Keresés

Részletes keresés

szocske_ Creative Commons License 2014.12.29 0 0 989

Az ASZF szerint vásárlásnak minősül:
http://www.erstemobilepay.hu/download/aszf_lak_hitelkartya_20141017.pdf

"Az Erste MobilePay szolgáltatás keretében igénybevett fenti hitelkártyás tranzakciók kamatozás szempontjából

kártyavásárlási tranzakcióknak minősülnek. A tranzakcióhoz kapcsolódó vásárlás visszatérítés vagy pontgyűjtés
szabályait az egyes hitelkártya termékekhez kapcsolódó, mindenkori hatályos Részvételi Feltételek tartalmazzák.
A kártyatranzakciók engedélyezése során a hitelkártya napi vásárlási összeg és tranzakciószám limit figyelembe
vételre kerül, a tranzakciók a Számlatulajdonos hitelkártya számláján kerülnek terhelésre. A Pénzküldés
tranzakciótípusra a hitelkártya napi vásárlási összeglimit mellett a Hirdetményben megjelölt összegű tranzakció
limit kerül beállításra."

Ezek szerint ha én küldök egy másik mobilszámomra sms-ben pénzt, azt átutalásként jóváírathatom egy normál bankszámlán, és a hitelkártyán ez alapján jóváírják a pontokat, majd a pénzt visszautalhatom... 
Ez hatalmas kiskapu a csaláshoz, nem akarom elhinni, hogy ez így működik...

Előzmény: szocske_ (988)
szocske_ Creative Commons License 2014.12.29 0 0 988

Sziasztok!


Az erste tolja a netbankban a mobilpay alkalmazás reklámját és biztat, hogy regisztráljam a hitelkártyám mert kapok rá pontjóváírást.

Ez azért is érdekes, mert a mobilpayben vannak olyan lehetőségek pl. postai csekk befizetés és magánszemélynek sms számra pénzküldés (amihez neki meg kell adni egy számlaszámot a jóváíráshoz), ami eddig kp felvétel lett volna. De az sms küldéssel így gyakorlatilag felvehetek pénzt a hitelekeretemből és még jóváírás is jár rá? ez elég érdekes lenne, mondhatni túl jó...

zoknee Creative Commons License 2014.12.22 0 0 987

A Paywave funkció az nekem is kb az esetek felében nem működik, a kereskedők meg is szoktak lepődni mikor mondom hogy esetleges. Úgy érzem a Paywave és a Paypass nem teljesen kompatibilis megoldások.

Előzmény: FOMA (985)
Manyi55 Creative Commons License 2014.12.22 0 0 986

Az én jokerem külföldön-belföldön remekül működik, 13 hónapos a kicsike, és igen sokat használom. Egyetlen eset volt- párizsi hotel terminálja nem fogadta el, de a recepciós beütötte az adatokat a gépbe és már tudtam is vele fizetni.Ugyanabban a szállodában az étteremben szintén makacskodott, de ott a citi-kártyám se működött, így kp fizettem. De osztrák, német, szlovák és minden egyéb francia helyszín is jó volt, csak és kizárólag az a bizonyos szálloda nem.

 

Előzmény: deember (984)
FOMA Creative Commons License 2014.12.22 0 0 985

Milyen kártyád van? Az én JOKER-emmel sok év alatt egyetlen esetben fordult elő, hogy elutasította egy terminál, erre a telebank sem tudott mit mondani. Azon kívül soha, nagyobb összegű vásárlásoknál sem volt gond. A Paywave funkció viszont van ahol nem müxik, pl. a Baumaxban.

Előzmény: deember (984)
deember Creative Commons License 2014.12.22 0 0 984

Sziasztok. Nálam az van, hogy a hitelkártyám rendszeresen nem fogadják el bizonyos terminálok, mások meg simán. Másnál is történik ilyen itt a fórumon?

Ez a kereskedők trükközése, hogy ne kelljen befizetni jutalékot, vagy a bank trükközése, hogy ne kelljen jóváírni a vásárlási jutalékot, vagy csak simán technikailag szar a rendszer?

