Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cápaFeri Creative Commons License 2006.12.28 0 0 4945
Na...vajon mik is lehetnek a számok? :-)))
mixi2007 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 4944
Szia R,R!

Köszi a válaszod, de őszintén megmondom a számokból egy mukkot sem értek.:)))
Kösz Mixi!
Előzmény: R*R (4941)
R*R Creative Commons License 2006.12.28 0 0 4943

Szia!

Le kellett bontani a kárpitot, lemezcsavarra váltottam amit csak lehetett.

A zörgő elemek alá egy löket szilikon segíthet, ha szükség van rá.

Üdv

Előzmény: nagyharcos (4942)
nagyharcos Creative Commons License 2006.12.28 0 0 4942
A másik fórum is volt aki osztotta a TE véleményedet, tehát leszedik a kárpitot fóliázáskor. Ezek szerint ki így, ki úgy csinálja. Az én szakim leszedi.
R*R: Amikor az elemeket cserélted az ajtón lebontottad a kárpitot? Műanyag lósz@ar patentok tartják a helyén?

A kérdésem továbbra is az (mert erre nem kaptam választ), hogy van valaki, akinél szintén jelentkezett már ilyen kárpit zörgés, nyikergés, nyiszogás??? (Ez egy szép újmagyar szó.... levédessem?) Van rá egyedi, házi megoldás, vagy várni kell a fantasztikus szervízek profi megoldásaira?
Előzmény: R*R (4928)
R*R Creative Commons License 2006.12.28 0 0 4941

Szia!

<matolcsi@gmail.hu>:
Sorry, no mailbox here by that name. vpopmail (#5.1.1)

A legegyszerűbb és nem kerül semmibe:

-3507; 3508; 3545; 3558;

Direkt sportlégszűrő: 

-3728; 3742

-3285; 3300; 3673; 3674

-2939; 3638; 3645

Előtét chipek, lambda szondák, stb.:

nem ajánlom, a chiptunuing ugyan drágább, de hasonlíthatatlanúl többet ad, és nem romlik el

Sportdob:

-3673; 3728; 3742

Sportkatalizátor: nincs adat

Chiptuning, optimalizálás:

-3580; 3610; 3611; 3653; 2988; 2993;

Üdv

Előzmény: mixi2007 (4929)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.27 0 0 4940
Olyan, olyan! :-) Mondjuk még az ajtó csak ideiglenes rajta, de körbe védett, családi házas, jó kis állandó klímájú lesz, ha az is rákerül! :-)) De így is kell ez az eljárás, hiába nincs csillaggarázsban. Kis város ez, nincsenek távolságok. Keresztbe kasul is csak 10 km.:-))
Előzmény: R*R (4939)
R*R Creative Commons License 2006.12.27 0 0 4939

Szia!

A télen fűtött, nyáron hűvös szuteringarázsnál kevés jobb van, ami nem igényel előzetes kondicionálást! A motornak hidegindításnál kiváltképp nem mindegy telente.

Üdv

Előzmény: cápaFeri (4938)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.27 0 0 4938

Amióta hideg van, leállásnál mindig hidegre állítom a szabályzót, ventit lekapcsolom, hogy el ne felejtsem majd indulásnál. Amikor indulás után elhagyja az 50-et a mutató egy-két mutató-vastagsággal, akkor adom csak rá a fűtést.

Persze, hogy hamarabb melegszik így, ha nem kell a radiátorban lévő közeget is melegítenie először! No meg kevesebbet is eszik, hisz hamarabb eléri az üzemi hőfokot a motor. Hiába: áldozni kell a kényelem oltárán néha.:-))

Előzmény: Picuj (4936)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.27 0 0 4937

Szia mixi2007!

 

Megmondom őszintén, hogy egyben akartam eladni. Azért írom, hogy akartam, mert asszem átrágom még ezt alaposan. Tudniillik váltani akartam 16"-ra.

A vásárlásnál félig kényszer volt ez a felnigarnitúra, nem ilyet akartam, ezeket csak elfogadtam helyette ("alessio montecarlo" volt a kiszemelt, de a startgumisok megszivattak). Gondoltam a gyári lemezfelnijeim, amiket megkaptam az autóhoz maradnak a jó kis UG7-es téligumiknak, nyári garnitúrát meg veszek 16"-ban a hőn áhított felnikkel, vagy esetleg még "oz supertourismo", vagy "aez xylo". Elkezdtem számolni és oda jutottam, hogy 180-200 eFt lenne az új szett, ezekért meg jó, ha kapok egy százast. Így asszem maradok a seggemen egyelőre. Főleg, hogy tél után megszaporodnak a kátyuk, a /45-ös gumiknak és a szép nagy 16"-os felniknek jobban betennének, mint a meglévő papucsoknak.

