Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1633
jo reggelt. üdv mindenkinek. nem mostanság veted a gépet csak mintha úgy rémlene. nekem egyszer hasonló volt . Az aksi pozitiv vezeték rögtön az aksinál szét olvadt. hasonlo hiba volt az is,nem rögtön csak apródónként igy mindig volt valami meglepi hol leállt hol minden égett a kijelzön stb stb.nem kicsit testelt le de mindig más elektonika volt sza-r.egy két hét még meglett mert sokszor meg minden jól müködőt.Remélem hogy már megoldodot . üdv
Előzmény: Afonya71 (1632)
Afonya71 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 1632
Szép jo napot mindenkinek! A történetem: tegnap olaszországbol minden probléma nélkül elindultam haza! Elmentem Milánotol kb 160 km-ert,és ekkor egyszer csak 130-as temponál,legbelső sáv,és kigyullad két piros lámpa! Persze négysávos autópálya legbelső sáv!!!!! Motor leáll,és azóta nem indul!!!!!!!! Elment az indexem teljesen,még az elakadás jelző sem működik! Járt már valaki igy? Esetleg valami ötlet? Motor olaj,viz,meg minden okés! A könyve szerint hűtőrendszer probléma!!!!!!! Várok minden ötletet ha van! Most kint dekkolok a cégemnél,és tanakodunk,vajon mi lehet a gond!!!! Előre is köszönöm az öttleteket! Sziasztok!
vargamunka Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1631
üdv neked. tudóm milyen az érzés,szoktam én is gyanakodni ha túl jól mennek a dolgok.mindig ge-bas jön utána. de sebaj szép autós idők jönnek. üdv vargamunka.
Előzmény: öcsiba (1630)
öcsiba Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1630
Üdv mindenkinek.
Most mentem két német utat és semmi, de semmi hiba nincs az autóval. Kezdek félni.......
llaller Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1629
llaller Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1628
üdv a szamócaörsben
Bolyika Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1627
sziasztok
most veszek egy vivarot rövid ,de magasítottat,remélem nem lesz vele sok gondom,nekem kicsit nagy lesz ugyan de ritka alkalmi vétel,és nem lehetett kihagyni.

üdv
Bolyongó
soonó Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1626
Zöldnél nem kell alapjárat, akkor nyomja a gázt, tehát nem brekeg. :-)
Előzmény: GARFIELD (1625)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1625
A piros lámpa??? Próbáld zöldnél.... :)
Előzmény: I've an ask (1623)
soonó Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1624
Kerüld a lámpás kereszteződéseket!

Bocsánat, de ezt nem lehetett kihagyni. :-)
Előzmény: I've an ask (1623)
I've an ask Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1623
Üdvözlök mindenkit!

Kérdésem lenne. A Vivarom alapjárata piros lámpánál ingadozik. Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja?
öcsiba Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1622
Hali.
Nos szerintem teljesen mindegy hogy francia, német vagy bár mely autó márka. Ha meg nézzük az érzékelők többsége hella, bosch vagy valamely más neves gyártó terméke. És itt van a kutya elásva. Régebben egy életen át működtek ezek az érzékelők, most a jobbik esetben bírnak ki 1-2 évet. Az áruk meg a csillagos eget verik. Különösen a kapcsolók érintkezői, mindenből annyira ki van spórolva az anyag csak pár évet bírjon és vegyed az újat. Szép napos napot mindenkinek.....
JGM Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1621

spéci szerszám..... fél méteres csavarhúzó + egy vékony pofájú vízcsőfogó. Tökéletesen működik :-))

Egyébként 35 év autókázás után másfél éve van ABS-es autóm, és egyszer röcögtette meg a fékpedált, amikor megálltam az út szélén, és sáros volt az útpadka. Szerintem ha legközelebb baja van, a legolcsóbb megoldást választom: Biztosíték ki.

Előzmény: GARFIELD (1619)
mászóember Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1620
Kösz MosiDoki! megnézetem akkor abból az irányból is!

Üdv
Előzmény: mosidoki (1614)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1619
Nem árt, ha van hozzá spéci szerszám..... Mondjuk a 440/460 -as volvo kb ugyanilyen hátsó fékkel rendelkezik. Így jó hozzá :)
Előzmény: JGM (1616)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1618
Az ABS igencsak hasznos eszköz tud lenni. Egyik nap egy jóképességű audis befordult elém, az út csúszott, szemből meg jött a nagy sárga villanyvasaló. Satufék, kormány el, és az autó tökéletesen vezethető maradt úgy, hogy közben fékeztem. ABS nélkül keresztbe állt volna az autó.
Előzmény: JGM (1616)
llaller Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1617
köszi a választ, szarakszik az ABS-em hol világit hol nem de tele van vele a t....öm. Az összes jeladó jó, holott bal hátsó kontakthibát állapitott meg a komputer.
Előzmény: JGM (1616)
JGM Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1616
A hátsó munkahenger dugattyúját nem nehéz visszanyomni (ha nincs hibája), csak annyi a különbség az elsőhöz képest, hogy nyomás közben csavarni kell jobbra, mert van benne egy menetes utánállító a kézifék miatt. Ha alaphelyzeben van, akkor simán bemennek a fékbetétek. Mondjuk az enyémet már szakszervízben cserélhették, mert az egyik porvédőjét kiszakították. Persze égen-földön nem kapni. Talán meg kéne venni hozzá a komplett munkahengert 70 gurigáért.