A pénztárosok miért nem értik meg, amikor elmondom, hogy chip helyett mágnescsík? Van valami varázsige erre?

tzh Creative Commons License 2014.12.14 0 0 983

November 3.-án bementem személyesen megszüntetni a számlámat, amin volt ehhez elégséges keret, még fizettek is fissza nem egész 500 Ft-ot.
Erre megtudtam, hogy érkezett magyarországi levelezési címemre új bankkártya...

Spandau11 Creative Commons License 2014.12.12 -2 0 982

A lényeg továbbra is ez a Netbbank belépési kisérletnél :

 

 

Error 403--ForbiddenFrom RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:10.4.4 403 Forbidden

The server understood the request, but is refusing to fulfill it. Authorization will not help and the request SHOULD NOT be repeated. If the request method was not HEAD and the server wishes to make public why the request has not been fulfilled, it SHOULD describe the reason for the refusal in the entity. This status code is commonly used when the server does not wish to reveal exactly why the request has been refused, or when no other response is applicable.

Manyi55 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 981

:) Én is csak harmadik nekifutásra értem el odáig, előbb gyorsan megnéztem, hogy hol a kártyám - megvan, aztán kezdtem gondolkodni, hogy mit nézek félre, de a nullák mind a helyükön voltak, csak harmadjára jutottam el a befizetési határidőig de még akkor is előbb netbank, mire lehiggadtam. Persze voltak akiknek jobb lett volna az augusztusi verzió, nekem nagyon rosszul jött volna . Hát, kérem : tévedni emberi dolog, itt és most nyilván még a technika is besegített.

Előzmény: Törölt nick (978)
FOMA Creative Commons License 2014.12.11 0 0 980

Én meg megörültem neki, mert kb. a fele volt a ténylegesnek. Aztán jött a rideg valóság.:-) Ebben az évben sok volt a hiba zárások körül.

Előzmény: Manyi55 (976)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 979

elég gyorsan magukhoz tértek,küldtek egy sms-t hogy félrement az egyenlegközlésük

Előzmény: Törölt nick (978)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 978

nekem annyira elöntötte a fos az agyamat,hogy a fizetési határidőig nem is jutottam el,balfasz egy bank ez az erste,az előző négy bankommal:CIB-MKB-Unicredit-Citi összesen nem volt ennyi bajom 10 áv alatt,mint ezekkel az elmúlt félévben

Előzmény: Manyi55 (976)
jan12345 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 977

Ugyanilyen hibás SMSt kaptam én is.

Előzmény: Manyi55 (976)
Manyi55 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 976

Az egy dolog, hogy netbank hol működik hol inkább nem- de az előbb kaptam egy egyenlegközlő sms-t amitől egy pillanatra elfelejtettem lélegezni. Csak hétszer annyi hitelkártya tartozásról szól mint amennyiről tudok...... Aztán harmadik nekifutásra az összegen is túljutottam és rájöttem, hogy az augusztusi állásról értesítenek, mivel befizetési határidő 08.26. Járt így még valaki ? Mindenesetre most szerencsére meg tudtam nézni a netbankot, ott a jó összeget látom.

Előzmény: Spandau11 (974)
Silivrian Creative Commons License 2014.12.08 0 0 975

Szintén, több böngésző esetén is.

Előzmény: Spandau11 (974)
Spandau11 Creative Commons License 2014.12.08 -2 0 974

Nem tudom, más észlelt - e hasonlót, de nálam kb. két hete katasztrófálisan ...ar  a Netban oldalbetöltése. Nem egyszer hosszas idö után kiírja hogy a funkció nem elérhetö.  Mindegy milyen böngészövel próbálom, az eredmény ugyan az.

szocske_ Creative Commons License 2014.12.05 0 0 973

én rákérdeztem, válasz:

"Köszönjük, hogy levelével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult. 

A célbetét számláján 2014.12.03-án írtuk jóvá a november hónapra vonatkozó kamatot.

Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk."

Előzmény: Törölt nick (972)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 972

Valamiért nekem sem írták jóvá, az előző kamat október 31-edikén jött, most meg eddig semmi.

Előzmény: argab (970)
FOMA Creative Commons License 2014.12.03 0 0 971

Volt még utána is, de ahogy ránéztem, azonnal lendületből lapoztam tovább. Valszeg inkább nem akarják magukat kiröhögtetni a "csúcs" kamataikkal, aminél bármelyik gránitos akció nélküli lekötés jobb szokott lenni, a K&H akciókról nem is beszélve.

