Áhá, tényleg! Mondjuk ez csak Wizzre jó, de ott tényleg 2 %. És ha jól sejtem, itt nincs is 250.000 költési limit a visszatérítésnél, mint amit most nemrég bevezettek Jokerre. Én most a kápé jellegű visszatérítés maximalizálására gyúrok, és ezért akadt fenn a szemem a 2 %-on, de így Wizz érmékkel kiesik a körből, marad a kopasztott Joker, legalábbis Erste frontvonalon. ;)
Na, akkor engem meg az érdekelne, hogy 2 % a visszatérítés nálad? Én az 1 + 3 %-os standard rendszert ismerem csak, legalábbis Joker fronton, így érdekelne a 2 % miként varázsolható ki alapból. ;)
A dolog visszatérítési része ezek szerint működik. De valójában nettó bukó az egész, mert hiába kapsz 1 % visszatérítést, ha a hitelkártya hirdetmény szerint a MobilePay pénzküldés díja 299 Ft+ 2,87 %. Tehát masszívan nettó bukóban vagy, ha jól számolom.
"Az Erste MobilePay szolgáltatás keretében igénybevett fenti hitelkártyás tranzakciók kamatozás szempontjából
kártyavásárlási tranzakcióknak minősülnek. A tranzakcióhoz kapcsolódó vásárlás visszatérítés vagy pontgyűjtés szabályait az egyes hitelkártya termékekhez kapcsolódó, mindenkori hatályos Részvételi Feltételek tartalmazzák. A kártyatranzakciók engedélyezése során a hitelkártya napi vásárlási összeg és tranzakciószám limit figyelembe vételre kerül, a tranzakciók a Számlatulajdonos hitelkártya számláján kerülnek terhelésre. A Pénzküldés tranzakciótípusra a hitelkártya napi vásárlási összeglimit mellett a Hirdetményben megjelölt összegű tranzakció limit kerül beállításra."
Ezek szerint ha én küldök egy másik mobilszámomra sms-ben pénzt, azt átutalásként jóváírathatom egy normál bankszámlán, és a hitelkártyán ez alapján jóváírják a pontokat, majd a pénzt visszautalhatom... Ez hatalmas kiskapu a csaláshoz, nem akarom elhinni, hogy ez így működik...
Az erste tolja a netbankban a mobilpay alkalmazás reklámját és biztat, hogy regisztráljam a hitelkártyám mert kapok rá pontjóváírást.
Ez azért is érdekes, mert a mobilpayben vannak olyan lehetőségek pl. postai csekk befizetés és magánszemélynek sms számra pénzküldés (amihez neki meg kell adni egy számlaszámot a jóváíráshoz), ami eddig kp felvétel lett volna. De az sms küldéssel így gyakorlatilag felvehetek pénzt a hitelekeretemből és még jóváírás is jár rá? ez elég érdekes lenne, mondhatni túl jó...
A Paywave funkció az nekem is kb az esetek felében nem működik, a kereskedők meg is szoktak lepődni mikor mondom hogy esetleges. Úgy érzem a Paywave és a Paypass nem teljesen kompatibilis megoldások.
Az én jokerem külföldön-belföldön remekül működik, 13 hónapos a kicsike, és igen sokat használom. Egyetlen eset volt- párizsi hotel terminálja nem fogadta el, de a recepciós beütötte az adatokat a gépbe és már tudtam is vele fizetni.Ugyanabban a szállodában az étteremben szintén makacskodott, de ott a citi-kártyám se működött, így kp fizettem. De osztrák, német, szlovák és minden egyéb francia helyszín is jó volt, csak és kizárólag az a bizonyos szálloda nem.
Milyen kártyád van? Az én JOKER-emmel sok év alatt egyetlen esetben fordult elő, hogy elutasította egy terminál, erre a telebank sem tudott mit mondani. Azon kívül soha, nagyobb összegű vásárlásoknál sem volt gond. A Paywave funkció viszont van ahol nem müxik, pl. a Baumaxban.
Sziasztok. Nálam az van, hogy a hitelkártyám rendszeresen nem fogadják el bizonyos terminálok, mások meg simán. Másnál is történik ilyen itt a fórumon?
Ez a kereskedők trükközése, hogy ne kelljen befizetni jutalékot, vagy a bank trükközése, hogy ne kelljen jóváírni a vásárlási jutalékot, vagy csak simán technikailag szar a rendszer?
A pénztárosok miért nem értik meg, amikor elmondom, hogy chip helyett mágnescsík? Van valami varázsige erre?
November 3.-án bementem személyesen megszüntetni a számlámat, amin volt ehhez elégséges keret, még fizettek is fissza nem egész 500 Ft-ot. Erre megtudtam, hogy érkezett magyarországi levelezési címemre új bankkártya...
The server understood the request, but is refusing to fulfill it. Authorization will not help and the request SHOULD NOT be repeated. If the request method was not HEAD and the server wishes to make public why the request has not been fulfilled, it SHOULD describe the reason for the refusal in the entity. This status code is commonly used when the server does not wish to reveal exactly why the request has been refused, or when no other response is applicable.
:) Én is csak harmadik nekifutásra értem el odáig, előbb gyorsan megnéztem, hogy hol a kártyám - megvan, aztán kezdtem gondolkodni, hogy mit nézek félre, de a nullák mind a helyükön voltak, csak harmadjára jutottam el a befizetési határidőig de még akkor is előbb netbank, mire lehiggadtam. Persze voltak akiknek jobb lett volna az augusztusi verzió, nekem nagyon rosszul jött volna . Hát, kérem : tévedni emberi dolog, itt és most nyilván még a technika is besegített.
nekem annyira elöntötte a fos az agyamat,hogy a fizetési határidőig nem is jutottam el,balfasz egy bank ez az erste,az előző négy bankommal:CIB-MKB-Unicredit-Citi összesen nem volt ennyi bajom 10 áv alatt,mint ezekkel az elmúlt félévben
Az egy dolog, hogy netbank hol működik hol inkább nem- de az előbb kaptam egy egyenlegközlő sms-t amitől egy pillanatra elfelejtettem lélegezni. Csak hétszer annyi hitelkártya tartozásról szól mint amennyiről tudok...... Aztán harmadik nekifutásra az összegen is túljutottam és rájöttem, hogy az augusztusi állásról értesítenek, mivel befizetési határidő 08.26. Járt így még valaki ? Mindenesetre most szerencsére meg tudtam nézni a netbankot, ott a jó összeget látom.
Nem tudom, más észlelt - e hasonlót, de nálam kb. két hete katasztrófálisan ...ar a Netban oldalbetöltése. Nem egyszer hosszas idö után kiírja hogy a funkció nem elérhetö. Mindegy milyen böngészövel próbálom, az eredmény ugyan az.
Volt még utána is, de ahogy ránéztem, azonnal lendületből lapoztam tovább. Valszeg inkább nem akarják magukat kiröhögtetni a "csúcs" kamataikkal, aminél bármelyik gránitos akció nélküli lekötés jobb szokott lenni, a K&H akciókról nem is beszélve.