Hali.. Van nekem bizony ketto is...pl a bordo a hasznaltautorol 1.2 mio-ert az egyik, a masik napi hasznalatban egy csibesarga 200d, es 3-at mar elbontottunk az orok vadaszmezokre..
Itt okostojaskodok tehat, de csak azert, hogy senki ne jarjuon ugy mint en..lentebb el lehet olvasni a bordo tortenetet....
a holland 230-as azert gyanus, mert 1973-ban allt ugye a 230.4-es mint uj moci a csatasorba, de a regi hathengerest nem szuntettek be, igy 1973 nyaratol volt a 230.4-es es a 230.6-os, ami igy szerepelt onnantol kezdve a csomagtartofedelen is..
Innen nezve lehetett gyari orig. mindketto motor, de gyanus hogy aki arulja annak ez valahogy mellekesnek tunik, es ha amugy ilyen franko szepentartott geprol van szo, akkor ez valahogy igy santit, hogy azt sem tudjuk mit arulunk?
Ez a kockázat bizony mindig benne van a fényképek utáni vásárlásban! Ez tény. Én úgy tervezem, hogy ha eljön az időm, és kiválasztok párat, akkor az elég hosszas telefonálgatásba, további képek kérésében is meg fog mutatkozni. Eleve nem 120X160-as felbontású képek kellenek, de ez a mai világban már nem gond. Biztos meg lehet kérni a tulajt, hogy pontosan mit fényképezzen le, stb stb.
Hali... Gyerekek azert ne doljunk be rogton a szep fenykepeknek....
Hogy van az eleje? regi also diszlecezes uj szeles hutomaszkkal ?
ugyes kezu lakatos lehetett... De vajon mi szukseg volt ra? De nezzuk a fenyezest...
Original? Hat az eleje biztos nem, fentiek miatt...a holland fenyezo meg tuti nem fogja ezt a kasznit EUR 2000.00 alatt lefujni teljes egeszeben...Aki ert hozza annak rogton szemet szur hogy miert nem 230.6-os a kicsike? 1973 szeptemberi!
A valtoszoknyan vitatkozhatunk, uj a kar regi a szoknya hozza, szerintem ilyen harmonikaja csak a gombfejunek volt, de oke a harmonika mindenkeppen dragabb...
Oztan meg miert nincs tobb kepecske? Es hat ez az 54 ezer Km.....kac kac kukac
ez ugye akkor nincs 1800 km evente? Itt po...e van a menyasszonynak! Szerintem ez egy szep belseju Gittkiralyfi...bar se szonyeg se ajtokarpit nem latszik hogy milyen...Ugyhogy ne tolongjatok amszterdami repjegyekert, itt valami buzlik!
Hát ez az, hogy megveszi vki 750e Ft ha nem tud semmit alkudni, januártól nincs regadó. A veteránvizsga egy ilyen autónak annyi, hogy odamész vele -persze előtte be kell szerezni némi anyagot a kocsiról, mert azt a minősitést kérőnek kell biztositani- összesen nem több 100000 Ft-nál mire rajt az OT-s rendszám, és lehet dédelgetni. Nem másfélszerennyit rákölteni egy olyanra, ami még akkor sem biztos, hogy ilyen lesz. Ráadásul ez értékesebb a késöbbiekben is, amig megtartható az eredeti állapota.
ócsó is, jónak is tűnik. Már ha valaki állólámpát szeretne.
Sajna még odébb van kicsit a vásárlásom! Elébb kicsit gyorsan kifizetjük a mostani űber OFF autót, oszt túladunk rajt. Asszonykámnak keresünk egy "minélolcsóbbanfenttarthatóvárosiminit" :-) meg az egész családnak (3 fő) alkalmi közlekedésre egy W116-ot. Ez kb 1,5 év távlata. Ez reálisnak látszik.
igaz, csak a 280SE-t ismerem, mert az volt, nekem elég amit az tud. Egy ilyen idősödő youngtimernek sztem nem a brutális erő a lényege. A 450-es moci 225 lovas, hát ez csak 40 ló plusz durván. Persze a nyomaték az majd a duplája, dehát, ha jól hallottam azzal nem igazán lehet 16-18 liter alá menni. A 280-asom 12-vel beérte vegyesben.
A W108-asból is volt hasonló lámpával mint a W111, az tetszik, a W116 meg már olyan technikai szinvonal, ami nekem megfelel arra is, hogy néha használjam. Azért az a 280SE 18X lóerős moci, már szépen vitte, és a fogyasztás sem volt elképesztő.
Nagyon rá vagyok indulva :-))) bár messze még, de tudom, hogy meglesz :-))))