na latom vannak akik keprol is sokat tudnak:), a km allasban mar reg ota nem hiszek...amugy igazad lehet, az 1-2es osszevisszasagrol. figyelni kell az tuti, de hat csak talalok egy normalis darabot.
..Biztos nehez lehetett szegeny tulajnak 1-es szeriasitani a 75-os 2-es szerias verdajat...az elejet persze meghagyta a kis huncut...En mindig szkeptikus vagyok az ilyen Angebotoknal....Nemetorszagban miert csereli ki valaki az ajtokat 1-es szeriara? Ha annyival jobban tetszik, akkor miert nem vett egy komplett 1-eset ?
Fekete auto piros belsovel? 220 d ? Azert ez nem az a megszokott kombinacio...
Mindenesetre VIGYAZAT, es most a 78 ezer km-rol ne is beszeljunk, az ara meg rohejesen alacsony ahhoz kepest, hogy elmeletileg mit tud a jargany...
Szerintem , bar lehet hogy tevedek, a hatso kerekei meg ugy allnak, mint egy terheletlen Kamaz-nal, ertsd kisse V alakban, ha hatulrol nezzuk...de talan tenyleg mar csak kekeckedek...udv mindenkinek
ez azert nem rossz otlet, es igy teljesen tiszta a dolog. bar olvastam en mar itt negativ velemenyeket a nemet piacrol, hogy bizony ott is vege a kanaannak, es sok a szutyi buheralt peldany...
de meg mindig jobb a helyzet mint itthon.
sott, szerintem akar egy ilyen kis kirandulas kereteben, par szakival, ha valaki segitene nekem...esetleg fel is lehetne kerekedni. es akkor meglepni a dolgot.
csak kellene valami tuti info, hogy ne talalomra mozogjon az ember a nagyvilagban...
Szállításhoz kérhetsz itthon előre Z-rendszámot, kb. 17000 Ft. Hívd Major Károlyt, 06 20 9 330058, hivatkozz Pintér Zoltánra (ez én vagyok). Ezzel jöhetsz lábon. A német ideiglenes rendszám kb. 200 euró, ez is lehet. Január 1-től eltörölték a regadót a 30 év feletti veteránokra, így egy állólámpás itthoni legalizálása kb. 120-150 eFt, motornagyságtól függően. Ez összeáll a vagyonszerzési illetékből, törzskönyv, forgalmi, műszaki vizsga, zöldkártya, rendszám, MÚZEÁLIS MINŐSÍTŐ VIZSGA (MAVAMSZ), eredetiségvizsgálat, biztosítás költségeiből. Lehet, hogy jobban megéri így egy szépet Németo-ból, mint egyet itthonról.
igaz platom nincs, es olyant vennek ami a laban jon haza...szal csak kell az a rendszam:))
na de a lenyeg, hogy ha a haver 25ot hozott be belole, csak tudtok valami pofas peldanyt eladot.
engem erdekelne egy napi hasznaltra uzemkepes darab dizel.
bar a kecskemetitol meg nem kaptam valaszt hogy mennyit enged el az eros 1misibol, mert nekem felso hangon is csak 600 volna erre a celra...tovabba januarban a nemlackoet is meg akarom nezni, mert ha tenyleg annyi, tenyleg olyan az nem volna rossz.
na hat lassuk hogy lesz ebbol tuzokado allolanykasarkany:)
nincs jelentősége, hogy mit "vágnak" a határon nincs VÁM!!!! nem kérdezi senki mit honnét és miért hozol!!! Lassan megszokhatnánk, hogy az unio tagja vagyunk!!!
Nekem haverom kb 25 ilyen autót hozott már, ő a platós merci teherautója platóján hordja. A harctéri döglött kutyát nem érdekli, mi van a platón. A határőr nem azért van.
Ha ilyenen gondolkodsz, én előbb behoznám a feketét, aztán itthon keresnék olyan kocsit aminek van papírja. Ha a motorszám és az alvázszám úgysem stimmel, nehogy már a színe legyen a probléma kijavíttatni :)) (gondolom német papírokkal is bejöhet, nem kell tudniuk hogy itt is marad)
A kormánycsere meg egyszerű, anyát lecsavarod- kormány le- újkormány fel- anya vissza és már kész is. (Asszem nincs különbség a 2 között) :)
jo lesz nekem a 200D, csak talalnam mar meg a nagy O-t, nem kell a szaguldas, az a szolid gurulas, az a gyengem nemtagadom. amikor az ember mar nem is varja uticeljat, csak menne es menne. jujjdejo
kosz a reakciot, ismerem a 123as kormanyat, megis az 1es jobban bejon.
na, ha lesz egyszer egy allolampasom, akor tuti ujjitok bele egy olyan 1es szerias csontot...bar gondolom nem olcso mulatsag. beszerelese megoldhato? vagy az is procedura?
