A 147-es b is rajta van a listán, de azt kizártnak tartom, mert novemberben aláverő géplánc fog rajta dolgozni. Egy szó mint száz, az indóház már nem egyszer írt nagy baklövéseket. /Ugye mindenki emlékszik a januári halálistájára/?
Üdv! Nem tudom olvastátok-e a "halállistát", de a vonal északi része is a megszüntetendők között van. Úgy gondolom erre a témára is ki lehetne térni a topikban, valamint a vonal északi részére is - mint ahogy a topik cime is utal rá - hiszen nem csak füzesabony-eger viszonylatban mennek itt vonatok (még).
Ma kigyulladt az Omyába M47-1311 es Dácsia segély gépe a 1234 dália volt amit elvitte F.Abonyig és Füzesabonytól egy szili vitte Ms ra.Délután a 1315 jött helyette sajna a kigyulladt dáliáról nem készült kép meert suliba voltam.
Makláron is megvan a váltón a 40-es sajnos, meg tegnap mi 20-szal ballagtunk ki az elsőről. Már az is 20-as? :-(
Egyébként 5501 57-re ért Fabonyba, aki sietett, még elérhette a körIC-t Ms fele. A 654 +3-mal ért a Keletibe úgy, hogy Rákos tehervágányait meg a Keleti alsót is megjártuk. Ez így nem rossz!
Én meg csak 8 óra előtt tudtam kimenni, így a legtöbb képet 1/20-as idővel csináltam (szerencsére nem mozdul be), aztán áttettem Sport-módba (1/100-1/200-as idő), de úgy meg kicsi lett a mélységélesség.
Én is kint voltam, de csalódottságomban nem rakom fel azokat a képeket amiket én csináltam. Előre elterveztem, hogy majd a Nohab miatt itt maradok hétvégére, helyette csak egy szili volt. Nem is csodálkoznék, ha jövőre ez a noztalgiaút sem lenne. Ha lesz, akkor is Szegedre fogok menni fotózni.
Tudom, a kelleténél kicsit hosszabb szünet után, felkerült egy nagy adag friss kép a vasút oldalára. Lassan már annyi kép lesz itt, hogy el kell kezdenem egy erős minőségi szűrést, de persze továbbra is várok bármilyen látványos fotót!