Azt a százast inkább nyaralásra fogom költeni. (Néha az asszony felé is nyitni kell, mert a végén teljesen féltékeny lesz a lacsimra! Már így is megkaptam a nyáron egy komplett külső-belső takarítás alkalmával, hogy lassan többet símogatom a lacsit, mint őt!:-)))))

Üdv!

Előzmény: mixi2007 (4935)
Picuj Creative Commons License 2006.12.27 0 0 4936
Az enyém 1.6-os, de akár én is irhattam volna, nekem is meleget fúj már kb. 5 km után. Egyébként az a módszer hogy elzárod a fűtést (ventilátor kikapcs., levegő hidegre állít) az indulás után egy kis ideig, nem hülyeség a motor is hamarabb melegszik ha nem vonjuk el tőle rögtön a hőt ugyebár.:) Üdv!
Előzmény: kl68 (4932)
mixi2007 Creative Commons License 2006.12.27 0 0 4935
Szia Cápa Feri!!

Köszi a jótanácsokat, a vezetéstechnikai dolgok menni fognak hiszen öreg vagyok mint
az országút:)) /33 éve vezetek/ teljes mértékben így járok. A soronkívüli olajcsere nem jutott eszembe, de teljesen jogos, úgy hogy egy elöző leveledből el is mentettem a performance A1-et.
Kérdésem eladó e még a négy felnid érdekelne gumi nélkül. Az igazság, hogy vettem 4 Nokian téli gumit és a gumis haverom beszámította a gyáriakat. Szerintem azok semmire se jók, tavasszal veszek 4 jó minőségűt.
A fogyicsökkenéssel kapcsolatban átnéztem az internetet az alábbiakat találtam:
-Burn-R
-Super-Tech
-Petrol/turbo booster
-Magnum Twist léggyorsító spirál/direkt sportlégszűrő

Véleményem és az olvasott hozzászólások alapján talán a Magnum használható, de ezzel még úgy is várok, mig be nem áll a fogyasztásom.

Kösz Szia Mixi!!
Előzmény: cápaFeri (4934)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.26 0 0 4934

Hali mixi2007!

 

Nos...sajnálom, hogy nem szolgálhatok világmegváltó, fosszilis üzemanyagot nélkülöző csodával, tanácsokkal. :-)

A fogyasztásod -hogy mi az oka nem tudom- be fog állni normális értékre. Ezt én még csak részben tapasztalom, mivel még csak 6000-nél járok és nálam tapasztaltabbak elmondásai alapján 15000 környékére állandósul. Nekem is 9 liter körül volt az elején, mostanra lement 7,5-8 literre.

Annyit tanácsként ha megengedsz: 3000 km-ig kis gázzal, hoszasan, lassan gyorsítva kíméletesen 2000/min felett használd a gépet. Ne erőltesd alacsony fordulaton nagy fokozatban, kerüld a félgáznál nagyobb használatot, inkább válts vissza egyet. 3000 felett ha nem muszály ne hajtsd. 3000 km után mehetsz 3000/min fölé 4-4500-ig szépen huzathatod, de azért kerüld még a teli gázas gyorsításokat. 5000 km után viszont lehet huzatni szépen, addigra megtapasztalod, hogy ha előzni akarsz, 3800 felett meg is indul! S láss csodát: szépen huzatva pörgősen használva kisebb fogyit fogsz ekkor már tapasztalni, mint az elején! :-)) Ha nem így lenne nálam, magam sem hinném.:-)) Mondjuk a tied 1,6-os, annak kisebb fordulaton van a nyomatékgörbe (4400 helyett 4000) és teljesítménygörbe (6300 helyett 5800) csúcsa is, azt nem kell annyira hajszolni. No meg állítólag az 1,6-os is csak annyira éhes, mint az én 1,4-esem.

Az iménti amolyan "bejáratós" tanács csak az én rögeszmém, senki nem mondta, nem írta, egyéni bánásmód. Eddigi új autóimmal így jártam el, nem bántam meg később  a kíméletes összeismerkedést.

