Igen, én is hasonlón gondolkodom. Az én verzióm az lenne h. a szilent bevágásánál vágnék belőle 1-2mm-t (mintha szélesebb lenne a bevágás) és kívülre tenném az általad gumiszőnyegből vágott anyagot. Így gyakorlatilag ugyanazzal a részével érintkezne a rúdhoz de szorosan, mert a bilincs a plusz gumi miatt szorítaná. Várom még a többiek ötleteit, de ez is jó pláne h. már teszt alatt van.
Nekem is voltak ilyen jellegű problémáim, az a rúd ami a két első kerék között van,
és 2 helyen van a kasznihoz fogatva bilinccsel+közte a szilent. Valaki mondta, hogy
a szilent azon része ami a csövön van az meg van erősítve, így nem csak a gumi de a vas is megkopik, hiába lenne cserélve a szilent, csak ideig óráig lenne jó. Vagy olyan szilent kellene ami 1mm-el kisebb mint a gyári.
Én lelazítottam a bilincset és a szilent és a cső közé bedugtan egy 1 cm-er széles
gumicsíkot amit egy autó gumiszőnyegből vágtam ki. Mind a két bilincshez raktam
így megy már kb 1 éve. Úgy emlékszem, hogy a stabi rúdból ki kellett csavarnom a stabi pálcát is, mert a stabi rúdat úgy tudtam kellő képpen mozgatni, hogy aládugjam a gumit, de a gumi szilent is be van vágva gyárilag, mert a csőre nem lehet ráhúzni, mert a stabi rudon van két szélesítés ami között a gumi van.
A stabilizátorom elkezdett kopogni. Gondolom a szilent kopott már el a 174 ekm alatt. Valaki tud olcsóbb gyógymódot, mint megvenni kompletten kb. 60 ezer pénzért az új gyárit? Egyébként a héten sikerült elakadnom most először úgy, h. ketten toltak ki. Röviden: Rátolattam egy magasabb padkára (a lökösig ért) és amikor megállt az autó akkor éreztem h. megsüllyed a kb. 15 cm-es hóban. kb. 1,5 óra múlva indultam volna de csak egyhelyben állt. Még hintáztatni sem tudtam, mert k. 5 cm-re voltam a padkától. Még jó h. jött arra két srác ők adtak lendületet. Ez van. Legközelebb nem állok magas fal előtt pár centire télen, Ti se tegyétek! üdv
nekem egyszer kiirt vagy 6 hibát, mikor néztük az opelt a renault szervizben, azt mondták ha van időm egy 24 órát kössem le az akksirol a kocsit mert megbolondult a komputerem, másnap visszamentem és simán törölte a falls hibákat az ember. Ne kérdezd, én sem értem
Üdv! Van egy 1,9-es, 82 Le Vivarom. Jobbra kanyarodás közben leállt. Kb. egy hónapja a motortérben megrángatták a főkábelt, és abbamaradt a jelenség. Tegnap hazaérve tolatni akartam, közben leállt. Beindult, gázt adtam, megint leállt, ugyanaz a jelenség, mint egy hónapja. Nyolc hibát ír ki. Azt mondták, hogy táphiba. Valaki tud-e segíteni, hogy mi lehet a baja?
Egy ollan kérdésem lenne hogy behalt a zanussi DA 6341 mosogatógép szivattyúja,és nem e tudsz valami bontott szivattyút.Újjat nem igazán akarok bele mert akkor inkább veszek egy újat.