Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VivarosCsávó Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1603
Ha esetleg valakinek bontott alkatrészre van szüksége Vivarohoz, Traffichoz, Nissan, stb.. akkor látogasson el ide:

http://www.opelrenaultbonto.fw.hu/

Kint vannak a srácok Szentendrén, és tényleg mindig minden van nekik és jó árban!! Egy telefont megér. Jófejek, helyben is szervizelnek, ha valakinek erre van igénye.
Én csak ajánlani tudom, évek óta hozzájuk járok, fórumos társaim remélem hasznát veszik.

Remélem tudtam segíteni.

ui.: az opel kormány szerintem is sokkal sokkal szebb, mint a "renaulté":)
frecska Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1602

 

De az Opelnek akkor is szebb a kormánya.

Előzmény: cs!pesz (1600)
vargamunka Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1601
Tudomásom szerint kell a galyrácsra kell mübizonylat kérik müszaki vizsgán is.rendörök sem igazán örülnek.üdv vargamunka
cs!pesz Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1600
Itt jegyezném meg, h. ha vki még nem tudná:
Vivaro = Renault Trafic = Nissan Primastar (mind Renault, ugyanott készülnek egy helyen. Renault tervezte tudomásom szerint csak "üzleti fogás" h. 3 féle van)

Tehát a 3 autó egy és ugyanaz, kivéve Pl:
Kormány
Összes logó (embléma)
Eleje (az index és első lámpa mérete,helyzete...

Nekem a Vivaro-n is az összes alkatrészen ott virít a Renault embléma.
Előzmény: GARFIELD (1599)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1599
A többi kisbusz:


Merci: Rozsdatemető az összes sprinter. Rohadnak 3 éves korukra!
Vivaro: Az összerakása katasztófa, sok merci szervizes el sem vállalja, mert minden héten van valami baja!

Citroen/fiat:
A kaszni olyan kemény, hogy típushibája a megrepedő szélvédő. A hátsó ajtó szerintem simán kólásdobozból készült, olyan könnyű. Hátul dobfék. És ez is rozsásodásra hajlamos.

Ford:
A merci nem is rohad ehhez képest. Igénytelen, xarul van összerakva (volt négy évig). Három évesen átrohadt(!!!!), hátul dobfék. A motor korszerű kb 50 éve tervezték alulvezérelt, felülszelepelt motor, rábaxarintva valami elektronikus vezérlésű adagolóval.
Rendkívül nagy hatásfokkal alakítja át a gázolajat hanggá.... Mert menni azt nem tud...

A rönyó:

Belül igénytelen, de nem zörög, csörög, jól megy. Nem rohad. HIsztis, mert francia, de eddig ez vált be a legjobban a sok ipari hulladék közül
Előzmény: soklányos (1593)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1598
Vidd másik szervizbe!!!!! Ahol ennyire értenek hozzá, és okosokat mondanak, onnan menekülni kell!

Valóban van amelyik szeret berohadni, de nem ez a jellemző elsősorban.

A porlasztó két részből áll, (illetve 3-ból)

Van egy porlasztócsúcs, ami valóban a porlasztást végzi. Ez teljesen mechanikus, és nagyon hasonlít a régi dieselekben lévő porlasztócsúcsra. Ez a kütyü végzi a porlasztást. Ha a közepében lévő csúszka megakad, vagy kosz kerül bele, akkor nem fog az előírt nyomáson porlasztani, hanem pisil, vagy kis sem nyit.





A beporlasztás helyett, vagy nagyon keveset, vagy csak bespriccelve nyomja be a gázolajat a hengerbe. Hidegen különösen problémás, mert akkor nagyon jól porlasztott üzemanyag kell, hogy elinduljon.


Ezenkívül van benne egy elektromos szelep, ami megnyit egy másik szelepet, és ez kapcsolja magát az üzemanyagot.


Szóval összefoglalva:

Ha egyenletlen az alapjárat, ha hidegen nehezen indul, ha hidegen hiába nyomod a gázt, akkor igen valószínüleg a befecskendező a hibás....
Előzmény: Tomas79 (1585)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1597
Reggel pöccre indult!!!Még nem tom ki vette le,most megyek hozzájuk!!!Hát nem elösször,hetente ott vannak a buszok átvizsgáláson meg ha valami csere akkor csere!!!
soonó Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1596
Oszt miért cserélték ki a pótkereket?

