Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

merciw115 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1459

:-))

 

 

candle Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1458
" kédert ami a kasznin van az ajtónyílásoknál már nem lehet még rendelni sem! "

Biztos? Hívtad a boltokat?
Előzmény: Nemlacko (1457)
Nemlacko Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1457
Üdv!

Amit tudtak adni másik boltban mindent onnan rendeltem, lengéscsillapító, fékcső, fékbetét, stabilizátorsilent, de lengőkarsilentet nem tudtak adni ezért mentem a Pappas-hoz.

A többi alkatrész (szélvédőgumi, stb) pedig csak gyárit szabad venni és azt sem tudtak adni egyáltalán, de még jó hogy létezik a forum és meg tudjuk osztani a tapasztalatokat!

Pl. a trabant ablakgumi -val sokat lehet spórolni, ha jó hozzá mert a gyárit azt méterre adják és 12.E Ft/m!!! Az pedig olyan apró részlet ami nem befolyásolhatja az autó értékét. Majd kipróbálom hogy jó lesz-e hozzá. Még mindig szebb lehet mint a kopott.

A kédert ami a kasznin van az ajtónyílásoknál már nem lehet még rendelni sem! Az helyett is ki kell találni valami megoldást, mert csak újnak kell lennie.
Előzmény: te_o (1456)
te_o Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1456
Mondjuk te is tudod, hogy mekkora árréssel nyomják a szalonok általában. Nyilván ebben sem olcsóbbak. Miért nem keresel gyári minőséget alkatrészesnél? Sokszor ugyanaz gyártja.
Előzmény: Nemlacko (1454)
Nemlacko Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1455
Te o

Csak a képet láttam, az nem rossz, gondolom azért is nézték meg innen is.

Előzmény: te_o (1453)
Nemlacko Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1454
Biztos, hogy több jó autó van kint mint itthon, (nagyobb ország, több volt újan is, volt-van pénz javításra), amit mondtam az csak saját vélemény volt én sem voltam kint ilyen autóért, csak eladásra hoztunk egy két normál autót.

Az viszont biztos, hogy mindegyiken van mit csinálni, hibátlan nincs normális áron hirdetve az eladó autók között...

Ma is voltam a szalonban, árakkal nem fárasztok senkit, a silenteket készletben adták 4db silent, csavarokkal együtt került 28.E-be, máshol 1 db-ot mondtak 5.E-ért.

Viszont akit érdekel részletesen tájékoztatom árakkal kapcsolatban, legalább lesz mihez viszonyítani.
Előzmény: Törölt nick (1450)
te_o Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1453
Nemlacko:
Ha a fehér /8 -ra gondolsz a hasznauton, az felejtős. Szintén "nepper" árulja :), és hát... nem az igazi. Nem véletlenül hirdeti lassan két éve... (a tehénmintás üléshuzat a jéghegy csúcsa állítólag). Innen is nézték meg régebben többek.
Előzmény: Nemlacko (1445)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 1452

Szerintem sokat lehet spórolni, ha nem minden alkatrészt a merci szalonból vesz az ember fia. Pl: én is kicseréltetem az első futómű összes szilentjét,  amibe beletartozik a bölcső négy gumibakja is csavarokkal egyéb kiegészítőkkel együtt

 50.000,- huf FEBI BILSTEIN -ezt még korrektnek tartom.

a szalonokban enyhén brutál árakba ütközik aki betéved

nekem egy 240D 3.0 van a születésem évből 1974-es

zárható tanksapka:37.000,-

A oszlopra való légterelő elem (ami sajna 30 év alatt szétrohad belül) 128.000,-

biztos arannyal van kiöntve mert darabonként ennyi!!!!

vízlehúzó gumicsík az oldalablakokhoz 5.000,- /db

ezt muszály volt elvinni, ezek után ez ajándék :) 

amikor rákérdeztem az oldalablak megvezető gumicsík árára hanyatt homlok menekültem, azóta a környéket is kerülöm.

ez utóbbit megoldottam TRABANT!!!!! gumicsíkokkal ami 6.000,- huf-ból kijött mind a négy ajtóra, tudom,hogy gányolás meg undorító dolog, de százezer emberből egy

ha az autó ezen részét fogja vizslatni és az sem biztos,hogy észreveszi ezt a turpisságot.