Az 1. szériához a kormány fehér vagy fekete csontkormány volt közepén csillaggal, körülötte krómkerettel, ami a duda volt. A 2. gen-ban olyan a kormány mint a '76-os W123-ban, de legalábbis nagyon hasonló, ha tudod hogy az milyen...
A 200D taxismercinek készült, a reptér meg a városközpont közé. Meg tegyük hozzá, a hetvenes évek elején bőven elég volt az a "dinamika" a korabeli forgalomban.
jaj igen, csak gondolom az olajvalsag miatt aztan a nemetek is inkabb az 55 lovas, 200Ds megoldast talaltak, azert olyan kis lomha...:)
ami meg a papirozast illeti, burokrata ismerosok azt magyarazzak, hogy ah nem akarod eladni, a muszakit meg meg lehet oldani nem stimmelo motorszammal is...szoval egyelore szerintem ez a szitu.
Nem tudom pontosan, melyik mzöld 300D W1158-ről beszéltek, de ha a hasznaltauto.hu-n fent volt 8-900ezer Ft körüliről, akkor arról tudok pár dolgot. Enzsöl Lászlóé volt, aki nagy állólámpás gyűjtő és akin keresztül intéztük a klubunk veterán-nosztalgia biztosításait. Eléggé egyben van a kocsi, a motorháztetőn volt néhány pici festékhiba egy csillagtúrás matricától. Egyébként egészen véletlenül egyik rokonom vette meg az autót, amióta beszélni tud, ilyenre vágyik, eddig egy Trabija volt, asszem egy ideig nem fogja eladni :)
A motorvariációkról: A hajtáslánc tuti elbír abban a típusban valaha szereplő bármilyen erejű +20-30% teljesítményű motort, max. rugókat kell hozzá cserélni az esetleges súlytöbblet miatt. Pl. az én M110-es motorom is van vagy 200 kiló, iszonyat monstrum. Esetlegesen jobban elhasználódnak a szilentek, a difinek jobban nő a holtjátéka stb, a gumi jobban kopik :)) A konkrét W123 piros kombi a W124 250D motorjával és ötös váltójával ott lesz a keddi találkozónkon a Felvonulásin, egyik klubtársunk vette meg vasárnap az autót. Viszont nem tudom jelenleg a papírozási lehetőségeket, hogy át lehet-e ültetni idegen szívet. Úgy tudom, hogy sem a kasznicsere, sem a nem azonos típusszámú motor cseréje nem megengedett egy ideje.
Bocs, hogy mi volt 115-ös tulaj beleszólok, de az állólámpásokat alapvetően a legnagyobb motorhoz, a 280 DOHC 185 Le-jéhez (később 280E 195 Le) tervezték.
ezek szerint állólámpába is bele lehet aplikálni ha a 123-asba befért
vagy akár még a 300D vagy TD is elférne váltóval együt
(speciel az én kormányváltósommal nem hiszem hogy össze lehet hozni)
kérdés: mennyibe fáj egy komplett jó állapotú motor váltóstól szereléssel együt?
nem mintha az én 300D állólámpásommal nem lehetne buzukit büntetni-meg is teszem rendre amikor csak megelőzik az öreg vasat hacsak nincs a fenekén az1.6
bocs hogy bepofazok, de ugytudom a kerekeket mar elvittek. az visoznt erdekelne, hogy honnan lehet ha ugyan nincs vele, valamifele disztarcsat (esetleg pirosat) beszervalni. mert akkor az megis jobban mutat.
ja meg a 1es 2es w114 w115 kozott mi volt a kormanykerek kulonbsege? nem ilyen hatalmas hurka kormany jart alapbol a gepekhez, nem ejobban bejon mint a fa.
jo, hogy tobb velemenyt lahat az ember, es ez talan segit a jo dontes, es a tovabbi uzemeltetes, alkatreszellatas, szaktanacsadas ugyben...
ami a ketszinu masinat illeti, ott van egy olyan hogy a jobb elso elem picit korrodalt, nem tudom, hogy javithato e, vagy cserelni kell majd, es akkor a fenyezes is necces. de ezek megoldhatoak.
ami visoznt zavar, hogy nem tudom hol tudnek tobb elado peldanyt talalni.
a neten irto keves van fent, a veteranok nagyon dragak...ujsagokban is elvetve hirdetnek.
na, de hat meg egy darabig turelmesen nezelodok, lattam 1et a fovarosban tegnap, az szep darab volt, de nem elado.
de valszeg ez a fehertetos betyar lesz a befuto.
tudtok valami szakibb szervizest Fehervar kornyeken?
Érdeklődnék ,hogy elvitték-e a kerekeket? Az alkatrészekkel kapcsolatban pedig azt válaszolnám,hogy van minden.De ha spéci cuccokra vágysz annak sajnos kinnt is komoly ára van.Küldj egy listát,hogy miket szeretnél és mennyít óhajtasz áldozni rájuk. Üdv: Sensej