egyebkent ebayen ki lehet fogni egesz olcson kis digitalis meroket, amik nem szekreny meretuek, foleg angol gunson - fele GASTESTER-re gondolok, az OLDTIMER MARKT nemreg kiprobalta es meglepoen pontosnak bizonyult !
Bocs a lenyeget hagytam ki.....Dusitas allitasa a porlasztohaz aljan van, tehat a henger alaku magnesszelep es a porlaszto kozott talalhato ketto vekony 19-es szabalyozo anya... az also a biztosito, elobb azt lazitsd, igy jo esetben az egesz hengeres szelepet tudod forgatni (egyutt forog a felso allitocsavarral) es szepen beallithatod a CO-t . Egyszerre csak keveset tekerjunk ! Ha kifele csavarod akkor SZEGENYEDIK a keverek, kifele tekeresnel DUSUL... Na es a kartergaz visszavezeto gumicsovet kerjuk lehuzni a szelepfedelrol meres, allitas kozben...
Ha nem lehet beallitani akkor vagy falsot sziv (TUL SZEGENY), vagy hidegindito allandoan megy (TUL DUS) , ritkan lehet az allitocsavar is elkopva, de ilyenkor mindig csopog a benzin a kezedre amikor tekered, ugyhogy figyelem es turelem..
A Strombergnel leginkabb a hideginditonal szoktak a "mesterek" mereszeket alkotni, altalaban eloszor falsot sziv a rendszer valami tomiteshiba folytan, erre kohog meg tuszkol a moci, igy aztan jol odanyomnak neki a hideginditoval, (persze azt a legegyszerubb buzizni, mert szepen kezre esik) igy kompenzaljak az extra-luftot.
Aztan persze alapjaraton nem lesz az igazi, 30 litert eszik stb stb..Vegul mindent eltekernek ami csak tekerheto...Ime ez egy tipikus Stromberg tortenet...
Hali, Mertel mar CO-t? Lehet tul dus a keverek is..alapjarat milyen? 750-850 melegen es egyenletes? Megszakito allapota? A stromberg titka az egyszerusegeben van... egy membran, olaj, egy dugattyu, tuszelep font, egy keverekszebalyozo csavar lent, ettol megy...a tobbi hokuszpokusz csak az inditasnal lenyeges ,meg a hidegindito lenne hatra ami kisse bonyolultabb, de nem nagyon...
torekedj 1.5 ... 2.5 koze tenni az alapjarati CO-t MELEG motornal fenti alapjaraton.
Ha egyenletesen jar akkor nincs nagy baj...De ha elhozod Zugloba akkor megnezem neked.
veterán autós topicban belinkelve egy javaslata Varga Mihálynak, miszerint a vererán autókra ne legyen regadó, majd belinkelve miszerint a parlament által mindez elfogadva. Hmmmm, lehet menni sógorékhoz nézegetni állólámpásokat????
Az enyim is csak egy elméleti okoskodás volt. Az biztosan nem hátrány -SŐT- ha a teljes üa. rendszer bizonyosan tiszta és jól átjárható, mielőtt a karbit próbálják beállitgatni.
Bár nem ismerem a dupla karburátoros rendszert pontosan, nekem a szimpla karbis off autónál szegény alapjárat csinálta ezt, ill. túl kicsi előgyújtásnál is előfordult. (Első esetben gyorsításnál kellően dúsul a keverék, második esetben az előgyújtásszabályzó ad rá elegendő előgyújtást.) Talán segít.
mondjuk ebben van valami igazság, viszont akkor nincs jól beállítva a karbi!
Állításomat viszont megvédve :)) hogy jól be lehessen állítani a karburátort nem árt ha kipucolja a benzincsövet, hogy megfelelő legyen az 'áramlás'. (bár az is lehet, hogy ennek nincs sok köze hozzá, csak 1 tipp volt)
sztem ha az üzemanyag rendszer lenne valahol dugult, akkor nem lehetne normálisan gyorsítani. nem ismerem a krbiját, de nem lehet, hogy nagy gáz esetén a gyorsítófúvókán keresztül kap megfelelő mennyiségű benyát, míg ha visszavesszük a gázt, akkor az első torok hibája miatt kevés az anyag?