Megérkezett Németországból az egy hónapja elveszettnek hitt Mercimodell-csomagom. Tehát most az a vicces helyzet állt elő, hogy tele az irodám W123-assal.
Aki rendelt tőlem, az már más beszerzési helyről megkapta, a többletet eladnám a Vaterán.
Kérdésem, hogy van-e olyan, aki nem rendelt, de most megtenné ezt.
Az árak. Jó kérdés. Ami itthon nincs de nekik van én olyanokat hoztam. Ami tucatáru az olcsó. De tudják, hogy mi az ami nincs. Pl. hoztam egy Alpine full electronik magnós rádiót 20 -ért és 123T-be csomagtérhálót 100 -ért. Új fecske fényszórójuk is volt, azt is vettünk nem emlékszem mennyiért de nem volt horror. Ezt a készletes dolgot nem annyira értem. Van egy készletük korrekten számítógépes adatbázisban, cikkszámra is kereshető. Ami nincs az nagy valószínűséggel a jövő héten se lesz, hacsak meg nem rendeled újban. Mi bonthattunk magunk is, de csak hárman voltunk normális kinézettel és nyelvtudással. Ha beesik egy klubra való keleteurópai, nem hiszem, hogy beengednek bontani.
Az itthoni árakhoz képest milyenek az áraik? Meg lehet azt csinálni, hogy összeírod mi kell az autódhoz, kiutazol, bemész, összeszeded/kiszereled (vagy ők) ami kell? Vagy van egy készletük, ha épp nincs akkor így jártál, majd jövő héten gyere vissza, addigra bontanak?
Tavaly voltunk. Gondolom munkaidőben vannak. Van valahol névkártyám, de eléggé el lehet bújva, nem jött elő. Telefonon egyeztess velük előtte. Egy barátom most pénteken volt náluk, ha holnap este hazajön, több friss infóm lesz.
En is...allitolag europa masodik legnagyobb mercibontoja a Ries
Egyszer azt hallottam, hogy be kell jelentkezni, kulonben nem biztos hogy tudnak foglalkozni veled ha csak ugy betoppansz...Volt mar valaki ott kozulunk?
A többi boltot még nem hívtam fel, de ekr-től majd érdeklődöm, nem sürgős mert idén már nem akarok semmit vásárolni hozzá.
Felírtam egy listát amit ki akarok cserélni, elég húzós úgyhogy tavasszal fogom rászánni a pénzt. Majd akkor mindenkit körbe telefonálok és meglátjuk mit mondanak rá.
A Merci szalonban megleptek egy ajándékkal, ingyen ide adták a gyári papírját (fénymásolatot) amin minden adata rajta van- motor, alváz, kormánymű stb szám, fényszórók fajtája, gyártás napja stb. Állítólag 5Ft/ccm+áfa az ára és ezt kell vinni a veterán vizsgához.
Amit tudtak adni másik boltban mindent onnan rendeltem, lengéscsillapító, fékcső, fékbetét, stabilizátorsilent, de lengőkarsilentet nem tudtak adni ezért mentem a Pappas-hoz.
A többi alkatrész (szélvédőgumi, stb) pedig csak gyárit szabad venni és azt sem tudtak adni egyáltalán, de még jó hogy létezik a forum és meg tudjuk osztani a tapasztalatokat!
Pl. a trabant ablakgumi -val sokat lehet spórolni, ha jó hozzá mert a gyárit azt méterre adják és 12.E Ft/m!!! Az pedig olyan apró részlet ami nem befolyásolhatja az autó értékét. Majd kipróbálom hogy jó lesz-e hozzá. Még mindig szebb lehet mint a kopott.
A kédert ami a kasznin van az ajtónyílásoknál már nem lehet még rendelni sem! Az helyett is ki kell találni valami megoldást, mert csak újnak kell lennie.
Mondjuk te is tudod, hogy mekkora árréssel nyomják a szalonok általában. Nyilván ebben sem olcsóbbak. Miért nem keresel gyári minőséget alkatrészesnél? Sokszor ugyanaz gyártja.
