Reggel pöccre indult!!!Még nem tom ki vette le,most megyek hozzájuk!!!Hát nem elösször,hetente ott vannak a buszok átvizsgáláson meg ha valami csere akkor csere!!!
Most este megállt az autó!!!nem indul!!! Beparkoltam,neki egy hófalnak kicsit vissza ,elkezdett fulladozni óó mondom biztos teliment a kipufogó hóval!!!Nem volt semmi benne ,kétszer elindult ozt azóta semmi!!! Reggel leveszem az akksisarut ozt vissza hátha megjavul,ha nem akkor jöhet a szerelő ozt viheti!!!közben mig alatta fetrengtem észrevettem ,hogy nincs a helyén a pótkerék!!!Na erről is be kell számolniuk a szervízben!!!!
Én most járok egészen pontosan 174912 km-nél és kutya baja. 2.0 Cdti Nem csináltam vele semmilyen tisztítást és nem nézték meg sehol, csak a kötelező 15 ezres olajcsere (felezem) + a szűrők. Sztem ha ez tényleg úgy volna már jelentkezett volna vmi bibi nem?
Nem is magyarországi autók vannak a piacon. Az eladó autók 80%-ban nyugatról jöttek, és nem újkorukban. Személyautóból biztos kilehet fogni tényleg keveset futottat /nagy szerencsével/, kisteherből már jóval nehezebb.
aposom peugeot-ja.négy éves17000-km van bene de senki ne irigykedjen szét van rozsdásodva .meg aztán a fater is inkáb iszik mint vezet ezret én mentem vele
Minden!!!!!végy egy üres blokkot és töltsd meg új alkatrészekkel!!!:-D Hát amint írtam nem indult hidegben stb stb.nem volt kompresszió viszont érdekes módon az autó ment mint a szél,még megpakolva is.Magyar-Hollandia-Magyar 8 literes átlaggal fullra pakolva 140 utazóval.Igaz a végén már a Bécsi emelkedőt megérezte de 6-ikban mindig felment!!! Hát még a csúcsokat kéne megcsináltatni de arra már elfogyott a lóvé!!:-(
Nem is a saját használatban lévő kocsikról van szó. Azokból kevés van a piacon, pont azért, amit leírtál: éves kevés futott km, ezért nem is kell gyakran cserélni, stb. A céges kocsikról meg tudjuk, amit tudni kell.
Kellemes napot mindenkinek! Érdeklődnék! Nekem 1,9 DTI Vivarom van! Hidegen nehezen indul,illetve nem nehezen,hanem három hengeresen! Egy kicsit melegszik a motor,és minden tökéletes! Az izzitógyertyáim jok! EGR szelep jo! Van valakinek valami ötlete?????? Járt már valaki igy?? A segitséget,és az ötleteket megköszönném!Melegen minden dinamikálya tökéletes,de reggel első inditásnál könyörögni kell neki,hogy egyáltalán a gázpedálra reagáljon! Ötletek?? Köszönöm!
Én is tudok ilyen példát mondani. Faternak van egy F Astrája 2001-es.Ebben 46 ezer km van,ebből én mentem 1 év alatt 27 ezret....
Más kérdés: 2.0 cdti vivaromnál szervízben közölte az ipse,hogy takarítassam ki 50 ezernél a pórlasztokat,meg az AGR szelepet,különben 100 ezernél pórlasztokat kell cserélni,azt meg csak kimelegítve lehet kiszedni a hengerfejből... Szerintetek? Tomo
Az enyém pont ugyanezt csinálta. Injektor javítás SZAKSZERVÍZBEN !!!! Nem ultrahangos tisztítás fusi szervízben, nem gagyizás. Nekem a keceli bosch szervízben csinálták, és azóta hidegen-melegen veszi a fordulatot, az alapjárat tökéletesen egyenletes.
A hibát az okozta, hogy két injektor 150 bar helyett, 250-300 körül nyitott. És ezért nem vette a fordulatot fel, mert nem ment át rajta üzemanyag. De az is csak bepisilve, nem porlasztva....
Most 270 ezer van az autóba, ez valós km, jól megrémítettél ezzel a motor generállal, egyébként mit kellet cserélni benne, és mi volt a végösszeg? A motorod hangja milyen volt, mert az enyém alapjáraton és alacsony fordulaton nem sima, egyenetlen járása van, mintha egy henger sántítana(lehet porlasztócsúcs). Magasabb fordulaton mikor már a turbo is tölt, egyenletesebbnek tűnik, amúgy a 140km/h sebességet is tudja, csak az előzéskor lomha, meg amikor még hideg a motor padlóig kell nyomni a gázt és nincs egy gramm füstje. Addig is leellenőrzöm a gázolajszűrőt és az egr szelepet is.
Tervszerűen nem is, de az élet sokszor okoz meglepetéseket. Én si vettem egy régebbi vállalkozásba nagy, kényelmes autót, mert akkor havi 6-8 ezer km-t mentem volna (kereskedelmi szféra). A kocsi megvolt, fél év után a vállalkozás "befuccsolt". Most mással foglalkozom, szerencsére sikeresen, a kocsi megvan, havi 2-300km-t megyek vele, főleg a tescóba bevásárolni :))) 3 literes dízel hathengerest használok városi kocsinak :)) De nagyon szeretem.
saját tapasztalat láttam már millios értékü audit,mercit sporolni,csak a legszügségesebet költik az autora.és forditva is ladára sokkat.bocs ha egyedül vagyok kérek töletek erre reagálást. köszönöm szépnapot mindenki
Azért szerintem lehet ebbe az országba kevés kilóméteres autót venni.
