sziasztok üdv mindenkinek. megláttam az az enyémet anno tudtam hogy most nekem kell a vivaro.kérdem adják e.adták szivesen. mondom a papirokal hogy állunk.mondják minden rendben.mondom részlet van-e?kérnek 20% elöleget a többit a bank intéze el velem.KELL az auto kezet adtunk mondom a tulajnak nehogy kitakaritsa ne varázsoljon semit rajta jövök ahogy a bank meghitelezi nekem.három nap mulva a bank értesit hogy adnak pénz a kocsira eladoval egyeztetek menék az autoér.lesz este öröm lesz vivarom .ESTE.AZ AUTOÉR MENEK. az egy másik kaland mi történ utána.<ha valakit érdekel leirom tanuságos>elhoztam .Persze ki van nyalva nagyon.mindegy viszem kell a munka miatt amit akkor csináltam.egy hete van nálam már.elment a fütés gondoltam megcsinálom.kocsi szétszedésede közben találtam ezt azt.alkatrész számlákat névkártya,nemzetközi zöldkártya bitositopapirok stb stb........ papirok szerint a km ora nem stimelt. 70000.-km elöréb.a szervizben álitják hogy ök minden garis munkát kötelezöt elvégeztek az auton.mit tegyek most .az auto már a nevemen a banktol bérlem még négy évig kell fizetnem.benyeltem kész.lehet hülyézni de utolag kiderült jo választás volt.elözö tulajt felhivtam.monta .a kocsit nem vite szervizbe.mert nagyon drága.de mindent megcsinált rajta idöben söt .nekem meg van szervizkönyvem amiben pecsétel igazolják hogy ott járt.tanuság.mindenki vonja le..... 250000-km mentem mindig megkapott mindent-én csinálom .igaz aszervizköny szerint csak alig megyek vele havi 1250-km mese vége.tudnék mutatni fényképet europát bejártam vele..na enyit csak szép mese vége.elado egy vivaro megkimélten betegség miatt.ja hölgy tulaj vagy doki vagy csak hétvégén a garázsbol áltam kiTETSZÖLEGES lehet választani.mondom én jol jártam az aútoval bocsi ha sok volt üdv vargamunka......
A szervízkönyv alapján, ha szakszervízbe szervizelték menj be a szervízbe és kérd ki, hogy az ő rendszerükbe mi van. A szervízkönyvnek ne dőlj be elsőnek, ebbe az országban pénzért minden van.
Nehéz dolog az autó vásárlás, ameddig nincs megvéve akkor azért, hogy jót találjon az ember, utána meg azért, hogy tényleg jót vett-e.
Amikor én vettem 2 éve, rengeteget megnéztem, hát vannak csúnyán visszatekert gépek (főleg a kintről behozottak között) na de az eladókat sem kell félteni, próbáltak nekem is eladni olyan vivarót aminek 3 papírján 3 külömböző forgalombahelyezési dátum volt. Vagy a műszerfalon világított minden sárga lámpa, de nics a gépnek semmi baja alapon.
Próbálj meg valami autószerelő havert keresni aki tud olvasni hibát, és esetleg festékvastagságot mérni, ez is sokat tud segíteni, ha meg a tulaj nem engedi kiolvasni akkor felejtős az egész.
Hát szóval mielött lett a motorgenerál ,ezek voltak a tünetek!! Hidegben nem akart indulni,ha beindult míg nem melegedett picit ,gáz az semmi,nem lehetett elindulni.Most hogy minden ki lett cserélve tippppp-topppp!!Hidegben pöccre indul,igaz inkább befűtök minden reggel hogy kíméljem az újjjj motort!!:-D Lehet még a csúcsnak a hibája is.Nálam is közrejátszott az is. Mennyi km van benne? de nem amit az óra mutat!!!:-D Nálam kb 400 ezrnél kezdte.most ollan 500 ezer lehet benne.az óra igaz 312000-et mutat,de én nem hittem el a vásárláskori km et.(160000-et)
A hét személyes a tuti. Én nagy családos vagyok és évi 18-20ezernél nem megyek többet, de ha kilenc személyes, hát nem tudom az egy kicsit kevés 8 év alatt. de tök mindegy ki mit mond. Elmondom hogy vettem a kocsit. - kértem az alvázszámot, - kötelező kötvényszámát - biztosító nevét, hogy majd adatbázisból kikerestettem a kocsit (pár forintért megnézik).
