Szia Nem vettük le a vákumszivattyút,hanem amelyik cső a turbóhoz ment arra vákumot csináltunk és rögtön húzott a vákummembrán és dolgozott a turbó. Utána nem volt más mint megnézni a vákumszivattyút hogy miért nem van vákum a turbó felé. Nekem rögtön a vákumszivattyúnak a csonkján volt a dugulás. Fékszervó az nekem is olyan volt mint állat,semmi baja nem volt, azért volt érdekes hogy nincs vákum.Nekem oda vastagabb keresztmetszetű a csatlakozó.A turbó felé meg vékony. üdv Béla
Szia. Hogy is volt a vákúm szivattyúval. Nekem olyan a problémám hogy nincs teljesítmény, a motor térben nem hallom a túrbó szabályzójának a kerepelését így lehúztam mind a két csövet és semmi, viszont van rendesen fék rásegítésem. A vákum szivattyúnál láttam valami rozsdás szmötyit de levegővel alig jött ki, a vákum szivattyút is leszedtétek ?
Csak vicc volt, eszembe jutott egy kolléga egy régebbi munkahelyről, aki rettegett a repülőgéptől. Minszkbe kellett mennie üzletileg, és el is ment egy Forddal oda-vissza...
Kazahsztánban él egy ismerősöm, néha még hazajár, ő mesélte, hogy olyan utak vannak, hogy a Landcruiserrel az út mellett a sztyeppéken jobban lehet haladni, mint az utakon, ő hetente jár be a "megyei" székhelyre ügyintézni, oda-vissza 800 km-t....
Garázsba le kell hajtani a zanternát. Kifele fel akarom állítani, és lazán letörtem. Most vehetek másikat, meg gondolom szét kell szenni a tetejét belűlről, hurrá.
aha, akkor a rovid-alacsony Traficnak is örülnek majd április közepén remélhetőleg:)
Szerencsére nem nagy kerülő, a komp csak 23:00-kor indul, és Pisába úgyis benézünk, ha felveszik campernek, akkor azzal megyunk, ha nem, akkor autózunk tovább:) Gondolom, ha kezemben a jegy akkor már induláskor nem küldenek vissza...
Én 3 éve mentem Olasz-Görög viszonylatban félmagas-hosszu offtopic kisbusszal camper jeggyel és nem szoltak semmit. Mondjuk nekem körbeüveges és lefüggönyözött volt, illetve juniusi eloszezon volt félig megtelt komppal sztem orultek hogy oket választottuk Bari-Patras.
külföldön eleve nem kérik a menetlevelet, az enyém fehér dobozos (ex_BAT), így egyáltalán nem tűnik fel a forgalomban, ellenben emiatt eléggé teherautónak is néz ki :))) na majd meglátom, nincs nagy kedvem 2000km-ert vezetni egy irányban, de pl. Nápolyban még nem voltam, az az autózás mellett szól (persze a városba már motorral mennék be, nem a nagy döggel :))
Úgyis kiránduló cuccok vannak benne, ne magyarázzák meg ,hogy tgk. !
Menlevelet meg ne mutogasd! :-)
Nekem Viságrádnál dumáltak. Megvettem az szgk. jegyet, oszt felhajtáskor brekegett a kepten, hogy ez milyen gépjármű? Mondom szgk. Jó, de akkor hány üléses? 7. Az már nem busz? Nem. :-)))) De, akkor is, ez nagy.
A poén, hogy a pici Defenderünk is 7 személyes, és abba meg MINIBUSZ van a forgalmiban. :-))))
Ma ebben az egész jó (kicsit szeles) időben megcsináltam az AGR szelep elforgatását!!! Nem egy ördöngősség, tovább tartott megtakarítani mint maga a művelet!!! 10.kor kezdtem, szépen kényelmesen, odafigyelve, nem kapkodva, és 12-kor már mostam a kezem!!! Gondoltam hogy kormos lesz, azt hogy ennyire!!! Megyek egy kört, kipróbálom és színig tankolom, kíváncsi leszek a fogyira, meg hogy jobban megy-e!!!??? Kellemes, balesetmentes jó utat mindenkinek!!! Üdv: karimama!!!
Kompozott már valaki Olaszországban Trafic-kal? Nem egyértelmű számomra, hogy ellenőrzik-e a kompoknál, h Camper vagy LCV-e az autó, a teherautó díja drágább, ha jól értettem. Én nyaralni mennék a Trafickal, és megspórolnám a vezetés egy részétt a komppal, ha fel tudom csempészni Camperként...
Szóval a kérdés az, h ellenőrzik-e, vagy ha veszek Camper jegyet, akkro simán felengednek? járt már arra valaki? (ez speciel Livorno-Palermo)
Lallaer mikor kötjük ki az Agr-em? Egy hét múlva megyek egy közel 6000km-es /angol francia német/ útra, kiváncsi lennék mennyit csökkenne a fogyasztás, jelenleg hosszú távon óra szerint 155-160-as tempónál 9 körül alakul..
Hali. Ilyen szép időben, ABS meg minek. Ja, elkiabáltam hogy semmi baja a gépnek. Már kezdi a dögg. A turbo vákum érzékelő nem kerceg, lehet nekem is ki kellene takarítani a vákum csöveket ?
szevasz az összes jeladó szét lett húzva csatlakozók érintkezői tiszták, ellenállás értékük egyforma, alváz alatt csatlakozó tiszta, szoftver szerint bal hátsó jeladó,de mégsem az, nem tudom leállitani az autót most.
Nekem egyszer váratlanul kigyuladt at ABS lámpa. Kiderült, hogy nagy hóba mentem bele a kerékkel és a jeledó emiatt egy ideig nem müködött. Lehet, hogy a tiéd is sáros, koszos a jeladód?
szevasztok hol van az ABS biztije? világit a műszerfalon a két sárga fény folyamatosan, a szerelők vakarják a fejüket," haggyam ott az autót" időm nincs mert menni kell fuvarba, ha kiveszem a biztit a visszajelző világitani fog továbbra is?
sziasztok én holnap megyek lindau majd bregenz és haza, a motorblokk tűzfal felöli oldalán valahonnan engedi az olajat, valószinű tömités, de nem olajteknő,esetleg másnak volt már illen? Agr szelep, ha számottevően nem is kisebb a fogyasztás, a motor tiszta beszivott levegővel dolgozik,ezáltal megnöveled a motor élettartamát,nem beszélve a tiszta levegő-gázolaj üzemre.
Kérdéssel fordulok azon kollegákhoz, akik az AGR-szelepet elforgatták, kikötötték! Mennyire változott meg az autó??? Dinamika??? Fogyasztás??? Kéthete volt az autó műszakin, meg mostmár javul az idő is, így itt az ideje átalakítani nekem is!!! Válaszokat előre is köszönöm!!! Mindenkinek baleset mentes jó utat kívánok!!! Üdv: karimama!!!