Ne tudjátok melyik komppal érdemes áthajózni Doverbe? Elég horror árakat hoz némely társaság Pl oda vissza 220 font/személyautóra 20font/. Eddig az LD Line tűnik a legkorrektebbnek náluk 60 font a return. Hamburgból mennék Angliába jó lenne egy kis segítség... Ja és hol érdemes tankolni? Luxemburga? Belgium? Német? Franciák?
Üdv! Ha sietünk mert csúszásban vagyunk akkor igen ott a jet-nél,ha időben vagyunk akkor kicsit tovább az oldtimernél.mostanában ritka hogy ott eszünk egyet,mert kifelé péntekenként az old nál tankolunk kb 22-23 között,visszafelé meg vasárnap hajnalban tankolunk a jetnél kb4-kor. Mi is szoktunk konvojban menni ,2 hete 5 busz ment egyszerre.Egy trafik+egy tarnsit ami ugye én vagyok,akkor utána egy másik csapat 2 transit plussz egy harmadik srác megint egy transit.:-DHolnap megyünk megint én 2 busszal a másik két banda most csak 1 -1 busszal,így lesz 1 trafik+1transit ÉN:-D+1 transit és még 1 transit!!:-D
Arrol a fordról tudsz mondani valamit? sofőr neve rendszám?Hátha ismerem. Egyébként nekem 215/65 16 c nyári van fent.Nagyon jó még azzal is!!!!Ollan stabil mint fene.Pont meg is szívtam,Hét elején szervízbe volt,mondom rakjátok fel a nyárit mert ebben a hónapban már úgyse megy külhonba itthon meg jó lesz,ne akkor keljen mikor mindenki beindul!!!Erre folyamatosan csöng a tel így megtelt az is plussz másnak a buszát is megtöltöttem.Még ma is egyketten csörögnek de őket már nem tom kivinni!! Ti teherrel nyomultok vagy valaki személyeket is szállít?
szevasztok fórumtársak, először is köszi karimama hogy felajánlottad az agr forditását szökecigánynak, időm hiányában most nem tudnám megcsinálni, ugyanakkor azt szeretném kérdezni hogy mi van akkor ha 205/65 R16c-s nyárit veszek a gépemre,1.9 125 le (chiptuningos) a könyve szerint még rá való méret, tapasztalat? kreutz mikor jössz hazafelé, te is szoktál tankolni Ansfeldennél a jet kúton? mi ott is tankolunk hazafelé "zárásképpen", mellette van egy dürüm árús, egy magyar ford busz, egy piros vivaró magyar, meg az enyém álltunk egymást mellett, jó volt beszélgetni velük,és a dürüm is finom. egymás mögött jöttünk hazafelé, mint a kormányzati autók, vonatfilinggel.
Igen Szentesen vagyok, holnap egész nap úton leszek, jövőhéten rád csörgök,jó lenne az angliai út előtt kikötni azt a szemetet. Tényleg ha ki van húzva nem dob hibakódot a műszerfalra?
Úgy rémlik mintha Te Szentesi Lennél!!! Én mezőkovácsházi vagyok!!! Ha llaller kollega nem haragszik meg, nekem bármikor jó, holnap délelőtt, délután, pont délben nem, mert tele vagyok nővel, ( nőnap) , és meg van nekik ígérve, hogy holnap én főzök, így megyünk étterembe, 11-14ig foglalt vagyok!!! De ezen kívül nekem bármely időpont jó, csak ne essen, mert garázsom nincs!!! Várom válaszod!!! A számom: +36305551353!!! Minden jót!!! Üdv: karimama!!!
Ha gondolod a Szokecigány buliját megcsinálom helyetted, ha neki is megfelel!!! Hozzád is betudok szállni, még egy-két hétig van szabadidőm!!! Üdv: karimama!!!
természetesen nincs elfelejtve, csak az utóbbi időben egy 24 órát vagyok itthon, úgy járok lassan mint kreutz, hogy kell másik busz is. Esetleg ha nagyon fontos a fórumról nem tud más segiteni? tegnap este értem haza, 10-ig aludtam, felkészités, este 8 kor indulás svájcba. Megértésedet előre is köszönöm, laller
Hát... a madárdalról... nem igazán tudok nyilatkozni, mivel nálunk (dél-békés) szinte egész délelőtt esett a hó!!! Az AGR-ről annyit, hogy szerintem megéri kiiktatni!!! Látva azt a rengeteg kormot (ami ugye szilárd anyag), amit a motor újra beszív, hát!!!??? Mindenkinek minden jót!!! Üdv: karimama!!!
Hali. Meghajlok a fórum tudása előtt. Köszönöm az útba igazítást. Tényleg Nekem is ott volt a dugulás, ebből leszűrhető miszerint ha nem hallani a turbót szabályzó szelep csörgése, illetve a csövek lehúzása után nem észlelhető vákum akkor érdemes kitakarítani a vákum szivattyú kis csonkját az elágazásnál. Még egyszer köszi a tippet. Kellemes napot mindenkinek....
Amit vettem, az eberspacher, és egész egyszerű bekötni. Nem kell hozzá külön vezérlés, van 7 lába, egy táp, egy föld, egy generátor (hogy jár a motor), egy kapcsolt táp (gyújtás), egy diagnosztika. Van két üzemanyagszivattyú kimenete. És kész is.
Belül méri a vízhőfokot, és ha kell, akkor beindul. HYDRONIC D 5 W Z típus, amúgy a kütyü. Nem igényel semmiféle külső vezérlést. Az AC-t külön vezérli, a programozó órára meg rákötöm a vízpumpát, így ha a programkapcsoló indítja be, akkor megy a vízpumpa is.
Köki nekem má van!!!Sőt külön akksiról megy.Célszerű így megoldani mert akkor nem veszélyezteti az indító akksit,és akkor nincs az hogy leszívta az aksit.Csak furcsáltam az 50000-et mert maga a vezérlő egység amitől állófűtés lesz az alap hangon baráti áron 60000pénz.(vezérli a ventilátort és egyéb dolgokat stb.)Nem a program órától lesz állófütés,azzal csak programozni lehet.Az egy dolog hogy adott a kályha(nemtom neked volt e a gépben,mert nekem kiegészítőként bent volt)ha ehez hozzárakod a keringetőt,üzemanyag pumpát meg a programórát nem fog működni.Tehát egy vezérlő 60E,kályha jó esetben 50E és akkor még szét kell szedni nem e kell kicserélni a fáklyát+szitát.Másik kérdés hogy maga a kályha vezérlője jó e.,üzemanyag sziv.15E,keringető 15e,programóra gyári eberspacher hát asszem 20E körül volt. Nekem úgy hogy a kályha bent volt a traficban,az átalakító készlettel volt 110E,és szinte munkadíj nem volt mert jó ismim aki ilyennel foglalkozik!!!! Deee neked legyen szerencséd és minden frankón működjön!!!!! Ha jó állófütés szerelő kell akkor keress meg,tudok ajánlani egyet!!!:-D