Sokan úgy tették le a telefont, hogy még csak nem is köszöntek. Aki meg merte mutatni ezek után is, és eljött velem állapot felmérésre és stimmelt a szervíz nyilvántartása is azt megvettem. (Igen, nem ez a legolcsób megoldás, de nem csesztek át több millió forintal) Tök jó a gép, nagyon király! :-)
8 éves kocsi 98000 km-rel? Na itt valami már messziről bűzlik. Ráadásul 9 személyes? Te komolyan elhiszed, hogy egy kisbusszal havi átlag 1020 km-t tettek meg?
Pucold ki, vagy iktasd ki az AGR szelepet, hátha az szarakxik.
Nekem nem volt abszolút gázpedálom, csak alapjáratom.
Nekem se irt ki hibát 6000 pénzért a szakszervízbe.
AGR pucolás segített, igaz nagyon ritkán amikor hirtelen állok meg,
pld. kapok egy piros lámpát és a kuplungot csak az utolsó pillanatba nyomom ki,
akkor 2-3 másodpercig nekem is szokott rángatozni, de rögtön visszaáll rendes alapjáratba. Az a rángatás tényleg kegyetlen mintha a motor ki akarna esni a helyéről.
A Renault Trafic 1.9 Dci 100Le autómnak a problémája, hogy hideg motornál kelletlenül veszi a gázt alig akar felpörögni 2500Rpm-ig és egyenetlenül, darabosan jár, 1.és 2. fokozatban padlóig kell nyomni a gázpedált nehogy lefulladjon, 2300-2500Rpm felett megindul, meleg motornál már alacsony fordulaton erősebb, de nem ilyen volt, alapjáraton remeg a kaszni, nem egyenletes a járása, a motor nem füstöl. A motordiagnosztika nem talált hibát. Tud valaki ez ügyben segíteni mi lehet a baj?
Tévedés! Nekem is nagyon bejött és semmi bajom vele!
De rettentően ijesztő, amennyi hibáról írnak itt egyesek, menet közben vagy kanyarban leálló motorról meg egyebekről, mintha a ford t-modellről lenne szó :) Ezért írtam, hogy szerencse, hogy nem vásárlás előtt olvastam végig a topikot, mert akkor nem mertem volna megvenni.
életem legjobb döntése mikor megvetem igaz használtan.kifogtam nekem bejött.oljcsere 15000-km némi odafigyelés megy.voltak drágább autoim de eszt nagyon birom üdv.vargamunka
Én nem osztom az előbbi véleményt. Nekem nagyon bejön az autó. Nem mindegy h. újonnan v. használtat veszel. Vannak tipushibái ennek is de melyiknek nincs. Ha konkrétabban kérdezel szerintem többen segítenek. Pl. 1.9,2.0 v. 2.5 moci. Használt v. új. ...
Nekem Vivaróm van, bár nem régóta, ezért sok tapasztalatom sincsen. Egyet azonban biztosan mondhatok. Ne a vásárlás előtt olvasd végig a topikot, mert akkor biztosan nem mersz majd ilyen kocsit venni :) Én a vásárlás után mélyedtem bele a topikba és tudom, ha előtte teszem, nem vettem volna ilyen kocsit... :)
Hali. Én is küzdök apró gondokkal. Most példul az ablak emelő kapcsoló halt meg, a baloldali. Kapcsoló csere ha meg jön remélem ennyivel meg is úszom....
Igen, én is hasonlón gondolkodom. Az én verzióm az lenne h. a szilent bevágásánál vágnék belőle 1-2mm-t (mintha szélesebb lenne a bevágás) és kívülre tenném az általad gumiszőnyegből vágott anyagot. Így gyakorlatilag ugyanazzal a részével érintkezne a rúdhoz de szorosan, mert a bilincs a plusz gumi miatt szorítaná. Várom még a többiek ötleteit, de ez is jó pláne h. már teszt alatt van.
Nekem is voltak ilyen jellegű problémáim, az a rúd ami a két első kerék között van,
és 2 helyen van a kasznihoz fogatva bilinccsel+közte a szilent. Valaki mondta, hogy
a szilent azon része ami a csövön van az meg van erősítve, így nem csak a gumi de a vas is megkopik, hiába lenne cserélve a szilent, csak ideig óráig lenne jó. Vagy olyan szilent kellene ami 1mm-el kisebb mint a gyári.
Én lelazítottam a bilincset és a szilent és a cső közé bedugtan egy 1 cm-er széles
gumicsíkot amit egy autó gumiszőnyegből vágtam ki. Mind a két bilincshez raktam
így megy már kb 1 éve. Úgy emlékszem, hogy a stabi rúdból ki kellett csavarnom a stabi pálcát is, mert a stabi rúdat úgy tudtam kellő képpen mozgatni, hogy aládugjam a gumit, de a gumi szilent is be van vágva gyárilag, mert a csőre nem lehet ráhúzni, mert a stabi rudon van két szélesítés ami között a gumi van.