A németekhez képest kis ország vagyunk, az autó nálunk nem feltétlen
munkaeszköz, hanem van mert a szomszédnak is van. A keresetekhez képest
sokan csak mosogatják meg néha elmennek a vidéki rokonokhoz mert drága a brenya. Viszont amit nem értek, ha már van ez kötelező eredetvizsga akkor miért
nem nyílvános az adatbázisuk, hiszen minden alkalommal lefényképezik az óraállást és abból lehetne következtetni az autó múltjára.
Illetve miért nem az eladó csináltatja és akkor a vevőnek tudja igazolni az autó
állapotát.
Kintről behozott autót csak akkor szabad venni ha a vevő maga megy ki érte.
Namost mindeki tudja és nemcsak ebben az országban, hogy vissza vannak tekerve a km órák. Ha mindenki sejti és tudja, akkor minek csinálni? Ezek szerint akkor csak hülye az átlag vásárló, nem? A kereskedő meg pofátlan, de ezzel azt hiszem, sok újat nem mondtam :)
saját autom ilyen eset.igazad van akkor job tudni hogy mire számitsunk,aki pedig elakarja hini hyogy egy öt éves autoban évi 2000-km menek higye el de utána ne sirjon
Annak idején két évig használtam Opel Signumot egy cégben, ahol alkalmazott voltam. 3000 km-rel kezdtem használni, szalonautóként vettük. 2 év után otthagytam a céget, 225000 km-t mutatott az óra állása. Mindig tip-top állapotban tartottam, hiszen gyakorlatilag benne éltem, én pedig tisztaság- és rendszerető ember hírében állok. Ha akkor eladtuk volna, simán visszatekerhettük volna az órát úgy 50000 km-re, senki (legalábbis az átlag vásárlók közül) se vette volna észre a turpisságot. Ami árulkodhatott az autó előéletéről: a kormány bőrbevonat kopottsága, leggyakrabban használt gombok kopottsága, sofőrülés állapota, pedálok kopottsága. De nagyobb értékű autónál nem nagy ügy mindezeket kicserélni :)
üdv valami ilyet gondolok én is.de kiváncsi vagyok ha aszt mondom eladom a verdát300000-km ki adna anyi pénzt érte adni mint amenyire én szeretem.értéktelen mássnak már.sajna ez van.én meg bizonygatom hony ilyen jo autom még nem volt.szerintem mindegy hogy 170000-km vagy248000-km igyis ugyis riziko.bár lehet csökenteni szép napot mindenki
Én egy 9 személyes 3 éves vivarót vettem 84000 km-rel, de szerintem olyan 120-150000 biztos van benne. Szervizkönyve az persze nem volt, de egy építőipari cégé volt és itthon vásárolták újonnan. Ha mondjuk egy személyszállítással foglalkozó cégé lett volna, ahol kilométer után fizetnek, akkor ennél jóval több is lehetne benne. Mert ott bizony menni kell az autónak, hogy visszahozza az árát. 7-8 éves autóban minimum 250 000 km biztos, hogy van, de a dupláján sem csodálkoznék. Itt a magyar piacon sportot űznek a kilóméteróra buherálásból. Nálunk még az van az emberekben, hogy a zsigulival ment évi 10-15000 km, akkor egy tízéves autóban kb. tízszer annyi km lehet. De az autók többsége nyugatról behozott, ahol évi 40-50000 km-t mennek vele, még magánhasználatban is. Ha megnéztek például egy német használtautó oldalt /ahol nincs ilyen divatja az óratekerésnek/ akkor rögtön látszik a különbség.
sziasztok üdv mindenkinek. megláttam az az enyémet anno tudtam hogy most nekem kell a vivaro.kérdem adják e.adták szivesen. mondom a papirokal hogy állunk.mondják minden rendben.mondom részlet van-e?kérnek 20% elöleget a többit a bank intéze el velem.KELL az auto kezet adtunk mondom a tulajnak nehogy kitakaritsa ne varázsoljon semit rajta jövök ahogy a bank meghitelezi nekem.három nap mulva a bank értesit hogy adnak pénz a kocsira eladoval egyeztetek menék az autoér.lesz este öröm lesz vivarom .ESTE.AZ AUTOÉR MENEK. az egy másik kaland mi történ utána.<ha valakit érdekel leirom tanuságos>elhoztam .Persze ki van nyalva nagyon.mindegy viszem kell a munka miatt amit akkor csináltam.egy hete van nálam már.elment a fütés gondoltam megcsinálom.kocsi szétszedésede közben találtam ezt azt.alkatrész számlákat névkártya,nemzetközi zöldkártya bitositopapirok stb stb........ papirok szerint a km ora nem stimelt. 70000.-km elöréb.a szervizben álitják hogy ök minden garis munkát kötelezöt elvégeztek az auton.mit tegyek most .az auto már a nevemen a banktol bérlem még négy évig kell fizetnem.benyeltem kész.lehet hülyézni de utolag kiderült jo választás volt.elözö tulajt felhivtam.monta .a kocsit nem vite szervizbe.mert nagyon drága.de mindent megcsinált rajta idöben söt .nekem meg van szervizkönyvem amiben pecsétel igazolják hogy ott járt.tanuság.mindenki vonja le..... 250000-km mentem mindig megkapott mindent-én csinálom .igaz aszervizköny szerint csak alig megyek vele havi 1250-km mese vége.tudnék mutatni fényképet europát bejártam vele..na enyit csak szép mese vége.elado egy vivaro megkimélten betegség miatt.ja hölgy tulaj vagy doki vagy csak hétvégén a garázsbol áltam kiTETSZÖLEGES lehet választani.mondom én jol jártam az aútoval bocsi ha sok volt üdv vargamunka......