Keresés

Részletes keresés

battlehorse Creative Commons License 2007.10.05 0 0 307

Addigra talán meglesz a saját kocsim is

Ezzel én is így vagyok! Meg lehet addigra már nem is járok Egerbe, ki tudja, mit hoz az élet. :-)

Előzmény: bodrostomi (306)
bodrostomi Creative Commons License 2007.10.05 0 0 306

 Már csak 8 évet kell várni :-D

 

Addigra talán meglesz a saját kocsim is... Egyébként a Ms-Bp távot ic-vel ideje lenne jóval  2óra alá vinni (nem a jelenlegi 2-5 perccel), mert nem lesz nyerő alternativa az autópályával szemben. :-(

Előzmény: battlehorse (302)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.10.05 0 0 305

Szinte biztos!

 

Kezd terelni össze a bandát!

 

4-re elmegyek Felnépmetre!

Előzmény: eger felnémeti fan (304)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.05 0 0 304

Hello!

Most néztem a Nohab barátok topicját és 020 nohab van a Royal Hungary Expressen.Akkor lehet holnap nohab várható Egerbe:)))))))?

battlehorse Creative Commons License 2007.10.04 0 0 303

Amúgy azt csiripelik a verebek, hogy a jövő évi menetrendben valamivel lazább lesz a kör IC-k menetrendje, a 80-ason óra 30-kor indulnak majd, a gyorsok teljes órakor.

Egyébként ettől félek én is. Az ütemes fórumon volt ez téma. A 80-ason csak a Keleti fele lehet mozdulni. Tehát a gyorsok órakor indulnak, az IC-k 30-kor.

 

Fa-ból meg mondjuk óra 2 helyett óra 7-kor indul a körIC papíron Bp-re, és 5 perccel később ér a Keletibe. De legyen inkább óra 10, az a biztos. Így mondjuk az 5516 Egerbe ha lesz Poprád megint, akkor óra 15-kor indul a mostani óra 7 helyett papíron. Beérne mondjuk 32-re. Így az elkerülés mindig a rendezőn valósul meg.

Egerből meg lehet korábban indulni, mondjuk 33-kor, hogy a körIC-re meglegyen a ráhordás. Meg a 7 perc különbség, ami után visszaadják az IC pótjegy árát, így nőne az utazási kedv.

Így Bp-ről Egerbe 2:32 körül lesz a menetideje a gyorsnak. Abonyba kb. 22 percet állna, vagy többet. Visszafele Abonyból a szegedi gyors miatt, ami vasárnap jár, mondjuk 15-kor elindul. Bár most is akkor indul :-))). Így a Keletibe 2:30-2:35 alatt érne fel.

 

Persze remélem ezek csak az én vízióim.

Előzmény: alex_86 (301)
battlehorse Creative Commons License 2007.10.04 0 0 302

így összességében menetidő növekedés lesz ismét :S

Akkor egy utassal kevesebb lesz jövőre a 80-86-on :-( Ha megint kapunk egy 10-est még, akkor a 2:30 + az esetleges késések már sok lesz nekem is. +1040-et meg sajnálok egy hétvégén. Pláne, hogy az IC menetidő is 2 óra fölé kúszik lassan :-( De majd 2013-ban ha elkezdik felújítani a 80-ast, talán 2015-re kész lesz. Már csak 8 évet kell várni :-D

Előzmény: alex_86 (301)
alex_86 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 301

Vagy én lennék túl pesszimista? :-)))

Háát, szerencsére azért a Füzesabony-Miskolc részen is volt már kapirgálás, úgyhogy talán itt is várható javulás.

Amúgy azt csiripelik a verebek, hogy a jövő évi menetrendben valamivel lazább lesz a kör IC-k menetrendje, a 80-ason óra 30-kor indulnak majd, a gyorsok teljes órakor. A 86-87-es menetrendje azonban valószínűleg megegyezik majd a jelenlegivel, így összességében menetidő növekedés lesz ismét :S

Előzmény: battlehorse (300)
battlehorse Creative Commons License 2007.10.04 0 0 300

nem lesznek már jelentősebb késések emiatt!

