Tegnap letöltöttem a Vivid WorkshopDatá-t és addig nézegettem az elektromos rajzokat hogy ma nekiálltam és megcsinálltam az autot! Elméletileg tudom hol a hiba de gyakorlatilag nem találtam meg ugyhogy behúztam a gyújtáskapcsolóból egy kábelt a féklámpakapcsolóba a (rajz szerint) és azota minden müködik. Ja én még egy biztivel megspékeltem a kábelt hogy biztos ne legyen baj. Köszi mindenkinek üdv Mózes
Én sem találok sehol utalást ilyen működésre ,úgyhogy hajlok arra ,hogy másik kocsival keverem...
Az előző kocsimnál biztos úgy működött ,de az sem volt mindíg jó ,mert ha kicsit tovább nyomtam ,akkor ugyebár már nem állt le hanem lement teljesen (vagy föl). Itt legalább pontosan addíg megy ,ameddíg nyomom. A távirányítós ablakműködtetés meg kimondottan jó dolog :)
Ha te nem említed eszembe sem jutott volna ,hogy ilyesmivel foglalkozzam.
Ma én is lecseréltem a kerekeket. Mostmár az alu van fenn... csak már ne essen a hó. Emlékszem olyan májusra ,amikor megtörtént ez eset :))
Hát egy kicsit bizonytalan vagyok. Már én sem emlékszem pontosan, hogy lement-e automatikusan az ablak, vagy a munkahelyi autóval keverem. Magyar nyelvű használati utasításom van, de az nem írja azt a betanítást mint az angol. Nagyon nem foglalkoztat az ügy, mert az ablak működik, és ez a fontos. Régebben még csak álmodtam az elektromos ablakról, most meg hisztizek ilyen apróság miatt? Ha meggyógyul, jó, ha nem, úgy marad.
Mikor ma jöttem hazafelé próbáltam az ablakot. Ha levettem az ujjamat a gombról leállt. Pedíg úgy emlékeztem mintha régen mikor hosszabban nyomtam volna ,akkor végigment volna akkor is ha elengedtem... Vagy az másik kocsi volt?
Amit írtam múltkor ,hogy inicializálnom kellet az az volt ,hogy csak több lépésben lehetett lehúzni ,hiába nyomtam megállt ,ha újra nyomtam megint ment egy kicsit. Ez viszont rendbe jött az init után. Bár lehet ,hogy nem nyomtam 3 mp-en keresztül ,mert menetközben csináltam és erre nem emlékeztem :/
Érden. A netről néztem ki őket. Sokallottam a40 e. ft-os lengőkar árat, az olcsóbbik pedig ki tudja milyen. Ezt a céget pedig mindíg meg lehet keresni ha probléma lenne.
Tegnap elkészült a lengőkar gömbfej felújítás. Szereléssel, anyaggal, plusz egy szilenttel, egy év garanciával együtt 18 e Ft. volt. Szerintem baráti ár. A neten néztem, a legolcsóbb lengőkar is drágább valamennyivel. A kovácsolt acél lengőkar soha nem megy tönkre, csak a gömbfej és a szilent. Ha a másik oldalt cserélni kell valamikor azt is oda viszem. 4 óra alatt megvolt az egész.
Szerintem ne kísérletezz, a Lybra elektromos rendszere túlságosan bonyolult és drága. Ha valamit elrontasz több kárt okotol mint hasznot. Okulásul nézd meg a Mekk Elek bármelyik részét.
Köszönöm szépen! Most épp az bal elsö tompitottat és a jobb elsö refit kötöttem direktbe a bizti táblárol és képzeld el égve maradt a refi jelzö lámpa a müszerfalon de semmi más ugyanugy nem müködik este teszek fel rola képet ha tudok.
Szerintetek ha simán direktbe kötöm az aksirol az elsö két tompitottat meg a hátso két lámpát egy közbeiktatott kapcsoloval az ugy birni fogja legalább addig amég eljut a szervizbe? tudom hogy ettöl még nem lesz féklámpám meg indexem de legalább addig is tudnék vele dolgozni járni. Elöre is köszi üdv Mózes
Szevasztok! Tegnap elmentem a Fiat szervizbe de elhajtottak hogy van nekik egy nagyobb szervizük(Fiat,Lancia,Alfa,Abarth,Jeep) hát elmentem ott a gyerek azt monta hogy lehet hogy az óracsoport ment tönkre mert hogy az vezérli a lámpákat meg hogy ez nagyon nagy munka lenne mindent át kell nézniük töviröl hegyire és csak jövö hétre tudná berakni az autot. Hát elég átbaszosnak éreztem ugyhogy elmentem egy sima szervizbe rádugták a laptopra és azt monták hogy más hibakodok vannak a Lanciába ezért csak Lancia szerviz. Selytelmem sincs most mit fogok csinálni itthon ülök és jár az agyam. Ha kitaláltam valamit akkor irok üdv Mózes
Az eredeti ár 30 e. de kaptam 20% kedvezményt. Ettől függetlenül fájt egy kicsit, mint a baráti tűz a háborúban. És ez még nem a vége a szervíznek. Holnapra, már egy hete be van jelentve, bal oldali alsó gömbfej felújításra. Ez, mondjuk nem drága, szereléssel együtt 11 e. Ft, egy év garanciával.