Egy első, soron kívüli olajcserére 5000 km körül vidd el, ne sajnáld a pénzt rá! Nem árt a gyári "kitudjamilyenésmikori" olajat egy olyanra lecserélned, amit a későbbiekben használni fogsz, no meg a nyers motorból összeszedett trutyit a szűrővel együtt tanácsos leengedni. Én most vagyok előtte, nekem már nagyon sötétbarna az olaj, jan. elején megy cserére, idén már nem fért bele.

Javaslom olvasgass vissza, sok hasznos dolgot lehet innen összeszedni, én már a vásárlás előtt bepofátlankodtam ide! :-)) Hasznos volt, mert szalonban-autóátvételi listával is tudtak szolgálni itt, tudtam mire figyeljek!

Üdv!

Előzmény: mixi2007 (4933)
mixi2007 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 4933
Kedves CápaFeri!

BUÉK, neked és minden clubtagnak. Köszi a parádés ötleteket:)))

Marad a tojás a pedál alá, lassan járj...
A vas nagyszerű nagy öröm :)))
Ha mégis van ötleted, akkor előre is kösz.

szia Mixi!
Előzmény: cápaFeri (4931)
kl68 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 4932

Hello.

1.4-esemben van kb 4700 km, 3 hónapos. Én is 15 km-t autózok melóba, minden nap, de kb 4-5 km után már 60 felett van a hőfok és löki a meleget... Úgyhogy szerintem ott más lehet a gond... Nézesd meg.

Előzmény: fbh (4864)
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.26 0 0 4931

Szia mixi2007!

 

1. Lehetőleg ne használd, ha mégis, akkor próbáld vontattatni magad.

2. Keresd a lejtőket!

3. Járj gyalog!

4. Tömegközlekedés

 

Egylőre több ötletem nincs...:-)))))

 

Grat. a járgányhoz!!!

Sok-sok balesetmentes km-t!

BÚÉK!

Előzmény: mixi2007 (4930)
mixi2007 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 4930
Sziasztok!

Természetesen mindenki segítségét szívesen látom a fogyasztáscsökkentés lehetőségei témában.

Kösz Mixi!
Előzmény: mixi2007 (4929)
mixi2007 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 4929
Üdv. Ádám77 !

2006. 12. 20-óta vagyok boldog tulajdonosa egy 1.6 16v sw-nek. Olvastam a topikon szeptemberi leveledet, engem is érdekelne, hogy milyen fogyasztás csökkentő megoldások születtek. Amennyiben van információd kérlek válaszolj, vagy a fórumon, vagy e-mailban (matolcsi@gmail.hu).

Köszi Mixi!
Előzmény: Ádám77 (4538)
R*R Creative Commons License 2006.12.24 0 0 4928

Szia!

    Akinek ismerős a "Georgie" név a dekorációs szakmában, tudja kire hivatkozom.

A mozgó üvegfelületek teljes méretét illik fóliázni, ez pedig lebontással jár. de nem jelenti, hogy a visszaszerelt elemek majd zörögni  fognak...

Néhány elemet mind a 4 ajtóban diófára cseréltem, egy év után sem zörög semmi.

A köpenyek minőségéről és állapotáról nem csak a tapadás, futóműzaj, gördülési ellenállás- hanem a pl. a "zörgés" is árulkodik.

üdv BUÉK

 

 

 

Előzmény: nagyharcos (4924)
Picuj Creative Commons License 2006.12.23 0 0 4927
A Technics márkanév nem szünt meg, csak speciális termékeket gyártanak ezen a néven. (pl.: DJ eszközök, fejhallgatók)
Előzmény: Sarkany (4912)
nagyharcos Creative Commons License 2006.12.23 0 0 4926
Köszi!

Sajnos akkor a kárpitgondom csak a szervíz tudja orvosolni (ha ő is hallja és ha akarja).
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.23 0 0 4925

Hali nagyharcos!

 

Én még nem láttam olyan fóliázást, ahol leszedték volna a kárpitot.

Persze ha egy féle fóliázásról beszélünk. Én a hő (napsütés melege) és UV védelem-féle sötétítő fóliára gondoltam. Még a hátsó szélvédőt sem (pedig ott eléggé sokat kellett nyújtani és zsugorítani a fóliát) szedték ki, valamire való fóliázó nem bontja szét a kocsit! Még jóformán nedves sem lett a kárpit, mert amennyire lehet letakargatták.

Előzmény: nagyharcos (4924)
nagyharcos Creative Commons License 2006.12.23 0 0 4924
Sziasztok!