Másfél éve használom a verdát eddig csak gumialkatrészeket kellett cserélni

pl: mikor megvettem a kocsit a bal oldali motortartó bak annyira szétment,hogy

a motor az elejére szerelt szervószivattyúval rajta tehénkedett a stabilizátoron

gondolhatja mindenki milyen hangja volt!

matchbox Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1451
Vasárnap érkezett meg az Ebay-en 1 azaz egy euroért vásárolt 87 Fiat Unom. Teljesen hibátlan, a két első lámpa hiányzik. Kitünő alkatrész forrás lesz. Ugyhogy lehet ott találni alkalmi vételeket.
Előzmény: Törölt nick (1450)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1450
szerintem a magyarországi kinálathoz képest nehéz hátrébb lenni kint európában. Ne felejtsük el, hogy elég sok járgány eladó, ehhez képest nem sok ilyen mifajta féleszü van ám odakint sem, akik ezekre ráugranának! Nem mehetnek az árak az egekbe. Sokakat nem is érdekel különösen, csak már ne legyen gond a meghalt nagypapa kocsija, mert a házát más sikerült eladni, stb. Nekem személyes ismerősöm adott el kint egy 64000 km-t futott, teljesen gyári VW bogár kabrioletet (1973) 500 euróért, mert sem ideje, sem kedve nem volt azzal szórakozni, hogy hónapokig árulgassa a megérdemelt 5-6000 euró miatt. Nem tétel, ha valaki havonta annyit keres. Miahmarabb le akarta tudni, neki csak gondot okozott, nagyvárosban nem lehet csak úgy parkolni erre-arra.
Előzmény: Nemlacko (1444)
WAndrew Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1449

a gyári szerszámkészlet nem maradt meg véletlen "emlékbe" ?? :))

...remélem az indexkapcsoló megvan még, majd alkalomadtán...(nem mintha rögtön be akarnám építeni:)))))

Előzmény: gy69 (1441)
WAndrew Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1448

igen én voltam, köszi!

az árral kb tisztában voltam ahogy az ebay-t nézegettem, de 1:43-asért tényleg kicsit sok, meg a gép is kicsi csak 10cm  :((

Előzmény: hieronymous (1446)
WAndrew Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1447
hmm, 28e 1 lengőkarszilentért kicsikét sok szerintem. Én lemfördert vettem 9800 ért, szerintem nem roszabb mint a gyári. A febi is hasonló árban van, nem tudom minőségileg az kifogásolható-e...
Előzmény: Nemlacko (1445)
hieronymous Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1446

Sziasztok!

Valaki korábban keresett innen állólámpás modellt, talán WAndrew?

 

itt láttam, 1:43 és nem olcsó:

http://www.automodellszalon.hu/hirek/051019.htm

 

Nemlacko Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1445
Rendeltem silent blokkot az első futóműhöz 1 lengőkarba 28.E Ft a javító készlet, elől 4 lengőkar van...

Van a hasznaltauto-n 7kiló körül kép alapján nem olyan rossz merci, ez közelebb is van és a papírjai is magyarok...

Nagy Értéke viszont akkor van csak egy ilyen Mercinek ha nem tudsz belekötni, ahhoz pedig zsebbe kell nyúlni, hogy olyanná varázsolj egy autót...

Most vagyok a közepén pont ennek a dolognak...
Előzmény: Nemlacko (1444)
Nemlacko Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1444
Üdv!

Láttam, hogy azt számolgattátok, hogy mennyibe kerülne a 3.E Eu-s Mercit hazahozni és vizsgáztatni.

Utiköltséget nem számoltatok, pedig nem elhanyagolható, tegyük fel, hogy nem olyan a verda mint a képen és fölöslegesen mentél ki, stb, stb.

A másik, nem létezik szerintem még a nagy Dojcslandban sem alkalmi áron abszolut hibátlan, kifogástalan gyári veterán, ott sem hülyék, akinek olyan van a birtokában nem fogja el kótya-vetyélni pár rongyos euróért, nekik még kevésbé van szükségük 2-3 E eu-ra mint nekünk és itt is kitart-juk(ják) a vasakat.

Még egy, ha nem hibátlan lehet számolgatni a költségeket, írtam már de röviden elmondom az általam érdeklődött árakat:
Szélvédő gumik 50.E /2db
Ajtókhoz gumik kb 250.E
Lámpa első 70.E
(ezek a szegedi szalon árai, lehetnek olcsóbbak is!)
Előzmény: Törölt nick (1424)
jogepek Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1443

Urak!

