A 147-es b is rajta van a listán, de azt kizártnak tartom, mert novemberben aláverő géplánc fog rajta dolgozni. Egy szó mint száz, az indóház már nem egyszer írt nagy baklövéseket. /Ugye mindenki emlékszik a januári halálistájára/?
Üdv! Nem tudom olvastátok-e a "halállistát", de a vonal északi része is a megszüntetendők között van. Úgy gondolom erre a témára is ki lehetne térni a topikban, valamint a vonal északi részére is - mint ahogy a topik cime is utal rá - hiszen nem csak füzesabony-eger viszonylatban mennek itt vonatok (még).
Ma kigyulladt az Omyába M47-1311 es Dácsia segély gépe a 1234 dália volt amit elvitte F.Abonyig és Füzesabonytól egy szili vitte Ms ra.Délután a 1315 jött helyette sajna a kigyulladt dáliáról nem készült kép meert suliba voltam.
Makláron is megvan a váltón a 40-es sajnos, meg tegnap mi 20-szal ballagtunk ki az elsőről. Már az is 20-as? :-(
Egyébként 5501 57-re ért Fabonyba, aki sietett, még elérhette a körIC-t Ms fele. A 654 +3-mal ért a Keletibe úgy, hogy Rákos tehervágányait meg a Keleti alsót is megjártuk. Ez így nem rossz!
Én meg csak 8 óra előtt tudtam kimenni, így a legtöbb képet 1/20-as idővel csináltam (szerencsére nem mozdul be), aztán áttettem Sport-módba (1/100-1/200-as idő), de úgy meg kicsi lett a mélységélesség.
Én is kint voltam, de csalódottságomban nem rakom fel azokat a képeket amiket én csináltam. Előre elterveztem, hogy majd a Nohab miatt itt maradok hétvégére, helyette csak egy szili volt. Nem is csodálkoznék, ha jövőre ez a noztalgiaút sem lenne. Ha lesz, akkor is Szegedre fogok menni fotózni.
Tudom, a kelleténél kicsit hosszabb szünet után, felkerült egy nagy adag friss kép a vasút oldalára. Lassan már annyi kép lesz itt, hogy el kell kezdenem egy erős minőségi szűrést, de persze továbbra is várok bármilyen látványos fotót!
Addigra talán meglesz a saját kocsim is... Egyébként a Ms-Bp távot ic-vel ideje lenne jóval 2óra alá vinni (nem a jelenlegi 2-5 perccel), mert nem lesz nyerő alternativa az autópályával szemben. :-(
Amúgy azt csiripelik a verebek, hogy a jövő évi menetrendben valamivel lazább lesz a kör IC-k menetrendje, a 80-ason óra 30-kor indulnak majd, a gyorsok teljes órakor.
Egyébként ettől félek én is. Az ütemes fórumon volt ez téma. A 80-ason csak a Keleti fele lehet mozdulni. Tehát a gyorsok órakor indulnak, az IC-k 30-kor.
Fa-ból meg mondjuk óra 2 helyett óra 7-kor indul a körIC papíron Bp-re, és 5 perccel később ér a Keletibe. De legyen inkább óra 10, az a biztos. Így mondjuk az 5516 Egerbe ha lesz Poprád megint, akkor óra 15-kor indul a mostani óra 7 helyett papíron. Beérne mondjuk 32-re. Így az elkerülés mindig a rendezőn valósul meg.
Egerből meg lehet korábban indulni, mondjuk 33-kor, hogy a körIC-re meglegyen a ráhordás. Meg a 7 perc különbség, ami után visszaadják az IC pótjegy árát, így nőne az utazási kedv.
Így Bp-ről Egerbe 2:32 körül lesz a menetideje a gyorsnak. Abonyba kb. 22 percet állna, vagy többet. Visszafele Abonyból a szegedi gyors miatt, ami vasárnap jár, mondjuk 15-kor elindul. Bár most is akkor indul :-))). Így a Keletibe 2:30-2:35 alatt érne fel.
így összességében menetidő növekedés lesz ismét :S
Akkor egy utassal kevesebb lesz jövőre a 80-86-on :-( Ha megint kapunk egy 10-est még, akkor a 2:30 + az esetleges késések már sok lesz nekem is. +1040-et meg sajnálok egy hétvégén. Pláne, hogy az IC menetidő is 2 óra fölé kúszik lassan :-( De majd 2013-ban ha elkezdik felújítani a 80-ast, talán 2015-re kész lesz. Már csak 8 évet kell várni :-D