Előzmény: uhu20 (969)
argab Creative Commons License 2014.12.02 0 0 970

Akinek van Célbetét jóváírták már a múlt havi kamatot. Hó utolsó napján szokták de már másodika van és nálam semmi, egyikre sem a kettőből.

uhu20 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 969

Amióta 4 órás utalási idő van, azóta szerintem nincs. :)

Előzmény: gregi.david (968)
gregi.david Creative Commons License 2014.11.26 0 0 968

sziasztok!

Ti mikor találkoztatok csúcskamat akcióval utoljára? Sűrűn szokott lenni?

Köszi!

pgyafi Creative Commons License 2014.11.22 0 0 967

KártyaŐr szolgáltatás. Ez alapban jár. Lehet nem kértétek vagy nem lett megadva mobilszám vagy nem aktiválták vagy egyéb.

sms szolgáltatások

http://erstebank.hu/hu/maganszemelyek/elektronikus-szolgaltatasok/sms-szolgaltatasok

Előzmény: wolfocska (966)
wolfocska Creative Commons License 2014.11.21 0 0 966

Nem küld sms-t a kártyával való fizetéskor. Ezt külön kell kérni? Uj vagyok!

 

gyb78 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 965

Szerintetek ezt érdemes jelezni a PSZAF-nél egyoldalú  szerződésmódosítás címén?

Azzal teljesen egyet értek, hogy aki "mostantól" lesz új Joker ügyfél, annak már csak 250.000 Ft-os összegig adnak visszatérítést.

Ám a régi ügyfelekkel szemben- akik a teljes hitelkeretre szerződtek- nem fer.

Én személy szerint megraklamáltam, egy knóonkrét visszatérítés hibás számolásával egyetemben, de a panaszom erre vonatkozó részére nem is reagáltak. Még akkor sem, mikor a válaszlevelük megérkezte után, írásban válaszoltam és kérdeztem rá még 1x a témára.

Nagyon bosszantó!

 

Előzmény: További magyar hang (958)
jan12345 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 964

Arra figyelj, hogy a számlakivonat letöltésnél, az időszak kiválasztásánál a kezdő és a vég dátum foglalja magába a számlakivonat teljes időszakát, azaz ha a szeptemberi kivonatot akarod letölteni, akkor a kezdődátum  szeptember 1 vagy korábbi, a végső dátum szeptember 30 vagy későbbi legyen. 

Előzmény: bankvilági idegenvezető (963)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2014.11.08 0 0 963

Valami nem kóser,mondjuk látom elég nagy a fejetlenség,10 felhasználó ismerősöm közül 9 nem tudta meglépni,egy ember viszont tudott 09.havi kivonatot nyomtatni.

 

Szóval furi.....

Előzmény: sa52 (962)
sa52 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 962

Az elektronikus kivonatoknál kivonat letöltése nyomtatása menüpont alatt elérhető, szépséghibája, hogy csak 2014. február hónapjáig jeleníti meg a kivonatokat, utána nem.

http://www.erstebank.hu/static/internet/download/netbank_felhasznaloi_kezikonyv_20140808.pdf

Előzmény: bankvilági idegenvezető (961)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2014.11.08 0 0 961

Tud-e valaki segíteni.

 

Erste netbank. Kivétel nélkül minden banknak a netbankjából könnyedén tudtam nyomtatni teljes havi bankszámlakivonatot  (nem forgalmi kimutatás stb..) hanem a hagyományos bankszámla kivonat.

 

Erste kifogott rajtam,valaki letudná írni lépésről lépésre,hogyan juthatok eme csemegéhez? :)

 

Köszi.

Spandau11 Creative Commons License 2014.11.07 -2 0 960

Szerintem itt valakinek megint nagyon messze elgurult a gyógyszere.

A Netbank belépési szándékomkor ez fogad:

 

 

 

Lakossági NetBank leállás!

Tisztelt Ügyfeleink!

Az Erste Bank számítástechnikai rendszerein karbantartási munkálatokat hajt végre:

2014.10.03-án (pénteken) 22:00-tól 23:00-ig a Lakossági NetBank nem lesz elérhető.

Az okozott kellemetlenségért szíves megértésüket kérjük!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!