Turkáltam a régi fényképek közt és találtam nagyapám régi céges autójáról pár képet:

 

 

 

 

Remélem tetszik! :)

Rendar Creative Commons License 2005.11.23 0 0 1442

"a sargat eladjuk, biztos konnyebb lesz, az dizel eleve"

 

Húha, eladó dízel?? Érdekel! :-)

Előzmény: bakonyigg (1440)
gy69 Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1441

Sziasztok.

 

Hogy beindult a topik. Eladtam az állólámpámat sír a szivem, bánom de a muszály nagy úr, de úgy néz ki jó kezekbe került. Az egyenleg -450e :(, de megérte a "fíling" miatt, és tuti lesz még állólámpám:). Maradt egy  csillagom emlékbe.

bakonyigg Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1440

Koszi, eloben sem rossz..,:-)

( Ahanyszor megyek vele ,rajovok hogy el sem kene adni mert JOooo! )

Dehat sajnalom hogy ott all evi 1-2 ezer kilometerrel, meg hat kene a penzmag.

Persze lehet a vegen atdizelesitem valami franko felujitott 240d-motorral,

a sargat eladjuk, biztos konnyebb lesz, az dizel eleve, azt mehet a bordo a palyara minden nap...persze mar nem lesz eredeti, dehat akkor mi van? Semmi, vegul is ez nem coupe ami kicsit rohejes atdizelesitve...

udv

Előzmény: te_o (1439)
te_o Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1439
A bordó géped nagyon szép így képről.
Előzmény: bakonyigg (1438)
bakonyigg Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1438

Persze kiderul a 120 lovacskabol is hogy 6 hengeres (4 hengeres- 110 LE)

De valahogy szerintem egy masodik szerias 230-nal az az elso amit tulajkent kozolnek, hogy 4 vagy 6 hengeres-e, itt meg valahogy olyan homaly az egesz, mint az auto eleje...ettol azert lehet jo a gep, de hogy van valami bibi az fix.Syerintem az eleje peppe volt torve, az a minimum.

udv

 

Előzmény: te_o (1435)
te_o Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1437
Fordítva.
Előzmény: Törölt nick (1436)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1436
Én valahol azt olvastam (talán épp itt) hogy a 114 az négyhengeres minden esetben, és a 115-a hathengeres. Akkor ez mégsem igy van?
Előzmény: te_o (1435)
te_o Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1435
Írta, hogy w114. Ez 230.6. Csak nem részletezi. Vagy valamit nem látok?
Előzmény: bakonyigg (1432)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1434
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1433
bakonyigg Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1432

Hali.. Van nekem bizony ketto is...pl a bordo a hasznaltautorol 1.2 mio-ert az egyik, a masik napi hasznalatban egy csibesarga 200d, es 3-at mar elbontottunk az orok vadaszmezokre..

Itt okostojaskodok tehat, de csak azert, hogy senki ne jarjuon ugy mint en..lentebb el lehet olvasni a bordo tortenetet....

a holland 230-as azert gyanus, mert 1973-ban allt ugye a 230.4-es mint uj moci a csatasorba, de a regi hathengerest nem szuntettek be, igy 1973 nyaratol volt a 230.4-es es a 230.6-os, ami igy szerepelt onnantol kezdve a csomagtartofedelen is..

Innen nezve lehetett gyari orig. mindketto motor, de gyanus hogy aki arulja annak ez valahogy mellekesnek tunik, es ha amugy ilyen franko szepentartott geprol van szo, akkor ez valahogy  igy santit, hogy azt sem tudjuk mit arulunk?

udv Zuglobol

Előzmény: merciw115 (1429)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1431
meddig lehet 4 hengeres? Először azt gondoltam, talán csak lemaradt a hatos, de látom, hogy ez W114, szal négyhengeres valóban.
Előzmény: bakonyigg (1426)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.22 0 0 1430
Ez a kockázat bizony mindig benne van a fényképek utáni vásárlásban! Ez tény. Én úgy tervezem, hogy ha eljön az időm, és kiválasztok párat, akkor az elég hosszas telefonálgatásba, további képek kérésében is meg fog mutatkozni. Eleve nem 120X160-as felbontású képek kellenek, de ez a mai világban már nem gond. Biztos meg lehet kérni a tulajt, hogy pontosan mit fényképezzen le, stb stb.
Előzmény: bakonyigg (1426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!