Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

te_o Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1556
Jó kérdés, szerintem sehol...
Jó kis 230.6, milyen állapotú?
Előzmény: flashnet (1555)
flashnet Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1555

Sziasztok,

Egyik ismerősömnek van egy W-114-es autója, amit a 1968-1969-es években gyártottak.

Engine: 180954-10-132904

Chassis: 114015-10-258375

Szeretne róla minél több infót beszerezni, de nem igazán jön össze.

Tudnátok segíteni, hol nézzen utána?

(Milyen feszereltséggel gyártották, hol, mikor, motorvázlat, szerelési utasítás, rajzok, ábrák, leírások .... ilyesmi)

(Az http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng oldal nem hoz fel róla semmit.)


Előre is köszi a segítséget.

te_o Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1554
A hátsó futómű ilyetén állását mi okozhatja?
Előzmény: bakonyigg (1551)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1553

na latom vannak akik keprol is sokat tudnak:), a km allasban mar reg ota nem hiszek...amugy igazad lehet, az 1-2es osszevisszasagrol. figyelni kell az tuti, de hat csak talalok egy normalis darabot.

 

b

Előzmény: bakonyigg (1551)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1552

Bocs, ha félreérthető voltam, nem 25 állólámpát, hanem 25 ilyen-olyan ingyenautót leginkább donornak. (BX, 3-as, 5-ös bömös, Uno, ilyenek)

Előzmény: b0b0 (1548)
bakonyigg Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1551

..Biztos nehez lehetett szegeny tulajnak 1-es szeriasitani a 75-os 2-es szerias verdajat...az elejet persze meghagyta a kis huncut...En mindig szkeptikus vagyok az ilyen Angebotoknal....Nemetorszagban miert csereli ki valaki az ajtokat 1-es szeriara? Ha  annyival jobban tetszik, akkor miert nem vett egy komplett 1-eset ?

Fekete auto piros belsovel? 220 d ? Azert ez nem az a megszokott kombinacio...

Mindenesetre VIGYAZAT, es most a 78 ezer km-rol ne is beszeljunk, az ara meg rohejesen alacsony ahhoz kepest, hogy elmeletileg mit tud a jargany...

Szerintem , bar lehet hogy tevedek, a hatso kerekei meg ugy allnak, mint egy terheletlen Kamaz-nal,   ertsd kisse V alakban, ha hatulrol nezzuk...de talan tenyleg mar csak kekeckedek...udv mindenkinek

Előzmény: b0b0 (1543)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1550

tyuhha,

 

kosz szepen

 

ez azert nem rossz otlet, es igy teljesen tiszta a dolog. bar olvastam en mar itt negativ velemenyeket a nemet piacrol, hogy bizony ott is vege a kanaannak, es sok a szutyi buheralt peldany...

 

de meg mindig jobb a helyzet mint itthon.

 

sott, szerintem akar egy ilyen kis kirandulas kereteben, par szakival, ha valaki segitene nekem...esetleg fel is lehetne kerekedni. es akkor meglepni a dolgot.

 

csak kellene valami tuti info, hogy ne talalomra mozogjon az ember a nagyvilagban...

 

kosz a segitseget

 

udv

 

b

Előzmény: pizo (1549)
pizo Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1549

Szállításhoz kérhetsz itthon előre Z-rendszámot, kb. 17000 Ft. Hívd Major Károlyt, 06 20 9 330058, hivatkozz Pintér Zoltánra (ez én vagyok). Ezzel jöhetsz lábon. A német ideiglenes rendszám kb. 200 euró, ez is lehet. Január 1-től eltörölték a regadót a 30 év feletti veteránokra, így egy állólámpás itthoni legalizálása kb. 120-150 eFt, motornagyságtól függően. Ez összeáll a vagyonszerzési illetékből, törzskönyv, forgalmi, műszaki vizsga, zöldkártya, rendszám, MÚZEÁLIS MINŐSÍTŐ VIZSGA (MAVAMSZ), eredetiségvizsgálat, biztosítás költségeiből. Lehet, hogy jobban megéri így egy szépet Németo-ból, mint egyet itthonról.

