Igen Szentesen vagyok, holnap egész nap úton leszek, jövőhéten rád csörgök,jó lenne az angliai út előtt kikötni azt a szemetet. Tényleg ha ki van húzva nem dob hibakódot a műszerfalra?
Úgy rémlik mintha Te Szentesi Lennél!!! Én mezőkovácsházi vagyok!!! Ha llaller kollega nem haragszik meg, nekem bármikor jó, holnap délelőtt, délután, pont délben nem, mert tele vagyok nővel, ( nőnap) , és meg van nekik ígérve, hogy holnap én főzök, így megyünk étterembe, 11-14ig foglalt vagyok!!! De ezen kívül nekem bármely időpont jó, csak ne essen, mert garázsom nincs!!! Várom válaszod!!! A számom: +36305551353!!! Minden jót!!! Üdv: karimama!!!
Ha gondolod a Szokecigány buliját megcsinálom helyetted, ha neki is megfelel!!! Hozzád is betudok szállni, még egy-két hétig van szabadidőm!!! Üdv: karimama!!!
természetesen nincs elfelejtve, csak az utóbbi időben egy 24 órát vagyok itthon, úgy járok lassan mint kreutz, hogy kell másik busz is. Esetleg ha nagyon fontos a fórumról nem tud más segiteni? tegnap este értem haza, 10-ig aludtam, felkészités, este 8 kor indulás svájcba. Megértésedet előre is köszönöm, laller
Hát... a madárdalról... nem igazán tudok nyilatkozni, mivel nálunk (dél-békés) szinte egész délelőtt esett a hó!!! Az AGR-ről annyit, hogy szerintem megéri kiiktatni!!! Látva azt a rengeteg kormot (ami ugye szilárd anyag), amit a motor újra beszív, hát!!!??? Mindenkinek minden jót!!! Üdv: karimama!!!
Hali. Meghajlok a fórum tudása előtt. Köszönöm az útba igazítást. Tényleg Nekem is ott volt a dugulás, ebből leszűrhető miszerint ha nem hallani a turbót szabályzó szelep csörgése, illetve a csövek lehúzása után nem észlelhető vákum akkor érdemes kitakarítani a vákum szivattyú kis csonkját az elágazásnál. Még egyszer köszi a tippet. Kellemes napot mindenkinek....
Amit vettem, az eberspacher, és egész egyszerű bekötni. Nem kell hozzá külön vezérlés, van 7 lába, egy táp, egy föld, egy generátor (hogy jár a motor), egy kapcsolt táp (gyújtás), egy diagnosztika. Van két üzemanyagszivattyú kimenete. És kész is.
Belül méri a vízhőfokot, és ha kell, akkor beindul. HYDRONIC D 5 W Z típus, amúgy a kütyü. Nem igényel semmiféle külső vezérlést. Az AC-t külön vezérli, a programozó órára meg rákötöm a vízpumpát, így ha a programkapcsoló indítja be, akkor megy a vízpumpa is.
Köki nekem má van!!!Sőt külön akksiról megy.Célszerű így megoldani mert akkor nem veszélyezteti az indító akksit,és akkor nincs az hogy leszívta az aksit.Csak furcsáltam az 50000-et mert maga a vezérlő egység amitől állófűtés lesz az alap hangon baráti áron 60000pénz.(vezérli a ventilátort és egyéb dolgokat stb.)Nem a program órától lesz állófütés,azzal csak programozni lehet.Az egy dolog hogy adott a kályha(nemtom neked volt e a gépben,mert nekem kiegészítőként bent volt)ha ehez hozzárakod a keringetőt,üzemanyag pumpát meg a programórát nem fog működni.Tehát egy vezérlő 60E,kályha jó esetben 50E és akkor még szét kell szedni nem e kell kicserélni a fáklyát+szitát.Másik kérdés hogy maga a kályha vezérlője jó e.,üzemanyag sziv.15E,keringető 15e,programóra gyári eberspacher hát asszem 20E körül volt. Nekem úgy hogy a kályha bent volt a traficban,az átalakító készlettel volt 110E,és szinte munkadíj nem volt mert jó ismim aki ilyennel foglalkozik!!!! Deee neked legyen szerencséd és minden frankón működjön!!!!! Ha jó állófütés szerelő kell akkor keress meg,tudok ajánlani egyet!!!:-D
Szia Nem vettük le a vákumszivattyút,hanem amelyik cső a turbóhoz ment arra vákumot csináltunk és rögtön húzott a vákummembrán és dolgozott a turbó. Utána nem volt más mint megnézni a vákumszivattyút hogy miért nem van vákum a turbó felé. Nekem rögtön a vákumszivattyúnak a csonkján volt a dugulás. Fékszervó az nekem is olyan volt mint állat,semmi baja nem volt, azért volt érdekes hogy nincs vákum.Nekem oda vastagabb keresztmetszetű a csatlakozó.A turbó felé meg vékony. üdv Béla
Szia. Hogy is volt a vákúm szivattyúval. Nekem olyan a problémám hogy nincs teljesítmény, a motor térben nem hallom a túrbó szabályzójának a kerepelését így lehúztam mind a két csövet és semmi, viszont van rendesen fék rásegítésem. A vákum szivattyúnál láttam valami rozsdás szmötyit de levegővel alig jött ki, a vákum szivattyút is leszedtétek ?
Csak vicc volt, eszembe jutott egy kolléga egy régebbi munkahelyről, aki rettegett a repülőgéptől. Minszkbe kellett mennie üzletileg, és el is ment egy Forddal oda-vissza...
Kazahsztánban él egy ismerősöm, néha még hazajár, ő mesélte, hogy olyan utak vannak, hogy a Landcruiserrel az út mellett a sztyeppéken jobban lehet haladni, mint az utakon, ő hetente jár be a "megyei" székhelyre ügyintézni, oda-vissza 800 km-t....