Egy olyan problémával küzködök, hogy a digitklíma bal oldalt csak hideg klímás levegőt fúj, a jobb oldalon meg csak forrót, akár hogy állítom kb fél éve ezt csinálja, persze télen klíma nélkül. Ötlet?
Másik problémám, hogy lemerült a távirányítóm amióta nálam van most először, aztán elemcsere óta folyamatosan lemeríti magát pár hét után, valaki találkozott már ilyen hibával?
Amúgy az 2001-es 2.4jtd a gépsárkány 2007 óta van nálam.
Szóval végrehajtottam azt amint írtál. Nekem, nem változott semmit.
A bal első ablak automata, le is, fel is. A jobb első automata le, de fel már, csak ha folyamatosan nyomom.
A hátsók mind a kettő automata le, felfele végig nyomva kell tartanom.
És nem megy fel semelyik ablak, ha kiszállok az autóból, és lezárom. Ha nyomva tartom a riasztó gombot, akkor csak a belső szenzorokat kapcsolja ki. Ha a zárban elfordítva tartom a kulcsot, akkor sem csinál semmit.
Valószínű, hogy nincs komfort modulom. Bár nem tudom, hogyha lenne is, hogy hol keressem.
3 hete vettem egy kombi 1.9 JTD-t. Hosszas nézelődés után jutottam vissza a Lanciához (előtte egy Ypsilonom volt). Szerintem jelenleg messze a legjobb ár-érték arányú családi autó a piacon. Persze próbáltak lebeszélni róla (német autót vegyek!), sikertelenül. Egyelőre tart a szerelem, remélem sokáig.
Hálás lennék, ha nekem is elküldenétek a magyar nyelvű leírást ide:
Múlt hét vége óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy Lybrának. Ez az autó olyan sokat tud, hogy magamtól alig jövök rá a dolgokra.
Nem tudtok egy linket, hogy honnan lehetne letölteni magyar nyelvű kezelési útmutatót hozzá? Vagy esetleg ha valakinek meglenne gépen, nem tudná elküldeni nekem? Az email-em: kisg2@freemail.hu.
Gondolom azért nem engedi lezárni mert valamelyik ajtónál gond van a zárral,(akd vagy ilyesmi) nekem télen ilyen mikor belefagy a víz. Talán egy zárolajozó segít....
Kezdem azzal, hogy egy gyors válaszért örökre hálás lennék! :-)
Ma reggelre szeretett Lybra-m kissé megbolondult..
Egyszerűen nem tudom lezárni a kocsit. Próbáltam már a központi zárat is vezérlő riasztóval lekapcsolni + simán csak a központi zárral. Sőt.. már csak a kulccsal mechanikusan is + plusz már az akksi sarut is leemeltem pár másodpercre, hátha segít. Viszont mindig visszaold és csipog egyet. (Mikor a kulccsal próbálom, akkor egyszerűen visszafordítja a kulcsot..)
Ma reggeltől menet közben, folymatosan azt mutatta, mintha vagy a bal hátsó-, vagy a jobb hátsó ajtó nyitva lenne. Vagy egyszerre mind a kettő.
Folymatosan váltogatta menet közben, kanyarról-kanyarra. Holott többször is megnéztem és fizikailag, szerintem rendesen be vannak csukva. Az érdekes az ebben, hogy ma reggelig ilyen problémát egyszer sem mutatott.
Az igazsághoz tartozik, hogy kb. 2 hónapja, hátul nekem jöttek a csomagtartó zárját megnyomva (SW) és azóta nagyon nehezen csukódik a csomagtartó ajtaja. (Úgy kell erősen becsapni, hogy záródjon.)
LEhet, hogy a sok csapkodástól ott ment tönkre az érzékelő? De akkor miért nem azt mutatja?
Vagy esetleg a lemerülő(?) akksi miatt bolondulna meg? Vagy kiégett a biztosíték?
Valami kontakt hiba lehet, talán, mert, ahogy mondtam, menet közben egyszer egyik-, másszor másik ajtót jelezte nyitva, vagy egyszerre mind a kettőt.
Jó lenne még ma megoldást találni, mert az utcán parkolok és bár ez nem egy olyan típus, amit sokan "megkívánnának" - mivel már loptak el autómat, amin emiatt sokat buktam - eléggé féltem.
Tudom, elég kevesen vannak ,,Lybrások" ezért először itt írom: 1,9 JTD Lybrám - másfél éve napi 150 km-t tett (tesz) meg problémamentesen, szokásos Lybraextrákon kívül tempomattal és bőrülésekkel (nem alcantara) megfelelő ajánlat esetén (nem mindenáron) eladó.
Ja még egyéb info: SW, most vizsgázott, egy-két esztétikai hiba van rajta. Bővebben : airing@freemail.hu
Nekem konkrétan Szegeden van egy Lybrám, ami CD-táras. Én CD tárral vettem az autót de érzésem szerint nem így jött ki a gyárból. Valaki utólag szerelte bele. Eddig működik nekem rendesen.
Jelenleg ott tart a dolog, hogy elkészült a hiányzó kábelrész, de nem működik a CD-tár. Sőt, ha rádugom, akkor a rádiót be sem lehet kapcsolni. Ha lehúzom, akkor egyből szól a rádió.
Vagy a CD-tár a rossz, vagy a kábel.
Van esetleg Szeged környékén valaki, akinek CD-táras Lybrája van?
Szerintem pedig előbb-utóbb elfogsz jutni arra a pontra, hogy kidobod az akadozó CD-tárat az autódból és beruházol egy jobb megoldásra. Én alaposan körbejártam a témát, majd fél évig variáltam, míg a Loudlinket választottam és nem bántam meg. Ha visszakeresel a fórumban a kb. egy évvel ezelőtti beírásokhoz akkor olvashatod is az akkori hozzászólásokat.
Közben megtaláltam egy korábbi hozzászólásodat. Gondolom ez a vége annak a kábelnek ami a Cd-tártól jön.
Ez egy darabban van, vagy van esetleg toldás valahol benne? Azért kérdezem, mert a kábel vége ott van a csomagtartóban, de ilyen csatlakozót viszont nem találtam a biztosítékok között. A sofőr ülésig tudtam visszakövetni a kábelt.
A kábel két részből áll. Az első - hosszabb szakasz - a cd tártól jön előre a műszerfal alatt baloldalt lévő biztosítékdobozig (mögé). Ott van hozzátoldva a második ,ami az ICS-ig megy. Nekem ez a második hiányzott. Állítólag amelyikbe gyárilag nem tesznek CD tárat abba ezt nem teszik be (csak az első szakaszt) ,hogy ezzel is szívassák a "kedves" vevőt :-/