 

Üdv: Zoli  

Előzmény: b0b0 (1548)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1548

csupa jo hirek

 

igaz platom nincs, es olyant vennek ami a laban jon haza...szal csak kell az a rendszam:))

 

na de a lenyeg, hogy ha a haver 25ot hozott be belole, csak tudtok valami pofas peldanyt eladot.

 

engem erdekelne egy napi hasznaltra uzemkepes darab dizel.

 

bar a kecskemetitol meg nem kaptam valaszt hogy mennyit enged el az eros 1misibol, mert nekem felso hangon is csak 600 volna erre a celra...tovabba januarban a nemlackoet is meg akarom nezni, mert ha tenyleg annyi, tenyleg olyan az nem volna rossz.

 

na hat lassuk hogy lesz ebbol tuzokado allolanykasarkany:)

 

lassan krimi

 

b

Előzmény: Törölt nick (1546)
pizo Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1547

Egy a lényeg: VALAMI papírja legyen az autónak, német forgalmi, adásvételi, számla, stb. Rendszám NEM KELL (ha szállítják).

 

Zoli

Előzmény: Törölt nick (1546)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1546

nincs jelentősége, hogy mit "vágnak" a határon nincs VÁM!!!! nem kérdezi senki mit honnét és miért hozol!!! Lassan megszokhatnánk, hogy az unio tagja vagyunk!!!

Nekem haverom kb 25 ilyen autót hozott már, ő a platós merci teherautója platóján hordja. A harctéri döglött kutyát nem érdekli, mi van a platón. A határőr nem azért van.

Előzmény: b0b0 (1545)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1545

kormanycsere akkor mehet, zsir!

 

ami a papirozast illeti, nem ugy van hogy leadjak a rendszamot a Nemeteknel eladas elott, es ideigleneset kell kerni?

es akkor mar vagjak hogy hazahozod. szinrefujas persze hogy nem tema, de miert novelni a kltsgeket.

 

na mind1

 

egyelore a nezelodes, es ertem en hogy nem egy swiftrol van szo, de megis, azert eleg gyenge a kinalat. igaz talan a kereslet is...bar nem hinnem:)

 

van a veteranon egy regi konzulatusi darab, feher, 75ezer koruli km benne, na az nem semmi...

 

Előzmény: WAndrew (1544)
WAndrew Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1544

Ha ilyenen gondolkodsz, én előbb behoznám a feketét, aztán itthon keresnék olyan kocsit aminek van papírja. Ha a motorszám és az alvázszám úgysem stimmel, nehogy már a színe legyen a probléma kijavíttatni :)) (gondolom német papírokkal is bejöhet, nem kell tudniuk hogy itt is marad)

 

A kormánycsere meg egyszerű, anyát lecsavarod- kormány le- újkormány fel- anya vissza és már kész is. (Asszem nincs különbség a 2 között) :)

Előzmény: b0b0 (1543)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1543

ha volna egy rozsdas ocskavas fekete w115 a nevemen, forgalmit, rendszamot fognam, kimennek vele Nemeto.ba, megvennem ezt:

 

http://www.mobile.de/SIDFa3q4CM-jqh94FO7HoI7rQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1135088452A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B23%81H-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100E17200Dw115CPKWDW115HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?top=3&bereich=pkw&id=11111111187382445&

 

aztan az elso sarkon feltennem ra a magyar rendszamot, a hataron nem nezik az alvazszamot+ ilyenek.

 

aztan itthon meg a tobbit ^valahogy^ megoldanam.

 

hm?

 

b

 

b0b0 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1542

jo lesz nekem a 200D, csak talalnam mar meg a nagy O-t, nem kell a szaguldas, az a szolid gurulas, az a gyengem nemtagadom. amikor az ember mar nem is varja uticeljat, csak menne es menne. jujjdejo

 

b

Előzmény: Törölt nick (1540)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1541

kosz a reakciot, ismerem a 123as kormanyat, megis az 1es jobban bejon.