Volt nekik egy 8-as, amit el kellett sózni?
Előzmény: kreutzb1 (1594)
sz_attila Creative Commons License 2010.02.19 0 0 1595
kedves szervizesek :) Gondolom, nem először volt náluk a kocsi javításon.
Előzmény: kreutzb1 (1594)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1594
Most este megállt az autó!!!nem indul!!!
Beparkoltam,neki egy hófalnak kicsit vissza ,elkezdett fulladozni óó mondom biztos teliment a kipufogó hóval!!!Nem volt semmi benne ,kétszer elindult ozt azóta semmi!!!
Reggel leveszem az akksisarut ozt vissza hátha megjavul,ha nem akkor jöhet a szerelő ozt viheti!!!közben mig alatta fetrengtem észrevettem ,hogy nincs a helyén a pótkerék!!!Na erről is be kell számolniuk a szervízben!!!!
soklányos Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1593

 

   Kösz az infókat,és ezek után belevágok a keresésbe. A használtautó.hu -t még vé

   gigböngészem/századszorra/ és megindulok .A traficosok "védőszentje" vigyázza

   választásom. Majd jelentkezem. Üdv mindenkinek

cs!pesz Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1592
Én most járok egészen pontosan 174912 km-nél és kutya baja.
2.0 Cdti
Nem csináltam vele semmilyen tisztítást és nem nézték meg sehol, csak a kötelező 15 ezres olajcsere (felezem) + a szűrők. Sztem ha ez tényleg úgy volna már jelentkezett volna vmi bibi nem?
Előzmény: Tomas79 (1585)
iszkiry Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1591
Nem is magyarországi autók vannak a piacon. Az eladó autók 80%-ban nyugatról jöttek, és nem újkorukban. Személyautóból biztos kilehet fogni tényleg keveset futottat /nagy szerencsével/, kisteherből már jóval nehezebb.
Előzmény: frecska (1583)
vargamunka Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1590
aposom peugeot-ja.négy éves17000-km van bene de senki ne irigykedjen szét van rozsdásodva .meg aztán a fater is inkáb iszik mint vezet ezret én mentem vele
frecska Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1589

Igen, ebbe igazad van

egy céges autóba belenyúlni ???

Nagyobb cégek egyben adnak el több darabot, ők nem fogják egyenként

meghírdetni sehol, azok már bőven megkeresték az árukat.

Ezek bekerülnek a  használtautó kereskedésekbe, oszt már "tuningolják is az adatkábellel"

Előzmény: sz_attila (1587)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1588
Minden!!!!!végy egy üres blokkot és töltsd meg új alkatrészekkel!!!:-D
Hát amint írtam nem indult hidegben stb stb.nem volt kompresszió viszont érdekes módon az autó ment mint a szél,még megpakolva is.Magyar-Hollandia-Magyar 8 literes átlaggal fullra pakolva 140 utazóval.Igaz a végén már a Bécsi emelkedőt megérezte de 6-ikban mindig felment!!!
Hát még a csúcsokat kéne megcsináltatni de arra már elfogyott a lóvé!!:-(
Előzmény: nadotex21 (1582)
sz_attila Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1587
Nem is a saját használatban lévő kocsikról van szó. Azokból kevés van a piacon, pont azért, amit leírtál: éves kevés futott km, ezért nem is kell gyakran cserélni, stb. A céges kocsikról meg tudjuk, amit tudni kell.
Előzmény: frecska (1583)
Afonya71 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1586
Kellemes napot mindenkinek! Érdeklődnék! Nekem 1,9 DTI Vivarom van! Hidegen nehezen indul,illetve nem nehezen,hanem három hengeresen! Egy kicsit melegszik a motor,és minden tökéletes! Az izzitógyertyáim jok! EGR szelep jo! Van valakinek valami ötlete?????? Járt már valaki igy?? A segitséget,és az ötleteket megköszönném!Melegen minden dinamikálya tökéletes,de reggel első inditásnál könyörögni kell neki,hogy egyáltalán a gázpedálra reagáljon! Ötletek?? Köszönöm!
Tomas79 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1585
Én is tudok ilyen példát mondani.
Faternak van egy F Astrája 2001-es.Ebben 46 ezer km van,ebből én mentem 1 év alatt 27 ezret....

Más kérdés:
2.0 cdti vivaromnál szervízben közölte az ipse,hogy takarítassam ki 50 ezernél a pórlasztokat,meg az AGR szelepet,különben 100 ezernél pórlasztokat kell cserélni,azt meg csak kimelegítve lehet kiszedni a hengerfejből...
Szerintetek?
Tomo
Előzmény: sz_attila (1579)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1584
Az enyém pont ugyanezt csinálta. Injektor javítás SZAKSZERVÍZBEN !!!! Nem ultrahangos tisztítás fusi szervízben, nem gagyizás. Nekem a keceli bosch szervízben csinálták, és azóta hidegen-melegen veszi a fordulatot, az alapjárat tökéletesen egyenletes.

A hibát az okozta, hogy két injektor 150 bar helyett, 250-300 körül nyitott. És ezért nem vette a fordulatot fel, mert nem ment át rajta üzemanyag. De az is csak bepisilve, nem porlasztva....
Előzmény: nadotex21 (1560)
frecska Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1583

Szerintem akkor sem tud ez az ország, olyan mennyiségű

rengeteg kilóméteres, pár éves autót kitermelni mint egy német vagy osztrák.