Először is Boldog Karácsonyt Mindenkinek, és előre is BUÉK!

Azokhoz lenne kérdésem, akik fóliáztattak. Fóliázáskor az ajtókárpitot leszerelték és utána vissza (az üveg kiszerelése miatt, gondolom). Utána nem jelentkezett rezonancia, zörgés a kárpitnál?

Én most akarom megcsináltatni. Az autóban lassan 35e km lesz, és sajnos bal1 és jobb2 ajtónál is hallom a zörgést. Ha megnyomom a kárpitot egy bizonyos ponton, akkor abbahagyja. Talán a kárpit le-fel mozzanatnál kiderül valami. Esetleg egy müa. patent törhetett-lazulhatott???
cápaFeri Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4923

Nos...sok szaloncukrot ne aggassatok a lacsi tükreire, kapjon egy alapos mindenre kiterjedő mosást, törölgetést, belső takarítást, teletankolást és valami aprósággal lepjétek meg karácsonyra! Mondjuk egy új légfrissítővel! :-))

 

Mindenkinek békés, szeretetteljes karácsonyt, valamint eredményekben gazdag boldog új évet kívánok! Sok-sok probléma- és balesetmentes kilométert! 

 

Üdv: cápaFeri és

Secretknight Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4922
Szasztok,
rég írtam ide,bár figyelemmel kísérem a topicot.Most 8000 km-nél vagyok,és semmi hiba nem jött elő.Az eddig mért 7,5-8 literes fogyi lement 6,9!-7,5-re (1.6elite).Némi kis cicergés előjött a bal B-oszlopnál,de alig hallani.Arra sajnos rájöttem hogy rakhatok én bármilyen gumit a felnire,a futóműzaj szerintem magas.A motorzaj is erősen hallatszik...Ahogy tájékozodtam, ez más mostanában nagy felniméretet használó koreai gyártónál előfordul.A hangszigetelésre még gyúrniuk kell:))
Egyébként ezen kívül nagyon elégedett vagyok a géppel,nagyon jól megy,keveset fogyaszt és megbízható.

Minden Lacsi tulajdonosnak Kívánok Nagyon Boldog Új Esztendőt!

Secret.
psr640 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4921
Az eredeti gumi van rajta még. Nyilván csökkent a profilmélység, de nem hiszem, hogy ez lenne az oka.
Előzmény: Sarkany (4920)
Sarkany Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4920

Az utóbbi időben mintha megnövekedett volna a gördülési zaj.

 

Okozhatja a téligumi is...

Előzmény: psr640 (4919)
psr640 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4919
Először is kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek. Lenne egy kérdésem: másnak kellett cseréltetnie a kerékagy csapágyakat? Az utóbbi időben mintha megnövekedett volna a gördülési zaj. És inkább hátulról hallom. 50000 km. van az autóban.
Előzmény: Komis (4918)
Komis Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4918

Hát nem valami jól indult a Karácsonyod! Remélem a Jézuska valamivel kiengesztel..:-)

 

Minden Kedves Topiktársnak Boldog Balesetmentes Karácsonyt kívánok!!

 

 

Előzmény: fbh (4917)
fbh Creative Commons License 2006.12.22 0 0 4917

Üdv. Mindenkinek!

Múlt hét péntek reggel 8 óra, főváros, Petőfi híd belső sáv, Pestről Budára, araszolgatunk úgy 30 métereket, amikor egy araszolásnál a mögöttem lévő 4 ütemű Trabant full gázzal a 30 méterről az 5000 km-t futott Lacsim hátuljába rontott. Azt mondta oldalra nézett.  A Trabant totálkár, a Lacsim hátsó lökhárító müa. burkolat eltört, lökhárító tartó bakk elhajlott és lehet hogy a hátsó homlokfal is elhajlott (lebontáskor derül ki). Elvittem Érdre a Di-Ferhez. Január közepére vállalják. Szerintük 4 nap és cserekocsit kapok. Segítséget kérnék ha van valakinek ilyen jellegű tapasztalata illetve van e info az érdi karosszériásokról. 

ivb Creative Commons License 2006.12.21 0 0 4916
Ennek csak két "lemerülése" volt:-)))),mind a kettő nyitva felejtett csomagtartó:-)))
A második a napokban az új tulajnál.Azt mondta fél óra töltés után "pöccre" indult!
Előzmény: Komis (4915)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!