"...A középső dob cseréje anyaggal, munkadíjjal együtt 24 e Ft lesz..."
Én azt hittem ,hogy ez sokkal többe van... Jó ,tudom kifizetni ez is sok ,de pl. a feleségem Daewoo-ján is közel ennyi volt azt' hol van egymástól a kettő...
Erre közben rájöttem én is, de addigra már megírtam a választ. A két első ablak működik ilyen módon, a hátsókat végig kell nyomni. Ha elhozom a kipufogóstól az autót, megírom mi lett a betanítás eredménye. A középső dob cseréje anyaggal, munkadíjjal együtt 24 e Ft lesz. Ebben benne van a két tűzkarika és a flexibilis cső is. Tulajdonképpen csak az törött el nyakban, de a középső dob is elég porhanyós volt már. Érdekes, hogy a katalógusban egészen másképp néz ki a kipufogó rendszer mint a valóságban. 1.6-os benzinesről van szó.
Kiszedtem azt a relét amit a kézikönyv "az inditásbol kizárt funkciok reléjé"-nek irt. Sajna nem tudom megállapitani hogy jo e de azt láttam hogy a lábak el vannak szinezödve majdhogynem barnák voltak a tövénél. Na holnap lesz valami telozott egyik barátom ugyhogy holnap fiat szerviz Regensburgban.
Egyébként meg ,ha jól emlékszem csak a vezetőoldalinál van az ,hogy ha hosszabban megynomja az ember akkor utána végigmegy. A többinél mintha ez nem lenne ,de lehet hogy rosszul emlékszem. (többnyire egyedül járok ,a fene figyeli mi van a többivel :)
A biztiket a Mozes1986 hozzászólására írtam. Nálad az szóba sem jöhet ,hiszen meghajtja az ablakokat ,csak nyomkodnod kell egyfolytában ,ha jól értem. Remélhetőleg ez az inicializálás megoldja.:)
Köszönöm a segítséget. Magyar nyelvű könyvem van, de eszembe sem jutott, hogy megnézzem mert ma a kipufogóval voltam elfoglalva. Holnap dolgozom 24 órában, autóm a szerelőnél, csütörtök reggel megyek érte, akkor megnézem. A biztosítékok rendben vannak egész biztosan, attól, hogy le ill. visszateszem a sarut még nem kell tönkremenniük. Egyébként vill szer. vagyok, úgyhogy még a saruk bekötésének helyes sorrendjét is tudom. Azt meg végképp nem hiszem, hogy az ablak automatikáját külön biztire tették volna az olaszok. Szerintem csak meg kell tanítani újra a számítógépet mint a feledékeny kis elefántot. Az általad kimásolt ismertető is azt írja, hogy 3 másodpercnél hosszabban kell nyomni a gombot az akku visszaszerelése után. Valószínűleg csak ennyi a tennivaló.
Köszi van az a fénymásolt magyar még talán innen töltöttem le tegnap nagyvonalakban átfutottam de mondjuk a kiirást kerestem amit a kijelzön kiir majd átfutom megint köszi üdv Mózes
Hát én is abban reménykedem hogy bizti lesz. Holnap ha minden igaz akkor hazafelé jövet láttam egy szervizt holnap elgurulok oda és megprobálom elmagyarázni hogy mi történt mert nem nagyon tudok németül. Na mindegy holnap irok a fejleményekröl. Azért köszi hogy irtál üdv Mózes
Az ablakok hiba nélkül, könnyen siklanak a járatukban. Fűtött garázsban állt az autó. Karácsonykor használtam utoljára, akkor még működött, előtte is állt egy darabig, igaz akkor nem volt levéve a saru. Akkor viszont le is merült az akku. Feltöltöttem, jártam vele egy keveset az ünnepek alatt, majd letettem, és a negatív sarut lekötöttem. Két hónap után símán indult, még a rádió beállításait sem felejtette el, csak ez a probléma, mindkét ablakkal. Mondjuk együtt lehet élni ezzel a jelenséggel, csak furcsálom. Kipróbálom a megjáratást amit írtál.
Én elvinném egy hozzáértő autóvillamossági szerelőhöz. Szerintem kontakt ,vagy kábel hiba ,de ezt kimérni ,ahhoz kell némi hozzáértés ,gyakorlat ,tapasztalat stb. Mondjuk ,ha értesz hozzá ,akkor a kapcsolási és kábelezési rajzok alapján megpróbálhatod a hibakeresést.
Szerintem ez az ablak dolog azért lehet ,mert nem volt használatban és elfelejtette. A hétvégén velem is az volt ,hogy mindíg csak egy darabig (kb 1/4 ,1/3) ment ,többször meg kellett nyomni ,hogy teljesen le-föl menjen. Én is akkor használtam (az ablakot) hónapok óta először. A kocsi az használatban van. Azt csináltam vele ,hogy párszor le-föl járattam és utána jó lett. Ezt a "betanítást" írja is a kézikönyv. Gondolom ilyenkor nehezebben jár egy kicsit és úgy gondolja ,hogy valami van ott. Ez ugye azért van ,hogy pl. az ember a kezére ne csukjahassa rá.