Majd amit ezen nyerünk, azt elveszik az Ms felől jövő IC-k :-) Vagy én lennék túl pesszimista? :-)))

Előzmény: alex_86 (294)
battlehorse Creative Commons License 2007.10.04 0 0 299

Na végre!

 

Múlt héten észrevettem, hogy Maklár és Fa között a két végén mintha nem mindenhol rázna úgy, mint régebben, de a középső szakasz még hullámos volt. Ezek szerint végre rendberakták. Most már csak a fa-i váltókörzettel, meg az 5-6 vágánnyal kéne valamit csinálni, és tök jó lenne minden. Persze már ez is jó, hogy legalább a nyár eleji állapot visszaáll.

 

Egyébként jók lettek a képek!

alex_86 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 298

A "berva vágány" növényzettel benőtt kapuja ha kinyílna, akkor hova jutnánk?

Még nem jártam a kapun túl, de jelenleg is folyik ott a termelés, azonban a vasúti kapcsolatot sajnos régóta nem használják már. A gyár területe egyébként jó nagy, a műszakos buszok menetrend szerint betérnek/tek/ ide... de ez OFF.

 

Mi volt az régen és mi most; kinek a tulajdonában/kezelésében van?

Régen Finomszerelvénygyárnak hívták, anno hadipari eszközöket is gyártottak itt, ezért védett létesítmény volt, 92 körül privatizálták. Termelés ma is folyik, de jóval kisebb már, mint fénykorában. Főleg gépipari termékek, valamint hűtőgép kompresszorok gyártásával foglakoznak.

 

És milyen hosszú ez az iparvágány?

Összesen 2,3 km.

Előzmény: 6osvonal (282)
papifan Creative Commons License 2007.10.04 0 0 297
Sebaj. Majd megfigyeled legközelebb. :D
Előzmény: alex_86 (296)
alex_86 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 296
Te, azt reggel nem figyeltem... :S De Maklár Eger felőli végénél még ott a lassú.
Előzmény: papifan (295)
papifan Creative Commons License 2007.10.04 0 0 295
Hányingerfalva-alsónál is el fog tűnni a 60-as?
Előzmény: alex_86 (294)
alex_86 Creative Commons License 2007.10.04 0 0 294

Neked meg azért, amiért hajnalban errefelé mászkáltál :-P

A 60-as lassú már el is tűnt, úgyhogy remélhetőleg nem lesznek már jelentősebb késések emiatt!

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (292)
papifan Creative Commons License 2007.10.04 0 0 293
Hangulatos képek. :P
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (292)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2007.10.04 0 0 292

Ezt a nosztalgiás dolgot ne felejtsük el egyenlőre tavaly is híre ment akkor, hogy elmarad, aztán megjelent az M61-es Egerben. Mindenesetre szilis nosztalgiavonat is ritka Egerben.

 

Más: Ma éjjelre végig aláverték a 86-os vonalat, remélem hamarason a lassújelek kigyomlálása következik. Egerben az első vágányt is újraszabályozták. Péntekre virradó éjjel pedig Eger és Felnémet között lesz a gépsor, gondolom az 1/2-es lassújel lesz kiírtva. Képek ma hajnalról /köszönet alex86-nak az állványért/:

 

 

 

 

 

battlehorse Creative Commons License 2007.10.03 0 0 291
Akkor marad az ugrálás :-) Legalább nem kényelmesedünk el. Persze az extra brutál az volt, amikor a debreceni sebest a 4-re vitték. Ott már tényleg mászni kellett.
Előzmény: eger felnémeti fan (290)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 290
kihúzóra nem viszik ki szerintem
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 289
Én úgy hallotam a 2.-kon lesz tárolva:D
battlehorse Creative Commons License 2007.10.03 0 0 288
Az ingáról meg majd ugrálhatnak le a 3-on :-) vagy kitolják a kihúzóra?
Előzmény: eger felnémeti fan (284)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 287
Majd dobok fel képeket ide:)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 286
Én lenézek megnézem hogy  mit alkottak:)
papifan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 285
Na b+. Alaposan meggondolom, hogy megyek-e október 6-án Egerbe. :S
Előzmény: eger felnémeti fan (284)
eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 284

Helósztok!