 

na, ha lesz egyszer egy allolampasom, akor tuti ujjitok bele egy olyan 1es szerias csontot...bar gondolom nem olcso mulatsag. beszerelese megoldhato? vagy az is procedura?

 

b

Előzmény: WAndrew (1539)
WAndrew Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1539

Az 1. szériához a kormány fehér vagy fekete csontkormány volt közepén csillaggal, körülötte krómkerettel, ami a duda volt. A 2. gen-ban olyan a kormány mint a '76-os W123-ban, de legalábbis nagyon hasonló, ha tudod hogy az milyen...

 

Előzmény: b0b0 (1531)
te_o Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1538
A 200D taxismercinek készült, a reptér meg a városközpont közé. Meg tegyük hozzá, a hetvenes évek elején bőven elég volt az a "dinamika" a korabeli forgalomban.
Előzmény: b0b0 (1536)
te_o Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1537
Ez nem az Enzsöl féle elvileg, ez kecskeméti.
Előzmény: hieronymous (1535)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1536

jaj igen, csak gondolom az olajvalsag miatt aztan a nemetek is inkabb az 55 lovas, 200Ds megoldast talaltak, azert olyan kis lomha...:)

 

ami meg a papirozast illeti, burokrata ismerosok azt magyarazzak, hogy ah nem akarod eladni, a muszakit meg meg lehet oldani nem stimmelo motorszammal is...szoval egyelore szerintem ez a szitu.

 

b

Előzmény: pizo (1534)
hieronymous Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1535
Nem tudom pontosan, melyik mzöld 300D W1158-ről beszéltek, de ha a hasznaltauto.hu-n fent volt 8-900ezer Ft körüliről, akkor arról tudok pár dolgot. Enzsöl Lászlóé volt, aki nagy állólámpás gyűjtő és akin keresztül intéztük a klubunk veterán-nosztalgia biztosításait. Eléggé egyben van a kocsi, a motorháztetőn volt néhány pici festékhiba egy csillagtúrás matricától. Egyébként egészen véletlenül egyik rokonom vette meg az autót, amióta beszélni tud, ilyenre vágyik, eddig egy Trabija volt, asszem egy ideig nem fogja eladni :)

A motorvariációkról: A hajtáslánc tuti elbír abban a típusban valaha szereplő bármilyen erejű +20-30% teljesítményű motort, max. rugókat kell hozzá cserélni az esetleges súlytöbblet miatt. Pl. az én M110-es motorom is van vagy 200 kiló, iszonyat monstrum.
Esetlegesen jobban elhasználódnak a szilentek, a difinek jobban nő a holtjátéka stb, a gumi jobban kopik :))
A konkrét W123 piros kombi a W124 250D motorjával és ötös váltójával ott lesz a keddi találkozónkon a Felvonulásin, egyik klubtársunk vette meg vasárnap az autót.
Viszont nem tudom jelenleg a papírozási lehetőségeket, hogy át lehet-e ültetni idegen szívet. Úgy tudom, hogy sem a kasznicsere, sem a nem azonos típusszámú motor cseréje nem megengedett egy ideje.
pizo Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1534

Bocs, hogy mi volt 115-ös tulaj beleszólok, de az állólámpásokat alapvetően a legnagyobb motorhoz, a 280 DOHC 185 Le-jéhez (később 280E 195 Le) tervezték. 

 

Üdv: Zoli   

Előzmény: b0b0 (1533)
b0b0 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1533

azt nem tudom mennyibol lenne egy ilyen muvelet, de az oreg masinanak jot tenn egy ilyen eroforras, ugyertem a regi konstrukcio elbirja a muveletet?

 

nem lebecsulni akarom a nagyvasat, de lehet hogy nem arra terveztek talan...

 

vagy terveznel valami toronyerositest stb?