Egyébként azon gondolkoztam a hozzászólásokat olvasva, hogy milyen nehéz a kiváló francia mérnökök által tervezett semmire se jó megoldásokat kiiktatni. Pl.: EGR szelep, pirotechnikai övfeszítő, légzsák, és lehet, hogy szerdán nálam az ABS is repül. Szerintem több autót el lehetne adni, ha 1 millával olcsóbb lenne, és nem tennék bele a sok okos találmányukat. Néha eszembe jut, hogy ha lemenne egy Renault szervizbe egy tervező, vajon beleütnék-e a fejét a szerelők a sok hozzáférhetetlen alkatrészbe? /Vizuális típus vagyok :-)) /

Előzmény: llaller (1615)
llaller Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1615
hogy nyomtátok vissza a hátsó fékdugattyút? az új fékbetétet mikor raktátok a helyére,visszanyomott fékdugónál simán be tudtátok rakni?
Előzmény: JGM (1611)
mosidoki Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1614
Szia Mászóember.
Nekem is volt ehhez hasonló gond,de nekem nem aludt el magától a lámpa.
A vákumszivattyúnál volt egy kis dugulás.
Először nekem is csak néha nem kapcsolt a vákumszelep utánna renszeresen nem dolgozott.E miatt nem volt teljesítmény.
Lekötöttük a csöveket a szelepről ée szelep nélkül próbáltuk ki a turbót.
Úgy szépen dolgozott.
Amióta ki lett takarítva a az összes vákumcső azóta nekem semmi bajom az autóval.
Előzmény: mászóember (1613)
mászóember Creative Commons License 2010.02.21 0 0 1613
Sziaszok!

Visszaolvasgattam a régebbi hibákat, és találtam is az általam is észleltet, de megoldást nem igen. A következőt csinálja a gép: (asszem már 1,5 éve észlelem a problémát) menet közben, sebességtől szinte függetlenül kigyullad az izzítás lámpa, ami néhány másodperc múlva el is alszik. ritkán egy két percig tart. az 1,2 es fokozatokban nem érződik, de a többiben igen, hogy hol húz, nem húz, húz, nem húz (elég idegesítő) folyamatosan egyenletesen ez változik2000-3200-es fordulatig a , ezt szinte mindig csinálja izzítólámpa ide vagy oda. A légtömegmérőm és az agr-em biztos nem 100%-os, csak attól félek ha ezeket kicseréltetem akkor sem változik semmi. ja egyébként 2004es trafic 156 000km szokásos 15000 olajcserékkel, 30000es gázolajszűrő cserével, 4-5 gömbfej, meg fékbetéten kívül, nem volt semmi baja, ja meg persze 150 000 nel a szokásos dolgok... Ha van valami ötlet ...
Köszi
sz_attila Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1612
Az én Vivarómon 4 küllős.
Előzmény: GARFIELD (1609)
JGM Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1611
Garfield!

Bocsi, kicsit rosszul fogalmaztam. A fékhenger dugattyúja nem szorul, de csak akkor megy vissza, ha kinyitom a légtelenítő csavart. Namost: Annyit tudunk, hogy a fékolaj átmegy az ABS vezérlő által vezérelt szelepeken. Tehát arra gondoltam, hogy ha nem tud a fékpedál elengedésekor visszafolyni a fékolaj, és nyomás alatt marad a fékhenger, akkor annak az ABS szelepéhez lehet köze. Nem a vezérlő elektronikát szeretném javítani, hanem azt a részét, amit vezérel az elektronika. Szerintem fékhengert hiába vennék, mert a nyomás azt sem engedné vissza és ugyanúgy szorulna.

Előzmény: GARFIELD (1610)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1610
????????

Ha szorul a munkahenger, azt esetleg meg kell nézni, hogy miért! De leginkább cserélni.....

Mi köze az ABS szelepnek a fékmunkahengerhez? Amúgy nem javítható az ABS vezérlő, mert nincs hozzá javítókészlet. Otthoni körülmények között nem javítható....
Előzmény: JGM (1608)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1609
Másképp van a kormánykerék küllőzve, a rönyóé 4 küllős, a zopel meg 3...
Előzmény: soonó (1607)
JGM Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1608
Pálinkás jó estét az uraknak!

Ma elfogyott a fékbetét az egyik hátsó oldalon, a másik felén nem teljesen. Szétszedtük a cseréhez, de a szorulós oldalon nem tudtuk visszatolni a fékhenger dugattyúját, csak úgy, hogy ki lett nyitva a légtelenítő szelep. Új betéttel össze van rakva, a szorulós oldalon melegszik a betét. Nem tudom, volt már valakinek ilyen baja (a sok többi mellett)? Esetleg ABS vezérlő szelepeket szedett már szét valaki?

soonó Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1607
Mer méér?

Az talán nem kerek? :-)
Előzmény: GARFIELD (1605)
soonó Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1606
Kettővel hamarabb kellett volna kérdezni.:-)
Előzmény: jocó67 (1604)
GARFIELD Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1605
A rönyóé viszont kényelmesebb....
Előzmény: frecska (1602)
jocó67 Creative Commons License 2010.02.20 0 0 1604

Sziasztok!

 

Új tag vagyok, nemrég vettem egy 2002 es vivarót, sajna eléggé levan lakva.

Tudnátok segíteni hol találok egy jó bontótt?

Kellene motorháztető hangszigetelő, elakadásjerlző kapcsoló, szőnyeg készlett, a túrbó is folyik, stb.

Előre is köszönöm Jocó jpapp@pappgep.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!