A nosztalgia menet most elmarad  87-sen és aki nohabot vár Egerbe a se lesz hanem ma tudakoltam meg hogy majd egy szili jön Egerbe német kocsikkal vagy a royal hungarian express kocsiaival jön Kb érk Egerbe 3.30 és  vissza ind.12.30.Egész nap a 2.-dik vágányon lesz tárolva.:)(

eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.10.03 0 0 283

Helló!

Szombaton minden igaz nosztalgia menet a 87-sen:)

6osvonal Creative Commons License 2007.10.02 0 0 282
Alex! Köszönöm neked is az infóket és neharagudj, de kérdezek még:
A "berva vágány" növényzettel benőtt kapuja ha kinyílna, akkor hova jutnánk? Mi volt az régen és mi most; kinek a tulajdonában/kezelésében van? Van ott még élet vagy már teljesen felhagyták? És milyen hosszú ez az iparvágány?
Előzmény: alex_86 (274)
trains.hu Creative Commons License 2007.10.01 0 0 281

Üdv, ha valakit esetleg érdekelne az október 17-re tervezett különvonat sorsa...

Az iskolások valószínűleg jönnek, de Felnémetről a vonat nem megy tovább, érdeklődés és szervezési kapacitás hiánya miatt.

eger felnémeti fan Creative Commons License 2007.09.29 0 0 280

Valaki tudna felrakni képet ide M62,424,375,M41,M43,M47classic ,M44,V41,V42--ről amelyik járt erre a vonalon.Nagyon megköszönném

Üdv:eger-felnemeti fan

alex_86 Creative Commons License 2007.09.29 0 0 279

Ó, fe fajin lehetett :PPP

Szegény 2200, mennyit járt az felénk is szerencsi fordás korában, most meg a dögsorban áll, vagy remot lesz belőle, vagy marad így még jódarabig :S

Előzmény: eger felnémeti fan (277)
innennézve Creative Commons License 2007.09.29 0 0 278

Üdv!

A Cargo szolgáltatási színvonalát, sajnos közel 100 %-ban alvállalkozója és jelenlegi tulajdonosa a MÁV determinálja. A pályaállapotok ugyan mindenki számára egyformák, de a gépek száma, teljesítménye, hadrafoghatósága, a tisztelt alvállalkozó morálja (vezér urak és társaik) - még rövid ideig - csak a Cargo nyűge és kötelezettsége. 

A magánvasutak miért dolgoznak saját (vagy külföldi bérelt) géppel és személyzettel? Elárulom, nem azért, hogy a vasútmániások fotózhassák őket. Még lehetne elemezni a pontatlanság és gyorsaság okait és benne a Cargo szerepét.

A túlszámlázás, az érdekes. Gondolom megalapozott az állítás, de bízom benne, hogy ez nem abból az alapgondolatból indul ki, hogy a vasúti árufuvarozás közszolgáltatás, kötelező ellátási feladat, és nem piaci kategória. (azok a boldog 50-es évek)

A személyszállítás, az közszolgáltatás, de lám ott sem képes az állam az adófizetők pénzéből játékvasutakat fenntartani.

A szilvási tolatós valóban csoda, hetente háromszor felmenni, még egy ha egy dácsiával is, a világ végére egy-két kocsiért.

Mi van a centeri kocsikkal?

Elnézést, ha külsősként zavartam köreiteket, de bízom benne, hogy gondolatébresztő voltam

Előzmény: sincsavar 1.1 (267)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!