 

b

 

 

Előzmény: DIESEL 3.0 (1532)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1532

w124-250D moci 123banErről kérnék véleményt mindenkitől!!!!!!

ezek szerint állólámpába is bele lehet aplikálni ha a 123-asba befért

vagy akár még a 300D vagy TD is elférne váltóval együt

(speciel az én kormányváltósommal nem hiszem hogy össze lehet hozni)

kérdés: mennyibe fáj egy komplett jó állapotú motor váltóstól szereléssel együt?

nem mintha az én 300D állólámpásommal nem lehetne buzukit büntetni-meg is teszem rendre amikor csak megelőzik az öreg vasat hacsak nincs a fenekén az1.6

vagy 16v felirat:DDDDDDD 

b0b0 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1531

szia szenszej

 

bocs hogy bepofazok, de ugytudom a kerekeket mar elvittek. az visoznt erdekelne, hogy honnan lehet ha ugyan nincs vele, valamifele disztarcsat (esetleg pirosat) beszervalni. mert akkor az megis jobban mutat.

 

ja meg a 1es 2es w114 w115 kozott mi volt a kormanykerek kulonbsege? nem ilyen hatalmas hurka kormany jart alapbol a gepekhez, nem ejobban bejon mint a fa.

 

udv

 

b

Előzmény: sensej (1528)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1530

Egy CULT Coupe:

 

b0b0 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1529

nos, kosz a hozzaszolasokat.

 

jo, hogy tobb velemenyt lahat az ember, es ez talan segit a jo dontes, es a tovabbi uzemeltetes, alkatreszellatas, szaktanacsadas ugyben...

 

ami a ketszinu masinat illeti, ott van egy olyan hogy a jobb elso elem picit korrodalt, nem tudom, hogy javithato e, vagy cserelni kell majd, es akkor a fenyezes is necces. de ezek megoldhatoak.

 

ami visoznt zavar, hogy nem tudom hol tudnek tobb elado peldanyt talalni.

 

a neten irto keves van fent, a veteranok nagyon dragak...ujsagokban is elvetve hirdetnek.

 

na, de hat meg egy darabig turelmesen nezelodok, lattam 1et a fovarosban tegnap, az szep darab volt, de nem elado.

 

de valszeg ez a fehertetos betyar lesz a befuto.

 

tudtok valami szakibb szervizest Fehervar kornyeken?

 

udc

 

b

Előzmény: hieronymous (1525)
sensej Creative Commons License 2005.12.18 0 0 1528

Szia!

 

Érdeklődnék ,hogy elvitték-e a kerekeket? Az alkatrészekkel kapcsolatban pedig azt válaszolnám,hogy van minden.De ha spéci cuccokra vágysz annak sajnos kinnt is komoly ára van.Küldj egy listát,hogy miket szeretnél és mennyít óhajtasz áldozni rájuk. Üdv: Sensej

Előzmény: Nemlacko (1498)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.18 0 0 1527

Az 1 millás metálzöld állószellemről a következő az infóm:

másfél éve vettem a  my own 3.0-t kemény nyoccázé

kecskeméti vagyok a zöld is kecsói egy hölgy a tulaj

a faterja merci szerelő, mikor először vittem a kocsit motortartóbak csere céljából

találkoztam a csajjal is jól leb...ott hogy ö már mióta árulja a zöldet és kulönben is

olcsóbban odaadta volna mint az enyém- ennyit az egymilliórol....

aztóta eltet másfél év, most nyáron teljes motorgenerálon esett át a zöld kb

200 ezerért tehát a motorja tuti (ha valahol,akkor ott nagyon vágják az állólámpást-

de főleg a dízelt )

egyébként én sem adnám a 74-es kormányváltós 3.0-mat 900 alatt

ui.: nemtudom eladó-e még a zöld,de ha igen biztosan lehet belőle alkudni

főleg ha szemtől szemmbe állsz az autóval és jobban megnézegeted -egy telcsit megér

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2005.12.18 0 0 1526

 

Ha már ültetés

úgy odaverné magát Demszki útjain mint a xar

egyébként szerintem jól néz ki

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!