Biztos, hogy több jó autó van kint mint itthon, (nagyobb ország, több volt újan is, volt-van pénz javításra), amit mondtam az csak saját vélemény volt én sem voltam kint ilyen autóért, csak eladásra hoztunk egy két normál autót.
Az viszont biztos, hogy mindegyiken van mit csinálni, hibátlan nincs normális áron hirdetve az eladó autók között...
Ma is voltam a szalonban, árakkal nem fárasztok senkit, a silenteket készletben adták 4db silent, csavarokkal együtt került 28.E-be, máshol 1 db-ot mondtak 5.E-ért.
Viszont akit érdekel részletesen tájékoztatom árakkal kapcsolatban, legalább lesz mihez viszonyítani.
Nemlacko: Ha a fehér /8 -ra gondolsz a hasznauton, az felejtős. Szintén "nepper" árulja :), és hát... nem az igazi. Nem véletlenül hirdeti lassan két éve... (a tehénmintás üléshuzat a jéghegy csúcsa állítólag). Innen is nézték meg régebben többek.
Szerintem sokat lehet spórolni, ha nem minden alkatrészt a merci szalonból vesz az ember fia. Pl: én is kicseréltetem az első futómű összes szilentjét, amibe beletartozik a bölcső négy gumibakja is csavarokkal egyéb kiegészítőkkel együtt
50.000,- huf FEBI BILSTEIN -ezt még korrektnek tartom.
a szalonokban enyhén brutál árakba ütközik aki betéved
nekem egy 240D 3.0 van a születésem évből 1974-es
zárható tanksapka:37.000,-
A oszlopra való légterelő elem (ami sajna 30 év alatt szétrohad belül) 128.000,-
biztos arannyal van kiöntve mert darabonként ennyi!!!!
vízlehúzó gumicsík az oldalablakokhoz 5.000,- /db
ezt muszály volt elvinni, ezek után ez ajándék :)
amikor rákérdeztem az oldalablak megvezető gumicsík árára hanyatt homlok menekültem, azóta a környéket is kerülöm.
ez utóbbit megoldottam TRABANT!!!!! gumicsíkokkal ami 6.000,- huf-ból kijött mind a négy ajtóra, tudom,hogy gányolás meg undorító dolog, de százezer emberből egy
ha az autó ezen részét fogja vizslatni és az sem biztos,hogy észreveszi ezt a turpisságot.
Másfél éve használom a verdát eddig csak gumialkatrészeket kellett cserélni
pl: mikor megvettem a kocsit a bal oldali motortartó bak annyira szétment,hogy
a motor az elejére szerelt szervószivattyúval rajta tehénkedett a stabilizátoron
Vasárnap érkezett meg az Ebay-en 1 azaz egy euroért vásárolt 87 Fiat Unom. Teljesen hibátlan, a két első lámpa hiányzik. Kitünő alkatrész forrás lesz. Ugyhogy lehet ott találni alkalmi vételeket.
szerintem a magyarországi kinálathoz képest nehéz hátrébb lenni kint európában. Ne felejtsük el, hogy elég sok járgány eladó, ehhez képest nem sok ilyen mifajta féleszü van ám odakint sem, akik ezekre ráugranának! Nem mehetnek az árak az egekbe. Sokakat nem is érdekel különösen, csak már ne legyen gond a meghalt nagypapa kocsija, mert a házát más sikerült eladni, stb. Nekem személyes ismerősöm adott el kint egy 64000 km-t futott, teljesen gyári VW bogár kabrioletet (1973) 500 euróért, mert sem ideje, sem kedve nem volt azzal szórakozni, hogy hónapokig árulgassa a megérdemelt 5-6000 euró miatt. Nem tétel, ha valaki havonta annyit keres. Miahmarabb le akarta tudni, neki csak gondot okozott, nagyvárosban nem lehet csak úgy parkolni erre-arra.
hmm, 28e 1 lengőkarszilentért kicsikét sok szerintem. Én lemfördert vettem 9800 ért, szerintem nem roszabb mint a gyári. A febi is hasonló árban van, nem tudom minőségileg az kifogásolható-e...