Igen.Az tűnik a legpirosabbnak,és vastagabbnak látszanak a szirmai is,talán jobban bírja az esőt. Egyébként van mégegy,amiért odavagyok, az a tejeskávé színű virág.Tavaly láttam az Obiban.Nem találtam róla képet.
A párommal mi most egy melléképületben lakunk(szoba, konyha,kamra,fürdőszoba, előszoba). Tavaj elkezdtünk építkezni, egy iszonylag nagy házat, reméljük az idén befejezzük. Így anagy házban is lesz hely, meg ahol most vagyunk az üres lesz, úgy érzem, hogy az utóbbi pont ideális lesz télire.
Elkapja az embert a gyűjtőszenvedély, igaz. Pedig nem a legkönnyebb, mert elég terebélyesek, sajnos, és hát ez a teleltetés...? És az a legnagyobb veszély, hogy egy színből sem elég egy, mert hátha történik vele valami, stb.
Nekem egy kicsit könnyebben megy a nézegetés, mert nekem csak három leanderem van, viszont neked "egy kicsivel" több. Alig várom már, hogy nekem is ilyen szépen gyarapodjanak a leandereim. Igaz én még nagyon kezdő vagyok, mert csak tavaj óta van leanderem. Nállunk a piacon nagyon sok néni árul nyáron leandert, majd belehajtok, és rágica is igért hajtásokat.
Én is nap, mint nap végigkukucskálom őket, mintha ettől gyorsabban nőnének. De ha nem is nőnek gyorsabban, rögtön észreveszem, ha mondjuk atkásak, vagy tetvesek és akkor még egy zsepivel le lehet szedni őket.
Ma nagyon szép napos idő volt és nagyon szerették a leanderek és az összes többi virág. Nagyon várom már a virágzást, mert tavaj vettem egy leandert piacon és a néni akitől vettem nem tudta megmondani, hogy milyen színű. Látszik rajta virág kezdemény és már minden nap, minden napszakján nézegetem, hogy hogy alakul.
Te, ez nagyon jónak néz ki, mikor találtad? Még metszés is van, meg kitudja mi még. Amilyen rögtön az első kép, az a bordó, olyat adtam Neked, vagy inkább a Scarlet Beuty Large.