Egy 3 éves 150 ezret futott autó éves üzemanyag költsége 1 millió Ft.

Melyik átlagos család tud ennyit költeni nálunk az autójára ??

Előzmény: iszkiry (1578)
nadotex21 Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1582
Most 270 ezer van az autóba, ez valós km, jól megrémítettél ezzel a motor generállal, egyébként mit kellet cserélni benne, és mi volt a végösszeg? A motorod hangja milyen volt, mert az enyém alapjáraton és alacsony fordulaton nem sima, egyenetlen járása van, mintha egy henger sántítana(lehet porlasztócsúcs). Magasabb fordulaton mikor már a turbo is tölt, egyenletesebbnek tűnik, amúgy a 140km/h sebességet is tudja, csak az előzéskor lomha, meg amikor még hideg a motor padlóig kell nyomni a gázt és nincs egy gramm füstje.
Addig is leellenőrzöm a gázolajszűrőt és az egr szelepet is.
Előzmény: kreutzb1 (1566)
vargamunka Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1581
sajna én akkor nem találtam jobbat .ez volt az átlag a piacon.utolag örülök neki<3-év mondatja>
frecska Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1580

Igen sokféle képpen lehet reagálni erre a témára.

Aki hadja lepusztúlni az autóját az az emberen is meglátszik.

Sok mindenből lehet dolgokra következtetni.

De sajnos mindenki trükközik valamilyen szinten a munkáját illetően, mert ilyen

költségek mellett becsületessen ebben az országban nem lehet kijönni.

Lehet az autókereskedő vagy itt közülünk bárki.

Én pld. tudom, hogy a munkámhoz használom a vivaromat és évente 15 ezret megyek vele, 85 ezerrel vettem most van benne 115, 10 éves korában lesz

kb. 180 ezer, lehet , hogy kevésnek fog tünni de azért plussz nem fogok beletekertetni :-))

Nekem jobb volt a használt annakidején, mert amennyit az új autó ára esik 4 év alatt annyit szerintem nem költök rá 10 éves koráig.

Persze ha én is személyszállításra használnám  havi több ezer km-rel akkor biztos csak újba gondolkodnék. 

 

Előzmény: vargamunka (1576)
sz_attila Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1579
Tervszerűen nem is, de az élet sokszor okoz meglepetéseket. Én si vettem egy régebbi vállalkozásba nagy, kényelmes autót, mert akkor havi 6-8 ezer km-t mentem volna (kereskedelmi szféra). A kocsi megvolt, fél év után a vállalkozás "befuccsolt". Most mással foglalkozom, szerencsére sikeresen, a kocsi megvan, havi 2-300km-t megyek vele, főleg a tescóba bevásárolni :))) 3 literes dízel hathengerest használok városi kocsinak :)) De nagyon szeretem.
Előzmény: iszkiry (1577)
iszkiry Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1578

"Azért szerintem lehet ebbe az országba kevés kilóméteres autót venni."

 

Nézd meg a hírdetéseket, csak ilyet lehet venni. :-D

Előzmény: frecska (1574)
iszkiry Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1577
Nehéz elhinni, hogy valaki kiad egy új autóra 7-8 millát csak, hogy évi párezer km-t használja.
Előzmény: vargamunka (1576)
vargamunka Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1576
saját tapasztalat láttam már millios értékü audit,mercit sporolni,csak a legszügségesebet költik az autora.és forditva is ladára sokkat.bocs ha egyedül vagyok kérek töletek erre reagálást. köszönöm szépnapot mindenki
vargamunka Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1575
sokan elakarják hini az auto nem ment csak a port fogja cimü eladást senkit nemakarok megbántani egy oldalon vagyunk
Előzmény: sz_attila (1573)
frecska Creative Commons License 2010.02.18 0 0 1574

Szia.

 

Azért szerintem lehet ebbe az országba kevés kilóméteres autót venni.

A németekhez képest kis ország vagyunk, az autó nálunk nem feltétlen

munkaeszköz, hanem van mert a szomszédnak is van. A keresetekhez képest

sokan csak mosogatják meg néha elmennek a vidéki rokonokhoz mert drága a brenya. Viszont amit nem értek, ha már van ez kötelező eredetvizsga akkor miért

nem nyílvános az adatbázisuk, hiszen minden alkalommal lefényképezik az óraállást és abból lehetne következtetni az autó múltjára.

Illetve miért nem az eladó csináltatja és akkor a vevőnek tudja igazolni az autó

állapotát.

Kintről behozott autót csak akkor szabad venni ha a vevő maga megy ki érte.

 

 

Előzmény: iszkiry (1569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!